Jeremiah St. Juste

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 08-08-2016 16:10

Dat is zeker niet ideaal. Schmidt zal nog wel niet fit zijn. Dan heb je Een jeugdspeler of een speler van een andere positie als opties. Allemaal niet ideaal tegenover Haller. Laten we hopen dat St Juste gespaard wordt door de tuchtcommissie.
Laatst bijgewerkt door fuotbalgek op 08-08-2016 17:06, in het totaal 2 keer bewerkt
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Silver » 08-08-2016 16:19

Meestal wordt dit op maandag wel bekend gemaakt als er vooronderzoek gestart wordt toch? Heb er nog niets over gelezen in ieder geval, laten we hopen dat Jerry mazzel heeft. Maar het is wel weer het begin van het seizoen en dan is de KNVB/tuchtcommisie wel altijd erg gretig op zoek naar zaken om een voorbeeld te stellen.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 08-08-2016 16:59

Meestal wordt het inderdaad op maandag naar buiten gebracht zulke dingen. Toch is het volgens mij ook wel eens op de dinsdag gebeurd. Heb wel eens meegemaakt dat er bij VI bijv lang door werd gegaan over een overtreding en dat de tuchtcommissie er vervolgens dinsdag mee naar buiten kwam.. nou zeg ik niet dat het 1 met het ander te maken heeft maar daardoor was me er iets van bijgebleven.

Voorlopig maar hopen dat hier niks achter weg komt. Met 2 linkspoten ( mocht Peters komen) is vrijdag ook verre van ideaal.
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Ebiede » 08-08-2016 18:14

Als Makalie heeft aangegeven het wel te hebben gezien, maar het niets vond volgt er ook geen zaak.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Mackan68 » 08-08-2016 18:50

Silver schreef:Meestal wordt dit op maandag wel bekend gemaakt als er vooronderzoek gestart wordt toch? Heb er nog niets over gelezen in ieder geval, laten we hopen dat Jerry mazzel heeft. Maar het is wel weer het begin van het seizoen en dan is de KNVB/tuchtcommisie wel altijd erg gretig op zoek naar zaken om een voorbeeld te stellen.

Ik denk dat ze hun gretigheid al wel weer hebben aangetoond. Om niet nog meer hoon over hun heen te krijgen lijkt me nog meer actie niet handig. Met het hele Twente verhaal van afgelopen mei zijn veel mensen toch wel wat klaar met de KNVB.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor casper » 12-08-2016 21:35

Met afstand de zwakste schakel vanavond,tijd dat er een ervaren man bijkomt centraal
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 12-08-2016 21:39

Wild, druistig, ongelukkig. Niet zijn beste wedstrijd, zacht gezegd. Vandaag geen volwaardig alternatief beschikbaar, dus werk aan de winkel voor Hamstra. Peters of anders doorschakelen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Flying Tilster » 12-08-2016 22:33

casper schreef:Met afstand de zwakste schakel vanavond,tijd dat er een ervaren man bijkomt centraal


Samen met Bijker.. de twee zwakste schakels van vanavond.
Hij is veel te druistig, veel te wild.. Daardoor krijg je ook ontiegelijk dom die penalty tegen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor badfrisianboy » 12-08-2016 22:34

Ontsnapt aan rood. Positioneel vaak verkeerd opgesteld en een aantal keren onhandig, overdreven hard inkomen. Zwakste schakel van vanavond.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor pes5 » 12-08-2016 22:47

Hij wil vooral vaak voor z'n man komen, maar door z'n gebrek aan fysiek lukt dit niet en wordt ie weggezet. Legt daarmee te veel risico on z'n manier van verdedigen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Superfries1994 » 13-08-2016 00:05

Vond hem tegen Real Sociedad al onrustig, nu weer. Hij moet dat moment met Ayoub heel anders oplossen, die kon toch geen kant op? Loopt richting de achterlijn, dan weet je dat hij moeilijk de bal meer kwijt kan en schieten wordt ook lastig, dan weet je dus ook dat hij op zoek gaat naar contact, en dan steek je je been uit. Oliedom. Het gogme waar Foppe het het hele seizoen over had, ontbreekt inderdaad bij heel wat spelers, dat wordt wel weer duidelijk.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Knipecity » 13-08-2016 06:59

Echt weer een enorm dom weggegeven penalty. Zo simpel die overtreding. Heb je daar een ervaren verdediger die doet niks maar dwingt Ayoub naar de zijkant.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Rick » 28-09-2016 14:09

Wat een dom jonkje is dit ook weer. Vorig jaar 60 doelpunten tegen en plaats 12 met Heerenveen en dan denken dat je als 19 jarig spelertje met een fysiek van een a junior en 1.82 je wel staande houd bij HSV. Een toptalent met wederom een gebrek aan zelfreflectie.. Zo jammer dit weer. Waarom snapt die jongen niet, dat je eerst iets moet presteren en als vent ergens moet
Binnen komen? Na twee slechte wedstrijden en een transfersom van 2 miljoen speelt die gewoon weer bij de A junioren. Financienen niet de motivatie, wat een bullshit!!!! Het is toch te treurig voor woorden dat zo'n jongen de arrogantie heeft om niet eens te willen kijken; hoeveel talenten te vroeg naar het buitenland zijn gegaan (of uberhaupt te snel een transfer hebben gemaakt). Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan Ziyech, een sterkhouder van Heerenveen die een kleine stap hogerop maakte om vervolgens weer een stap te zetten. Verzekerd van speeltijd in een team dat voetbal speelt wat bij hem past. HSV en Jerry hahahah! Lachwekkend gewoon. En ik dacht nog wel dat hij door zijn broer -die op een hoog niveau zaalvoetbalde - een verstandige omgeving zou hebben.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Rick » 28-09-2016 16:54

Dat mag jij vinden Bubbe. Ik snap de keuze voor buitenlandse clubs en het inkomen voor jeugdspelers volkomen. Als je een jong talent bent en je hebt de keuze om voor het tienvoudige aan salaris daar je wedstrijden ook in de beloften te spelen, is die keuze snel gemaakt. Niemand heeft namelijk de zekerheid dat hij het 1ste elftal hier wel gaat halen. Echter, in het geval van St Juste die hier als basisspeler voetbalt, bekend staat als groot talent en bewust met zijn carriere bezig is, is zo'n keuze te betitelen als enorm dom! Hij geeft aan het niet voor het geld te willen doen, dan is zo'n keuze toch onnozel? Zoals gezegd, twee slechte wedstrijden en een transfersom van 2 miljoen euro en je bent daar al niet meer in beeld. Vervolgens ga je van club A naar B en krijgt nergens het vertrouwen om het over een lange periode te laten zien.

Bovendien een jongen van 19 krijgt nog wel een vormdip, kijk naar Bazoer en El Ghazi. Die zijn gewoon veel te jong om constant een hoog niveau te halen.

Jij mag die opstelling van St Juste professioneel vinden, ik zie het als een gebrek aan zelfreflectie. 60 tegendoelpunten en plaats 12 en dan nog het vertrouwen hebben dat je bij HSV wel gaat slagen. Zorg nu eerst eens dat je hier een topseizoen neerzet, ga naar een club als Fey, Psv of Ajax en laat daar zien dat je ook met druk kan omgaan.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Mainfield2016 » 28-09-2016 16:59

Rick schreef:Dat mag jij vinden Bubbe. Ik snap de keuze voor buitenlandse clubs en het inkomen voor jeugdspelers volkomen. Als je een jong talent bent en je hebt de keuze om voor het tienvoudige aan salaris daar je wedstrijden ook in de beloften te spelen, is die keuze snel gemaakt. Niemand heeft namelijk de zekerheid dat hij het 1ste elftal hier wel gaat halen. Echter, in het geval van St Juste die hier als basisspeler voetbalt, bekend staat als groot talent en bewust met zijn carriere bezig is, is zo'n keuze te betitelen als enorm dom! Hij geeft aan het niet voor het geld te willen doen, dan is zo'n keuze toch onnozel? Zoals gezegd, twee slechte wedstrijden en een transfersom van 2 miljoen euro en je bent daar al niet meer in beeld. Vervolgens ga je van club A naar B en krijgt nergens het vertrouwen om het over een lange periode te laten zien.

Bovendien een jongen van 19 krijgt nog wel een vormdip, kijk naar Bazoer en El Ghazi. Die zijn gewoon veel te jong om constant een hoog niveau te halen.

Jij mag die opstelling van St Juste professioneel vinden, ik zie het als een gebrek aan zelfreflectie. 60 tegendoelpunten en plaats 12 en dan nog het vertrouwen hebben dat je bij HSV wel gaat slagen. Zorg nu eerst eens dat je hier een topseizoen neerzet, ga naar een club als Fey, Psv of Ajax en laat daar zien dat je ook met druk kan omgaan.



Hopelijk winnen we tot de winterstop nog veel wedstrijden en waneer we dan bij de top 5 staan is de onderhandelings positie van onze club sterk wat betreft
Jerry.sam en arber . Ik verwacht veel belangsteling voor deze 3 spelers
Mainfield2016
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 15-05-2016 09:54

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Wizard » 29-09-2016 09:36

Rick schreef:Jij mag die opstelling van St Juste professioneel vinden, ik zie het als een gebrek aan zelfreflectie. 60 tegendoelpunten en plaats 12 en dan nog het vertrouwen hebben dat je bij HSV wel gaat slagen. Zorg nu eerst eens dat je hier een topseizoen neerzet, ga naar een club als Fey, Psv of Ajax en laat daar zien dat je ook met druk kan omgaan.

Ik zie het als een prima instelling van St. Juste. Hij kan daar terecht in één van de sterkste competities en geeft aan dat de club hem de kans geeft om de basis te halen. Ik zie het verschil niet echt tussen een subtopper of middenmotor in Duitsland of de top 3 in NL. Wanneer hij aangeeft dat die club realistische plannen met hem heeft om hem als basisspeler op te stellen, zie ik daar weinig doms in. Wanneer hij bij de Reserves zou aansluiten en geen kans op een basisplek zou krijgen, zou het inderdaad dom zijn. Persoonlijk dicht ik Jeremiah een prachtige toekomst toe aangezien hij barst van het talent. Juist deze jongen heeft techniek, maar moet werken aan z'n fysiek wat prachtig in de Duitse competitie kan.
Aan het einde geeft hij aan teleurgesteld te zijn, maar het te begrijpen , en, het verder achter hem ligt en hij zich volledig focust op Heerenveen. Iemand als Van Aken blijft nog wat hangen in z'n ontwikkeling en voor zo iemand zou zo'n stap absoluut niet verstandig zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Grimo » 29-09-2016 10:01

Wij vinden het een groot talent maar hoe groot is zijn talent? Verder dan een voorlopige selectie bij Jong Oranje O21 komt hij vaak niet. Hij is een atleet, maar met weinig body en slechts 1.78 of je het daarmee als centrale verdediger in de Bundesliga redt betwijfel ik. Zorg dat je fysiek sterker wordt, presteer een contant seizoen en probeer dan een tussenstap te maken naar de top drie in Nederland. Met negentien jaar en alleen Heerenveen achter je naam ben je een nobody in het buitenland.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-09-2016 11:00

Grimo schreef:Wij vinden het een groot talent maar hoe groot is zijn talent? Verder dan een voorlopige selectie bij Jong Oranje O21 komt hij vaak niet. Hij is een atleet, maar met weinig body en slechts 1.78 of je het daarmee als centrale verdediger in de Bundesliga redt betwijfel ik. Zorg dat je fysiek sterker wordt, presteer een contant seizoen en probeer dan een tussenstap te maken naar de top drie in Nederland. Met negentien jaar en alleen Heerenveen achter je naam ben je een nobody in het buitenland.


Ik vind 'm juist vrij sterk hoor, zeker voor iemand van 19. Hij is trouwens 1,82 of 1,83 volgens de meeste sites.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Grimo » 29-09-2016 11:20

Kaz_SCH schreef:Ik vind 'm juist vrij sterk hoor, zeker voor iemand van 19. Hij is trouwens 1,82 of 1,83 volgens de meeste sites.


Voor iemand van 19 is ie redelijk sterk. Alleen in de bundesliga moet hij tegen mannen spelen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Rick » 29-09-2016 14:42

Wizard schreef:Ik zie het als een prima instelling van St. Juste. Hij kan daar terecht in één van de sterkste competities en geeft aan dat de club hem de kans geeft om de basis te halen. Ik zie het verschil niet echt tussen een subtopper of middenmotor in Duitsland of de top 3 in NL. Wanneer hij aangeeft dat die club realistische plannen met hem heeft om hem als basisspeler op te stellen, zie ik daar weinig doms in. Wanneer hij bij de Reserves zou aansluiten en geen kans op een basisplek zou krijgen, zou het inderdaad dom zijn. Persoonlijk dicht ik Jeremiah een prachtige toekomst toe aangezien hij barst van het talent. Juist deze jongen heeft techniek, maar moet werken aan z'n fysiek wat prachtig in de Duitse competitie kan.
Aan het einde geeft hij aan teleurgesteld te zijn, maar het te begrijpen , en, het verder achter hem ligt en hij zich volledig focust op Heerenveen. Iemand als Van Aken blijft nog wat hangen in z'n ontwikkeling en voor zo iemand zou zo'n stap absoluut niet verstandig zijn.


Spelen tegen een Lewandowski, Aubemayang, Chicarito en een Huntelaar is natuurlijk precies hetzelfde als tegen een Luuk de Jong of Dolberg. Daarnaast heb je bij de top 3 in NL te maken met totaal ander voetbal dan bij een HSV. Dat is momenteel voornamelijk tegenhouden. Andere druk dus.

Realistische plannen hangt vaak af van de transfersom en natuurlijk ook kwaliteit. Zoals Grimo mooi aangeeft, zelfs bij Jong Oranje is hij geen basisspeler. Ik durf zelfs te stellen dat spelers als Sven van Beek of Kongolo het moeilijk krijgen bij een club als HSV. Het is in die competitie veel fysieker en een mindere fase kan het daar zomaar einde verhaal betekenen. Maar het jammere is eigenljik dat jullie compleet voorbij gaan aan het feit dat deze jongen vorig seizoen met de overige selectie spelers mede debet was aan het dramatische seizoen met 60 tegengoals en plaats 12. Als je dan uberhaupt de arrogantie hebt om te denken dat het je 'daar' wel gaat lukken, dan heb je gewoon een gebrek aan zelfreflectie. Dat hij de knop om weet te zetten is professioneel, maar zegt niks over die spiegel die hij echt rap nodig heeft. Maar goed het is allemaal makkelijk tikken achter dit toetsenbordje..

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het voor onze begrippen een erg groot talent. Samen me Daley Sinkgraven twee ruwe diamantjes en in potentie heel misschien zelfs de kwaliteiten hebben voor international. Maar daar horen verstandige en logische keuzes bij.

Met negentien jaar en alleen Heerenveen achter je naam ben je een nobody in het buitenland. Precies dit Grimo!! Voor een talent is hij zeker sterk, maar wij maken ons al zorgen aankomende zaterdag wanneer een de Jong speelt. Iemand die ook naar de Duitse competitie is gegaan, maar na 5 mindere wedstrijden al amper aan spelen toe kwam. Met een transfersom van +- 15 miljoen. Dat zegt toch wel genoeg? Hij werd kampioen en was zelfs al international.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Wizard » 01-10-2016 16:39

Ik vind dat je chargeert. Maar goed, dat is mijn mening. Het is altijd de vraag of zo'n jonge jongen het redt. Maar iemand als Fosu-Mensah is van dezelfde leeftijd en pakt ook z'n wedstrijden mee. Ik verwacht dat zo'n eerste seizoen ook was voorgelegd aan St. Juste. Een club als HSV zal hem niet de illusie hebben gegeven dat hij direct al basisspeler wordt. Het is wel zo dat hij traint met betere spelers om hem heen en zeker z'n wedstrijden zal meepakken. Het seizoen erop zou hij zomaar eens basisspeler kunnen worden. Iemand als Daley Blind heeft niet bepaald een geweldig fysiek maar houdt zich als verdediger ook staande. Juist St. Juste heeft in mijn ogen alle benodigde vaardigheden, maar mist alleen nog fysiek/body. Juist in de Duitse competitie zou hij goed tot z'n recht komen aangezien er daar meer een man van hem wordt gemaakt.
Persoonlijk vind ik het niet eens een hele rare gedachte om van Heerenveen over te stappen naar een Duitse middenmoter ipv NLse top 3. Dat zou in het eerste seizoen met 10-15 wedstrijden kunnen en het seizoen erop met 5-10 wedstrijden meer. Ik dicht Jerry een behoorlijke grote toekomst toe, omdat ik hem één van de meest talentvolle verdedigers vind, die we ooit hebben gehad. Het liefst zie ik hem nog veel langer bij Heerenveen, en is een stap als basisspeler naar HSV absoluut te groot. Als regelmatige invaller die hier en daar 10-15 wedstrijden meepakt en verder op de training veel leert, zou dat zeker geen rare stap zijn. Om hem dan direct als dom te betitelen en 'zelfoverschatting' gaat me veel te ver. Iemand als Hoedt was ook nog maar net basisspeler bij AZ en vertrok ook naar Lazio waar hij 25 wedstrijden speelde.
Luuk de Jong is geen geweldige spits, maar is fysiek en in de lucht ijzersterk. Juist dat zijn componenten die Jerry nog moet leren/ontwikkelen. Ik ben erg benieuwd naar vanavond hoe hij zich staande zal houden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Erwin4ever » 02-10-2016 10:47

Hield zich redelijk goed staande, elke goede spits creëert wel een paar kansen.
Lullig eigen doelpunt, zo'n carambole kun je niets tegen doen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Kaz_SCH » 02-10-2016 18:45

Hij stapte wel één keer erg dom (als enige). Bergwijn schiet dan gelukkig naast, maar wat hij daar deed was mij echt een raadsel.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Wizard » 03-10-2016 10:08

Speelde een prima pot tegen toch één van de lastigste spitsen van de Eredivisie. Wat dat betreft tevreden over Jerry.
Het uitstappen was inderdaad een erg pijnlijke fout.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Erwin4ever » 16-10-2016 11:46

Die interceptie en vervolg bij de 0-2 gaat ongetwijfeld rond bij scouts.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Neymar » 16-10-2016 12:25

Erwin4ever schreef:Die interceptie en vervolg bij de 0-2 gaat ongetwijfeld rond bij scouts.....


Ja inderdaad zeg, dat was voor mij het moment van de wedstrijd.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Knipecity » 16-10-2016 13:00

Erwin4ever schreef:Die interceptie en vervolg bij de 0-2 gaat ongetwijfeld rond bij scouts.....

Ik vermoed dat hij al een paar jaar bij alle scouts van topclubs op het lijstje staat. Hij is een potentiële topper en oranje kandidaat.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor fuotbalgek » 16-10-2016 16:50

Inderdaad. Hij is op alle fronten Van Aken voorbij en weet wat hij kan bereiken. Na dit seizoen zal hij vertrekken, daar lijkt me geen ontkomen meer aan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Surhuisterveen » 16-10-2016 18:56

Jerry genomineerd voor Speler van de Week bij Voetbal Inside. Stemmen maar!
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Jeremiah St. Juste

Berichtdoor Arnold89 » 19-10-2016 18:15

Ik vind hem aan de bal ook vaak redelijk rustig en behoud het overzicht. Hoe zou hij het op een positie doen waar hij meer aan de bal gaat zijn en er voetballend meer van hem verwacht wordt? Of zou hij dan door het ijs zakken?
Gorredijk - Heerenveen! It Fryske lân fol eare en rom
Avatar gebruiker
Arnold89
Bankzitter
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 19-10-2016 17:59

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten