Sfeervak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sfeervak

Berichtdoor baasje » 15-08-2016 20:10

Hoe krijgen we die man nog goedschiks van zijn plek?
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sfeervak

Berichtdoor Mackan68 » 15-08-2016 23:43

badfrisianboy schreef:
Als dit nu nog mogelijk was, dan betekend het dat het staanvak nog niet helemaal uitverkocht is.

Klopt, maar veel plekken zijn er niet meer vrij. André Gout adviseerde mij het weekend om het vandaag meteen te regelen. En dat heb ik dan maar gedaan ook. Het STA vak is zo goed als uitverkocht. Op de plekken voor losse verkoop na dan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sfeervak

Berichtdoor paparazzi » 16-08-2016 00:44

Hoeveel man gaan er max in dat (sta) sfeervak?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sfeervak

Berichtdoor bollebert » 16-08-2016 05:37

paparazzi schreef:Hoeveel man gaan er max in dat (sta) sfeervak?


1800
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Sfeervak

Berichtdoor badfrisianboy » 16-08-2016 10:06

Volgens mij waren het er 2000 waarvan 1900 seizoenkaarten en 100 voor de losse verkoop. Ik zal kijken of ik dat nog ergens terug kan vinden.


Edit:

(Zie pagina 29 in dit topic voor de afbeeldingen)

Vier opties

Onderzoek heeft uitgewezen dat de Noordtribune zich het beste leent om het aantal staanplaatsen in ons stadion uit te breiden. Hier liggen verschillende redenen aan ten grondslag, maar de belangrijkste is veiligheid. Op de inloopavonden heeft sc Heerenveen twee eerste ideeën gepresenteerd. Uitgegaan wordt van een uitbreiding van het huidig staanvak, of van verplaatsing van het huidig staanvak. Supporters hebben nog meerdere modellen aangereikt welke allen serieus zijn bekeken en waarvan er twee worden meegenomen in de planontwikkeling.

Onder andere het overkappen, of het dichtbouwen van de gracht, is een veel genoemde optie tijdens de inloopavonden. sc Heerenveen kiest echter voor een uitwerking waarbij de bouwkundige ingrepen tot een minimum worden beperkt, tenzij berekeningen aantonen dat de investering lucratief genoeg is. Het dichtbouwen van de gracht, of verlagen van bepaalde tribunedelen, is een te kostbare ingreep en zal niet rendabel zijn. Dit is de reden waarom deze optie niet is meegenomen in de verdere planontwikkeling.

De vier opties die nu op tafel liggen gaan uit van ongeveer 2.000 staanplaatsen. In de eerste week van september wil de werkgroep de belangrijkste onderzoeken hebben afgerond en die onderzoeksresultaten presenteren aan het bestuur van sc Heerenveen. De periode tussen september en november zal worden aangewend voor de detaillering van het model dat de voorkeur geniet van het bestuur van sc Heerenveen.

Optie 1: Uitbreiden van huidig staanvak richting het veld
Afbeelding
Bij deze optie zullen er iets meer dan 2.000 staanplaatsen* worden gecreëerd op de Noordtribune. Ten opzichte van de huidige situatie zal de capaciteit van de Noordtribune met ongeveer 180 plaatsen toenemen. De centrale positie van het staanvak op de tribune kan als een katalysator werken voor het verbeteren van de sfeer tijdens wedstrijden. Nadelig van deze optie is de hoge bezettingsgraad van de vakken 11, 12 en 13. Ook zullen zichtlijnen bij specifieke spelsituaties belemmerd kunnen worden door supporters die staan.

Optie 2: Verplaatsen huidig staanvak naar de onderste ring
Afbeelding
Bij deze optie zullen er ongeveer 1.800 staanplaatsen* worden gecreëerd op de Noordtribune. Ten opzichte van de huidige situatie zal de capaciteit van de Noordtribune met ongeveer 240 plaatsen toenemen. Deze toename wordt, ondanks de aanwezigheid van een noodzakelijke bufferzone van bijna 300 stoelen die niet verkocht kunnen worden, mede bereikt doordat er ruim 1.100 zitplaatsen kunnen worden gecreëerd op de plaats van het huidige staanvak. Nadelig van deze optie is de hoge bezettingsgraad van de vakken 11, 12 en 13. Nader (bouwkundig) onderzoek moet uitwijzen of een grotere capaciteit van het staanvak op deze positie mogelijk is.**

Optie 3: Uitbreiden richting Westtribune
Afbeelding
Bij deze optie zullen ongeveer 2.100 staanplaatsen* worden gecreëerd op de Noordtribune. Ten opzichte van de huidige situatie zal de capaciteit van de Noordtribune met ongeveer 260 plaatsen toenemen. Voordeel van deze optie is de geringe bezetting van de vakken 410 en 411 en er geen bufferzone hoeft te worden ingericht. Een groot minpunt is dat er geen staanplaatsen aan het veld worden gecreëerd.

Optie 4: Verplaatsen huidig staanvak naar westelijk deel Noordtribune.
Afbeelding
Bij deze optie zullen ongeveer 2.000 staanplaatsen* worden gecreëerd op de Noordtribune. Ten opzichte van de huidige situatie zal de capaciteit van de Noordtribune met ongeveer 500 plaatsen toenemen. Deze toename vloeit voort uit het gegeven dat er ruim 1.250 zitplaatsen worden omgezet in staanplaatsen, er nagenoeg geen bufferzone nodig is en dat het huidig staanvak voorzien kan worden van ruim 1.100 zitplaatsen. Voordeel van deze optie is de geringe bezetting van de vakken 410 en 411.

* Eerder onderzoek heeft uitgewezen dat een capaciteit van ongeveer 2.000 staanplaatsen een realistisch uitgangspunt is.

** De huidige gracht heeft een belangrijke positie in het ontruimingsplan van het stadion. Hierdoor dienen er zo weinig objecten gebouwd te worden in de gracht. Tevens zijn er verscheidene cateringpunten en toiletvoorzieningen aanwezig die goed bereikbaar moeten blijven. Het verplaatsen van trapopgangen is daardoor een lastige ingreep. De huidige inrichting van de gracht kan dus consequenties hebben voor de uiteindelijke omvang van het staanvak op de onderste ring.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Sfeervak

Berichtdoor Erwin4ever » 28-08-2016 10:11

Prima sfeertje gister in het ALS!!!!!
Nu zorgen dat stadion nog iets meer gevuld wordt.....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeervak

Berichtdoor vries153 » 28-08-2016 10:54

Aan Heerenveen ligt het niet wij als Seizoenskaart houders kunnen voor 10 euro extra kaarten kopen .
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

Re: Sfeervak

Berichtdoor HUNTELAAR » 28-08-2016 12:01

Top avondje na moeizame eerste helft.
Stadion is wel verre van vol, dat is erg jammer..

Seizoenkaarthouders kunnen door hele stadion voor 10 euro kaart bijkopen.
Laten we dat massaal doen!

Ik heb er al twee te pakken, zou bijna willen zeggen.. Wie volg?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Sfeervak

Berichtdoor heerenveenown » 28-08-2016 12:22

Wij hadden 6 lege plekken omdat we in Zweden verblijven, denk dat we tegen Twente goed kunnen oordelen hoe vol het echt is.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Sfeervak

Berichtdoor Thinkman » 28-08-2016 13:17

heerenveenown schreef:Wij hadden 6 lege plekken omdat we in Zweden verblijven, denk dat we tegen Twente goed kunnen oordelen hoe vol het echt is.


Opvolger van Larsson aan het scouten? :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sfeervak

Berichtdoor Royce_SCH » 07-09-2016 19:40

Aangezien alle seizoenkaarten voor dit seizoen in het sfeervak zijn uitverkocht, kan je nu al stellen dat de uitbreiding een groot succes is. Naast de mooiere sfeerbeleving, is het ook gelukt om een betere doorstroming te krijgen. Echter volgt zich al snel een 'nieuw' probleem. Seizoenkaarthouders die andere supporters meenemen en misschien wel behoefte krijgen om een seizoenkaart aan te schaffen, kunnen geen seizoenkaart bestellen. Supporters die nu op een andere zijde zitten en het even een seizoen wouden aankijken, kunnen dus ook geen seizoenkaart bestellen. Uiteraard moet dan iedereen zijn kaart volgend seizoen wel verlengen, maar de kans is groot dat een grotere vraag is dan het aantal kaarten dat beschikbaar.

Oplossing...

De aangrenzende vakken 11(linkerkant) en 13(rechterkant) zijn momenteel niet goed bezet en daar zitten relatief weinig seizoenkaarthouders. Naar volgend seizoen toe(winterstop lijkt mij kort dag) is het denk ik noodzaak om het sfeervak uit te breiden tot aan de trappen. Je belemmert dan weinig seizoenkaarthouders en je krijgt weer doorgroei mogelijkheden in het sfeervak. Volgens mij leidt deze situatie alleen maar tot win-win situaties...

* Ingreep kost nauwelijks geld... Stoelen verwijderen en hekken verplaatsen.
* Sfeervak zit relatief gezien voller dan de omringende vakken
* Je creëert extra plaatsen bij het veld, dus nog meer sfeer
* Je hebt nieuwe groeimogelijkheden in het sfeervak
* Er hoeven weinig seizoenkaarthouders te verhuizen

Afbeelding
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Sfeervak

Berichtdoor Riverside » 07-09-2016 20:13

Royce_SCH schreef:De aangrenzende vakken 11(linkerkant) en 13(rechterkant) zijn momenteel niet goed bezet en daar zitten relatief weinig seizoenkaarthouders. Naar volgend seizoen toe(winterstop lijkt mij kort dag) is het denk ik noodzaak om het sfeervak uit te breiden tot aan de trappen. Je belemmert dan weinig seizoenkaarthouders en je krijgt weer doorgroei mogelijkheden in het sfeervak. Volgens mij leidt deze situatie alleen maar tot win-win situaties...


De aangrenzende vakken bestaan uit de zogenaamde actieve zitplaatsen. Ik heb daar zelf ook een seizoenkaart (vak 13), en bij sommige wedstrijdsituaties moet je staan om het te kunnen volgen. Voordeel is dat je een vaste plaats hebt en toch onderdeel bent van de sfeertribune.

Bij jouw idee is die buffer van de actieve zitplaatsen straks weg en moeten de overige mensen uit de vak 11 en 13 straks ook gaan staan. Zijn ze daar bereid toe? En hoe zijn de zichtlijnen naast het sfeervak als je het naar beide kanten toe uitbreidt?

Ik denk dat er juist wel veel seizoenkaarthouders verhuizen. Laten we niet te hard van stapel lopen met het sfeervak, dit heeft al heel wat voeten in de aarde gehad.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeervak

Berichtdoor Royce_SCH » 07-09-2016 20:41

Gearard schreef:De aangrenzende vakken bestaan uit de zogenaamde actieve zitplaatsen. Ik heb daar zelf ook een seizoenkaart (vak 13), en bij sommige wedstrijdsituaties moet je staan om het te kunnen volgen. Voordeel is dat je een vaste plaats hebt en toch onderdeel bent van de sfeertribune.

Dat klopt inderdaad. Maar kan het dan niet gewoon opzij geschoven worden? Zie het als een harmonica die steeds verder uitelkaar wordt getrokken. De eerste rijen naast het staanvak blijven een actieve zitplaats en dus ook onderdeel van de sfeertribune. Bovendien blijft er een trap tussen zitten zoals nu ook het geval is.

Gearard schreef:Bij jouw idee is die buffer van de actieve zitplaatsen straks weg en moeten de overige mensen uit de vak 11 en 13 straks ook gaan staan. Zijn ze daar bereid toe? En hoe zijn de zichtlijnen naast het sfeervak als je het naar beide kanten toe uitbreidt?

Ik denk dat er juist wel veel seizoenkaarthouders verhuizen. Laten we niet te hard van stapel lopen met het sfeervak, dit heeft al heel wat voeten in de aarde gehad.

Bij mij schuift de buffer juist op en worden de lege plekken opgevuld. De bezettingsgraad zal dan in de zittende vakken flink toenemen. De supporters zullen iets vaker moeten staan als de bal in het strafschopgebied of hoek bij de noordtribune is, maar de zichtlijnen richting zuid blijven het zelfde. Kijk bovenstaande afbeelding maar na... Je zal de andere helft gewoon zittend kunnen kijken. Misschien ben ik iets te voorbarig, maar volgens mij is dit zeker een punt om mee te nemen naar volgend seizoen. Want er blijkt gewoon veel animo te zijn voor staanplaatsen en zoals het nu lijkt zal er volgend seizoen meer vraag dan aanbod zijn ...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Sfeervak

Berichtdoor Joucke » 07-09-2016 21:00

Ik heb zelf in 11-actief plaatsgenomen naast de trap. Prima uitzicht, en ben juist vanwege het sfeervak daar gaan zitten. Als het sfeervak zou worden uitgebreid zoals bij die tekening, zou de andere helft van 11 en 13 wel "actief" moeten worden. Daar zou ik dan ook wel naar toe willen verhuizen, maar hebben de mensen die daar nu zitten wel zin om te verhuizen?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Sfeervak

Berichtdoor fuotbalgek » 07-09-2016 21:24

Joucke schreef:Daar zou ik dan ook wel naar toe willen verhuizen, maar hebben de mensen die daar nu zitten wel zin om te verhuizen?


Dan begint het spel weer opnieuw, daar gaat wel weer wat tijd overheen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Sfeervak

Berichtdoor paparazzi » 10-09-2016 12:54

Van die hele zijde moeten ze staanplaatsen maken en dus een groot sfeervak. Dan heb je pas echt een Nieuw Noord! :D
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sfeervak

Berichtdoor IL Fenomeno » 11-09-2016 11:13

Gister weer genoten van de heerlijke sfeer in ons vak. Toch ook een puntje van kritiek. Dat er met vlaggen wordt gezwaaid voor en na de wedstrijd vind ik prachtig, maar is het echt nodig om dit ook tijdens de wedstrijd te doen?

De vlaggenzwaaier zelf heeft er geen last van, maar vele rijen daarachter wel. Steeds een vlag van een meter breed door je beeld is gewoon erg storend. Tegen Twente stond er aan de rechterkant van het vak een klein groepje driftig te zwaaien. Verzoeken om hier mee op te houden werkten alleen maar averechts.

De volgende keer een beetje meer rekening houden met je medesupporters zou mooi zijn.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: Sfeervak

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-09-2016 11:18

Wat heeft dit vak een enorm positief effect. Je ziet dat het iets doet met het team. Echt mooi om tussen te staan. Er is weer passie in het ALS. En zo hoort het.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sfeervak

Berichtdoor xander » 11-09-2016 11:41

Blijf toch jammer vinden dat het tot het vak beperkt blijft. De omliggende vakken doen weinig tot niet mee helaas het team vocaal re ondersteunen, lijkt wel dat je alleen mag meedoen dat je in het vak staat.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sfeervak

Berichtdoor Erwin4ever » 11-09-2016 11:45

Het vergrote stavak, de positieve ontwikkelingen qua bestuur en de beleving, strijd en het bij vlagen mooie spel komt allemaal mooi samen en zorgt voor een heerlijke sfeer in ons mooie stadion!!!!!
Dit kan er alleen maar toe leiden dat de tribunes langzaam maar zeker weer voller gaan stromen!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeervak

Berichtdoor Erwin4ever » 11-09-2016 11:47

xander schreef:Blijf toch jammer vinden dat het tot het vak beperkt blijft. De omliggende vakken doen weinig tot niet mee helaas het team vocaal re ondersteunen, lijkt wel dat je alleen mag meedoen dat je in het vak staat.

Dit ben ik niet met je eens, bij ons in het vak ( 1 van de aangrenzende ) wordt er behoorlijk mee gedaan!
Wat mij wel opvalt is hoe weinig "beleving" er langs de zijkanten van het veld waar te nemen is....
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Sfeervak

Berichtdoor Makkum8 » 11-09-2016 12:15

Ook ik ben blij met de uitbreiding van het sfeervak. Veel meer wisselwerking tussen supporters en spelers (getuige reactie van Reza gisteren).

Enig minpuntje is het gooien van bier. Zowel tegen Pec als gisteren tegen Twente werd er veelvuldig gesmeten vanuit het bovenste deel van het vak. Ik kan me voorstellen dat de club dit ook ziet en dat men maatregelen gaat nemen met als gevolg een complete drooglegging voor het stavak! Mooi kut aangezien ik en mijn maten graag een biertje of wat meenemen tijdens de wedstrijd en deze wel leegdrinken......

Kortom biergooiers; pas een beetje op en geniet van je biertje op een manier waarvoor het echt gemaakt is.......
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Sfeervak

Berichtdoor Jazz » 11-09-2016 12:22

Ik hoor geklaag over vlaggenzwaaien en biergooien. Zijn jullie de enige die daar last van hebben of zijn er meer mensen die hier last van onder vinden?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sfeervak

Berichtdoor Makkum8 » 11-09-2016 12:29

Ach weet je wat het is Jazz. Een incident maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Als ik naar een feesttent ga krijg ik ook bier over me heen. Gisteren waren het halve bierglazen die ik in mijn nek kreeg. Het ergste zou ik een drooglegging vinden puur en enkel omdat een aantal puisterige pubers bovenin het vak het goudgele sap blijkbaar liever wegsmijten dan het opdrinken......
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Sfeervak

Berichtdoor IL Fenomeno » 11-09-2016 12:31

Jazz schreef:Ik hoor geklaag over vlaggenzwaaien en biergooien. Zijn jullie de enige die daar last van hebben of zijn er meer mensen die hier last van onder vinden?

Ik hoorde veel mensen om mij heen klagen, aangezien de wedstrijd door zo'n vlag in je beeld veel lastiger te volgen is. Er werd ook genoeg geroepen naar de vlaggenzwaaiers, maar met het lawaai in het vak komt dit maar moeilijk door.

Overigens wil ik niet alleen maar klagen. Ik heb genoten in het stadion. Dit vond ik alleen een verbeterpuntje.
Avatar gebruiker
IL Fenomeno
Selectiespeler
 
Berichten: 237
Geregistreerd op: 23-12-2002 17:09

Re: Sfeervak

Berichtdoor feanryp23 » 11-09-2016 13:11

xander schreef:Blijf toch jammer vinden dat het tot het vak beperkt blijft. De omliggende vakken doen weinig tot niet mee helaas het team vocaal re ondersteunen, lijkt wel dat je alleen mag meedoen dat je in het vak staat.

Heb in vak 16 genoten van de sfeer, maar er zitten daar een paar zeurpieten die meteen beginnen te schreeuwen als je even meedoet. Zulke figuren blijven obstinaat met hun armen over elkaar zitten bij 'sta op voor Heerenveen' en zitten alles en iedereen op het veld af te zeiken. Volgens mij zijn het deze mensen die voorkomen dat het lawaai overslaat naar de zijkanten. Maar nogmaals, de sfeer was uitstekend en ik heb ervan genoten! Het was een tripje vanuit Engeland in ieder geval waard. :stan:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Sfeervak

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-09-2016 14:02

Die biergooiers zijn te onnozel voor woorden. Eruit met zulke lui. Heb het ook mogen ervaren. Dan ben je knap beperkt tussen de oren.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sfeervak

Berichtdoor pes5 » 11-09-2016 14:27

Er staan camera's op dat vak gericht toch? Pik ze er maar uit en geef ze een flinke straf. Met dit soort gedrag verpesten ze het voor de rest.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sfeervak

Berichtdoor FeanfanSpursfan » 11-09-2016 16:15

Waarom hebben we eigenlijk weer een capo (en waarom een andere)? Volgens mij kunnen we best zonder megafoon, aangezien je die een paar rijen verder al niet eens meer kunt horen.
FeanfanSpursfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 06-03-2016 15:42

Re: Sfeervak

Berichtdoor kaaskop » 11-09-2016 17:30

Dat er gisteren werd gezongen voor of tegen Hersi was mij (en mijn omgeving) niet duidelijk. Wat was dit?
Overigens was het wel opvallend dat Heerenveen meteen beter ging spelen na de Cambuur song.
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten