Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

OW ow. Dat we het überhaupt over Lamprou gaan hebben.
Haal toch gewoon een boomlange keeper en ook wat CV's van meer dan 1,90m.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

BK2007 schreef:OW ow. Dat we het überhaupt over Lamprou gaan hebben.
Haal toch gewoon een boomlange keeper en ook wat CV's van meer dan 1,90m.
Nee joh, straks haal je nog Europees voetbal. Dat moet je niet willen. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Plekje in de middenmoot is prima, aldus de club. Ambitie is een vies woord.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Laten we nu even daadwerkelijk een schaduwelftal opstellen:

Vertrekkende spelers

Mulder
St juste
Namli
Larsson
Slagveer
Bijker

Dit betekend dat we op deze posities sowieso vervangers moeten halen, dan heb ik de volgende vervangers op het oog:

Keeper= Davy Roef (anderlecht) is dit seizoen verhuurt aan la liga club Deportivo en was daar een vaste bankklant.
bij anderlecht zit hij inmiddels ook op een zijspoort, terwijl hij hier toch wel wat potjes heeft gekeept.

Hele goede doelman deze jongen, zeker voor Heerenveen begrippen

Centrale verdediger= alexander milosevic(besiktas) of Dario Dumic (Nec) karakter/passie spelers hebben we nodig. Spelers die ook een keer uit durven te delen en ook voetballend meekunnen komen.

Linksback= Lucas woudenberg/Adam lunqvist(zweden)/Thomas Grogaard(noorwegen)? de linksback vind ik een hele lastige positie qua versterking.

Middenvelder= Joey veerman van Volendam. Dit is echt een ontzettend talentvolle middenvelder die bij ons voldoende minuten zal gaan maken, voetballend 2 klasses beter dan Thorsby.


Rechtsbuiten backup= Vito van crooij (VVV)talentvolle nederlandse buitenspeler die zich nu 2 seizoenen heeft bewezen in de jupiler league. Hij mag het samen met Zeneli daar gaan uitvechten.

Linksbuiten= 2 spelers die ik graag zie: Ahannach van Almere city, deze jongen beschikt over voldoende technische bagage om het te gaan maken in de Eredivisie (type chadli alleen wel minder fysiek)

Albert gudmundsson terughalen van PSV. Deze speler weet het niet tot de A selectie te schoppen en twijfelt over zijn toekomst bij PSV.. Hij zal bij ons gelijk bij de A kern aanschuiven en mag samen met Ahannach uitmaken wie er op links speelt, zal bij ons voldoende minuten maken.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ghayas Zahid als vervanger voor Larsson.
Heerenveen fan in Leiden
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Investeer maar in v Leer, kost wat maar heb je ook wat.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Het risico dat ik voor gek wordt versleten is 99% maar ik zou serieus kijken naar Ryan Koolwijk. Niet de prachtige stylist die op souplesse 3 man passeert en met een hakje de keeper verschalkt, maar iemand die altijd heeft moeten vechten voor de punten en niet te beroerd is om met het mes tussen de tanden te vechten voor de punten. Heeft ervaring, moet volgens mij niet super duur zijn en het is een keer geen ideale schoonzoon.
Het is maar een spelletje
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

vlqrt schreef:Het risico dat ik voor gek wordt versleten is 99% maar ik zou serieus kijken naar Ryan Koolwijk. Niet de prachtige stylist die op souplesse 3 man passeert en met een hakje de keeper verschalkt, maar iemand die altijd heeft moeten vechten voor de punten en niet te beroerd is om met het mes tussen de tanden te vechten voor de punten. Heeft ervaring, moet volgens mij niet super duur zijn en het is een keer geen ideale schoonzoon.
Koolwijk is zeker geen rare optie. Echter is het volgens mij wel een "6" en ik weet niet of hij wisselspeler achter Schaars wil zijn, ervan uitgaande dat die een seizoen fit blijft. Of Schaars voor de graswedstrijden, Koolwijk voor de kunstgrasvelden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Grot en Kadioglu van Nec en Hoogma van Heracles ?
Zou Hahn nou zo lastig zijn los te weken ?
Zomaar wat namen waar we echt beter van worden.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Die Grot viel wel op gisteren. Sterke gast en pijlsnel.
harmjelle500
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-05-2013 23:16

Bericht door harmjelle500 »

Vind die El Khayati van ADO ook wel een goeie. Heeft in 12 wedstrijden ongeveer net zo veel doelpunten gemaakt als al onze middenvelders bij elkaar dit seizoen. Met 28 ook aardig ervaren, iets wat deze ploeg wel kan gebruiken. Gehuurd van QPR maar daar zie ik hem volgend seizoen niet veel spelen. Misschien is huur of koop een optie
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

harmjelle500 schreef:Vind die El Khayati van ADO ook wel een goeie. Heeft in 12 wedstrijden ongeveer net zo veel doelpunten gemaakt als al onze middenvelders bij elkaar dit seizoen. Met 28 ook aardig ervaren, iets wat deze ploeg wel kan gebruiken. Gehuurd van QPR maar daar zie ik hem volgend seizoen niet veel spelen. Misschien is huur of koop een optie
Maakt geweldige goals tot nu toe! Verder niet veel zien spelen, maar valt wel echt op in samenvattingen.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Hier een aantal spelers op de Nederlandse velden die haalbaar en een versterking zijn.

Keeper:
Hahn, Van Leer!, Pasveer

Verdediger:
Dumic!, Gosens!, Woudenberg

Midden:
Joey Veerman!, Janio Bikel, Vejinovic!, Gustafson,

Aanval:
Ahannach!, Van Crooy!, Cerny(huur),

Vertrekkende spelers: St. Juste, Larsson,
Bij een goed bod Reza verkopen en een nieuwe talentvolle spits halen

Van Leer
Marzo - Dumic - Van Aken - Gosens
Vejinovic-Schaars-Odegaard
Zeneli - Spits - Ahannach

Bank: De Fockert, Schmidt, Nieuwe cv, Pierie, Joey Veerman, Kobayashi, Van Crooy, Henk Veerman, Johnsen, Van Amersfoort,

Verhuren: Thorsby, Vlap,
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Goed elftal. Teken ik voor. Gosens is die back van Heracles? Gustafson is een ijzervreter. Die mag ook komen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Hoe willen jullie dat Heerenveen deze spelers binnenhaalt? Ze hebben amper geld...
Heerenveen fan in Leiden
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Feanfan 1 schreef:Koolwijk is zeker geen rare optie. Echter is het volgens mij wel een "6" en ik weet niet of hij wisselspeler achter Schaars wil zijn, ervan uitgaande dat die een seizoen fit blijft. Of Schaars voor de graswedstrijden, Koolwijk voor de kunstgrasvelden
Ik meende altijd dat Koolwijk meer op de positie van Kobayashi speelt. Ik zie bij Excelsior Bruins meer als een Stijn Schaars.
Het is maar een spelletje
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Bubbe schreef: Bron? Volgens mij is er nog wel een potje namelijk en het is zeer aannemelijk dat St Juste en Larsson vertrekken, die gaan niet voor niets weg.
Jaarverslag vorig jaar.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ook dit team is te jong. Zeker achterin moet er een ervaren rot komen. Hoewel ik onder de indruk ben van Dumic, weet ik niet of hij de kar kan trekken. Of je moet daarnaast een ervaren speler naast zetten, zoals Peters.
Linksbacks zijn altijd moeilijk te vinden. Weet niet waarom,maar Gosens vind ik niks

Over de keeper weet ik het allemaal niet. Hahn vind ik ook niet altijd even overtuigend, Van Leer maakt op mij meer indruk in samenvattingen. Al was hij in de twee wedstrijden tegen Heerenveen ook niet goed. Het liefst zie ik ook daar een keeper van rond de 30 jaar die weet hoe je een organisatie neer moet zetten. Aan keepers wordt meestal toch niet niet veel verdiend, dus ervaring is daar belangrijker dan een talent die af en toe een slippertje maakt. Een keeper moet uitstraling hebben en rust overbrengen op de verdediging

Op het middenveld is Schaars een zekerheidje. Kobayashi kan het wel, maar laat het te weinig zien en maakt te weinig doelpunten. Een type Thomas Bruns was wel een goede geweest (naar Vitesse)
En hoe sneu ook, maar ik zou Odegaard terug naar Madrid sturen. Dat hij kan voetballen is duidelijk, maar voor een "10" scoort hij veel te weinig, net als Van Amersfoort overigens. Op zich vind ik vd Streek ook geen rare optie voor achter de spitsen, en daarbij maken wij hun zwakker

Voorin heeft iedereen twijfels over Reza, maar met 19 doelpunten meer dan uitstekend en daar wordt een spits op afgerekend. Zeker met Larsson en Zeneli krijgt hij nooit een bruikbare bal.
Ik denk dat Ahannach naar Utrecht gaat. Hij blijft het liefst in Amsterdam wonen, en het schijnt dat Utrecht geïnteresseerd is,1+1=2. Misschien Hasselbaink van Excelsior of Menig van Zwolle

---------------------- Keeper 30+ jaar------------------
Marzo ------- Dumic -------- Peters ----- Aankoop
--------------- Schaars ------- Kobayashi --------------
---------------------- Scorende 10 --------------------- (type Bradley)
Aankoop ---------------- Reza ----------------- Zeneli


Bank: vd Steen, Schmidt, Van Aken (evt linksback), Thorsby, Van Amersfoort, Veerman en nog wat jeugd
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Ik kan je goed volgen Feanfan. Misschien is Dave Bulthuis een optie? Is straks transfervrij volgens mij.
Bas Kuipers van Excelsior is een nuttige no-nonsense linksback
Vito van Crooy op de vleugels, misschien Koolwijk als backup voor Schaars?
30+ keepers die transfervrij zijn:
Piet Velthuizen, ben ik nooit kapot van geweest.
Iker Cassillas, zou een enorme stunt zijn. Maar zal wel teveel salaris moeten hebben, daarnaast taalbarriére.
Boy Waterman. Terug op het oude nest. Was volgens mij niet een leiderstyp.
Diederik Boer. Is wel, volgens mij, een leiderstype maar heeft de laatste seizoenen geen Eredivisieduel gespeeld.

Waterman
Marzo, Bulthuis, Van Aken, Kuipers
Schaars, Van der Streek, Kobayashi
Zeneli, Reza, Van Crooy

Bank met Van der Steen, Otigba, Cavlan, Pierie, Van Amersfoort, Koolwijk, Odegaard, Veerman, Elvis Manu.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Scorende middenvelder of aanvaller Falkenburg (29) is ook transfervrij. Maar je kunt ook nog 2 weken wachten en dan is hij ergens anders onder de pannen. Je kunt nu al vast Thorsby en/of van Amersfoort verhuren. Voegen bij ons te weinig toe om absoluut in de basis te staan. Het blijft stuivertje wisselen met hen. Yuki gewoon maar voor de positie van Schaars. Stijn wordt dan op sportieve gronden een zekerheidje genoemd, puur fysiek gezien is hij dat alles behalve. Yuki coorde in Japan al niet veel en hier ook niet. Als je ziet hoeveel ballen hij bij het inschieten hoog over en naast schiet dan krijg ik niet de indruk dat hij een killer is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dat is ook zo, maar Yuki heeft nog een contract voor 2 jaar. Die blijft dus nog wel een jaar en ik wil niet geloven dat hij op de bank komt te zitten, met welke trainer ook als hij Thorsby en Van Amersfoort als concurrenten heeft
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Mackan68 schreef:Scorende middenvelder of aanvaller Falkenburg (29) is ook transfervrij. Maar je kunt ook nog 2 weken wachten en dan is hij ergens anders onder de pannen. Je kunt nu al vast Thorsby en/of van Amersfoort verhuren. Voegen bij ons te weinig toe om absoluut in de basis te staan. Het blijft stuivertje wisselen met hen.
Meen je dat nou? De zeer beperkte Falkenburg halen zodat van Amersfoort verhuurd kan worden? Dat lijkt mij nou geen goed plan, lood om oud ijzer en kapitaalvernietiging.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Denk ook niet dat Falkenburg goed genoeg is, ook niet altijd basisspeler bij Willem II en meer clubs. Maar toch heeft hij wel een neusje voor de goal en garantie voor goals, iets wat PvA totaal niet heeft. Jammer, maar niet goed genoeg voor ons niveau
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Sjoerdbokje schreef: 30+ keepers die transfervrij zijn:
Piet Velthuizen, ben ik nooit kapot van geweest.
Iker Cassillas, zou een enorme stunt zijn. Maar zal wel teveel salaris moeten hebben, daarnaast taalbarriére.
Boy Waterman. Terug op het oude nest. Was volgens mij niet een leiderstyp.
Diederik Boer. Is wel, volgens mij, een leiderstype maar heeft de laatste seizoenen geen Eredivisieduel gespeeld.
.
Piet Velthuizen is wel zo'n enorme galbak, die hoef ik hier echt nooit te zien. Niemand herinnert zich die actie van een aantal jaren geleden?

Iker Cassillas :lol: Die verdient ongeveer net zoveel als de rest bij elkaar. En nog los van het salaris, wat zou hij hier in vredesnaam te zoeken hebben?

De categorie Boy Waterman, Diederik Boer, Remko Pasveer is denk ik waar we het in moeten zoeken. Jones en Hahn lijken me al niet haalbaar. Ik zou zelf proberen Benjamin van Leer te halen!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Boy Waterman was inderdaad een hele mooie optie geweest gezien zijn ervaring en verleden bij de club. Ik lees alleen net dat hij twee dagen zijn contract bij APOEL Nicosia heeft verlengd tot de zomer van 2019... Piet Velthuizen is een aardige keeper maar vooral een clown - past totaal niet bij ons als je het mij vraagt.

Denk dat je inderdaad in de categorie ervaren keepers uitkomt die bij topclubs op de bank hebben gezeten. Zoals we Mulder destijds ook hebben opgepikt. Hahn, Pasveer, Jones (al gaat die verlengen bij Feyenoord?), dat soort types inderdaad.
Laatst gewijzigd door Marça op 17-05-2017 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Van Leer is voor mij echt nummer 1, ontwikkelt zich goed en blinkt veel uit bij Roda.
Hahn en Jones mogen van mij ook, prima keepers.
De andere namen vallen in de categorie daaronder, bvb Diederik Boer.
Zeg maar niks!
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

En zou Jones na zo'n seizoen niet juist een stapje omhoog willen en kunnen maken? Wellicht als reservekeeper bij een Engelse (sub)topper
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

HVNFL schreef:
Meen je dat nou? De zeer beperkte Falkenburg halen zodat van Amersfoort verhuurd kan worden? Dat lijkt mij nou geen goed plan, lood om oud ijzer en kapitaalvernietiging.
Aangezien we nog wel wat scorend vermogen kunnen gebruiken vind ik het geen slechte optie. Thorsby en van Amersfoort hebben mij nog niet kunnen overtuigen op dit niveau veel scorend vermogen te hebben. De matige Falkenburg heeft dat wel. Overigens, onze Reza is/was ook maar een matige speler toch? En toch onze topscorer. Falkenburg heeft zich bewezen bij meerdere clubs. Is transfervrij en zal bij WillemII geen topsalaris gehad hebben. En daarom zou ik zo'n gok wel aandurven. En als je Pelle en Morten verhuurt is het toch geen kapitaalvernietiging? Dat zou het zijn als je je ze verpatst voor een paar dubbeltjes. Je moet voor volgend seizoen gewoon eieren voor je geld kiezen.
Want: Gaat Reza ze er volgend seizoen weer zo relatief makkelijk inleggen? Als hij hier überhaupt nog speelt. Is Veerman in staat zijn scores te verbeteren? Is Larsson, de man van de assists er nog? Wie gaat Slagveer vervangen? Een ervaren, makkelijk scorende speler is in mijn ogen een aanwinst. Zeker nu Namli ook nog eens vertrekt. Één van de weinige die in de 16 nog wel eens een mooi passje weet af te leveren na Larsson. En bijkomend voordeel is dat je er weer een ervaren speler bij hebt, in het geval dat Schaars weer eens een tijd geblesseerd is. Dan nog een ervaren CV die makkelijk goals weet te voorkomen, de organisatie neer weet te zetten en misschien eens een goaltje meepakt bij corners en je bent koopman.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: Aangezien we nog wel wat scorend vermogen kunnen gebruiken vind ik het geen slechte optie. Thorsby en van Amersfoort hebben mij nog niet kunnen overtuigen op dit niveau veel scorend vermogen te hebben. De matige Falkenburg heeft dat wel. Overigens, onze Reza is/was ook maar een matige speler toch? En toch onze topscorer. Falkenburg heeft zich bewezen bij meerdere clubs. Is transfervrij en zal bij WillemII geen topsalaris gehad hebben. En daarom zou ik zo'n gok wel aandurven. En als je Pelle en Morten verhuurt is het toch geen kapitaalvernietiging? Dat zou het zijn als je je ze verpatst voor een paar dubbeltjes. Je moet voor volgend seizoen gewoon eieren voor je geld kiezen.
Want: Gaat Reza ze er volgend seizoen weer zo relatief makkelijk inleggen? Als hij hier überhaupt nog speelt. Is Veerman in staat zijn scores te verbeteren? Is Larsson, de man van de assists er nog? Wie gaat Slagveer vervangen? Een ervaren, makkelijk scorende speler is in mijn ogen een aanwinst. Zeker nu Namli ook nog eens vertrekt. Één van de weinige die in de 16 nog wel eens een mooi passje weet af te leveren na Larsson. En bijkomend voordeel is dat je er weer een ervaren speler bij hebt, in het geval dat Schaars weer eens een tijd geblesseerd is. Dan nog een ervaren CV die makkelijk goals weet te voorkomen, de organisatie neer weet te zetten en misschien eens een goaltje meepakt bij corners en je bent koopman.
Alsof Falkenburg een garantie afgeeft.. Die mag zelfs vertrekken bij Willem II, waarom zou hij hier dan wel wat toevoegen? We moeten omhoog, niet omlaag, wat mij betreft. Dit is net zo'n speler als Stans die hier werd genoemd. Puur kijken naar de getallen en dan die maar noemen. Hij heeft 5 goals gemaakt dit seizoen, waarvan 1 toen hij als spits stond, dus 4 als middenvelder. Weinig imposant wat mij betreft. Ja, hij maakt af en toe een goaltje. Maar is hij technisch bijvoorbeeld wel goed genoeg?

Ik vind het overigens ook helemaal niet zo belangrijk, als je ziet dat we qua goals niet uit de toon vallen, in tegendeel. Het gaat er wat mij betreft om dat ze gemaakt worden, linksom of rechtsom. Maakt Reza ze niet, dan staat er altijd wel weer iemand anders op. Ik zie het probleem niet.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef: Maakt Reza ze niet, dan staat er altijd wel weer iemand anders op. Ik zie het probleem niet.
Oh ja, het sterft in onze selectie van de goaltjesdieven..... Falkenburg mag geen topper zijn. Hij scoort altijd en overal. Als je echt rekent dat er alleen maar toppers naar ons toekomen kan ik je vrij snel uit de droom helpen. Die kiezen liever voor AZ, Utrecht. Twente of Groningen. Bij ons is de poen op en mag je je handjes dichtknijpen dat je zonder transferbedrag een makkelijk scorende speler met eredivisie ervaring op kunt pikken. Maar misschien heb jij een naam van een goedkope speler die hier wél een garantie is bij ons....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Dan kom ik toch bij Sander vd Streek uit. Kan zowel achter de spitsen en ook wel in de spits. Schopt ze er op dit moment bij DKV ook vrij makkelijk in en bij een degradatiekandidaat heeft hij afgelopen 2 jaar 11 goals in 60 wedstrijden gemaakt.
Geen topcijfers misschien, maar hij is wel haalbaar en zit nog wel potentie in
Plaats reactie