Ondertussen in Groningen...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Grimo » 22-08-2016 09:39

paparazzi schreef:Volgende week PSV uit. :erm:


Dat wordt dus nul uit vier.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Ebiede » 22-08-2016 09:45

Bij Groningen zaten gisteren bij lange na geen 18.000 toeschouwers. Waren meer lege stoeltjes dan bezette stoeltjes.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Grimo » 22-08-2016 10:05

Ebiede schreef:Bij Groningen zaten gisteren bij lange na geen 18.000 toeschouwers. Waren meer lege stoeltjes dan bezette stoeltjes.


Men zal wel automatisch alle seizoenkaarthouders en sponsor plaatsen meetellen , of ze er zijn of niet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 07-09-2016 07:58

Grimo schreef:
Dat wordt dus nul uit vier.


Met dank aan "domme" Bacuna toch een puntje behaald. In Eindhoven punten pakken is altijd bonus. Maar als Bacuna ons geen legitieme reden had gegeven "Berlijns Muurtje" te spelen, hadden we geen punten gepakt vermoed ik. Dan blijf je toch iets meer op de aanval spelen. En met dank aan Padt en de niet zo heel scherpe PSV-aanvallers.

Zondag wacht Sparta, dan zullen we zien of er wat meer progressie is. Twente moet je ook gewoon een punt pakken, maar als ik de diverse spelers na afloop hoor, dachten ze de 4-3 er ook nog wel in te kunnen prikken dus bleven ze maar doorgaan. Met als gevolg dat uiteindelijk een counter van Twente wel goed afgewerkt werd.

Ondanks het verlies bood die wedstrijd meer vermaak dan het hele afgelopen seizoen bij elkaar. :mrgreen:
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 07-09-2016 09:04

Prosac schreef:Ondanks het verlies bood die wedstrijd meer vermaak dan het hele afgelopen seizoen bij elkaar. :mrgreen:

Dat kan ik me voorstellen. Hoewel het qua punten voor jullie nu enorm tegenvalt, is het spel onder Faber natuurlijk een heel stuk progressiever (en dus voortvarender) dan onder de enorm saaie - tikkie terug - V/d Looi.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Superfries1996 » 08-09-2016 17:50

nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 08-09-2016 18:18

Superfries1996 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=6Kq6WXFSBWQ

?Satire?


Wat een clown,dat doe je toch niet.slecht engels en totaal niet grappig.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 08-09-2016 19:26

Ik zie het jou niet beter doen HHage, natuurlijk spreekt hij niet 100% perfect Engels. Lekker boeien, wij Nederlands spreken gewoon goed Engels, dat zegt iedereen buiten Nederland.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor hhage » 08-09-2016 20:20

Jazz schreef:Ik zie het jou niet beter doen HHage, natuurlijk spreekt hij niet 100% perfect Engels. Lekker boeien, wij Nederlands spreken gewoon goed Engels, dat zegt iedereen buiten Nederland.

Idd ik zou het ook niet doen,zeker niet als ik voorzitter was geweest van een betaald voetbalclub. En dan ook nog zo amateuristisch in elkaar gezet...wat slecht...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Otsje P » 09-09-2016 08:39

Jazz schreef:wij Nederlands spreken gewoon goed Engels, dat zegt iedereen buiten Nederland.


Moet zeggen dat ik dat nog vies vind tegenvallen. In tegenstelling tot een boel landen om ons heen is dat nog steeds wel het geval maar in vergelijking bij veel Scandinavische landen valt het alweer vies tegen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor TORCIDA » 09-09-2016 11:31

ppff wat een aanfluiting, een voorzitter die graag naast in dit geval pogba wil zitten....zit er weer lekker voor zn eigen ego.
dat je dat leuk of bijzonder lijkt snap ik, maar wat kinderlijk om dit zo te doen..

Poggie wil je alsjeblieft naast me zitten???
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Erwin4ever » 09-09-2016 19:41

Het verbaasd mij dat Tamata niet geslaagd is bij Groningen.
Tot zijn blessure bij PSV vond ik het een goede verdediger.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Crash » 09-09-2016 19:56

Ik vond hem alles behalve sterk. Ik keek er van op dat FC Groningen zich er aan waagde. Aan de andere kant is hij nog jong en kan het er op termijn wellicht nog uitkomen. Maar subtop niveau zal het de komende jaren niet worden denk ik.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Grimo » 12-09-2016 08:51

Nog geen 18000 mensen in de Euroborg, nog geen wedstrijd gewonnen, een algemeen directeur die door heel Nederland uitgelachen wordt, een hoofdsponsor die stopt. Het gaat prima zo!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Surhuisterveen » 12-09-2016 10:48

Oei, dat is niet lekker voor ze natuurlijk. Heb hun wedstrijd even gezien, oogde erg armoedig.
Sparta had de wedstrijd na de pauze moeten beslissen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Knipecity » 13-09-2016 12:32

Erwin4ever schreef:Het verbaasd mij dat Tamata niet geslaagd is bij Groningen.
Tot zijn blessure bij PSV vond ik het een goede verdediger.

Rusnak slaagt niet, Maduro niet, Antonia, Linssen. Momenteel slaagt daar niks. Groningen is op weg naar een heel slecht seizoen.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor DSCH » 13-09-2016 14:50

Knipecity schreef:Rusnak slaagt niet, Maduro niet, Antonia, Linssen. Momenteel slaagt daar niks. Groningen is op weg naar een heel slecht seizoen.


Is toch wel opvallend. De opgenoemde spelers zagen veel ook graag naar Heerenveen komen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 14-09-2016 08:27

Ik denk dat het vertrek van Lindgren wel eens heel erg onderschat wordt bij onze Oosterburen. Zoals wij vorig seizoen met alleen Joey een redelijk dragende speler hadden (en dus te weinig), heeft Groningen dat ook te weinig. Te veel jonge spelers, en de spelers die het moeten dragen (zoals Maduro), kunnen dat niet. Lindgren was een type spelers zoals Schaars die dat kon zowel binnen de kleedkamer als op het veld.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 26-09-2016 08:44

Wizard schreef:Ik denk dat het vertrek van Lindgren wel eens heel erg onderschat wordt bij onze Oosterburen. Zoals wij vorig seizoen met alleen Joey een redelijk dragende speler hadden (en dus te weinig), heeft Groningen dat ook te weinig. Te veel jonge spelers, en de spelers die het moeten dragen (zoals Maduro), kunnen dat niet. Lindgren was een type spelers zoals Schaars die dat kon zowel binnen de kleedkamer als op het veld.


Het vertrek van Lindgren is helemaal niet onderschat. Niet voor niets heeft men meermalen nog een verhoogd aanbod gedaan voor een contractverlenging. Het was allang duidelijk dat Maduro niet de man was die men dacht dat hij zou zijn. Maar Lindgren wilde erg graag terug naar Zweden en ik denk dat hij alleen te vermurwen was bij een aanbod dat voor een club als Groningen absoluut niet reëel zou zijn. Meeste van de supporters zagen in hem degene die het team nog op hun flikker kon geven en in het veld de absolute leider zou zijn. Op papier hebben we nu een prima elftal, het begint ook steeds beter te draaien. Het is alleen nog niet echt een team en mist creativiteit. Ook best logisch als je tot halverwege september in steeds wisselende opstellingen moet spelen. Maar als je keeper de aanvoerder moet zijn, dan mis je toch een bepaalde persoonlijkheid in het veld (niets te nadele van Padt overigens, maar een keeper als aanvoerder vind ik niet handig).
Afgelopen weekend wederom toch best aardig voetbal gezien (afgezet tegen Looi), helaas missen we net de finesse of het laatste stapje/voetje om toch die bal erin te rammen. Kon wel eens een seizoen worden waarin we in uitwedstrijden waar we het spel niet hoeven te maken meer punten gaan pakken.
Over twee weken komen jullie op bezoek, gezien jullie kwaliteiten qua counters en huidige zelfvertrouwen door een prima reeks vrees ik voor een nederlaag.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Boffy » 27-09-2016 09:32

Onze kwaliteiten met counters? Volgens mij maken wij uit en thuis tegenwoordig gewoon het spel en hebben we wel eens een counter, maar spelen wij zeker niet op de counter.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Wizard » 27-09-2016 10:09

Prosac schreef:Het vertrek van Lindgren is helemaal niet onderschat.

Ik weet dat er hem diverse contractverlengingen zijn voorgeschoteld en ik ken zijn persoonlijke situatie. Mijn punt is dat Groningen onvoldoende op zijn vertrek heeft geanticipeerd. Bij Groningen wist men dat Lindgren zou vertrekken aangezien hij daar in een eerder stadium al heel stellig over was. Mijn punt is dat ze geen adequate vervanger hebben gehaald. Wellicht dachten ze het intern op te kunnen lossen, want zoals ik al zei was het al een poosje bekend dat Lindgren terug wilde naar Zweden.
Groningen lijkt steeds beter te draaien, maar op dit moment zou ik Heerenveen toch als de favoriet zien. Groningen heeft genoeg kwaliteit, daar niet van, maar ik zie ze dit seizoen niet hoger dan 8e eindigen. AZ, Heerenveen, Twente en Vitesse acht ik toch sterker.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 27-09-2016 10:25

Ik zeg ook niet dat jullie alleen maar counteren, maar ik zie in Heerenveen wel een tegenstander met een sterke counter.. daar hebben wij nou net het probleem zitten tot nu toe (zie Twente thuis). Als Heerenveen het spel wil maken in de Euroborg, geef ik ons nog wel een kans ook. :mrgreen:
Wat betreft de vervanging van Lindgren qua rol.. das gewoon lastig, daar moet je in groeien en eenzelfde persoonlijkheid en clubman hebben we niet als 2e staan. MIsschien denkt men dat Jensen die rol kan pakken, maar ik zie geen gelijke.

Als Groningen top 9 eindigt hebben we het gewoon weer prima gedaan, dus 8e is goed. ;)
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Ebiede » 17-10-2016 10:34

Prosac schreef:. Als Heerenveen het spel wil maken in de Euroborg, geef ik ons nog wel een kans ook.


@prosac gelukkig hebben we het spel niet gemaakt afgelopen zaterdag :lol: :lol:

Boerenmacht.nl ‏@Boerenmacht 15 okt.
31' Heerenveen heer en meester in Groningen. De thuisclub wordt af en toe helemaal scheel getikt #grohee

Maar ik verwacht dat jullie wel boven komen drijven. Te veel kwaliteit voor deze lage positie.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor TORCIDA » 17-10-2016 10:49

gek, ik vind dat Groningen op dit moment helemaal niet veel kwaliteit waarborgt. De spelers die zijn gebleven zijn niet beter geworden. En wat Groningen aan nieuwe spelers heeft maakt het verschil niet. Geen Tibbling, Rusnak, spelen niet, Geen lindgren meer, Maduro speelde vorig jaar eerst veel maar nu ook niet meer speelt ( is hij al weg?)

Heerenveen was vorig jaar maar matig, maar beschikte over voldoende potentie alleen met een verschrikkelijk slecht middenveld. Nu door Schaars, Kobyassi, Zenelli die echt veel beter speelt en Larsson die niet altijd doorlopend goed speelt maar wel vaak beslissend is hebben we veel meer balbezit ook voorin, Reza is dan wel geen aan de band lopende spits, maar wel altijd aanspeelbaar, balvast en nu zie dat de gehele voorhoede scoort en we niet afhankelijk zijn van een spits zoals vorig jaar.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Grimo » 17-10-2016 11:32

Opvallend, anderhalf jaar terug dachten Groningen en Heerenveen allebei dat ze met Tibbling en Thern een sterke Zweedse middenvelder hadden gehaald. Uiteindelijk zitten ze nu allebei op de bank en lijkt vooral voor Thern daar weinig verandering in te gaan komen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 17-10-2016 15:20

Ebiede schreef:
@prosac gelukkig hebben we het spel niet gemaakt afgelopen zaterdag :lol: :lol:

Boerenmacht.nl ‏@Boerenmacht 15 okt.
31' Heerenveen heer en meester in Groningen. De thuisclub wordt af en toe helemaal scheel getikt #grohee

Maar ik verwacht dat jullie wel boven komen drijven. Te veel kwaliteit voor deze lage positie.


Het was pijnlijk om naar te kijken. De rode kaart kwam ons zelfs nog wel goed uit omdat Heerenveen het toen ineens wel lastiger kreeg kansen te maken.
Zoals voorspeld wel de 0-1 en 0-2 uit fantastische pijlsnelle counters. Maar daarmee doe ik Heerenveen verder te kort. Overigens vond ik Heerenveen met grote regelmatig ook erg slordig en matig hoor. Alleen was het goed genoeg om Groningen kapot te spelen vanaf de 1e kans voor ons. Met als topspelers van Amersfoort (constant vrij) en Schaars (blijkbaar wisten de onzen niet dat hij op het veld aanwezig was. :lol: ). We zijn hopeloos uit vorm, de defensie is zo slecht nog niet, maar alles daarvoor (Hiariej uitgesloten) is totaal de weg kwijt.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Prosac » 17-10-2016 15:22

Bubbe schreef:
:mrgreen:
Afbeelding


Zo gewonnen, zo geronnen. Misschien wordt het bestuur er eens creatief van.
Prosac
Selectiespeler
 
Berichten: 249
Geregistreerd op: 10-12-2007 09:59

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Jazz » 23-01-2017 13:52

FC Groningen heeft een poging ondernomen om zich te versterken met Mateo Barac, zo meldt Glas Slavonije. De noorderlingen waren bereid om een transfersom van maximaal één miljoen euro te betalen, maar daar ging NK Osijek niet mee akkoord. De club uit Kroatië wil de verdediger niet kwijt.

De 22-jarige Barac verlengde onlangs nog zijn contract tot medio 2020 en zijn werkgever wil hem aan die verbintenis houden. Sportief directeur Alen Petrovic laat aan bovengenoemde krant weten dat hij een bod heeft ontvangen op Barac: “We hebben aanbiedingen voor Barac en nog vier spelers afgeslagen. Het is namelijk ons doel om een kwalitatief hoogwaardig elftal te smeden.”

Barac speelde voor Junak Sinj, FC Wohlen, Hrvatski Dragovoljac en HNK Sibenik alvorens hij afgelopen zomer de overstap maakte naar Osijek, de huidige nummer drie van Kroatië. Hij groeide in een mum van tijd uit tot een van de belangrijkste spelers en werd twee weken geleden beloond voor die ontwikkeling. Barac maakte in een oefenwedstrijd tegen Chili (5-2) namelijk zijn interlanddebuut.


Interessante speler. Ik weet niet waar zijn lat ligt, maar hij heeft al een wedstrijd gespeeld voor het nationale elftal.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-04-2017 15:16

Ik zie allemaal groene stoeltjes in de Euroborg waar die zogenaamde fanatieken stonden. Staan die er niet meer vanwege dat spandoekje??? :lol:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Ondertussen in Groningen...

Berichtdoor Trevorp » 16-04-2017 17:46

Heerenveen rules schreef:Ik zie allemaal groene stoeltjes in de Euroborg waar die zogenaamde fanatieken stonden. Staan die er niet meer vanwege dat spandoekje??? :lol:


Ja, dat is al weken zo
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

VorigeVolgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten