Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 12-01-2017 12:07

Jelmer1981 schreef:Er zijn ook mensen die deze jongen wel regelmatig hebben zien spelen, en die kunnen deze informatie delen met anderen.


Bij Football Manager?

Hij heeft dit seizoen twee keer meegedaan, hoe moet je hem dan regelmatig zien spelen?

edit: Hier, hij heeft 1x een helft en 1x 26 minuten meegedaan en daarna zat hij niet eens meer op de bank. Maar we hebben dus een aantal mensen die een seizoenskaart hebben bij Werder Bremen II? Ohnee, daar speelt hij ook niet bij :roll:

Afbeelding
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 12-01-2017 12:50

want die jongen speelt pas sinds dit jaar? vorig seizoen heeft hij +/- 700 minuten in het eerste gemaakt (beker en competitie), is dat voldoende voor een redelijk beeld?

edit; laten we stoppen met deze discussie. Deze informatie komt van mensen waarvan ik denk dat ze er kijk op kunnen hebben, jij denkt van niet... prima. Dan leg je zo'n post toch gewoon naast je neer?
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Marça » 12-01-2017 13:54

Degenen die het leuk vinden om beelden te bekijken van deze jongen (of elke andere profvoetballer) is de website http://www.wyscout.com een aanrader. Je kunt je aanmelden voor een 'Tour' en dan krijg je toegang tot misschien wel de grootste video-database in het voetbal. Acties, passes, onderscheppingen, tackles, ingooien, alles is apart in stukjes geknipt en kun je terugvinden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 12-01-2017 14:03

Jelmer1981 schreef:want die jongen speelt pas sinds dit jaar? vorig seizoen heeft hij +/- 700 minuten in het eerste gemaakt (beker en competitie), is dat voldoende voor een redelijk beeld?

edit; laten we stoppen met deze discussie. Deze informatie komt van mensen waarvan ik denk dat ze er kijk op kunnen hebben, jij denkt van niet... prima. Dan leg je zo'n post toch gewoon naast je neer?


Tuurlijk, laten we stoppen, dat komt jou mooi uit. 700 minuten is ook maar 8 hele duels en uiteraard heeft hij niet gespeeld: http://www.transfermarkt.de/janek-stern ... aison=2015

Hier en daar een basisplaats, af en toe wat minuten, kortom, daar kun je geen fatsoenlijk beeld van krijgen. Of je moet seizoenskaarthouder zijn bij de club en trainingen aflopen.

Mijn stelling blijft: Kap met onzinnige meldingen/meningen over spelers die men niet kent. Laatst was er iemand die vroeg of een speler van het 2e niveau in Zweden een talent/laatbloeier was. Wat verwacht je dan, een fatsoenlijk antwoord? Hoe de fuck weten wij dat nou? Het is ja of nee, maar wij weten dat niet.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 12-01-2017 14:39

Satyr schreef:...Laatst was er iemand die vroeg of een speler van het 2e niveau in Zweden een talent/laatbloeier was. Wat verwacht je dan, een fatsoenlijk antwoord? Hoe de fuck weten wij dat nou? Het is ja of nee, maar wij weten dat niet.


Dat was ik :lol: Het was meer een vraag om te vragen of iemand deze speler kende. Ik verwachtte geen antwoord, maar wie weet, misschien zijn er Zweden kenners op dit forum...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jelmer1981 » 12-01-2017 15:43

Satyr schreef:Tuurlijk, laten we stoppen, dat komt jou mooi uit. 700 minuten is ook maar 8 hele duels en uiteraard heeft hij niet gespeeld: http://www.transfermarkt.de/janek-stern ... aison=2015
Hier en daar een basisplaats, af en toe wat minuten, kortom, daar kun je geen fatsoenlijk beeld van krijgen. Of je moet seizoenskaarthouder zijn bij de club en trainingen aflopen


Van de site die jij aandraagt: 444 minuten in de competitie + 296 minuten in de beker, +/- 700 minuten dus. De info die ik postte kwam van iemand die inderdaad de club serieus volgde, en daar dus een reele mening over gevormd kan hebben. Doe alsjeblieft niet alsof jij in kan schatten hoe reeel de informatie is die een ander plaatst. Staat het je niet aan, negeer het dan gewoon.
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Ebiede » 19-01-2017 11:58

Ik heb een tweeledig gevoel bij de stilte betreffende de nieuw aan te trekken verdediger. De nieuwe verantwoordelijken laten niet veel los, als wat lekt (Schaars, Odegaard en Kobiashi) wordt uiteindelijk aangetrokken.

De stilte beloofd wat dat betreft weinig goeds, aan de andere kant hoop ik dat er een verassing uit de hoge hoed komt. Ik heb er echter een hard hoofd in.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Satyr » 19-01-2017 13:59

Als er nog iemand komt, moet het wel een basisspeler zijn. We hebben een goed Beloften team, laat bij noodgevallen daar dan maar iemand van op de bank zitten.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 19-01-2017 15:05

Ebiede schreef:Ik heb een tweeledig gevoel bij de stilte betreffende de nieuw aan te trekken verdediger. De nieuwe verantwoordelijken laten niet veel los, als wat lekt (Schaars, Odegaard en Kobiashi) wordt uiteindelijk aangetrokken.

De stilte beloofd wat dat betreft weinig goeds, aan de andere kant hoop ik dat er een verassing uit de hoge hoed komt. Ik heb er echter een hard hoofd in.

We hebben niet persé een verdediger nodig nu Schmidt en Facey terug zijn. Ook Pierie, Gartemann en Voest zouden nog kunnen spelen. En ja, je hebt gelijk als je zegt dat die 5 heren geen niveau Van Aken en St Juste zijn. Dat klopt, maar iemand van dat niveau is niet haalbaar voor onze bank.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-01-2017 14:41

Er MOET een ervaren CB bij. Van Aken en St. Juste zijn blessuregevoelig. Met Schmidt en Facey ga je niet 4de worden...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 21-01-2017 14:57

Jazz schreef:Er MOET een ervaren CB bij. Van Aken en St. Juste zijn blessuregevoelig. Met Schmidt en Facey ga je niet 4de worden...

CB?

Wil een ervaren jongen hier op de bank zitten?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-01-2017 15:07

Knipecity schreef:CB? Wil een ervaren jongen hier op de bank zitten?


Center Back. En nee, die wil je niet op de bank zetten, maar in de basis. Van Aken en St. Juste zullen wel vaker geblesseerd raken.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 21-01-2017 15:49

Als Van Aken en St Juste fit zijn en dat zijn ze meestal, dan zijn die nummer 1. Vervanger zullen dus altijd zwakker zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Heerenveen rules » 21-01-2017 16:05

Ben ik onwetend of bestaat dat echt, een CB? Hoe kan een back nu centraal spelen?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Livid » 21-01-2017 16:13

Heerenveen rules schreef:Ben ik onwetend of bestaat dat echt, een CB? Hoe kan een back nu centraal spelen?


Engelse term voor CV

Waarschijnlijk speelt Jazz fut.

Edit: Afbeelding
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 21-01-2017 16:28

Nee, ik speel geen Fifa Ultimate Team. Ben wel half-engels, dus ja, ik gebruik af en toe Engelse termen. Center Back = Centraal achterin
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 23-01-2017 22:26

Heb gisteren genoten maar jammer dat wij geen weerwerk hadden op de hoge ballen van PSV. Dat gaat ook niet met kleine spelers als Doke, Facey en Bijker. Dat zijn allemaal backs met een lengte van 1,75 tot 1,77.

Centraal moet je gewoon ook lengte opstellen. Wanneer Jerry of Joost er niet zijn gelijk een probleem. Psv kopte alle hoge ballen richting dorl.

Mijn tip haal een lange centrale verdediger. Ook al ivm naderend vertrek van Jerry deze zomer. Hoeft wat mij betreft niet beslist een linkspoot te zijn.

Hierbij mijn tip: http://www.transfermarkt.nl/thomas-rogn ... eler/62086

Volgens Noorse media is hij op de radar van een club uit Nederland, hoop dat wij dat zijn.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 23-01-2017 22:46

St Juste won ook geen kopduel...
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor zweed1 » 23-01-2017 23:05

Knipecity schreef:St Juste won ook geen kopduel...


Ok, dus reden temeer om tegen fysiek sterke tegenstanders meer keuze te hebben. St Juste is meer voor de opbouw en is koppend meestal ook wel bovengemiddeld. Maar Facey en Doke kan echt niet. Zijn backs.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Harmiej » 24-01-2017 00:07

Toevallig hebben we wel een fysiek sterke verdediger, die hebben we alleen verhuurd... :(
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor fuotbalgek » 24-01-2017 09:45

Harmiej schreef:Toevallig hebben we wel een fysiek sterke verdediger, die hebben we alleen verhuurd... :(


Omdat hij op andere gebieden tekort komt en die niet ontwikkelt hier terwijl hij op de bank zit en in de nietszeggende beloftencompetitie voetbalt. Otigba gaat hier niet drie jaar als stand in op de bank zitten.

Het is geen overbodige luxe om een extra centrale verdediger aan te trekken gezien de kwetsbaarheid bij afwezigheid van Joost of Jerry. Het is ook niet voor niets dat de club hier ook naar zoekt.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 24-01-2017 11:11

zweed1 schreef:Ok, dus reden temeer om tegen fysiek sterke tegenstanders meer keuze te hebben. St Juste is meer voor de opbouw en is koppend meestal ook wel bovengemiddeld. Maar Facey en Doke kan echt niet. Zijn backs.

Klopt. Volgens mij was dit probleem met Peeters van Willem 2 trouwens ook niet opgelost. Die is ook niet groot.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-01-2017 12:25

Peters in de coaching erg goed. Die had misschien bij de 4-3 van PSV niet op 5-meterlijn verdedigd, maar op rand strafschopgebied
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor paparazzi » 24-01-2017 14:13

Er zal toch nog wel ergens in Scandinavie een grote sterke verdediger rondlopen die voor een acceptabel bedrag te halen is?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Mackan68 » 24-01-2017 17:15

paparazzi schreef:Er zal toch nog wel ergens in Scandinavie een grote sterke verdediger rondlopen die voor een acceptabel bedrag te halen is?

Als ik Hamstra was zou ik eens even gaan informeren bij Petter Hansson, of die niet wat tips heeft over soortgelijke verdedigers.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor paparazzi » 24-01-2017 23:47

Dat is Inderdaad een goed plan.
Het is echt nodig om nog een sterke cv-er erbij te hebben. Die Engelsman lijkt mij met alle respect ook niet het beste alternatief. En Doke kan in potjes zoals tegen een Exelsior of Ado het nivo nog wel aan, maar tegen top 6/7 ploegen komt ie tekort.
Kom op Hamstra, haal er nog wat bij! Is broodnodig om die 4e plek veilig te stellen de laatste paar maanden.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Makkum8 » 25-01-2017 11:36

Graag een type Marco Materazzi. Zou prima zijn in dit elftal met ideale schoonzonen. Een echte sloper die elke aanval van de tegenstander "dood" maakt. Een verdediger waarnaast niemand graag wil staan in de catacomben van het ALS als de elftallen het speelveld gaan betreden. Zo iemand waar de aanvallers van de tegenstander de hele week al van in de broek lopen te poepen.... die hebben we nodig!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Baas » 25-01-2017 14:20

Makkum8 schreef:Graag een type Marco Materazzi. Zou prima zijn in dit elftal met ideale schoonzonen. Een echte sloper die elke aanval van de tegenstander "dood" maakt. Een verdediger waarnaast niemand graag wil staan in de catacomben van het ALS als de elftallen het speelveld gaan betreden. Zo iemand waar de aanvallers van de tegenstander de hele week al van in de broek lopen te poepen.... die hebben we nodig!

Zou mooi zijn inderdaad. Heb je ook een realistische naam?
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 25-01-2017 19:09

Makkum8 schreef:Graag een type Marco Materazzi. Zou prima zijn in dit elftal met ideale schoonzonen. Een echte sloper die elke aanval van de tegenstander "dood" maakt. Een verdediger waarnaast niemand graag wil staan in de catacomben van het ALS als de elftallen het speelveld gaan betreden. Zo iemand waar de aanvallers van de tegenstander de hele week al van in de broek lopen te poepen.... die hebben we nodig!

We hebben met Van Aken en St Juste twee grote talenten. Denk niet dat je snel beter binnen kan halen.
Een sloper past niet echt bij een club als Heerenveen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Knipecity » 25-01-2017 20:20

Opvallend; Fc Twente haalt oud-Heerenveen speler Jos Hooiveld terug naar Nederland. Dat was volgens mij ook een prima optie voor ons geweest. Een lange, geroutineerde verdediger met een Heerenveen-hart.. Maar goed, wordt hem niet.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten