Technische staf (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SCHtid » 23-06-2017 15:37

Nu wel officieel, Michel Vonk inderdaad assistent trainer
SCHtid
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 31-07-2015 17:44

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor abrikozenkoning » 23-06-2017 15:38

Het klopt ook nog: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/mich ... seizoen/10.

Kan me daarnaast goed voorstellen dat die nieuwe back Frederik Holst is. is transfervrij en wil graag als rechtsback spelen bij een club in het buitenland. Hij speelt nu als middenvelder bij Brondy. Hij is ook nog eens de rechtsback van Denemarken onder 21.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Thinkman » 23-06-2017 15:53

Jan van Dessel schreef:Nee Sinkgraven wordt niet de nieuwe tweede assistent van Streppel. Dat wordt namelijk Michel Vonk, oud trainer van Sparta Rotterdam en Telstar. Daarnaast heeft is Heerenveen ver/bezig met een back van het Deense nationale elftal onder de 21.



Aangezien je eerder ook gelijk had met Vonk (goed nieuws!), ben ik nu ook benieuwd welke Deen je bedoelt.. Mads Pedersen?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 23-06-2017 20:52

Hoor zojuist verhalen dat Heerenveen interesse heeft getoond in Nissen Kristensen (rechtsback). Elders op dit forum is dit volgens mij ook al ergens geplaatst.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Thinkman » 23-06-2017 21:05

Wizard schreef:Hoor zojuist verhalen dat Heerenveen interesse heeft getoond in Nissen Kristensen (rechtsback). Elders op dit forum is dit volgens mij ook al ergens geplaatst.


Klopt, Jan van Dessel wist dit te melden. Hij blijkt goed geïnformeerd dus ik hoop dat het waar is!
Een 19 jarige die nu al topper is bij zijn club (transfermarkt zet m al op 1,5 miljoen) met veel potentie.
Hij kan aanvallend van waarde zijn en is vooral een agressief verdediger. Al zou je dat niet zeggen als je m ziet :wink:

Afbeelding
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 19-06-2018 22:20

Is er nog nieuws omtrent de nieuwe assistent ?
Zou toch mooi zijn voor onze spitsen als Ruud van Nistelrooij deze kant opkomt.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-09-2023 12:12

Tobiasen mag van mij wel terugkomen als Kees voor de zomer nog vertrekt.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 23-10-2023 17:54

Is Steijn niet een coach voor ons? Deed het bij Sparta goed.

of misschien zijn we een goede opstap voor Ruud van Nistelrooij?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 23-10-2023 17:57

Vrieskist schreef:Is Steijn niet een coach voor ons? Deed het bij Sparta goed.

of misschien zijn we een goede opstap voor Ruud van Nistelrooij?


Wat is de spelopvatting van Maurice? Als Kees vertrekt zou ik wel een goede 4-3-3 trainer willen zien.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-10-2023 18:21

Vrieskist schreef:Is Steijn niet een coach voor ons? Deed het bij Sparta goed.
of misschien zijn we een goede opstap voor Ruud van Nistelrooij?

Een relatief beginnend trainer als Van Nistelrooij bij een degradatiekandidaat neerzetten lijkt me niet verstandig
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 24-10-2023 13:37

Voor mij is er maar één kandidaat en dat is Tobiasen. Ik kan me niet één coach herinneren die heeft gezorgd voor leuk voetbal en spelplezier in de afgelopen vijf jaar bij Heerenveen
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 19-02-2024 19:43

Nu is het moment voor Ferry de Haan om door te pakken. Er moet een sowieso een technische man komen en een hoofd jeugd opleidingen. Zijn maar twee perfecte kandidaten voor volgens mij, die zelf ook hier open voor staan. Gertjan Verbeek en Jan de Jonge.

Van Wonderen kun je het seizoen laten afmaken, verlenging zal er zeker niet van komen. Hij en Simonis vertrekken dan dus. Dan de keuze maken voor een Heerenveen-minded trainer, zoals Ole Tobiassen, Ruud van Nistelrooy of Alex Pastoor.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 22-02-2024 16:39

igo schreef:Nu is het moment voor Ferry de Haan om door te pakken. Er moet een sowieso een technische man komen en een hoofd jeugd opleidingen. Zijn maar twee perfecte kandidaten voor volgens mij, die zelf ook hier open voor staan. Gertjan Verbeek en Jan de Jonge.

Van Wonderen kun je het seizoen laten afmaken, verlenging zal er zeker niet van komen. Hij en Simonis vertrekken dan dus. Dan de keuze maken voor een Heerenveen-minded trainer, zoals Ole Tobiassen, Ruud van Nistelrooy of Alex Pastoor.

Ruud heeft geklaagd over de scouting bij PSV. Dat die niet gericht was op de gewenste speelstijl. Vanuit dat oogpunt hoeft hij dan ook niet bij ons aan de slag, want waar bij ons op gescout wordt is niet geheel duidelijk, maar dat het niet op doelgerichtheid is is inmiddels wel duidelijk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 22-02-2024 22:52

Mackan68 schreef:Ruud heeft geklaagd over de scouting bij PSV. Dat die niet gericht was op de gewenste speelstijl. Vanuit dat oogpunt hoeft hij dan ook niet bij ons aan de slag, want waar bij ons op gescout wordt is niet geheel duidelijk, maar dat het niet op doelgerichtheid is is inmiddels wel duidelijk.

Qua doelpunten hebben we dit seizoen geen uitschieter naar beneden gezien de concurrentie, dus dat is onzin. We hebben vooral ook heel veel tegen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 25-02-2024 08:21

Superfries1994 schreef:Qua doelpunten hebben we dit seizoen geen uitschieter naar beneden gezien de concurrentie, dus dat is onzin. We hebben vooral ook heel veel tegen.
GE
Je mag het onzin vinden, maar dat we ook veel tegen krijgen (gemiddeld 2 per wedstrijd) doet natuurlijk niet af aan het feit dat we zelf weinig scoren (1,54 goal per wedstrijd) wat dat te maken heeft met de concurrentie is mij een raadsel. Historisch gezien zijn we eigenlijk altijd een club geweest die veel goals tegen kreeg maar ook veel scoorden, maar onze doelpuntenproductie is door de jaren heen wel zeker gekelderd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-02-2024 12:10

Ik zeg al jaren dat we te weinig scorend vermogen hebben. Nu valt me het aantal goals van Brouwers nog mee, maar op positie hoort een type Djuricic of Tjeronn Chery

Dit elftal heeft gewoon te weinig wapens. Geef Sahraoui dubbele dekking en het grootste gevaar is geweken. De overige 10 weten het dan niet meer of hebben de kwaliteiten niet
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 25-02-2024 21:58

Mackan68 schreef:Je mag het onzin vinden, maar dat we ook veel tegen krijgen (gemiddeld 2 per wedstrijd) doet natuurlijk niet af aan het feit dat we zelf weinig scoren (1,54 goal per wedstrijd) wat dat te maken heeft met de concurrentie is mij een raadsel. Historisch gezien zijn we eigenlijk altijd een club geweest die veel goals tegen kreeg maar ook veel scoorden, maar onze doelpuntenproductie is door de jaren heen wel zeker gekelderd.

Het is vooral een simpele oplossing ("we maken te weinig goals") voor een probleem dat natuurlijk veel dieper zit. Goals zijn gewoon de productie van het presteren van een heel elftal en staff. Een topscorer halen om zijn goals elders betekent natuurlijk niet dat hij het hier ook zal doen. Ik vind het vooral onzinnig omdat je doet lijken alsof het probleem ook simpel op te lossen is, dat is gewoon onzin. En wat ik al zei: Dit jaar zijn we in de Eredivisie niet de uitschieter naar beneden wat betreft gemaakte goals. En ja, meer goals willen we allemaal wel.

Dat we in de historie in een seizoen meer goals maakten, is natuurlijk waar, maar ons budget loopt ook ieder jaar terug hè. Steeds minder kwaliteit op het veld dus.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 26-02-2024 04:37

Superfries1994 schreef:Het is vooral een simpele oplossing ("we maken te weinig goals") voor een probleem dat natuurlijk veel dieper zit. Goals zijn gewoon de productie van het presteren van een heel elftal en staff. Een topscorer halen om zijn goals elders betekent natuurlijk niet dat hij het hier ook zal doen. Ik vind het vooral onzinnig omdat je doet lijken alsof het probleem ook simpel op te lossen is, dat is gewoon onzin. En wat ik al zei: Dit jaar zijn we in de Eredivisie niet de uitschieter naar beneden wat betreft gemaakte goals. En ja, meer goals willen we allemaal wel.

Dat we in de historie in een seizoen meer goals maakten, is natuurlijk waar, maar ons budget loopt ook ieder jaar terug hè. Steeds minder kwaliteit op het veld dus.
Een net zo logische verklaring is dat de kans dat spelers die gedurende hun carriëre niet vaak bij goals betrokken waren dat bij ons wel zullen zijn klein is. Deze lijkt me een stuk meer voor de hand liggend. En ook in de categorie spelers die wel doelgericht zijn zijn er voor de minder vermogende clubs opties, dus ook voor ons, andere clubs hebben dat inmiddels ook al vaak laten zien. Ik weet niet met wat voor reden je het over 'in een seizoen' hebt. Het gaat namelijk om nogal wat vaker dan in een seizoen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1994 » 27-02-2024 00:39

Mackan68 schreef:Een net zo logische verklaring is dat de kans dat spelers die gedurende hun carriëre niet vaak bij goals betrokken waren dat bij ons wel zullen zijn klein is. Deze lijkt me een stuk meer voor de hand liggend. En ook in de categorie spelers die wel doelgericht zijn zijn er voor de minder vermogende clubs opties, dus ook voor ons, andere clubs hebben dat inmiddels ook al vaak laten zien. Ik weet niet met wat voor reden je het over 'in een seizoen' hebt. Het gaat namelijk om nogal wat vaker dan in een seizoen.

Wij scoren meer dan de concurrenten Utrecht, Sparta en Go Ahead, die allemaal boven ons staan. We hebben ook een aantal verschillende spelers die dit seizoen een paar goals weten te maken. Die andere clubs doen dat dus helemaal niet beter. Het is gewoon een makkelijk stokpaardje van sommigen als het wat minder draait (nogal wiedes dat je dan meer goals moet maken :roll:)
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 27-02-2024 09:13

Helaas geen Jon Dahl Tomasson als coach, hij wordt bondscoach van Zweden.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Abenello » 06-03-2024 14:48

Als Roelof de Vries namen als Steyn en Van den Brom gehoord heeft, mogen ze van mij wel snel verlengen met Van Wonderen.
Abenello
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 28-06-2023 07:44

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 06-03-2024 16:10

Abenello schreef:Als Roelof de Vries namen als Steyn en Van den Brom gehoord heeft, mogen ze van mij wel snel verlengen met Van Wonderen.

Wel capabele trainers toch? Steyn deed het bij Sparta ook wel goed. van de Brom is wel alweer een tijdje uit NL dacht ik.

Maar welke (beschikbare en haalbare) coaches zouden we dan liever bij heerenveen zien?
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor igo » 06-03-2024 18:19

Vrieskist schreef:Maar welke (beschikbare en haalbare) coaches zouden we dan liever bij heerenveen zien?


Trainers met een binding met Heerenveen. De complete staf bestaat nu uit Hollanders zonder binding met de club. Daarom zie ik graag, bij gebrek aan Friese trainers, een trainer met een verleden bij Heerenveen. Zoals bijvoorbeeld: Ole Tobiassen, Alex Pastoor of Ruud van Nistelrooy. Er is alleen niet al te veel keuze dan.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Vrieskist » 06-03-2024 18:43

igo schreef:Trainers met een binding met Heerenveen. De complete staf bestaat nu uit Hollanders zonder binding met de club. Daarom zie ik graag, bij gebrek aan Friese trainers, een trainer met een verleden bij Heerenveen. Zoals bijvoorbeeld: Ole Tobiassen, Alex Pastoor of Ruud van Nistelrooy. Er is alleen niet al te veel keuze dan.

Ik vind Alex Pastoor ook wel interessant, doet het bij Almere ook goed. Geen idee of Ruud nog bezig is met zijn trainerscarrière. Hij had beter eerst een club als Heerenveen kunnen doen voor PSV, dat vond hij zelf toen ook, maar dat liep allemaal anders.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Neymar » 06-03-2024 19:27

Steijn maakt zichzelf enorm belachelijk met z'n uitspraken in o.a. Rondo paar dagen geleden. Totaal niet zelfkritisch. Lijkt me helemaal niks voor Heerenveen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-03-2024 07:00

Als er dan toch namen genoemd worden ga ik voor Dick Schreuder. Die staat echt garant voor aanvallend voetballen en proberend 90 minuten druk zetten
Maar die verkoos een 3e club in Spanje al voor Zwolle, dus heb mijn twijfels of hij Heerenveen dan ook ziet zitten
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 07-03-2024 08:51

Ik hoop en ga ervan uit dat ze niet verlengen met KvW.
Dan moet er dus een ander komen en de 2 genoemde namen passen niet bij onze club.
Voor mij is er 1 echt geschikte kandidaat: Alex Pastoor.
Wil aanvallend voetballen, laat dat ook zien bij Almere/
Is reëel, heeft een verleden bij onze club en het is voor hem een stapje omhoog.
Volgens internet loopt zijn contract tot komende zomer, dus hoeft ook niets te kosten qua transferbedrag.
En uiteraard, het is een man die wel vol is van zichzelf, maar je mag ook wel in jezelf geloven, anders kom je nergens.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor SuperFrysk » 07-03-2024 09:40

Inderdaad, Steijn en Van den Brom passen niet bij Heerenveen.
Wat mij betreft gaan ze voor Ole Tobiasen, dat is de laatste trainer waaronder we voetbal hebben gespeeld waar we ons als club mee konden identificeren. Overigens eerst het betonvoetbal maar daarna met veel spektakel de play-offs in gegaan.

Pastoor lijkt me inderdaad ook een goede optie
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 07-03-2024 10:04

van Nistelrooij, Alex Pastoor, of Ole Tobiasen zijn mijn kandidaten.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische staf (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 07-03-2024 10:23

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een Ruud van Nistelrooij of Alex Pastoor. De naam van Robin Veldman komt zo nu en dan ook voorbij in discussies, dat lijkt me ook een interessante kandidaat met zijn geschiedenis bij de club. Maar of ze daar na JJ nog een keer voor kiezen om zo iemand door te schuiven?

Denk dat Ferry de Haan het liefste kiest voor ervaring en lijkt Alex Pastoor met zijn aflopende contract een prima optie. Ook iemand die zo'n stap wel wil zetten lijkt me.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten