Stijn Schaars

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Jazz schreef:Ging ook tekeer als een malle bij een actie dat uiteindelijk leiden naar een gele kaart voor Schaars.
Hij had gelijk. Sloeg nergens op dat we vrije trap tegen kregen. Ik dacht zelfs eerst nog krijgen we hier een penalty voor?
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Dat wel, maar met zijn ervaring voor het team vind ik dat hij zeker op dit moment de rust moet pakken.
Heerenveen fan in Leiden
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Jazz schreef:Ging ook tekeer als een malle bij een actie dat uiteindelijk leiden naar een gele kaart voor Schaars.
Als ik het goed heb kreeg ie hierna geel: https://mobile.twitter.com/Fotoredactie ... 3518522368
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Hij slaat wel de spijker op z'n kop na afloop. Deze overwinning is zo belangrijk voor het vertrouwen van deze jonge groep. Voetballend zit er genoeg in en we hebben echt wel talent in de groep, maar als resultaten tegenvallen komt er twijfel en dat is bij zulke jongens funest. Zaak is nu dat je je versterkt, Larsson behoudt en dan Twente verslaat. Dan kan er weleens iets moois ontstaan hier.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Currahee schreef:Hij had gelijk. Sloeg nergens op dat we vrije trap tegen kregen. Ik dacht zelfs eerst nog krijgen we hier een penalty voor?
Penalty was het niet, maar Pelle deed helemaal niets, dus terecht dat Stijn hierover appeleerde. Is hij aanvoerder voor.
Wat die mislukte Tukker Brama deed sloeg nergens op, die had sowieso wel paar keer geel mogen hebben. Wat een irritant ventje is dat geworden....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

Weinig reacties over hem na afloop van de wedstrijden. Ik vind dat hij onmisbaar wordt voor Heerenveen, bijna elke pass is goed gewoon. Top speler.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ryback schreef:Weinig reacties over hem na afloop van de wedstrijden. Ik vind dat hij onmisbaar wordt voor Heerenveen, bijna elke pass is goed gewoon. Top speler.
speelde gister nou niet zijn beste wedstrijd vooral de passing was erg ondermaats. Al blijft hij erg belangrijk ook als hij een mindere wedstrijd speelt. Vrije trap zat er wel erg goed in met veel gevoel.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Currahee schreef:speelde gister nou niet zijn beste wedstrijd vooral de passing was erg ondermaats. Al blijft hij erg belangrijk ook als hij een mindere wedstrijd speelt. Vrije trap zat er wel erg goed in met veel gevoel.
Af en toe een verkeerde pass inderdaad, maar ik heb ook een aantal zeer goede crossballen van hem gezien die precies aan kwamen. Alles overziend ben ik super blij dat wij een speler in de selectie hebben die ons naar een hoger niveau tilt. Fingers crossed dat hij dit seizoen heel blijft!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Wat is die Schaars goed man. Rustpunt, leider en uitstekende voetballer.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Met Joey hadden we een lijder, met Schaars een leider.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

De ervaring en kwaliteit druipt er van af. Mag van mij wel eens wat vaker de diepte zoeken.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Rick schreef:Wat is die Schaars goed man. Rustpunt, leider en uitstekende voetballer.
Niets aan toe te voegen!!!
Laat de jonkies beter spelen!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Natuurlijk, we hebben een aantal prima spelers in het team, maar natuurlijk is hét succes van het huidige Heerenveen onze captain Stijn Schaars. Wat mogen we blij zijn met deze absolute topspeler in ons team. Met zijn ervaring, gogme en voetballende kwaliteiten laat hij ons uitstekend spelen en worden de spelers rondom hem ook gewoon zichtbaar beter. Een dikke pluim gaat hierbij uit naar de beleidsbepalers die zijn komst mogelijk hebben gemaakt. Als deze man het hele seizoen 'heel' blijft, dan ben ik erg benieuwd waar dit gaat eindigen!
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Het vervelende van succes is dat al heel snel gezegd gaat worden dat we waarschijnlijk zo'n speler toch niet vast kunnen houden. En in een ernstig zieke spelersmarkt is deze vrees helaas niet ongegrond. Met zijn 32 jaar lijkt het me een uitstekend idee om hem nog vier jaar hier te laten spelen. Heerenveen zou hem kunnen begeleiden in carrière na zijn actieve voetballeven. Het lijkt me iemand die je goed kunt gebruiken in je organisatie en voor zover ik dat in kan schatten ook past in een organisatie waar Heerenveen voor staat. Dit is een speler die jonge spelers beter laat spelen en die spelers ook beter maakt. Graag zou ik een aantal mensen van het huidige team langdurig aan ons verbonden zien worden.

Je moet niet ambitieloos zijn maar toch wil ik het Peterprincipe weer van stal halen:
"In een hiërarchie stijgt elke werknemer tot zijn niveau van incompetentie".
Voor de meesten geldt: je promoveert totdat je niet meer functioneert.

Schaars, een prachtige speler die hier zijn draai gevonden lijkt te hebben. Koesteren dit Heerenveenpareltje.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Schaars gaat hier zijn contract wel uitdienen en zit hier tot zijn 35e. We zien allemaal graag bepaalde mensen langdurig aan het team verbonden worden, maar Heerenveen en de eredivisie wordt vooral als een noodzakelijke springplank gezien. Dat zal niet veranderen. Dat is niet ambitieloos dat is realiteit en de levensadder van de club.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Na dit jaar, of misschien zelfs wel in de winter zullen we wel afscheid moeten nemen van jongens als Zeneli, Larsson, St juste, Mulder, Van Aken en ook een jongen als Van Amersfoort spelen zich in de kijker. Veel spelers met doorverkoop potentie momenteel.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Knipecity schreef:Na dit jaar, of misschien zelfs wel in de winter zullen we wel afscheid moeten nemen van jongens als Zeneli, Larsson, St juste, Mulder, Van Aken en ook een jongen als Van Amersfoort spelen zich in de kijker. Veel spelers met doorverkoop potentie momenteel.
Van Aken en Van Amersfoort zie ik hier volgend seizoen ook nog wel spelen.
Wellicht dat een Mulder en Zeneli nog een seizoen extra willen spelen wanneer we Europees voetbal spelen.
Voor jongens als Larsson en St. Juste zal dit seizoen waarschijnlijk hun laatste voor Heerenveen zijn. Met name bij Larsson is het de vraag of hij hier na de winter nog speelt.

Hoewl ik niet weet hoe gevoelig Stijn is voor China, zie ik hem hier inderdaad nog wel 2-3 jaar spelen. Het moge duidelijk zijn dat Schaars echt de missing link in dit team was.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Schaars gaat echt niet op zn 32ste verhuizen naar China met vier kinderen. Dit is een stabiele jongen, die laat zijn gezin niet achter met een vrouw in het spitsuur van de opvoeding.

Wat mij betreft Schaars ook klaarstomen voor een functie binnen de club nadat hij gestopt is. Verstandige jongen.
Spijt heb je morgen maar!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Dat hoop ik ook, Ebiede.

Echter zijn er talrijke 'verstandige' voetballers die momenteel aan het eind van hun carrière toch nog naar China gaan. Ik zie Schaars ook niet snel naar China gaan, maar de aanbiedingen uit China worden steeds gekker. M.a.w. we moeten iemand als Schaars koesteren en dan niet alleen de voetballer, maar ook de mens.
Gebruikersavatar
Arnold89
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 19-10-2016 18:59

Bericht door Arnold89 »

Wat een kwaliteiten. Voor mij misschien wel de belangrijkste aankoop sinds een hele lange tijd! Jammer dat we hem niet een paar jaar eerder in de selectie hebben kunnen krijgen.
Gorredijk - Heerenveen! It Fryske lân fol eare en rom
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Stijn heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij liever naar Vitesse was gegaan, dus ik verwacht dat hij zijn carrière als coach/trainer/manager daar gaat vervolgen, als hij gestopt is.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Satyr schreef: dus ik verwacht dat hij zijn carrière als coach/trainer/manager daar gaat vervolgen, als hij gestopt is.
Dat is maar de vraag dan. Hij was in de interviews nogal verbolgen over het feit dat Vitesse hem niet aantrok. Ik denk dat hij eerder naar PSV of AZ gaat dan naar Vitesse. Maar goed, dat is van latere zorg. Wanneer we als club mooie prestaties kunnen neerzetten en Stijn dat goede gevoel blijven geven, kan het ook zomaar zijn dat hij na z'n spelerscarrière hier blijft.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Is Stijn fit voor deze wedstrijd?
Had wat pijntjes hier en daar begreep ik....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Voetballeerproces
Nieuw talent
Berichten: 120
Lid geworden op: 27-01-2015 23:10

Bericht door Voetballeerproces »

Schaars in de voorselectie van Oranje, het is hem gegund!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Fucking hard voor hem! Fantastisch!
!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Mooi voor hem. Hoop dat de arbeid rust verhouding goed bij hem is en dat hij wel fit blijft.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Prachtig. Dit geeft aan dat niet alleen wij hem als topper zien.
Het is hem absoluut gegund!
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Geweldig! Dik verdiend. Hopen dat hij fit blijft, verdedigende middenvelders met zijn kwaliteiten zijn immers SCHAARS.
nou nou
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Walgelijk al die reacties van al die "coaches" op Voetbalzone. Alleen omdat Schaars niet voor PSV, Feyenoord of Ajax speelt moet hij niet meedoen.
Heerenveen fan in Leiden
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Jazz schreef:Walgelijk al die reacties van al die "coaches" op Voetbalzone. Alleen omdat Schaars niet voor PSV, Feyenoord of Ajax speelt moet hij niet meedoen.
Lachwekkend idd,maar die reacties van feyenoorders op de rare maniertjes van Kramer is al helemaal diep triest op voetbalzone.
Plaats reactie