Younes Namli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 05-02-2017 16:15

Mackan68 schreef:
Younes Namli assist1.gif
Ik hoop echt dat zolang Veerman niet inzetbaar is en er iets geforceerd moet worden Streppel wat vaker gebruik gaat maken van de creativiteit en aanvalsdrang van Younes. Maandag had hij deze actie en assist in huis in een toch aardig druk 16-meter gebied.


Het is in alle opzichten dan een betere optie dan Slagveer. Tegen Groningen dat zeer compact staat moet je toch altijd voor de creativiteit van Namli kiezen ?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 05-02-2017 20:09

fuotbalgek schreef:
Het is in alle opzichten dan een betere optie dan Slagveer. Tegen Groningen dat zeer compact staat moet je toch altijd voor de creativiteit van Namli kiezen ?

Streppel niet. Die blijft lekker voor dravers gaan. En voor balbezit zonder resultaat. Die is op deze manier snel het krediet van voor de winterstop aan het verspelen. Zeneli er na 80 minuten nog eens uit voor..... Slagveer. Wat ben je dan een enorm slappe pannenkoek!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Stiffie » 05-02-2017 22:04

Helemaal met Mackan eens. Zaneli laat te weinig zien. Niet Slagveer moet op de plek, maar zet Namli er maar neer.
Is dan wel een linkspoot maar veel creatiever dan de hardloper Slagveer.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 06-02-2017 08:10

Namli op de plek van Thorsby en Van Amersfoort op de plek van Odegaard.
Hoeven we alleen nog te wachten op Schaars.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Satyr » 07-02-2017 12:20

BK2007 schreef:Namli op de plek van Thorsby en Van Amersfoort op de plek van Odegaard.
Hoeven we alleen nog te wachten op Schaars.


We verliezen lullig bij PSV en AZ, laten twee punten liggen tegen Groningen, maar haal vooral Odegaard eruit ja. Dat zal helpen.

Win je 'gewoon' in Eindhoven en Alkmaar, wat echt wel kon, dan kun zelfs jij niet met Pelle aan komen zetten. Odegaard is in zijn korte periode hier al bijna onmisbaar geworden.

Namli ipv Larsson tegen AZ, lijkt me verder logisch.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 07-02-2017 13:28

Al dat gepingel leidde tot niets. Gauw een andere tactiek verzinnen en dan kom je inderdaad uit bij Pelle en Namli of desnoods Slagveer.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Satyr » 27-02-2017 11:51

Nou, hij mag weg aan het einde van het seizoen, zijn optie wordt niet gelicht.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 27-02-2017 12:59

Het zal wel een afweging zijn mbt bijv. zijn blessuregevoeligheid.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor CJF » 28-02-2017 08:21

Naar mijn mening toch zonde... in potentie gewoon een hele goede technische voetballer. Had hem graag langer bij ons gezien
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 28-02-2017 10:32

Een optie gaat vaak gepaard met een (behoorlijke) salarisverhoging. Wanneer je niet de stappen hebt gemaakt die dit rechtvaardigen en niet tegen een lager salaris / je huidige salaris wilt verlengen dan is dit de uitkomst. Namli is het predikaat speler voor de breedte tenslotte nog niet ontstegen en zit vaker op de bank dat dat hij op het veld staat.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor DSCH » 28-02-2017 12:52

Ik denk dat je Namli er prima bij kunt hebben. Multi-inzetbaar en een creatieve speler. Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat je een bankspeler niet een (fikse) salarisverhoging gaat geven. Tel daar nog bij op dat hij ook redelijk blessure gevoelig is en dan snap ik de keuze van de club wel. Jammer, maar hopelijk komt er voor Namli een mooie uitdaging voorbij.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Younes Namli

Berichtdoor Stiffie » 28-02-2017 20:52

Vind Namli zeker goed genoeg voor Heerenveen. Creatief en technisch. Niets mis mee. Begrijp de keuze niet helemaal want voor zijn salaris inclusief eventuele verhoging vind je niet snel een veel betere speler lijkt mij.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Younes Namli

Berichtdoor Knipecity » 28-02-2017 22:15

Stiffie schreef:Vind Namli zeker goed genoeg voor Heerenveen. Creatief en technisch. Niets mis mee. Begrijp de keuze niet helemaal want voor zijn salaris inclusief eventuele verhoging vind je niet snel een veel betere speler lijkt mij.

Technisch goede speler, maar veel te weinig rendement. Net als al onze andere middenvelders overigens.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 01-03-2017 16:45

Knipecity schreef:Technisch goede speler, maar veel te weinig rendement. Net als al onze andere middenvelders overigens.

Hij heeft ook nogal veel speeltijd gehad op 10 of eventueel de vleugels....Ik durf er mijn hand wel voor in het vuur te steken dat hij in dezelfde speeltijd als van Amersfoort er meer uit had gehaald op die positie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Knipecity » 02-03-2017 16:16

In aanvallend opzicht ben ik het zeker met je eens, maar Pelle wordt volgens mij vooral beoordeeld op zijn verdedigende en aanjagende werk, want aanvallend is zijn bijdrage veel te minimaal. Wat dus wel vreemd is voor een 10.
Pelle speelt zelfs een Odegaard uit de basis, terwijl die vele malen beter kan voetballen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 02-03-2017 16:29

Knipecity schreef:In aanvallend opzicht ben ik het zeker met je eens, maar Pelle wordt volgens mij vooral beoordeeld op zijn verdedigende en aanjagende werk, want aanvallend is zijn bijdrage veel te minimaal. Wat dus wel vreemd is voor een 10.
Pelle speelt zelfs een Odegaard uit de basis, terwijl die vele malen beter kan voetballen.
Ja op één of andere manier hechten trainers toch wel waarde aan lopers als Pelle en ook Thorsby. Kan het me ook wel voorstellen want Streppel moet ook zien dat Reza altijd de enige was die wat afjagend werk deed. Met Pelle heb je tenminste iemand die daar wel in mee doet. Maar naar mijn mening is het qua spel vaak bij tijde teveel van hetzelfde en met te weinig creativiteit. Pelle heeft zeker in de goede reeks van voor de winter een grote invloed gehad op de prima teamprestaties. Meteen nadat hij kampte met de blindedarmontsteking werd het voetbal ook een stuk minder. Eindhoven uit. Sparta uit waren in die periode al niet de meest mooie wedstrijden. Tegen Sparta was het gewoon bizar dat we aan het begin van de wedstrijd niet al de boel veilig stelden.
Maar om nog even terug te komen op Namli, ik vind het eigenlijk wel vreemd hoe hij aan de kant geschoven lijkt te worden. Van het 2e niveau in Denemaken heeft hij toch laten zien prima mee te kunnen op eredivisieniveau. En dat ook nog op diverse posities. Maar voorlopig wordt er door de club alleen nog maar gecorrespondeerd dat de optie in ieder geval niet gelicht wordt. Dat hij moet of zal vertrekken is nog niet zeker al schrijven andere media dat dat wel het geval is. Ik zou het echt een behoorlijke vergissing vinden. Of er moet al een heel behoorlijk goed alternatief op de lijstjes staan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 03-03-2017 00:53

Door meer pressie te kunnen spelen heb je veel meer controle in de wedstrijd. Met andere woorden, jongens als Odegaard en Namli maken dat je minder pressie hebt op de tegenstander dan met Thorsby en Van Amersfoort. De ironie is dat je met meer pressie vaker zelf de bal hebt, waar de kracht van Odegaard en Namli dan weer ligt. Heb je een speler die op beide facetten bovengemiddeld is, dan speelt deze niet meer bij sc Heerenveen.

Voor Streppel is het dus zoeken naar balans. De blessure van Stijn en de komst van Odegaard hebben de goede balans die we hadden enigszins verstoord. Met het ontbreken van Stijn snap ik de keuze voor Thorsby, en met de huidige prestaties van Odegaard vind ik ook een basisplaats voor Van Amersfoort te billijken. Resultaat is wel dat er minder voetbal in de ploeg zit, en er meer afhankelijk is van de voorste drie. Het is nog niet zo makkelijk om trainer te zijn van onze club :wink:

Namli heeft denk ik de ruimte gekregen om zijn kans te pakken, zeker met de blessure van Schaars. Wanneer hij deze niet pakt, dan moet je wellicht verder kijken en hem vervangen door een volwaardig vervanger van Schaars. Het wordt een interessante zomer.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 03-03-2017 17:11

fuotbalgek schreef:
Namli heeft denk ik de ruimte gekregen om zijn kans te pakken, zeker met de blessure van Schaars. Wanneer hij deze niet pakt, dan moet je wellicht verder kijken en hem vervangen door een volwaardig vervanger van Schaars. Het wordt een interessante zomer.

De positie van Schaars is natuurlijk niet de positie van Younes. In de verste verte niet. Maar waar eerder Van Anholt een beetje gebruikt werd als hoer binnen de selectie op 3 verschillende posities was het dit seizoen Younes zijn beurt. Van controlerende-, centrale verdediger naar links- en/of rechtsvoor naar linksback. Ik vind Thorsby op dit moment eigenlijk alles missen om een basisplaats te rechtvaardigen. Maar ik zie dit seizoen tot dusver alleen maar wedstrijden dus Streppel zal het wel weten. Al heb ik daar door het geschuif met Namli wel meteen weer mijn twijfels bij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Otsje P » 09-03-2017 23:43

Ben erg teleurgesteld over het nieuws dat Namli waarschijnlijk niet gaat blijven. Ik heb nog een beetje hoop dat ze misschien tot een nieuw contract kunnen komen, maar de manier waarop het nieuws gecommuniceerd werd had een vrij definitieve klank.

Grote fout naar mijn mening. Namli kan een man passeren. Als je het voetbal heel simpel analyseert dan zie je dat er maar heel weinig spelers zijn die echt een man uit kunnen spelen. Spelers die op techniek en souplesse een man uit kunnen spelen zijn zo allemachtig schaars dat het niet mooi meer is. Een man passeren betekend dat een ander je op moet pikken. Je creëert man meer situaties en verdedigingen worden uit elkaar gespeeld. PSV heeft er 0, Feyenoord 1 met Elia, en zelfs die moet het vooral van zijn snelheid hebben. Ajax heeft er 1 in Younes, en Kluivertje zou het misschien kunnen.

Wij hebben er 2, met Sam en Namli. Zenelli en Slagveer zijn snel maar missen de dribbel, de fijne touch en de timing om er voorbij te glippen. Sam gaat waarschijnlijk weg. Als je Namli ook laat gaan dan maak je het jezelf weer zo verschrikkelijk lastig. Je zult je tegenstander dan kapot moeten maken met positiespel enz. Maar als je geen mensen hebt die iemand uit kunnen spelen dan wordt het schaken en breien.

Als je dan vindt dat Namli op het midden teveel risico neemt, dan moet je hem op rechtsbuiten zetten. Daar heeft hij 2 voorbereidingen op rij de pannen van het dak gespeeld. Daar kan hij naar hartenlust acties maken. We zitten nu al 10 of 11 wedstrijden naar een volledig uit vorm zijnde Zenelli te kijken en dat is bijna niet meer te doen.

Kijk nu eens naar de echte wereldsterren. Dat zijn of scorende spitsen: Zlatan, Lewandowski, Cavani, Higuain, Suarez.... of het zijn de spelers die een man uit kunnen spelen en in de dribbel de kansen creëren: MESSI, Neymar, Coutinho, Iniesta, Hazard, Alexis Sanchez.

En als je goed nadenkt, dan zul je zien dat je in dat 2e rijtje niet veel verder komt. Dribbelaars en mensen die echt gemakkelijk passeren zijn Schaars. En wij doen er 1(voor ons niveau geweldige passeerder) zo maar weg.

Gaat iedereen spijt van krijgen. Let maar op.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Younes Namli

Berichtdoor Thinkman » 10-03-2017 07:25

Otsje P schreef:Ben erg teleurgesteld over het nieuws dat Namli waarschijnlijk niet gaat blijven. Ik heb nog een beetje hoop dat ze misschien tot een nieuw contract kunnen komen, maar de manier waarop het nieuws gecommuniceerd werd had een vrij definitieve klank.

Grote fout naar mijn mening. Namli kan een man passeren. Als je het voetbal heel simpel analyseert dan zie je dat er maar heel weinig spelers zijn die echt een man uit kunnen spelen. Spelers die op techniek en souplesse een man uit kunnen spelen zijn zo allemachtig schaars dat het niet mooi meer is. Een man passeren betekend dat een ander je op moet pikken. Je creëert man meer situaties en verdedigingen worden uit elkaar gespeeld. PSV heeft er 0, Feyenoord 1 met Elia, en zelfs die moet het vooral van zijn snelheid hebben. Ajax heeft er 1 in Younes, en Kluivertje zou het misschien kunnen.

Wij hebben er 2, met Sam en Namli. Zenelli en Slagveer zijn snel maar missen de dribbel, de fijne touch en de timing om er voorbij te glippen. Sam gaat waarschijnlijk weg. Als je Namli ook laat gaan dan maak je het jezelf weer zo verschrikkelijk lastig. Je zult je tegenstander dan kapot moeten maken met positiespel enz. Maar als je geen mensen hebt die iemand uit kunnen spelen dan wordt het schaken en breien.

Als je dan vindt dat Namli op het midden teveel risico neemt, dan moet je hem op rechtsbuiten zetten. Daar heeft hij 2 voorbereidingen op rij de pannen van het dak gespeeld. Daar kan hij naar hartenlust acties maken. We zitten nu al 10 of 11 wedstrijden naar een volledig uit vorm zijnde Zenelli te kijken en dat is bijna niet meer te doen.

Kijk nu eens naar de echte wereldsterren. Dat zijn of scorende spitsen: Zlatan, Lewandowski, Cavani, Higuain, Suarez.... of het zijn de spelers die een man uit kunnen spelen en in de dribbel de kansen creëren: MESSI, Neymar, Coutinho, Iniesta, Hazard, Alexis Sanchez.

En als je goed nadenkt, dan zul je zien dat je in dat 2e rijtje niet veel verder komt. Dribbelaars en mensen die echt gemakkelijk passeren zijn Schaars. En wij doen er 1(voor ons niveau geweldige passeerder) zo maar weg.

Gaat iedereen spijt van krijgen. Let maar op.


Helemaal mee eens! Meneer Hamstra leest u mee?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Younes Namli

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-03-2017 09:41

Namli is een speler, dat ze altijd mooi zeggen, te groot voor een servet, maar te klein voor een tafellaken. En als alle middenvelders fit zijn staat hij er niet in. Zelfs nu is hij 4e of 5e keus. Al vind ik het ook wel jammer, want hij heeft zeker kwaliteiten. Maar de club zal wel hun redenen hebben.
Maar iets wat me meer zorgen baart is dat het contract van Thorsby wel verlengd is, terwijl ik die toch minder vind dan Namli (ook andere kwaliteiten). Mag toch hopen dat Heerenveen voor voetbal gaat kiezen en niet voor werkvoetbal
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Younes Namli

Berichtdoor BK2007 » 10-03-2017 12:46

Ach, Namli heeft nooit een basisplaats weten af te dwingen. Bovendien blessuregevoelig. Ongeveer hetzelfde verhaal als Thern, die het ook niet heeft kunnen maken bij ons.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 10-03-2017 20:56

BK2007 schreef:Ach, Namli heeft nooit een basisplaats weten af te dwingen. Bovendien blessuregevoelig. Ongeveer hetzelfde verhaal als Thern, die het ook niet heeft kunnen maken bij ons.

Die jongen heeft één blessure gehad. De bewuste buikspierblessure waaraan hij geopereerd is. En waarvan hij volledig genezen lijkt. Streppel lijkt alleen niet te weten waar de kracht ligt van Younes. De manier en de posities waarvoor hij dit seizoen gebruikt is. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Waar het heen gaat met de aflopende contracten, ik heb er mijn serieuze vraagtekens bij. Er is al verlengd met Thorsby. Slagveer zal ook wel een aanbod krijgen vermoedt ik. Verder zullen Otigba en Cavlan terug keren. Larsson met wat fortuin weg, tenminste als hij nog van plan is er de rest van het seizoen nog iets van te maken. En dan ben ik benieuwd met wat voor fantastische speler Hamstra wel niet op de proppen zal komen. Met Younes heb je al een speler in huis die op meerdere posities uit de voeten kan voorin. En die niet de duurste speler zal zijn. Hij heeft eigenlijk alles. Is creatief, heeft een passeeractie en goede voorzet. En is daarnaast ook nog eens een slimme jongen die binnen afzienbare tijd foutloos Nederlands spreekt. Is alleen te veel gefocust op een basisplaats dat hij zich maar voor iedere positie laat gebruiken. En dat lijkt nu tegen hem te werken. Want Streppel ziet kennelijk van alles in Younes behalve die aanvallend ingestelde speler die wij kennen van de voorbereiding op het vorige seizoen. Met o.a Larsson, Veerman en Slagveer erbij wist hij toch maar mooi topscorer van de voorbereiding te worden. Ik ben het volledig eens met Otsje. Ze gaan hier spijt van krijgen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor fuotbalgek » 10-03-2017 22:30

Buiten bovenstaande retoriek, wat heeft Namli dan laten zien? Als Larsson 'hopelijk weg gaat' en 'zeneli geen man kan uitspelen', wat heeft Namli dan laten zien dat hij meer op de bank zit dan speelt, zowel bij Dwight, Foppe en Streppel?

We kennen de voorwaarden niet, je zou hem prima voor een jaar of 2 kunnen verlengen, maar onder welk perspectief? Ik zie hem hier niet zo 1,2,3 in de basis spelen. Dat lijkt mij onvoldoende perspectief om te verlengen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Younes Namli

Berichtdoor Otsje P » 11-03-2017 19:12

fuotbalgek schreef:wat heeft Namli dan laten zien dat hij meer op de bank zit dan speelt, zowel bij Dwight, Foppe en Streppel?


Namli heeft onder die 1e beide trainers ontzettend lang blessureleed gehad. Hierdoor speelde hij niet, dat is logisch.

Streppel heeft hem alleen als middenvelder gebruikt, en nooit eens op de vleugel. Ook niet in de voorbereiding. Ik mag toch aannemen dat zijn assistenten Streppel hebben verteld dat Namli uitstekend op de vleugel uit de voeten kan. Helaas blijft Streppel nog altijd het vertrouwen geven aan Zenelli.

We kennen de inhoud van de optie niet, en dus kunnen we daar niet over oordelen. Echter is er ook geen ruimte gelaten voor een eventueel geheel nieuw contract. Het boek lijkt gesloten en dat is in mijn ogen een foute beslissing.

Zet Namli nu eens op een plek waar hij risico's mag nemen. Dus niet als controlerende middenvelder, daar haal je hem juist uit zijn kracht vandaan. Hij moet op een plek spelen waar hij acties mag maken, waar hij mensen mag passeren en waar hij doelgericht mag spelen. De 10 positie is in het hedendaagse voetbal niet meer de plek voor zo'n speler. Die jongen moet op de vleugel spelen, en dan bewijst hij in no time dat het een speciale speler is.

Ik hoop dat hij zich bij zijn volgende club als vleugelspeler presenteert, zodat hij niet als middenvelder wordt gezien. Spelers hebben snel een stempel. Die is middenvelder, die is vleugelaanvaller, die is back enz. Sinkgraven ontwikkeld zich als prima back, Slagveer zou daar bijvoorbeeld ook veel beter passen in mijn ogen. Kan een openbaring worden als rechtsback. Maar als vleugelaanvaller zal het altijd heel beperkt blijven.

Je moet naar mijn mening kijken naar de sterke punten van een speler. Slagveer heeft snelheid, inhoud, werklust en is gewend aan de zijlijn. Hij mist echter een individuele actie en het vermogen in de kleine ruimte. Oftewel: BACK.

Namli heeft een uitstekende dribbel, passeert heel erg gemakkelijk en is goed in de kleine ruimte. Hij legt echter risico in zijn spel en is soms wat gemakzuchtig. Oftewel: Geen middenvelder maar een vleugelaanvaller.

Maar goed, ik kan waarschijnlijk net zo goed tegen een muur praten. Hamstra zal wel niet meelezen. :(
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Younes Namli

Berichtdoor Mackan68 » 11-03-2017 19:21

fuotbalgek schreef:Buiten bovenstaande retoriek, wat heeft Namli dan laten zien? Als Larsson 'hopelijk weg gaat' en 'zeneli geen man kan uitspelen', wat heeft Namli dan laten zien dat hij meer op de bank zit dan speelt, zowel bij Dwight, Foppe en Streppel?

We kennen de voorwaarden niet, je zou hem prima voor een jaar of 2 kunnen verlengen, maar onder welk perspectief? Ik zie hem hier niet zo 1,2,3 in de basis spelen. Dat lijkt mij onvoldoende perspectief om te verlengen.

Voor een aantal genoeg om er van overtuigd te zijn dat ze spijt krijgen van een makkelijk of te snel vertrek van Namli. Voor mij is het een beetje hetzelfde gevoel wat ik ook had toen de club Uth voor een prikkie in de aanbieding deed, voor een paar ton naar Almelo. Die had ook nog helemaal niets laten zien toch? Was bij Heracles maar een matig spitsje toch? Maar hoe vond je hem spelen in zijn laatst seizoen bij ons? Dat dus! Soms hoeven spelers niet spectaculaire statistieken te overleggen om mensen het gevoel te geven dat ze voor ons een prima basisspeler zouden kunnen zijn. Maar dan wel mits ze gebruikt worden op de juiste plek uiteraard. Sam heeft bewezen in een handje vol wedstrijden dat hij beslissend kan zijn. Hij kan daarmee ook het hachje van een trainer redden. En verder is het een gegeven dat onze trainers niet zo van het wisselen zijn. Het gegoochel met Veerman en Te Vrede vorig seizoen is daarop eigenlijk een uitzondering. In die zin niet zo bijzonder dat Namli de kans niet krijgt op zijn eigen positie.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Younes Namli

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-03-2017 19:26

Ik kijk toch echt liever naar de creatieve Namli dan naar kleurloze spelers als Thorsby en v Amersfoort. Die zul je nooit een speler zien passeren.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Younes Namli

Berichtdoor Flying Tilster » 11-03-2017 22:33

Otsje P schreef: Sinkgraven ontwikkeld zich als prima back


Na deze zin is het logisch dat Hamstra niet mee leest..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Younes Namli

Berichtdoor Satyr » 13-03-2017 09:15

Heerenveen rules schreef:Ik kijk toch echt liever naar de creatieve Namli dan naar kleurloze spelers als Thorsby en v Amersfoort. Die zul je nooit een speler zien passeren.


Ja joh, stel 5 of 6 creatieve spelers op. Dan verlies je met 4-1 bij Excelsior. We hadden gelukkig wel meer balbezit, daar gaat het uiteindelijk om.

Larsson - Reza - Zeneli
Namli - Yuki - Odegaard

Dat gaat niet hè? Niet dat Thorsby of van Amersfoort nou zo geweldig zijn, maar die denken meer defensief of zijn bereid om iig mee te lopen bij een counter...
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Younes Namli

Berichtdoor Knipecity » 13-03-2017 11:34

Het is te hopen dat Schaars snel terug is. Het beste middenveld dan is in mijn ogen: Schaars, Yuki, Odegaard.

En met de dramatische vorm van Zeneli, mag je die van mij ook vervangen door een middenvelder als Namli, of Van Amersfoort. Ga dan maar 4-4-2 spelen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten