Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 30-01-2017 14:44

TORCIDA schreef:ach als men zo elkaar eens af wil rossen prima toch...


Leuk en aardig Torcida, maar bij de ene benadeel je alleen jezelf, terwijl je bij de ander jezelf en de club benadeelt... Prima als je wilt knokken, maar doe dat niet in "naam van" of namens de club. Dat is schadelijk voor jezelf en de club...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 30-01-2017 15:51

hoezo benadeel je jezelf, je weet waar je aan begint, deze gasten gaan achteraf heus niet lopen janken hoor, ze nemen hun winst of verlies.

in hoeverre benadeel je de club? ok je doet het uit naam van je club, maar niet bij het stadion, niet in het stadion, het is dat er een filmpje van is, maar anders hadden jij en ik het niet eens geweten. Feijenoord distantieert zich ervan, prima toch, ik zie niet gebeuren dat Feijenoord hier schade van zou hebben. Geen ruchtbaarheid aan geven is het beste. Soms is wat niet weet wat niet deert echt van toepassing
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 30-01-2017 16:11

TORCIDA schreef:hoezo benadeel je jezelf, je weet waar je aan begint, deze gasten gaan achteraf heus niet lopen janken hoor, ze nemen hun winst of verlies.

in hoeverre benadeel je de club? ok je doet het uit naam van je club, maar niet bij het stadion, niet in het stadion, het is dat er een filmpje van is, maar anders hadden jij en ik het niet eens geweten. Feijenoord distantieert zich ervan, prima toch, ik zie niet gebeuren dat Feijenoord hier schade van zou hebben. Geen ruchtbaarheid aan geven is het beste. Soms is wat niet weet wat niet deert echt van toepassing


Je benadeelt jezelf doordat je met lomp gedrag op internet komt, soms met naam en toenaam. Laten we zeggen dat werkgevers dit niet leuk vinden. Probeer maar eens zo'n actie te vergeten als jouw naam permanent op internet staat en geassocieerd wordt met "hooligan" en geweld. Veel geluk met het zoeken naar een baan als het eerste wat een werkgever ziet als hij/zij jouw naam googlet een filmpje is waarin je andere mensen te lijf gaat "in naam van de club".

Kijk bijvoorbeeld naar een club als Millwall. De reputatie van deze club is erg slecht doordat de club bekend staat als een club vol met gekken die erop uit zijn om andere clubs en supporters schade toe te brengen. Het zijn misschien een paar honderd man, maar deze groep verziekt het voor de rest van de fans en club. Leuk en aardig dat een club afstand doet van hooligans, maar denk je dat de gewone man dit interesseert? Noem een willekeurige Oost-Europese club. Ik garandeer je dat het eerste wat de voetbalfan associeert met die club te maken heeft met geweld of hooligan-gedrag.

Een reputatie opbouwen kost tijd, maar je kan het in seconden vernielen. Dit soort gedrag is niet wenselijk, voor alle partijen. Keihard straffen zou ik zeggen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Livid » 30-01-2017 16:31

No one likes us, we don't care, we are Millwall, super Millwall, we are Millwall from the den. :D
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 30-01-2017 16:44

Livid schreef:No one likes us, we don't care, we are Millwall, super Millwall, we are Millwall from the den. :D


Nog even, dan zijn ze verhuisd a la MK Dons...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor SCH05133 » 30-01-2017 18:59

Jazz schreef:Je benadeelt jezelf doordat je met lomp gedrag op internet komt, soms met naam en toenaam. Laten we zeggen dat werkgevers dit niet leuk vinden. Probeer maar eens zo'n actie te vergeten als jouw naam permanent op internet staat en geassocieerd wordt met "hooligan" en geweld. Veel geluk met het zoeken naar een baan als het eerste wat een werkgever ziet als hij/zij jouw naam googlet een filmpje is waarin je andere mensen te lijf gaat "in naam van de club".


Wat een onzin, het gebeurt nooit dat iemand z'n naam op internet komt.. Staat bij dit filmpje namen van mensen?
SCH05133
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 30-01-2017 18:57

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 30-01-2017 19:13

SCH05133 schreef: Wat een onzin, het gebeurt nooit dat iemand z'n naam op internet komt.. Staat bij dit filmpje namen van mensen?


Leef je onder een steen? Kijk eens op Geenstijl, Dumpert of een ander forum waar social justice centraal staat. Genoeg voorbeelden te noemen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 30-01-2017 20:14

Henkie en Sandor staan intussen knap met 1-0 achter bij Jong Utrecht #relegationbattle :lol:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 31-01-2017 10:42

jazz wil jij dan een voorbeeld geven van dit soort knokpartijen waar naam en toenaam bij staan op internet, zoals bv dumpert etc. ik kom ze niet tegen. De steen op je hoofd gehad?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor abegoal » 31-01-2017 11:31

El Ghazi nu echt weg bij Ajax, zouden er nog gekke dingen gebeuren de laatste dag?
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 31-01-2017 12:04

TORCIDA schreef:jazz wil jij dan een voorbeeld geven van dit soort knokpartijen waar naam en toenaam bij staan op internet, zoals bv dumpert etc. ik kom ze niet tegen. De steen op je hoofd gehad?


Google maar eens op "Kopschoppers Eindhoven". Het gaat hier over zinloos geweld, maar toch. Het laat wel zien dat je vrij snel met naam op het internet komt als je je misdraagt. Vechten in het openbaar is altijd een groot risico.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor TORCIDA » 31-01-2017 13:25

jazz, wil je willens en wetens je punt maken, ik heb het hier over filmpjes alla az-fey. Over deze gearrangeerde gevechten. Volgens mij is dat ook het onderwerp waar we het over hebben, niet alle knokpartijen die op dumpert langskomen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 31-01-2017 15:12

Jazz heeft wel een punt, op een ander forum zijn er al 4 man herkend. Eén van die kale mannen is een Excelsior fan trouwens...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 31-01-2017 22:10

Ajax koopt een gehypte Braziliaan die 6 wedstijden in de benen heeft voor 12 miljoen plus bonussen. Lachwekkende transfer. "De nieuwe Neymar" lopen ze te roeptoeteren...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor abegoal » 31-01-2017 22:23

Prima toch, kunnen wij nog 6 maanden van Sam genieten.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 01-02-2017 09:15

Het is een gokje dat ze wel kunnen wagen in Amsterdam. Hij hoeft maar één goede seizoenshelft te hebben en Engeland staat met het de zakken geld te wapperen. Die naam heeft Ajax dan nog wel.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor DSCH » 01-02-2017 12:32

Dat Roda is toch ook een aparte club. Die krijgen wat geld en halen meteen weer bakken met spelers binnen zonder dat er echt een idee achter zit. Vraag mij af of dit ze zal behoeden voor de nacompetitie.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 01-02-2017 13:12

DSCH schreef:Dat Roda is toch ook een aparte club. Die krijgen wat geld en halen meteen weer bakken met spelers binnen zonder dat er echt een idee achter zit. Vraag mij af of dit ze zal behoeden voor de nacompetitie.


Inclusief Anelka als voetbalbegeleider voor de jeugd. De "perfecte schoonzoon" zou ik zeggen. Gelukkig is die Anelka een lieverdje, clubtrouw en een voorbeeld voor de jeugd...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 11-02-2017 11:05

Heel bijzonder dat die Tom Boere al 26(!) keer heeft gescoord in de JP voor FC Oss.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 17-02-2017 10:59

AZ krijgt met best wel OK voetbal een pak slaag van een zeer effectief Lyon. Typisch Nederlands, goed spelen maar de kansen niet afmaken. Over de verdediging van AZ kan ik maar 1 ding zeggen. Lachwekkend slecht...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor paparazzi » 19-02-2017 14:14

Datzelfde AZ heeft vandaag ook weer de scheidsrechter mee tegen willem2.
Die misselijke lompe Weghorst torpedeert Lamprou zowat. Maar Higler keurt het doelpunt gewoon weer goed. Wat een niveau is dat scheidsrechterkorps toch hier in Nederland!
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Satyr » 19-02-2017 15:47

Als je de herhaling bekijkt, zie je ook dat hij alleen naar de bal kijkt en Lamprou niet eens gezien heeft. Dit was een duel om de bal dat een kleine keeper als Lamprou gewoon niet wint. En geen overtreding.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Ebiede » 03-05-2017 21:18

Ik vind Ajax een enorme kutclub, maar respect voor de prestatie van vanavond.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Riverside » 04-05-2017 08:31

Heb alleen de tweede helft gezien, maar echt genoten hoor. Mooie prestatie!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 04-05-2017 10:17

Ebiede schreef:Ik vind Ajax een enorme kutclub, maar respect voor de prestatie van vanavond.

Dan kunnen wij handen schudden.

Maar inderdaad, het is wel erg goed voor Nederlandse voetbal. Het zou dan ook extra mooi zijn wanneer Feyenoord kampioen wordt en de selectie bijeen weet te houden om zo tezamen met PSV en Ajax volgend seizoen eens wat meer Europese potten te breken. Ajax gaat ook volgend seizoen Europees goed presteren gezien haar jonge selectie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor hm_DR88 » 04-05-2017 13:09

Roda JC heeft het proces rond de beoogde overname door de Zwitserse-Russische investeerder Aleksej Korotajev voorlopig stilgelegd. De club heeft dat besloten naar aanleiding van de aanhouding van Korotajev in Dubai. De zakenman zit al sinds 10 februari vast wegens het uitschrijven van een ongedekte cheque.
Roda JC schrijft in een verklaring dat de club pas woensdagavond op de hoogte is gebracht van de situatie rond Korotajev, die zich aan het begin van het jaar in Kerkrade meldde en een minderheidsbelang in de club nam.
Voorovereenkomsten. De clubleiding van Roda JC geeft aan dat er met Korotajev uitsluitend voorovereenkomsten zijn getekend en dat de zakenman vervolgens aan zijn financiële verplichtingen heeft voldaan. "De aandelenoverdracht heeft echter nog niet plaatsgevonden."
Dat laatste betekent dat de huidige eigenaar Frits Schrouff, die de club in 2015 voor negen miljoen euro kocht, nog steeds 99,8 procent van de aandelen in bezit heeft.
Roda JC is in de eredivisie nog verwikkeld in een spannende degradatiestrijd. Zondag speelt de club thuis tegen Willem II.

nu.nl


Gratis geld bestaat niet. Fout geld denk ik wel. Er zit op dit moment verschrikkelijk veel (fout) geld in de markt. Als je club financieel naar de kloten dreigt te gaan, moet je als directie wel erg sterk in je schoenen staan om de gemakkelijkste weg te kiezen. De mix van onderwereld en bovenwereld is vergaand. Clubeigenaren, suikerooms, (buitenlandse) investeringsmaatschappijen, jammer, jammer, jammer.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Jazz » 04-05-2017 13:14

Ben benieuwd hoeveel clubs gekocht zijn met het oog om geld wit te wassen...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Wizard » 08-05-2017 12:13

Ik vraag me eigenlijk hoe zinvol de discussie is om onze competitie te verkleinen of samen te voegen met de Belgische, etc.
Ik denk dat het veel zinvoller is om de kunstgrasvelden in het profvoetbal (Eredivisie) volledig af te schaffen.
Natuurlijk verlies je terecht van PEC. Aan de andere kant, op een natuur grasveld had Schaars meegespeeld. En zo zijn er meer clubs die bepaalde spelers sparen met het niet meespelen op kunstgras. Competitievervalsing? Ik denk het wel.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-05-2017 13:45

Dat Roda heeft ook altijd geluk, nu weer in de laatste minuut thuis tegen Helmond Sport. Hoop dat ze er in de volgende ronde echt uitvliegen, maar wel ten koste van MVV. Als het DKV - Roda wordt, is het kiezen tussen twee kwaden
Verder hoop ik dat NAC erin komt en NEC eruit.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Berichtdoor Joucke » 21-05-2017 15:25

Feanfan 1 schreef:Dat Roda heeft ook altijd geluk, nu weer in de laatste minuut thuis tegen Helmond Sport. Hoop dat ze er in de volgende ronde echt uitvliegen, maar wel ten koste van MVV. Als het DKV - Roda wordt, is het kiezen tussen twee kwaden
Verder hoop ik dat NAC erin komt en NEC eruit.

MVV door :D

Nac/Nec boeit me niet zoveel.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten