Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Mainfield2016
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 15-05-2016 10:54

Bericht door Mainfield2016 »

BK2007 schreef:Jammer dat dit gezeur met Riemer weer opnieuw opduikt.
Net nu het weer rustig werd.
We moeten samen achter de club staan de sfeer die ik op de tribunes heb geproefd is lang geleden en die moeten we niet laten verzieken door een paar azijn zeiker forza sc
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Weet je wat ik vreemd vind.
Riemer zei een aantal maanden terug, in diverse media. Niet vaak of eindelijk nooit bij Heerenveen te komen. Laat staan zich ergens mee te bemoeien.

Nu was ik afgelopen vrijdag ochtend in het stadion en op skoatterwal (bij training) , beide keren Riemer duidelijk hoorbaar en fysiek aanwezig.
Waarom zouden zijn trekpoppen dan weer voor onrust willen zorgen.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Toch weer bezig met een coup dus. Jammer.
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Als hij niet aan het scouten is komt hij er idd meerdere keren oer week. Het moet eens gebeurd zijn en hij moet zijn plek kennen. Ik weet ook wel dat hij alles opgebouwd heeft en dat Heerenveen zijn club is, maar zijn tijd is geweest en dat moet hij accepteren. Zeker als zijn invloeden negatief zijn
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

BK2007 schreef:Toch weer bezig met een coup dus. Jammer.
Waaruit trek jij deze conclusie? Puur vanuit de onderbuik of heb je meer info?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Toch weer bezig met een coup dus. Jammer.
Met vanile en aardbeien ijs dan zeker.

Stalenburg, Bos en Bakker deden vrijdag een aanval op Streppel zijn manier van werken. De heren moeten nu op het trainingsveld achter een lijntje staan en dat zint ze niet. Verbeek was in zulke dingen niet anders. Ze zijn het niet meer gewend en worden dus weer even heropgevoed. Stalenburg hekelde het geschreeuw van Streppel tegen de vierde man, wat ook niet subtiel is. Hij wijdde er zelfs een column aan. Maar dan moet je niet alleen Streppel aanhalen maar bijna alle trainers in het betaalde voetbal. Gio ging gister ook helemaal los tegen de vierde man. Foppe deed het, Verbeek deed het maar dat werdt niet aangehaald. Arjen de Boer genoot het er zichtbaar van. Een van de grootste misbaksels van Omrop Fryslan.
Toch zie ik het commentaar van Derksenn en Stalenburg en Co los van elkaar. De Omrop Fryslan populisten hadden commentaar op Streppel. Maar Stalenburg is wel altijd positief over Eisenga geweest, die elkaar goed kennen van de wielrennerij.
Derksen gaf daarin tegen alleen maar aan dat het onder die wielrenner rommelde bij Heerenveen. Verder zei hij er niks over. Derksen heeft ooit gezegd dat hij die wielrenner Eisenga een slechte keuze vond. Dit omdat hij het stokpaardje heeft dat mensen op die functies een voetbalverleden in zijn ogen moeten hebben. Erkennen dat hij daar in deze naast zit dat zal Derksen als op en top narcist niet doen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Die jaap stalenburg, is een apart man.
Kijk eens op Twitter, man heeft nu ruzie met een groot aantal Heerenveen fans. stalenburg, kan volgens mij niet over kritiek. En reageert op een niet journalistieke wijze terug.
https://twitter.com/JaapStalenburg?s=09

Was geen fan van Riemer zijn trekpop, vind het een engnek als hij op omrop fryslan was/is.
Maar hij is nu de weg kwijt, geloof ik.
Laatst gewijzigd door camataru op 19-09-2016 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

camataru schreef:
Was geen fan Riemer zijn trekpop, vind het een engnek als hij op omrop fryslan was/is.
Maar hij is nu de weg kwijt, geloof ik.
Ik kan helaas zijn tweets niet zien aangezien hij me na een eerdere discussie al geblocked heeft. Dat doet hij overigens standaard bij iedereen die ook maar enige kritiek op zijn uitspraken heeft. Hij is wat dat betreft meer politicus dan journalist. En een engnek is het zeker. Ben wel benieuwd wat er allemaal speelt na zijn lachwekkende optreden afgelopen vrijdag en zijn reacties op jan en alleman op twitter.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mackan68 schreef:
Ik kan helaas zijn tweets niet zien aangezien hij me na een eerdere discussie al geblocked heeft. Dat doet hij overigens standaard bij iedereen die ook maar enige kritiek op zijn uitspraken heeft. Hij is wat dat betreft meer politicus dan journalist. En een engnek is het zeker. Ben wel benieuwd wat er allemaal speelt na zijn lachwekkende optreden afgelopen vrijdag en zijn reacties op jan en alleman op twitter.
Mackan, via internet en niet via de app kijken, zonder in te loggen dan kan je zijn tweets ook zien.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Stalenburg. Nooit van gehoord, wil ik graag zo houden.
Heerenveen fan in Leiden
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Jaap Stalenberg wat een megalomane gek is dat. Heel raar dat hij een podium krijgt bij OF, BNR en NPO!

Hij zegt dat Eisinga een vriend van hem is. Als dit je vriend is, heb je geen vijanden nodig.
Spijt heb je morgen maar!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Wees niet te streng over Jaap Stalenburg. Iedereen ziet dat dit mannetje mentaal een beetje beschadigd is. Een nare jeugd, traumatische ervaringen met een nare oom, pesterijtjes op school... Jaap moeten we een beetje ontzien.

Jaap is eigenlijk best aardig. Maar dat deel van Jaap heeft hij diep weggestopt.

Jaap is ook een misselijke etterbak. Dat deel van Jaap laat hij veel en graag zien.

Maar weet dus, in die betweterige intrigant schuilt ook een lief klein jongetje dat alleen maar een beetje in de war is en hunkert naar aandacht en waardering.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

OSSH 20-9-16.ods
Tegengas van Roelof de Vries, óók Omrop Fryslân, maar daarnaast ook Feanman:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/664531- ... el-malloat

Over de bewering van de OSSH over de kleine groei die er is in het ledenaantal heb ik toch wel een vraagteken. Ik doe af en toe een momentopname om aantallen met elkaar te vergelijken. In juli kwam ik vanaf de clubsite op een aantal van 425 OSSH leden en vandaag zijn dat er toch echt 2 minder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dit is de lijst van 2½ maand terug.
OSSH 8-7-16.ods
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Is er een NL-versie? Ik kan geen fries... :roll:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef:Is er een NL-versie? Ik kan geen fries... :roll:
Even door Google translate halen. Kun je lachen :lol: :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Zwart Schoeisel
Bankzitter
Berichten: 162
Lid geworden op: 26-03-2015 15:37

Bericht door Zwart Schoeisel »

Zag Riemer gister nog lopen, die zag er echt slecht uit vind ik. Echt een oude man inmiddels waar alles moeilijk lijkt te gaan! Echt niet meer de man van statuur die onze club naar mooie tijden heeft geloodst!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Zwart Schoeisel schreef:Zag Riemer gister nog lopen, die zag er echt slecht uit vind ik. Echt een oude man inmiddels waar alles moeilijk lijkt te gaan! Echt niet meer de man van statuur die onze club naar mooie tijden heeft geloodst!
Dat viel mij vorige zomer in de voorbereiding op het seizoen in Drachten al op. Het 'grootse' is er wel vanaf inderdaad. En ik vond zijn uitstraling ook niet posietief. Je ziet hem de laatste tijd bijna alleen maar somber op foto's staan. Vroeger kon er nog wel eens een lach vanaf.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Heerenveen rules schreef:Onze club kan een voorbeeld nemen aan FC Groningen. Die zeggen vandaag in de media op welke positie ze spelers zoeken. Bij ons? Niks. De seizoenskaarthouders worden weer lekker voor de gek gehouden. Mooi laten verlengen voor 1 juni maar niks communiceren verder. Ik verleng helemaal niks zolang ze hun fans niet serieus nemen. Een spits, een vleugelspits, een 6 en een linksback. Is het zo moeilijk te zeggen wat ze willen?
Leuk, even oude berichten terughalen.
Vaak wordt er negatief over de eigen club club gesproken, en is het gras bij de buren veel groener. (In dit geval dan de vele lege groene stoelen)
Ik pas hier niet
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Mackan68 schreef:
OSSH 20-9-16.ods
Tegengas van Roelof de Vries, óók Omrop Fryslân, maar daarnaast ook Feanman:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/664531- ... el-malloat

Over de bewering van de OSSH over de kleine groei die er is in het ledenaantal heb ik toch wel een vraagteken. Ik doe af en toe een momentopname om aantallen met elkaar te vergelijken. In juli kwam ik vanaf de clubsite op een aantal van 425 OSSH leden en vandaag zijn dat er toch echt 2 minder.
Na wat nieuwsberichten over nieuwe OSSH leden de laatse ledenlijst van de clubsite geplukt. Blijkt dat we op dit moment op 601 sponsoren en suppliërs zitten. Dit is goed nieuws wat past bij de positieve sfeer die er momenteel om onze club heen hangt. We gaan de goede kant weer op. Zowel sportief als financieel. Als er nu ook nog positieve ontwikkelingen aan zouden komen voor wat betreft het Sportstad dossier, dan zou dat een enorm vette kers op de taart zijn! :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Het is nog altijd oorverdovend stil op het gebied van het Sportstaddossier. Dit belooft weinig goeds. Zijn er toevallig forumleden die hierover in de wandelgangen iets hebben opgevangen? Ik ben erg benieuwd of er überhaupt sprake is van enige voortgang in dit moeilijke dossier.
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 482
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Het was ook heel lang erg stil over de nieuwe sponsor, een eventuele komst van Schaars en Kobayashi. Ik maak me geen enkele zorgen. Laat Luuc lekker in de stilte dit dossier afwerken. All vertrouwen.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Twitter van Marco Timmer:
In #vi, waarom #scheerenveen weer knuffelclub is. Valkuil: Boekjaar 15/16 2,5 milj exploitatietekort en een verlies van 500 duizend euro...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Exploitatietekort is niks nieuws en pas opgelost nadat de sportstad constructie aangepakt is en er 2-4 jaar vanuit een positieve flow aan sponsorenbestand gewerkt kan worden. Over de afgelopen jaren met exploitatietekort isgebleken dat het netto transferresultaat gemiddeld ruim compenseert. Geen gezonde situatie, maar ook niet zeer zorgwekkend. Met Jerry, Joost, Sam en Arber hebben we veel kapitaal op het veld. Denk bovendien dat de inkomsten doorverkoop De Roon, Ziyech en Dost pas in dit boekjaar zijn meegerekend en niet in 15/16.

Het is te hopen dat we over een jaar of 2 een sluitende begroting hebben zodat er van de transferinkomsten meer over blijft voor investeringen.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Even los van alles wat Eisenga en Co tot op heden hebben gepresteerd in Heerenveen: Wat stond hij de internationale pers gisteren goed te woord. We hebben weer een echte voorzitter!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Makkum8 schreef:Even los van alles wat Eisenga en Co tot op heden hebben gepresteerd in Heerenveen: Wat stond hij de internationale pers gisteren goed te woord. We hebben weer een echte voorzitter!
Heel professioneel stond hij de (inter)nationale pers te woord: goed Engels, af en toe een grapje erbij en hij nam zijn tijd bij het spreken. Chapeau voor Eisenga en natuurlijk ook Hamstra die deze speler uit de hoge hoed tovert!
Heerenveen fan in Leiden
ThiagoAlcantara
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-04-2012 16:49

Bericht door ThiagoAlcantara »

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik hamstra zijn engels toch vrij zwak vond bij de presentatie van Martin.

Sorry gerry, maar dat was echt bloemkool engels. :wink:
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wanneer dit transferbeleid door gaat, praat hij wat mij betreft geen woord Engels.
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Iedereen maakt fouten en ook deze mensen moeten het vak leren. Maar laten we hopen dat ze nooit meer spelers gaan huren, of het moet echt een zekerheidje zijn. Maar geen jonkies meer die graag dingen bij Heerenveen willen leren en beter terug willen bij hun club. Naast Faes was ook Mitchell Dijks zo'n voorbeeld. Kap daarmee,dan maar een jonkie van 16 uit de eigen jeugd voor de leeuwen gooien
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Feanfan 1 schreef:Iedereen maakt fouten en ook deze mensen moeten het vak leren. Maar laten we hopen dat ze nooit meer spelers gaan huren, of het moet echt een zekerheidje zijn. Maar geen jonkies meer die graag dingen bij Heerenveen willen leren en beter terug willen bij hun club. Naast Faes was ook Mitchell Dijks zo'n voorbeeld. Kap daarmee,dan maar een jonkie van 16 uit de eigen jeugd voor de leeuwen gooien
Amen! Helemaal mee eens.
Plaats reactie