Simon Thern

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Knipecity schreef:Thern blijft een bijzonder verhaal. Ik vond dat tot zijn blessure best een leuke voetballer. Misschien wat teveel een postbodevoetballer maar hij maakte ook zijn doelpunten. Iets waar het nu op het middenveld (nog) aan ontbreekt. Zou zonde zijn denk ik, om hem volledig te laten gaan.
Mee eens! Daarom fijn dat hij verhuurd wordt. Mogelijk komt hij terug op zijn oude niveau en kan hij volgend seizoen fit aansluiten:)
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

BK2007 schreef:Het gaat slechts om verhuur. Slechte beurt weer van Hamstra. Veerman en Te Vrede zijn er ook nog steeds.
Het wordt wel tijd dat Gerry zijn voeten van het bureau afhaalt en wat gaat doen.
Ja man, wat een waardeloos beleid joh! Al die spelers die gehaald zijn kunnen er niets van! En wanneer gaat Hamstra Cavlan nou eens verhuren?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Inderdaad spelers huren is inderdaad waardeloos. Probleem met dit standpunt :twisted:
Liever Pelle dan zo'n Odegaard.
Samen maken we de club sterk.
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Haha dat weet ik ook wel Bubbe, ik was de troll aan het trollen ;) Ik ben juist erg blij met het beleid op dit moment. Hoop dat Hamstra zo doorgaat als nu.

Mooi dat Thern weer minuten gaat maken en hopelijk komt hij in zijn oude vorm weer terug!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

BK2007 schreef:Het gaat slechts om verhuur. Slechte beurt weer van Hamstra. Veerman en Te Vrede zijn er ook nog steeds.
Het wordt wel tijd dat Gerry zijn voeten van het bureau afhaalt en wat gaat doen.
Thern heeft blijkbaar nog niet kunnen overtuigen na terugkeer van zijn blessure. Prima dus dat hij nu weer minuten kan maken.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Als ik het goed begrijp (nieuwsbericht clubsite) wordt hij voor een volledig (Scandinavisch) seizoen verhuurd en komt dus pas in januari 2018 terug, met nog een halfjaarcontract te gaan. Wat dat betreft zeer benieuwd of er toch een optie is om Simon in onze zomerstop terug te kunnen halen?
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Vind het ergens zo jammer dat Thern is verhuurd, vind hem normaal aanvallend en voetbaltechnisch veel beter dan een Thorsby die nu continue in de basis speelt.

Thorsby is een harde werker maar voetballend en aanvallend voegt hij niks toe helaas.
Feanfan23
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 08-02-2017 13:01

Bericht door Feanfan23 »

Fryskeboy22 schreef:Vind het ergens zo jammer dat Thern is verhuurd, vind hem normaal aanvallend en voetbaltechnisch veel beter dan een Thorsby die nu continue in de basis speelt.

Thorsby is een harde werker maar voetballend en aanvallend voegt hij niks toe helaas.
Vraag me af of hij snel bij ons in de basis zal spelen, ons middenvelder is hartstikke vol
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

is hij eigenlijk al terug ? Ik meen dat zijn verhuurperiode er op zat.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Malmö heeft zich blijkbaar gemeld bij Heerenveen om hem over te nemen.
Ze zien het bij ons niet meer in hem zitten blijkbaar, want hij mag weg.
Zeg maar niks!
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Baas schreef:Malmö heeft zich blijkbaar gemeld bij Heerenveen om hem over te nemen.
Ze zien het bij ons niet meer in hem zitten blijkbaar, want hij mag weg.
Na zijn blessure niet meer de oude geworden, ook bij AIK was het geen succes. Volgens mij is hij hier ook één van de grootverdieners, vertrek lijkt mij daarom ook het beste.
Plaats reactie