Sfeervereniging Nieuw Noord

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Jazz » 24-04-2016 11:40

Geen idee waar dit hoort, maar hoe was de inloopavond van afgelopen weekend? Nog wijzer geworden over dit wanbeleid?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Lenstra » 24-04-2016 14:40

Ben eigenlijk ook wel benieuwd
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor bollebert » 24-04-2016 20:57

Niks nieuws eigenlijk,volgens voorzitter is hveen een opleidingsclub en daar werd ook op gescout.
Kwa uitspporters in de thuisvakken moest kunnen en waar legde je de grens.
Dus tja..
Hoofdsponser waren ze nog met meerdere partijen in gesprek.
Verhaal sportstad haddie goede hoop dat de huur naar beneden kon.
Maar waren afhankelijk van sportstad,maar volgens de voorzitter konden we een paar spelers halen met de huur waar ze nu op inzetten.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Jazz » 24-04-2016 21:01

bollebert schreef:Niks nieuws eigenlijk,volgens voorzitter is hveen een opleidingsclub en daar werd ook op gescout.
Kwa uitspporters in de thuisvakken moest kunnen en waar legde je de grens.
Dus tja..
Hoofdsponser waren ze nog met meerdere partijen in gesprek.
Verhaal sportstad haddie goede hoop dat de huur naar beneden kon.
Maar waren afhankelijk van sportstad,maar volgens de voorzitter konden we een paar spelers halen met de huur waar ze nu op inzetten.


Jammer, als dit zo is, dan is het inderdaad oud nieuws :(
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Ebiede » 24-04-2016 21:42

bollebert schreef:Kwa uitspporters in de thuisvakken moest kunnen en waar legde je de grens.


Als dit het gegeven antwoord is dan is Luuc Eisinga geen knip voor de neus waard en minacht de eigen fans ook.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Thinkman » 24-04-2016 21:49

Opvallend, mensen die zelf niet de moeite nemen om naar de voorzitter te komen luisteren maar wel obv een half citaat hier Luuc Eizinga diskwalificeren. Dan ben je ook geen knip voor de neus waard? :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Ebiede » 24-04-2016 21:53

Thinkman schreef:Opvallend, mensen die zelf niet de moeite nemen om naar de voorzitter te komen luisteren maar wel obv een half citaat hier Luuc Eizinga diskwalificeren. Dan ben je ook geen knip voor de neus waard? :wink:


Hij reageert ook niet op mails die je hem en de club schrijft over dit probleem. Dan trek ik samen met de genoemde opmerking en kijkend naar het verleden mijn conclusie. De fans zijn noodzakelijk kwaad.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor fuotbalgek » 25-04-2016 08:06

1. De bekende problemen zijn niet door 1 man in 3 maanden op te lossen. Hem hier nu al op afrekenen zonder zelf zijn verhaal te hebben gehoord kan ik niks mee.

2. Waarom, maar dan ook echt waarom, moet onze directeur reageren op e-mails van supporters. Gezien de bekende problemen heeft hij wel wat beters te doen.

Indien de huur daadwerkelijk naar beneden kan is dat zeer positief. Wanneer men een mooie nieuwe hoofdsponsor er bij vindt geeft dit weer een goede basis voor het budget komend seizoen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Nieuw Noord (supportersclub)

Berichtdoor Grimo » 25-04-2016 08:48

De huur omlaag? Ik kan me daar niks bij voorstellen. Geloof daar totaal niet in.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Riverside » 25-04-2016 09:39

Even de topictitel veranderd, Nieuw Noord is geen supportersclub.

Er zijn overigens meer topics over Nieuw Noord, we kijken even aan of er geen onderwerpen in elkaar overlopen en of dit topic levensvatbaar is. :wink:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Jazz » 25-04-2016 09:47

Gearard schreef:Even de topictitel veranderd, Nieuw Noord is geen supportersclub.

Er zijn overigens meer topics over Nieuw Noord, we kijken even aan of er geen onderwerpen in elkaar overlopen en of dit topic levensvatbaar is. :wink:


Mijn excuses voor de titel, ik wist niet waar het onderviel. :)
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor jeewee » 25-04-2016 09:48

Gearard schreef:Even de topictitel veranderd, Nieuw Noord is geen supportersclub.

Er zijn overigens meer topics over Nieuw Noord, we kijken even aan of er geen onderwerpen in elkaar overlopen en of dit topic levensvatbaar is. :wink:


De club ziet het wel als supportersvereniging ;-)
https://www.sc-heerenveen.nl/fanzone/su ... renigingen

O.T.:

Ben ook wel benieuwd naar de uitkomsten van de inloopavond. Kon zelf helaas niet aanwezig zijn. Iemand die weet of er ook een soort van verslag cq. notulen online komen?
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor ---E--- » 16-10-2016 17:50

Hoe kan het nou weer dat er weer een doek is gestolen van Nieuw Noord?
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor TORCIDA » 17-10-2016 10:38

lijkt me niet zo moeilijk, je gaat naar een wedstrijd, lekker anoniem, met n paar, bij afloop van de wedstrijd doe je net of je helpt opruimen, haalt keurig het doek van de rand en vouwt het op, tassie me en daar doe je het in.. ik bedoel wie kent nu echt iedereen bij gezicht... en je loopt het stadion uit.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Stiffie » 18-10-2016 18:57

Van wat ik hoorde is het nog anders gegaan. Ze hadden oranje hesjes aangedaan en zijn daarom doorgelaten en konden het doek pakken. Hoe en wat weet ik ook niet precies. Hoe me ook niet zso met dat tyfo gedoe van doekjes pakken etc bezig.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor TORCIDA » 19-10-2016 11:28

nou ja zei blij met een doekje voor het bloeden. maar de fc lijkt mij meer een gapende wond..
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Arnold89 » 19-10-2016 18:04

Wij hebben in onze groep twee dingen gehoord. Een was dat ze doek zo aan einde wedstrijd hebben meegenomen en andere was dat ze hem bij de uitgang stadion hebben opgewacht en toen hebben gepakt? Zitten hier vast mensen die het weten?
Gorredijk - Heerenveen! It Fryske lân fol eare en rom
Avatar gebruiker
Arnold89
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 19-10-2016 17:59

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Lenstra » 19-10-2016 18:29

Uitgang stadion lijkt me sterk :wink:
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Livid » 19-10-2016 20:25

Arnold89 schreef:Wij hebben in onze groep twee dingen gehoord. Een was dat ze doek zo aan einde wedstrijd hebben meegenomen en andere was dat ze hem bij de uitgang stadion hebben opgewacht en toen hebben gepakt? Zitten hier vast mensen die het weten?


Hem?

Het is sowieso vrij eenvoudig om een doek te stelen. Tijdje in het stadion mogen werken en je kunt op doordeweekse dagen altijd redelijk ver het stadion in komen zonder raar aan gekeken te worden. Dan ben je ook niet zover meer van zo'n doekje vandaan. Na een wedstrijd is wel wat riskanter, dat zou ik zelf niet zo gauw doen. Maar wij hadden ook een keer eentje uit 058. :twisted:
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Arnold89 » 19-10-2016 22:40

Met hem bedoelde ik uiteraard het doek. Dat het doek na een wedstrijd door Groningen is afgepakt. Ik neem aan dat dergelijke doeken wel door meer dan een persoon 'beschermd' worden. En met de uitgang van het stadion bedoel ik niet bij de euroborg maar bij een thuiswedstrijd van Heerenveen. Ze laten deze doeken buiten wedstrijden om toch niet hangen?

Laten we maar een reactie afwachten van iemand die het met zekerheid kan zeggen? Zijn hier vast mensen die het wel weten want ben zelf ook wel erg benieuwd.
Gorredijk - Heerenveen! It Fryske lân fol eare en rom
Avatar gebruiker
Arnold89
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 19-10-2016 17:59

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Livid » 20-10-2016 07:52

Arnold89 schreef:Met hem bedoelde ik uiteraard het doek. Dat het doek na een wedstrijd door Groningen is afgepakt. Ik neem aan dat dergelijke doeken wel door meer dan een persoon 'beschermd' worden. En met de uitgang van het stadion bedoel ik niet bij de euroborg maar bij een thuiswedstrijd van Heerenveen. Ze laten deze doeken buiten wedstrijden om toch niet hangen?

Laten we maar een reactie afwachten van iemand die het met zekerheid kan zeggen? Zijn hier vast mensen die het wel weten want ben zelf ook wel erg benieuwd.


Volgens mij gewoon in het NN hok.. Daar ligt in ieder geval een hoop, of deze daar ook lag weet ik dan weer niet. Laten we het afwachten inderdaad.
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Appie_M » 20-10-2016 08:29

Ze hebben het in één van de laatste thuiswedstrijden van vorig seizoen gejat. Een paar uur voor de wedstrijd, toen de doeken al hingen zijn ze het stadion ingelopen met oranje hesjes aan en het smoesje dat ze van de brandweer waren. Hebben het doek van de tribune gehaald en meegenomen. Het smoesje dat ze gebruikt hebben was dat het doek slecht voor de brandveiligheid zou zijn of iets in die richting. Vervolgens zijn ze met de staart tussen de benen heel snel teruggereden naar Groningen. Ach ja, wij hebben alweer een ander doek. En 3 punten :stan:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Jazz » 20-10-2016 09:16

Doek zal wel in het vuren gelegen hebben :(
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor TORCIDA » 20-10-2016 09:21

e hebben het in één van de laatste thuiswedstrijden van vorig seizoen gejat. Een paar uur voor de wedstrijd, toen de doeken al hingen zijn ze het stadion ingelopen met oranje hesjes aan en het smoesje dat ze van de brandweer waren. Hebben het doek van de tribune gehaald en meegenomen. Het smoesje dat ze gebruikt hebben was dat het doek slecht voor de brandveiligheid zou zijn of iets in die richting. Vervolgens zijn ze met de staart tussen de benen heel snel teruggereden naar Groningen. Ach ja, wij hebben alweer een ander doek. En 3 punten :stan:



zijn ze echt zo naïef bij de ingangscontrole? jeezus..... maar goed er zijn vast wel beelden van aangezien het stadion vol hangt
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Sfeer » 22-10-2016 14:04

Het principe van doeken stelen is dat je hem tijdens een confrontatie afpakt, niet op een slinkse manier steelt.

Overigens wel een slechte zaak. Doet NN geen goed. Hopelijk waren ze er blij mee in Grun, volgend jaar mogen ze doeken van Helmond of Dordrecht stelen.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor SCH0513 » 22-10-2016 15:03

Sfeer schreef:Het principe van doeken stelen is dat je hem tijdens een confrontatie afpakt, niet op een slinkse manier steelt.

Overigens wel een slechte zaak. Doet NN geen goed. Hopelijk waren ze er blij mee in Grun, volgend jaar mogen ze doeken van Helmond of Dordrecht stelen.

:lol: :lol:
SCH0513
Selectiespeler
 
Berichten: 151
Geregistreerd op: 06-03-2015 12:05

Re: Sfeervereniging Nieuw Noord

Berichtdoor Arnold89 » 31-10-2016 20:34

Gewoon goed opletten vanaf nu met z'n allen want dit is pijnlijk. Is nu ookal de tweede keer dat Groningen een doek zo van de reling haalt. Dus ook mensen van andere tribunes opletten graag.
Gorredijk - Heerenveen! It Fryske lân fol eare en rom
Avatar gebruiker
Arnold89
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 19-10-2016 17:59


Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten