Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Otsje P » 05-05-2017 11:53

xander schreef:op naar een beter seizoen. Veel minder kan het niet!


Als we het over een seizoen hebben, dan telt de 1e seizoenshelft toch ook gewoon mee?

Ik heb in de 1e seizoenshelft meer genoten als in de 7 magere jaren daarvoor. Bij vlagen geweldig goed voetbal en ook nog eens gekoppeld aan prima resultaten. Helaas kon men dat, mede door blessures en schorsingen, niet volhouden. Maar al met al heb ik meer een positief dan een negatief gevoel over het seizoen.

Ik snap dat dit allemaal al weer een poosje geleden is, maar ik vind het wel erg kort door de bocht om zo negatief te zijn als velen hier zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Erwin4ever » 14-05-2017 16:24

Weet iemand of het verlengen van de seizoenskaart nog ongedaan gemaakt kan worden?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Nordfeldt94 » 14-05-2017 16:37

Ik heb hem ook verlengd idd.. Waarom, dat weet ik zelf ook niet meer precies. Moet wel goed gek zijn om dit voetbal aan te willen gluren.
Come on you boys!
Nordfeldt94
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 03-12-2012 12:29

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Riverside » 16-05-2017 08:10

Ach, na het vorige seizoen heb ik hem ook verlengd en dat was natuurlijk geen best jaar. Voor de winterstop dit seizoen heb ik echt genoten in het stadion. Dus ja, ik verleng wel weer. Naar het voetbal toe is toch een beetje je uitlaatklep
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Makkum8 » 16-05-2017 13:37

Gearard schreef:Ach, na het vorige seizoen heb ik hem ook verlengd en dat was natuurlijk geen best jaar. Voor de winterstop dit seizoen heb ik echt genoten in het stadion. Dus ja, ik verleng wel weer. Naar het voetbal toe is toch een beetje je uitlaatklep


Precies. Zo is het. Zal ongeveer mijn 27ste seizoenskaart worden schat ik zo in. Jammer van die successupporters die nu lopen te gillen dat ze niet gaan verlengen vanwege de matige resultaten van de tweede seizoenshelft. De wedstrijden in het ALS waren na de winterstop niet geweldig, gelukkig was het voor de winterstop genieten geblazen. Wat puntenaantal doen we het thuis ook helemaal niet zo gek.

Juist nu kan de club de steun goed gebruiken. Laten we een voorbeeld nemen aan de aanhang van Feyenoord. Die blijven wel massaal komen, ook in minder goede tijden. W
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor vlqrt » 16-05-2017 18:44

makkum8 schreef:Jammer van die successupporters die nu lopen te gillen dat ze niet gaan verlengen vanwege de matige resultaten van de tweede seizoenshelft. De wedstrijden in het ALS waren na de winterstop niet geweldig, gelukkig was het voor de winterstop genieten geblazen. Wat puntenaantal doen we het thuis ook helemaal niet zo gek.


Wel jammer dat iedereen die opzegt direct een succes supporter is, knap ook want de afgelopen jaren kan ik me weinig perioden van succes herrineren. Dan had je in de regio veel meer opties gehad om te gloryhunten.

Er zijn mensen die gaan voor hun plezier naar het stadion, vaak al jaren zo niet decennia. Wees eerlijk, ik kom ook in het stadion voor de mensen die om me heen zitten ... maar om mij heen zit nog 1 gezin wat er 10 jaar geleden ook zat. De bekende gezichten waar ik na jaren een soort van band mee heb opgebouwd zijn weg, het voetbal is vaak slecht en ik heb het verrekte vaak koud. Je kunt er gaan zitten om je club te steunen, maar die club is ook niet meer de club van 10 of 20 jaar geleden.

Ik snap best dat mensen geen zin hebben om in het stadion te zitten, dus om ze succes supporters te noemen. Die hadden we 5 tot 7 jaar geleden, maar die zijn echt al heel lang weg.

Ps, ja met mijn 34 jaar ben ik best een oude nostalgische lul aan het worden.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-05-2017 19:32

Makkum8, je snapt er niet veel van! Als mensen zich niet langer meer voor de gek wil laten houden door deze passieloze slappe spelersgroep, dan ben je een successupporter. Help je even....? Welk succes hebben we gehad de laatste 8 jaar? Wat ze nu aan het doen zijn met elkaar slaat nergens op. Daar keer je je op een gegeven moment van af. Ze nemen de fans niet serieus. Stel etalagepoppen zijn het.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Surhuisterveen » 16-05-2017 22:26

@HR, ook deze post weer raak. Klaar met dit zootje ongeregeld dat niet wil werken.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 16-05-2017 23:11

Onze club is ziek, doodziek! De zweep erover!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Smitte » 17-05-2017 00:37

Makkum8 schreef:Precies. Zo is het. Zal ongeveer mijn 27ste seizoenskaart worden schat ik zo in. Jammer van die successupporters die nu lopen te gillen dat ze niet gaan verlengen vanwege de matige resultaten van de tweede seizoenshelft.


Ik twijfel om te verlengen omdat de club waar ik 20 jaar geleden een seizoenkaart van nam mijn club niet meer is. Niet om de matige resultaten, dan had ik 'm pak en beet 8 jaar geleden wel opgezegd.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor E. Kloosterman » 17-05-2017 09:50

Ik snap alle twijfels en heb begrip voor alle frustraties. Wel heb ik wat moeite met de hosanna stemming die je proeft na het ene half jaar en de ongelooflijke grafstemming waarin alles negatief is na het andere half jaar.
We komen uit een vreselijk moeizame bestuursperiode. Het zou bijzonder knap zijn als alle problemen die er ooit waren nu in een klap waren opgelost.
Ook ik ben best cynisch, en baal ontzettend van mijn laatste tripjes naar het stadion. Maar ik hou wel het vertrouwen dat de huidige bestuur/directie het in zich hebben om een beter komend seizoen te realiseren. Hopelijk met een vol stadion, positieve sfeer en nieuwe hoop.
En wie weet, misschien spelen we straks nog per ongeluk europees voetbal ook.

Dus ik heb toch maar weer verlengd, met de wellicht wat naieve hoop van een kind in mijn supportershart :-)
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor tha boelie » 17-05-2017 10:30

Ik verleng mn seizoenkaart ook. Dat het na de winter een stuk minder ging is wel duidelijk. Qua thuiswedstrijden valt het nog wel mee. Na de winter hebben we thuis toch nog 14 punten gepakt, maar 1 puntje minder dan voor de winter.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor paparazzi » 17-05-2017 19:38

Ik kan er nu al 10 aanwijzen die niet gaan verlengen. Ik kan dat goed begrijpen.
Hamstra, hoe heb jij in godshemelnaams die gekke Belg naar Heerenveen kunnen halen? Die vent kost je zo 7 punten. En dan Schmidt verlengen? Sorry hoor maar dan snap je er niet erg veel van.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Flying Tilster » 18-05-2017 00:13

Ik wil heel graag verlengen. Het is echter voor dat je moet verlengen niet duidelijk wanneer we moeten spelen.
Het afgelopen seizoen bijna de helft van de thuiswedstrijden moeten missen vanwege werk en dan met name door kuttijden.
Als hetzelfde schema ook in nieuw seizoen gaat gelden.. dan wordt het wel een duur seizoenskaartje..
En als je dan dit geschutter krijgt te zien.. dan is de keuze heel makkelijk.. En dat doen wel pijn na 15 jaar SK.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 18-05-2017 08:16

Ik snap niet dat er mensen zijn die het niet begrijpen als je niet je seizoenskaart verlengt als het minder gaat bij de club. We hebben het hier toch ook honderden euro's. Voor veel mensen is het toch een hele hap/investering (zowel financieel, fysiek en mentaal) om 2 wekelijks naar het stadion te gaan om minimaal anderhalf uur naar voetbal te kijken. Als het beter gaat met de club, dan is het aantrekkelijker om erbij te zijn. In mindere tijden kost het toch wat meer om je te focusen op Heerenveen.

Ik heb dan wel geen seizoenskaart, maar ik zou in zo'n situatie toch even afwachtend zijn naar de inkomende en uitkomende transfers deze zomer.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanYme » 19-05-2017 10:33

HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Baas » 19-05-2017 11:22

FeanYme schreef:https://www.vi.nl/nieuws/bij-fc-den-bosch-zijn-nederlagen-gratis

Kunnen wij dit voortaan ook niet doen?


Ben bang dat ze dan binnen no-time failliet zijn :lol:
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Appie_M » 19-05-2017 11:24

Nee, is niet handig. Bij FC den Bosch zit het stadion gemiddeld maar voor 30% vol en met deze actie hopen ze die aantallen wat omhoog te krikken. Ons gemiddelde toeschouwersaantal zit nog steeds boven de 80% en dus verlies je alleen maar geld als je dit zou doen. Bij Vitesse zou het dan wel weer een goed idee zijn :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord


Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor diepFries » 25-05-2017 09:01

In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 25-05-2017 09:08

Klasse !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 25-05-2017 09:25



Bestuurlijke rust V
Sportstaddossier V
Einde aan de kampen V
Positieve spelopvatting V

Nu zijn wij aan zet, met zijn allen verlengen, Frysk bloed tsjoch op!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor paparazzi » 25-05-2017 10:45

Zijn ze ergens bang voor bij de club? Zo'n promotiefilmpje is misschien leuk maar zoals er in het filmpje al gezegd wordt, wij zijn realistisch. Realistisch genoeg om te zien dat je nooit zo`n tweede seizoenshelft mag neerzetten. Het was waardeloos. Waar-de-loos!
En waar waren de beelden van al die Feyenoord supporters in onze vakken??! Nee, Eisenga mag zich eens goed achter de oren krabben. Door dat gedoe met die Feyenoorders ken ik al 3 mensen in mijn omgeving die niet gaan verlengen.

Kom dan niet met zo`n jankfilmpje alstublieft. De mensen weten zelf wel of ze verlengen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Makkum8 » 25-05-2017 11:46

paparazzi schreef:Zijn ze ergens bang voor bij de club? Zo'n promotiefilmpje is misschien leuk maar zoals er in het filmpje al gezegd wordt, wij zijn realistisch. Realistisch genoeg om te zien dat je nooit zo`n tweede seizoenshelft mag neerzetten. Het was waardeloos. Waar-de-loos!
En waar waren de beelden van al die Feyenoord supporters in onze vakken??! Nee, Eisenga mag zich eens goed achter de oren krabben. Door dat gedoe met die Feyenoorders ken ik al 3 mensen in mijn omgeving die niet gaan verlengen.

Kom dan niet met zo`n jankfilmpje alstublieft. De mensen weten zelf wel of ze verlengen.


Er valt altijd wel wat te zeiken. Met die supporters van o.a. Feyenoord heb je gelijk. Maar om daarvoor nu niet te verlengen....Mooi filmpje... Kijk ook naar de bereikte doelen. Eisenga en Co staan bij nog op een ruime voldoende.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 25-05-2017 13:01

paparazzi schreef:Zijn ze ergens bang voor bij de club? Zo'n promotiefilmpje is misschien leuk maar zoals er in het filmpje al gezegd wordt, wij zijn realistisch. Realistisch genoeg om te zien dat je nooit zo`n tweede seizoenshelft mag neerzetten. Het was waardeloos. Waar-de-loos!
En waar waren de beelden van al die Feyenoord supporters in onze vakken??! Nee, Eisenga mag zich eens goed achter de oren krabben. Door dat gedoe met die Feyenoorders ken ik al 3 mensen in mijn omgeving die niet gaan verlengen.

Kom dan niet met zo`n jankfilmpje alstublieft. De mensen weten zelf wel of ze verlengen.

Het komt wel heel snel na de uitschakeling in de Play offs. Snel even een positieve vibe er in proberen te pompen. Nog vóór 1 juni, de dag waarop je kunt verlengen. Maar verlengen kan daarna natuurlijk nog veel langer. Bang voor je plekje hoef je ook bij ons absoluut niet meer te zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 25-05-2017 19:37

Tsja,
de azijn smaakt bij sommigen weer goed. Proost
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor diepFries » 27-05-2017 07:22

Oh, ik heb ook nog niet verlengd hoor. Was er na deze seizoensafsluiting voor een poosje wel even klaar mee. Het nieuwe seizoen zit ik er heus wel weer. Het verlengen kan echter in juni en juli nog prima. Dat komt wel goed. Waarom ik toch zo blij word van dit filmpje is dat er tenminste wordt benoemd dat het kut-met-peren was de tweede seizoenshelft. Het is voor mij het stukje bevestiging dat men het bij de club echt wel ziet. En beseft wat het met ons, met de supporters ook doet. En nee, dat zijn nog geen oplossingen voor de sportieve malaise van de laatste maanden. En nee, daarmee worden individuele spelers niet opeens 10-20% beter. Maar het is wel een eerste aanzet om er in het nieuwe seizoen met z'n allen weer de schouders onder te zetten. Spelers. Supporters. Sponsoren. sc Heerenveen. Samen.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 27-05-2017 07:37

Links- of rechtsom heb ik geen goed woord over voor de mensen die niet verlengen! Mensen die niet verlengen zijn successupporters.. Alles is in rustig vaarwater sinds, jaren alleen sportief was de tweede seizoenshelft kut met peren..

Er is geen reden om niet te verlengen. Wanneer je niet verlengd ben je een ordinaire successupporter.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Crash » 27-05-2017 07:58

Is het niet zo dat een ieder voor zich zelf bepaald of hij of zij wel of niet zijn of haar seizoenskaart verlengd? En welke argumenten hier aan ten grondslag liggen?

Successupporters, een term waar ik niet zoveel mee kan, moet ik eerlijk zijn. Ik kan me goed voorstellen dat er veel mensen ook voor de sfeer komen in een stadion en het is nu eenmaal een gegeven dat winst sfeerverhogend werkt. Op de eerste helft van het afgelopen seizoen na, hebben we wat dát betreft nu eenmaal te weinig 'sfeermomenten' geproefd de laatste jaren. Daarnaast kun je voor een relatief klein bedrag met je gezinsleden wedstrijden van sc Heerenveen prima volgen via Fox. Scheelt tijd en veel geld tenslotte.

Ik zelf heb de laatste jaren ook zitten wikken en wegen of het niet eens tijd wordt eens wat anders met mijn vrije tijd te gaan doen. Het enthousiasme voor de club ebde weg vanaf de verschrikkelijke periode 'Veenstra' en heeft zich nooit meer helemaal weten te herstellen nadien. De club is me een beetje verloren door negatieve berichtgevingen destijds, maar ook vanwege de huidige generatie spelers die tonnen verdienen zonder constant weten te presteren. Zichzelf zó goed vinden op trainingen maar dat op het veld in een wedstrijd veel te weinig terug laten zien. Ik kan me met het jaar steeds minder identificeren met de club en haar spelers denk ik. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon niet meer zoveel zin heb om te vaak teleurgesteld huiswaarts te keren na een wedstrijd. Dan zijn er leukere dingen te verzinnen in een weekend, die me meer voldoening geven. Ik verleng dus niet. Na 27 jaar.

Volgens mij is het zaak elkaar in elkaars waarde te laten over al dan niet verlengen voor het komende seizoen of de seizoenen daarop volgend. Het is aan de club om te zorgen voor goede voorwaarden (in de breedste zin van het woord) om het stadion weer te bezoeken in grote(re) getale. Hopelijk lukt men dat.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Appie_M » 27-05-2017 08:38

Ondanks dat ik ook de nodige twijfels gehad heb ik ook weer mijn seizoenskaart verlengd. Hopelijk slagen we er volgend seizoen wel in om een deuk in een pakje boter te schoppen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten