Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Onprofessioneel en onbeschoft van Willem II. Ongelofelijk. Het siert Peters echter wel door zich (nog steeds) zo op de vlakte te houden.

Jammer dat die ervaren verdediger niet door lijkt te gaan, buiten Hooiveld zie ik verder ook geen opties, maar liever dit dan een aankoop om de aankoop (Dalgaard, te Vrede). Geef die minuten als derde man maar aan Kik Pirie.
nou nou
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Hahaha Van Aken de omgekeerde weg laten bewandelen :lol:
Joost zal gek zijn.. Mag ie volgend jaar weer tegen DKV.
Peters zou ik hier best wel willen hebben, maar je moet geen zaken meer met die Tilburgers willen doen (hoe sneu ook voor Jordens).
Zeg maar niks!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

1896 schreef:
Op zich is een deal pas afgerond als beide partijen het eens zijn geworden. Willem II vroeg eerst 5 ton. Toen Heerenveen dat een paar dagen later neerlegde had Willem II de mogelijkheid dit nog te verhogen. Dit mag gewoon. Of het eerlijk is, is natuurlijk een ander verhaal.
Het is onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. Wat een stel paupers bij elkaar in de Willem2 directie.
Mainfield2016
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 15-05-2016 10:54

Bericht door Mainfield2016 »

Baas schreef:En nu gewoon een miljoen bieden en als WII hapt zeggen: 'nee toch maar niet'. :lol:
Haha zou wel vet zijn ja .
!!
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Het is onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. Wat een stel paupers bij elkaar in de Willem2 directie.
Het is niet netjes geweest hoe Willem II dit heeft afgehandeld. Aan de andere kant had Heerenveen er natuurlijk allang moeten uitstappen en over moeten schakelen naar een andere speler. Nu hebben ze niks.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Ach, ik denk dat Heerenveen Willem II straks op een andere manier wel dwars zit en/of genoegdoening zal halen. Dat gaat wat dat betreft vast nog wel ergens een keer terugkomen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Peters heeft inmiddels een spreekverbod van Willem II, zegt genoeg als je het mij vraagt. Notabene je aanvoerder, man wat een beleid daar ..
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

fuotbalgek schreef:Peters heeft inmiddels een spreekverbod van Willem II, zegt genoeg als je het mij vraagt. Notabene je aanvoerder, man wat een beleid daar ..
De waarheid mag niet boven tafel komen want daarmee zou de vuiligheid van dit WillemII bestuur nog zichtbaarder worden.
Bovendien zien ze in Peters kennelijk een lulletje rozenwater dat gewoon moet doen wat zij zeggen en dat is bek dicht!

Hij mocht zelfs de Willem II fans niet bedanken voor hun steun. Dieptepuntje.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Als ik zo het interview van Peters met omroep Brabant zie. Dan denk ik dat er de afgelopen veel onwaarheden over de transfer zijn verteld. Van wie die onwaarheden af komen weet ik niet. Maar ik denk dat Willem II niet zo fout heeft gezeten als dat in de media gezegd is.

Zelfs het mediaverbod klopt niet en Peters heeft vrijdag de supporters netjes te woord gestaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat maakt het uit? Hij mag lekker degradatievoetbal blijven spelen in Tilburg. Streep eronder. Het gaat over Peeters. Niet over een hele goede voetballer.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

1896 schreef:Als ik zo het interview van Peters met omroep Brabant zie. Dan denk ik dat er de afgelopen veel onwaarheden over de transfer zijn verteld. Van wie die onwaarheden af komen weet ik niet. Maar ik denk dat Willem II niet zo fout heeft gezeten als dat in de media gezegd is.

Zelfs het mediaverbod klopt niet en Peters heeft vrijdag de supporters netjes te woord gestaan.
Hij zal de club waarvoor hij noodgedwongen uit moet komen openlijk afvallen zeker terwijl er een verbeterde aanbieding aan zit te komen. Even logisch nadenken 1896. Hij is voorlopig beter voor die kneuterclub dan andersom. Tijdens de soap heeft hij duidelijk laten weten waar zijn voorkeur lag. En dat is zeker géén Tilburg!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Sinds enkele weken is Jan Wuytens transfervrij. Hij speelde jarenlang in de Eredivisie en werd deze zomer even genoemd bij KVC Westerlo. Hij lonkt naar Australië of de Verenigde Staten. Dat zegt hij in Het Belang van Limburg. Ook Nederlandse clubs waren geïnteresseerd.

"Ik houd mijn conditie nu op peil bij Jong PSV, maar enkel trainen is ook niks. Ik voel dat ik matchen nodig heb. Er waren wat contacten met ADO Den Haag, sc Heerenveen en Roda JC, maar ik heb eerder zin in een groot buitenlands avontuur, in Australië of de Verenigde Staten bijvoorbeeld."
De interesse van Heerenveen bevestigd dat de club ook na het afvallen van Peters nog op zoek is/ was naar een linksbenige verdediger.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

nickstok schreef: De interesse van Heerenveen bevestigd dat de club ook na het afvallen van Peters nog op zoek is/ was naar een linksbenige verdediger.
Dat bevestigd het helemaal niet. Ik ben er vrij zeker van dat deze interesse al van tijdens de transferperiode is. Ze interviewen hem nu, en dus komt nu naar buiten dat Heerenveen geïnformeerd heeft. Ga er echter maar vanuit dat dit al van een poos terug is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Misschien dat de club toch weer een hernieuwde poging waagt bij Peters van Willem2 in de winterstop.
Samen maken we de club sterk.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Las ook iets over een 22-jarige verdediger van Roda die daar bij de beloften speelt. Op je 22e nog bij de beloften spelen bij Roda, lijkt mij niet echt een versterking.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Men is geïnteresseerd in die Dumic, lijkt me wel een goede.
nou nou
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries1996 schreef:Men is geïnteresseerd in die Dumic, lijkt me wel een goede.
Heeft nog paar jaar contract, dus te duur, mits optie in contract.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Aangezien de club nog op zoek is naar een (ervaren) centrale verdediger duikt de naam van Vegard Forren ineens (weer) op op Twitter. Deze speler is momenteel transfervrij en zou in de belangstelling staan van een aantal championship clubs. Wellicht kunnen we hem echter verleiden met het feit dat hij hier kan samenspelen met zijn teamgenoot van het Noorse nationale elftal. :wink:
Mikadv
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 21-04-2008 20:56

Bericht door Mikadv »

Riedewald .. (?)
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Op Twitter zag ik dat Janek Sternberg (Werder Bremen) genoemd wordt als mogelijke versterking. Dit seizoen 3 officiële wedstrijden gespeeld voor Werder, linksback.

http://www.transfermarkt.nl/janek-stern ... eler/89542
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Gearard schreef:Op Twitter zag ik dat Janek Sternberg (Werder Bremen) genoemd wordt als mogelijke versterking. Dit seizoen 3 officiële wedstrijden gespeeld voor Werder, linksback.

http://www.transfermarkt.nl/janek-stern ... eler/89542
Enigste wat ik kan vinden zijn de geruchten over Brondby, Ferencvaros en een Nederlandse club.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Of er iets concreet speelt weet ik niet, maar iemand legde de link met Heerenveen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Mooi, over Jordens Peters en zaken doen met Willem ll hoeven we het in ieder geval niet meer te hebben. :D
http://www.vi.nl/nieuws/willem-ii-en-pe ... ntract.htm
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Volgens mij staat Sternberg op het punt om naar Ferencvaros te gaan. Redelijk snelle, technisch begaafde speler, met de benodigde fysiek, maar hij is tactisch geen hoogvlieger. Wil nog wel eens een verkeerde keuze maken en zich verkeerd opstellen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jelmer1981 schreef:Wil nog wel eens een verkeerde keuze maken en zich verkeerd opstellen.
Net als 100% van alle voetballers dus. Wij hebben Bijker, kom op zeg.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Ik geef alleen aan dat zijn tactisch inzicht zijn zwakke punt is, voor de mensen die het wel interesseert.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jelmer1981 schreef:Ik geef alleen aan dat zijn tactisch inzicht zijn zwakke punt is, voor de mensen die het wel interesseert.
Dat is prima, maar op basis van wat? Werder Bremen komt niet altijd live op FOX en het zou wel toevallig zijn dat je dan precies steeds op die jongen gelet hebt. Het zal wel weer papagaaigeneuzel zijn. Pietje zei dat Klaasje zei dat Henk had gezien dat hij 'tactisch niet zo goed was' tegen 1. FC Koln.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Slecht geslapen Satyr?
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Baas schreef:Slecht geslapen Satyr?
Welnee, ik ben echter allergisch voor dat standaard gelul over onbekende spelers. Hoe kan iemand als jij en ik nou in vredesnaam weten dat die speler, de reserve linksback van Werder Bremen, tactisch niet zo goed is? Vertel me dat eens.

Hij heeft twee duels meegedaan dit seizoen.

Gewoon kappen met onzinnige meningen geven van spelers die je niet kent, simpel zat.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Er zijn ook mensen die deze jongen wel regelmatig hebben zien spelen, en die kunnen deze informatie delen met anderen.
Plaats reactie