Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 15-04-2017 17:46

cootje schreef:Is er in dit forum al eens gesproken over de topscorer van de JL, Tom Boere van fc Oss ?
Heeft nu in 34 wedstrijden 33 keer gescoord en dat zal zeker ook andere clubs opvallen. Ik hoop dat het niet zo gaat als destijds met Vincent Janssen van Almere City, die in 2015 voor een schijntje naar AZ vertrok en daarna met MILJOENEN winst verkaste naar Tottenham. Ook Heerenveen had deze winst kunnen pakken als ze wat alerter waren geweest.

Ze waren alert genoeg. Alleen het schijterige van het nog niet definitief verkocht hebben van Mark Uth was het gevoel wat overwon. Helaas. Ik neem aan dat Boere ook bij ons op de radar staat. Wellicht dat wanneer Larsson vertrekt dat ze hem kunnen halen, waardoor Reza, als hij blijft, naar de vleugel kan. Dan heeft hij hier zijn absoluut beste seizoen gedraaid als spits zijnde. Dit gaat hij zeer waarschijnlijk nooit meer evenaren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 15-04-2017 17:59

Tom Boere is al 24. Misschien al te oud om nog grote stappen te zetten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-04-2017 18:11

Knipecity schreef:Tom Boere is al 24. Misschien al te oud om nog grote stappen te zetten.

Dan hadden ze Reza ook niet hoeven halen met zijn 29 jaar. Al maakt hij er 40, dan zal hij nog geen miljoenen opleveren.
Dat Boere makkelijk in de JL scoort wil niet zeggen dat hij dat ook in de Eredivisie doet, maar de scouts zullen ongetwijfeld hun mening hebben. Al denk ik niet eens dat er een nieuwe spits komt. Ik verwacht volgend seizoen gewoon weer Reza in de spits en Veerman als pinchhitter
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 26-06-2017 14:00

Botaka schijnt in de picture te zijn om Slagveer op te volgen (aldus Feanonline.nl). Vleugelspeler en transfervrij. Schijnt in het verleden ook al in onze belangstelling te hebben gestaan.

Hij deed het bij Excelsior destijds prima, maar is mislukt bij Leeds en speelde afgelopen seizoen in de League One. Ik vraag me dan sterk af of hij een versterking is of dat dit weer een gokje à la VLP en Wildschut is.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor SCHtid » 26-06-2017 14:07

Heeft een contract getekend bij Sint-truiden, en doorschakelen naar de volgende. Als dit al een serieuze optie was..
SCHtid
Nieuw talent
 
Berichten: 74
Geregistreerd op: 31-07-2015 17:44

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor abrikozenkoning » 29-06-2017 10:31

In de Cypriotische media gaan de geruchten dat Apoel Nicosia bezig is met een spits uit Iran en men denkt dat het Reza is. Zou zomaar kunnen, aangezien Mario Been de trainer is. Hier het bericht: http://www.sigmalive.com/sports/team/ap ... rano-video.

De berichtgeving is wel een beetje tegenstrijdig aangezien andere media denken dat het om Mehdi Taremi van Persepolis gaat, maar het zou mij niet verbazen als Heerenveen geld wil vangen voor Reza aangezien zijn contract na het komende seizoen afloopt.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 29-06-2017 11:28

abrikozenkoning schreef:In de Cypriotische media gaan de geruchten dat Apoel Nicosia bezig is met een spits uit Iran en men denkt dat het Reza is. Zou zomaar kunnen, aangezien Mario Been de trainer is. Hier het bericht: http://www.sigmalive.com/sports/team/ap ... rano-video.

De berichtgeving is wel een beetje tegenstrijdig aangezien andere media denken dat het om Mehdi Taremi van Persepolis gaat, maar het zou mij niet verbazen als Heerenveen geld wil vangen voor Reza aangezien zijn contract na het komende seizoen afloopt.


Als dit waar is heel snel verkopen die Reza, hij moet wel rond de 3 a 4 miljoen kunnen opleveren schat ik. Van dat geld kun je Marcus Ingvartsen wegplukken bij Fc Nordsjælland voor een 2 miljoen maximaal. Hele goede spits die qua speelstijl erg lijkt op Mark Uth, goede afmaker, voetbalt lekker mee, technische bagage.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor abrikozenkoning » 29-06-2017 13:04

Dezelfde media melden nu dat het niet om Reza gaat, maar toch om Mehdi Taremi. Vals alarm dus.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 04-07-2017 11:05

abrikozenkoning schreef:Dezelfde media melden nu dat het niet om Reza gaat, maar toch om Mehdi Taremi. Vals alarm dus.

Jammer. Als we 3,4 miljoen voor Reza kunnen krijgen; direct doen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor abrikozenkoning » 04-07-2017 12:03

In de Iraanse media had hij deze week een interview waarin hij ook sprak over zijn toekomst: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396 ... %86%D8%AF/.

Mijn Perzisch is niet bijster goed, maar met google translate kan ik eruit opmaken dat er wel wat interesse voor hem is/was, maar dat hij zelf nog niet weet wat hij wil gaan doen.
abrikozenkoning
Nieuw talent
 
Berichten: 53
Geregistreerd op: 04-01-2015 20:54

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Goran Popov » 08-07-2017 20:12

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Heerenveen de opvolger van Larsson gevonden heeft. Zijn naam: Dennis Johnsen.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-07-2017 20:42

Heb hem de tweede helft van dichtbij mogen bekijken maar wat een prachtige voetballer! Technisch vaardig, snel en naar voren gericht. Wat anders dan de sjokkende Larsson.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 08-07-2017 21:12

Goran Popov schreef:Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Heerenveen de opvolger van Larsson gevonden heeft. Zijn naam: Dennis Johnsen.


Wat moet hij kosten? Miljoentje? Ow wacht, we hebben hem al... :lol:

We moeten wel nog een vleugelspeler erbij hebben. Dan hebben we Zeneli, Johnsen, Odegaard en aankoop. Dubbelbezette vleugels.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 09-07-2017 09:36

Jazz schreef:
We moeten wel nog een vleugelspeler erbij hebben. Dan hebben we Zeneli, Johnsen, Odegaard en aankoop. Dubbelbezette vleugels.

Hebben we al. Je ontbrekende naam: Michel Vlap
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-07-2017 09:44

Mackan68 schreef: Hebben we al. Je ontbrekende naam: Michel Vlap


Vlap heeft 1 wedstrijd op de vleugel gespeeld. Is nog veel te vroeg om te kunnen oordelen of hij wel goed genoeg is voor de rechtervleugel.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-07-2017 09:47

Johnsen moet zich ook nog bewijzen. Heeft nog geeneens zijn debuut kunnen maken in de Eredivisie. Ondanks de voorbereiding goede hoop geeft is het toch afwachten of hij de stap naar het eerste echt kan maken
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 09-07-2017 10:21

Jazz schreef:Vlap heeft 1 wedstrijd op de vleugel gespeeld. Is nog veel te vroeg om te kunnen oordelen of hij wel goed genoeg is voor de rechtervleugel.

Het is veel te vroeg om al onze jeugdspelers te beoordelen.... Wees toch eens wat positiever over onze beste talenten. Er zijn onderhand genoeg voorbeelden van spelers waarover destijds jouw conclusie ook de ronde ging. Zeker als invaller is Vlap goed genoeg. Hetzelfde geldt voor Johnsen. Dit wordt een cruciaal jaar. Krijgen deze beide jongens weer nauwelijks tot geen speeltijd, dan ben je ze met hun korte contracten volgend seizoen kwijt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 09-07-2017 12:07

Mackan68 schreef: Het is veel te vroeg om al onze jeugdspelers te beoordelen.... Wees toch eens wat positiever over onze beste talenten. Er zijn onderhand genoeg voorbeelden van spelers waarover destijds jouw conclusie ook de ronde ging. Zeker als invaller is Vlap goed genoeg. Hetzelfde geldt voor Johnsen. Dit wordt een cruciaal jaar. Krijgen deze beide jongens weer nauwelijks tot geen speeltijd, dan ben je ze met hun korte contracten volgend seizoen kwijt.


Ik ben zeker positief over de kansen van Vlap. Ik vraag me alleen af om zijn positie op de vleugel ligt of op het middenveld waar hij in het verleden altijd heeft gespeeld. Vlap gaat zeker stappen maken, de vraag is alleen op welke positie?

Johnsen en Vlap gaan de verassingen worden van Heerenveen. Het zijn groeibriljantes die gaan debuteren en misschien worden ze wel vaste krachten. Snel verlengen dus!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor jorro » 09-07-2017 12:40

We hebben alleen 1 probleem. Een druiloor van een trainer die zelden de jeugd een kans geeft. Wat dat betreft zou het perfect zijn als er op die plekken gewoon niemand bijkomt, dan moet Streppel ze wel opstellen. Maar dat risico is wel erg groot en lijkt me bij een vertrek van Larsson toch niet helemaal ideaal :wink:
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor BK2007 » 09-07-2017 16:27

Lijkt me feitelijk onjuist. We hebben 1 van de jongste teams in de eredivisie en wordt er terecht denk ik gepleit voor meer ervaring.
Van Amersfoort, Zeneli, St Juste, Van Aken, Odegaard. Best jong en onervaren.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 10-07-2017 19:15

Jorro heeft helemaal gelijk. Afgelopen seizoen hebben zegge en schrijve twee spelers hun debuut gemaakt: Vlap (paar minuten) en Pierie (toen we echt niet anders konden). We hadden vorig jaar inderdaad een heel jong team, maar dat kwam doordat er domweg geen ervaring in de selectie zat. In plaats van de jeugd een kans geven, kregen we elke week dezelfde invallers: Slagveer, Veerman en Namli. Wel nog twee huurlingen gehaald (Facey en Faes) die achteraf alleen onze eigen talenten voor de voeten hebben gelopen. En Ödegaard, waar we zelf geen cent aan gaan verdienen.

Als ik nu alle positieve verhalen over Johnsen lees, mag je je toch afvragen waarom Streppel het niet eens met hem heeft geprobeerd. Of met Amofa in plaats van Namli op linksback... Of Vlap in plaats van de zeer beperkte Thorsby en Van Amersfoort. En zou de inmiddels vertrokken Gartenmann nou echt minder zijn geweest dan Facey en Faes?
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 10-07-2017 20:10

Ik ben het met je eens, ik verlies met liefde wat punten omdat een jonge jongen een fout maakt. Maar ze krijgen de kans niet eens. Laat Vlap, Pierie, Johnson en Amofa lekker bij de selectie en laat ze spelen/invallen. Kampioen worden we niet, degradatie ontlopen moet ook wel lukken, dus wat maakt het in feite uit (oké, financieel zal er wel een nadeel aan kleven, 7e of 15e worden)
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 10-07-2017 20:38

Nou, dat ben ik helemaal niet met jou eens. De prestaties zijn en blijven het belangrijkste; vallen die weg, dan glij je verder en verder af tot we uiteindelijk weer in de Juup zitten. We zijn toch geen speeltuin verdikke? Onze doelstelling is nu 'play-offs halen'. Met andere woorden, met dezelfde resultaten als vorig jaar zijn we al tevreden. Daar krijg je het publiek echt niet voor op de banken, met uitzondering van Satyr dan.

Het ging er mij om dat Streppel vorig jaar - ondanks dat de resultaten zwaar tegenvielen - steeds weer bij dezelfde spelers uitkwam. En ik heb liever dat we onze jeugdspelers inzetten dan ronduit matige spelers (Schmidt), jongens die toch al zouden vertrekken (Namli, Slagveer) en huurlingen (Faes, Facey en eigenlijk ook Ödegaard).
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor dirkj » 12-07-2017 14:14

jorro schreef:We hebben alleen 1 probleem. Een druiloor van een trainer die zelden de jeugd een kans geeft (...). :wink:


EDIT: ONDERSTAAND LIJSTJE IS KORT DOOR DE BOCHT. VERDER BENEDEN STAAN COMPLETERE LIJSTEN.

For the fun of it. Lijstje van de meest recente trainers en het aantal debutanten. Ik laat Foppe er even uit, omdat die buitencategorie is: 74 debutanten; met (15.5) seizoen is dat gemiddeld ongeveer 5 per seizoen (Allback, van Nistelrooy, Tomasson, ... ). De rest, als mijn telling correct is, zit op of boven de Foppe-grens (de namen zijn uiteraard subjectief):

Trainer-------||---debutanten-||---#gemiddeld--||--memorabel-------------||-----------snel vergeten
Streppel------||---5-------------||---(1) 5-----------||--Kobayashi--------------||-----------Facy
Lodeweges---||---12-----------||---(1.5) 8---------||--Veerman----------------||---------- vd Boomen
van Basten---||---16-----------||---(2) 8-----------||--Finbogasson, Zyech, Uth--||----- Papa
Jans-----------||---11-----------||---(2) ~5----------||--Kums, Doke-------------||----------Djuric
de Jonge-----||---2-------------||--------------------||--Fazli
Sollied--------||---15------------||--(1) ~15---------||--Janmaat-----------------||----------Popov, Beda
Verbeek------||---32------------||--(5) ~6----------||--Alves, Sulejmani--------||---------- Boersma
Erverse-------||---2-------------||--------------------||--Djuricic
Laatst bijgewerkt door dirkj op 14-07-2017 16:05, in het totaal 2 keer bewerkt
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 12-07-2017 18:35

Eens. En zelfs dan vind ik laten debuteren nog een onvoldoende maatstaf. Zie bijvoorbeeld Vlap vorig jaar; dat kun je toch geen 'kans geven' noemen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor dirkj » 13-07-2017 09:15

Bubbe schreef:Leuk idee, maar ben wel benieuwd naar het lijstje wanneer je de voor de basis gekochte spelers weg laat en je beperkt tot eigen jeugd en spelers die van buitenaf komen maar nog (minimaal) 2 of 3 jaar in de jeugd hebben gespeeld. Gezien de context 'jeugdspelers de kans geven'.


Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar ook dat is lastig, waar valt bijvoorbeeld Odegaard onder? (m.i. Basis). Samaras?

AllardP schreef:Eens. En zelfs dan vind ik laten debuteren nog een onvoldoende maatstaf. Zie bijvoorbeeld Vlap vorig jaar; dat kun je toch geen 'kans geven' noemen.


Debuteren opzichzelf is onvoldoende maatstaf voor
Een druiloor van een trainer die zelden de jeugd een kans geeft
Dat is natuurlijk ook zo, maar wat is een goede grens hiervoor? Zoiets als ~ 9 wedstrijden in de eredivisie (kwart seizoen)? Het blijft natuurlijk allemaal een beetje subjectief.
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor zijlijner » 13-07-2017 09:29

Ik denk dat je als criterium moet stellen dat debuteren minimaal over een paar wedstrijden moet gaan en dan niet een invalbeurtje van vijf minuten. Dat is gewoon onzin. Daar raakt zo'n speler alleen maar gefrustreerd van. Je kan ze ook in het veld brengen als je tegen een van de topclubs met drie nul achter staat. Winnen doe je dan waarschijnlijk niet meer, maar zij halen wel het voordeel er uit ervaring op te doen tegen topspelers. Dat is voor HUN van waarde en later ook voor de CLUB
zijlijner
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 01-06-2013 18:40

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 13-07-2017 09:30

In principe kun je kijken naar het aantal minuten gemaakt door spelers uit eigen jeugdopleiding afkomstig, in het jaar van of na hun debuut.

Maar dan nog ben je afhankelijk van allerlei externe factoren, zoals aantal selectiespelers, kwaliteit selectiespelers, investeringen in selectie tov investering in jeugdopleiding, blessures en schorsingen, prestatie en flow elftal, ...

Lijkt me dat je hier geen zinnige cijfermatige analyse op los kan laten
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor dirkj » 13-07-2017 12:39

fuotbalgek schreef:In principe kun je kijken naar het aantal minuten gemaakt door spelers uit eigen jeugdopleiding afkomstig, in het jaar van of na hun debuut. (...) Lijkt me dat je hier geen zinnige cijfermatige analyse op los kan laten


Toch een poging.
De data in de tabel (PDF) komt van Transfermarkt.nl

In de lijst staan spelers die bij Heerenveen hun debuut hebben gemaakt in de Eredivisie of de beker. (Daarom staan bijvoorbeeld Schaars, of Cavlan, of Mulder er niet tussen, zij speelden eerder bij andere clubs al op dit nivo). In de kolom basis/jeugd heb ik proberen in te schatten of zij voor de basis, of voor danwel uit de jeugdopleiding komen. Daar heb ik de data aangehouden, ik begrijp dat hier soms wat discussie over kan zijn. Leuk is b.v. Reza; die komt uit de jeugd en heeft in 2013 zijn debuut gemaakt onder Verbeek. Zover ben ik (nog) niet teruggegaan; dus voorlopig ontbreekt hij in de lijst.

Het aantal wedstrijden waarin de speler is opgesteld en het aantal gespeelde minuten is cummulatief na het debuut, dus ook onder volgende trainers. Vervolgens bereken ik het aantal "effectieve wedstrijden" door de gespeelde minuten door 90 te delen (oh, zuivere speeltijd komt gij nog) en een soort van "rendement" door het effectieve aantal wedstrijden te delen door het totaal aantal gespeelde wedstrijden.

Extreme voorbeelden: dit seizoen is Vlap 1x ingebracht, voor 1 minuut. Het aantal effectieve wedstrijden is dus 1/90; en het "rendement" in dit geval ook ongeveer 1%. Een wedstrijd duurt ook wel eens langer dan 90 min; Feas bijvoorbeeld heeft in 7 opgestelde wedstrijden voor 7.1x de tijd gespeeld. Zijn rendement is dan eigenlijk groter dan 100%. Toch geven de getallen wel wat inzicht.

Het cummulatieve karakter kan een beetje vertekenen; het kan zijn dat Van Basten een speler heeft laten debuteren met weinig speeltijd; waarna hij onder Lodeweges tot vaste kracht uitgroeit. In de getallen hieronder gaan de credits naar Van Basten.

Er zijn natuurlijk nogal wat manieren om naar zo'n tabel te kijken; en ook de samenstelling blijft wat arbtrair.

Maar het ging om het beoordelen of de trainer een
Druiloor
is of niet;

Streppel (1 seizoen): gemiddeld 1 jeugdspeler per seizoen, gemiddeld rendement 1%
de Haan (0.5 seizoen): ~2 jeugdspelers per seizoen, gemiddeld rendement 11%
Lodeweges: (1.5 seizoen): ~2.5 jeugdspelers per seizoen, gemiddeld rendement 65%
van Basten: (2 seizoenen): ~3.5 jeugdspeler per seizoen, gemiddeld rendement 78%

Naar deze maatstaven steekt San Marco positief uit.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Laatst bijgewerkt door dirkj op 14-07-2017 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Berichtdoor AllardP » 13-07-2017 15:26

Kijk, dat is nog eens een waardevolle bijdrage aan het forum. Chapeau! Statistieken vertellen nooit het hele verhaal, maar dit onderbouwt wel aardig wat sommigen over Streppel beweerden. Laten we hopen dat hij zijn cijfers wat op weet te krikken komend seizoen; er lijkt toch geen enkel excuus meer om jongens als Johnsen en Vlap minuten te geven.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten