Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 19-08-2016 23:58

Heerenveen is goed bezig met verschillende acties omtrent kaartverkoop.

Na eerder al een aantrekkelijke actie tegen Utrecht en het Overijssel-pakket, kan nu iedere seizoenkaarthouder 4 kaarten bijbestellen voor de duels tegen Twente en Vitesse. Deze kaarten kosten maar een tientje. Mooie actie!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 20-08-2016 01:01

Bovendien kan je al kaarten kopen voor de complete eerste seizoenshelft, merk om mij heen dat dit wel aardig aanslaat dat mensen alvast kaarten kopen voor wedstrijden in bijvoorbeeld november. Voor het eerst sinds jaren weer wat positiefs rondom de afdeling ticketing. In de landen om Nederland gebeurt dit al veel, vaak kan je ook 6 wedstrijden bijvoorbeeld uitzoeken voor 100e, dit zie je ook veel in Duitsland.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 23-08-2016 12:50

Nu heb ik geen idee hoe het de laatste weken met de seizoenkaartverkoop gaat, maar het zou fantastisch zijn als we deze week ook nog bekend kunnen maken dat er 15 duizend kaarten verkocht zouden zijn. Na het presenteren van een nieuwe hoofdsponsor kan meer goed nieuws de flow er weer wat in krijgen bij de club. En dan zaterdag een goed resultaat tegen PEC Zwolle en je hebt gewoon een topweek.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Erwin4ever » 27-08-2016 09:29

badfrisianboy schreef:Nu heb ik geen idee hoe het de laatste weken met de seizoenkaartverkoop gaat, maar het zou fantastisch zijn als we deze week ook nog bekend kunnen maken dat er 15 duizend kaarten verkocht zouden zijn. Na het presenteren van een nieuwe hoofdsponsor kan meer goed nieuws de flow er weer wat in krijgen bij de club. En dan zaterdag een goed resultaat tegen PEC Zwolle en je hebt gewoon een topweek.

Helemaal niets aan toe te voegen!!!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 28-08-2016 19:24

KNIP
Laatst bijgewerkt door xander op 28-08-2016 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Joucke » 28-08-2016 19:33

xander schreef:I.v.m. ik op reis ben verhuur ik de onderstaande wedstrijden mijn seizoenkaart van het NN vak.

Zaterdag 1 oktober: sc Heerenveen - PSV
Zaterdag 19 november: sc Heerenveen - Vitesse
Zondag 27 november: sc Heerenveen - Ajax

Belangstelling>? PM prijs komen we vast wel uit.

Ik weet niet of dit is toegestaan. Club heeft trouwens ook secondary ticketing.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanYme » 07-09-2016 18:12

Zie ik dit nou goed? is het sfeervak nou uitverkocht?? :shock:
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Royce_SCH » 07-09-2016 19:13

FeanYme schreef:Zie ik dit nou goed? is het sfeervak nou uitverkocht?? :shock:

Voor seizoenkaarthouders is het inderdaad uitverkocht! Als het goed is, komen er alle thuiswedstrijden een beperkt aantal vrije kaarten in de verkoop.

Zal leuk zijn als er nog een aantal seizoenkaarten in de omringende vakken 11 en 13 verkocht raken.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 25-09-2016 22:56

Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hero » 17-11-2016 23:36

Vanaf vorige week zijn de halve seizoenskaarten in de verkoop gegaan. Ook de club belt de supporters om hierover te informeren!

Prijzen vanaf €95 ( 11 wedstrijden )
Voor kinderen nog goedkoper!
Zie de prijslijst

Mis het volgende legendarische moment niet en koop binnenkort een halve seizoenkaart voor de thuiswedstrijden na de winterstop! Met jouw halve seizoenkaart mag je ook de thuiswedstrijd tegen Excelsior op zaterdag 10 december (aanvang 19.45 uur) al bezoeken! Samen maken wij van het Abe Lenstra stadion een onneembare vesting! Bestel <<HIER>> alvast een halve seizoenkaart en wees er vanaf sc Heerenveen - Excelsior bij!

Wil je een halve seizoenkaart én daarnaast een toegangskaart kopen voor de twee thuiswedstrijden tegen Vitesse en Ajax? Vul het aanvraagformulier in en wij nemen binnen enkele werkdagen contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

De seizoenkaart geeft recht op het bezoeken van alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen die gespeeld worden in de Eredivisie. Bij play-offs, wedstrijden voor de KNVB beker of in de Europa League krijg je bijna altijd het eerste recht om je eigen plaats terug te kopen.

-Een seizoenkaart geeft je toegang tot alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie.
-Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.
-10% korting op alle producten in de Feansjop (bedrukking, boeken en aanbiedingen uitgezonderd).
-Wekelijks het laatste nieuws over sc Heerenveen in je mailbox.
-Je ontvangt regelmatig als eerste informatie over aantrekkelijke acties en aanbiedingen van onze zakelijke partners.
-Gratis toegang tot alle thuiswedstrijden van Jong Heerenveen, ook in het Abe Lenstra stadion.


http://www.sc-heerenveen.nl/includes/re ... 25e9e3.jpg
Hero
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 08-07-2013 16:43
Woonplaats: Friesland

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 18-11-2016 08:24

Hero schreef:Vanaf vorige week zijn de halve seizoenskaarten in de verkoop gegaan. Ook de club belt de supporters om hierover te informeren!


Goed bezig Heerenveen-staff! Tevens ook goede prijzen!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor boy waterman » 10-01-2017 21:57

Ook toch wel mooi om even te vermelden dat er na de eerste goede seizoenshelft en misschien mede door de komst van onze vriend uit Noorwegen toch al 523 halve seizoenskaarten zijn verkocht.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanYme » 18-04-2017 11:33

Vanaf vandaag kun je je seizoenkaart gaan verlengen en vanaf 1 mei kun je seizoenkaarten kopen.

Ik ben van plan om vanavond maar even te verlengen. Misschien worden wij volgend jaar kampioen, je weet het maar nooit :oops:
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Appie_M » 18-04-2017 14:31

boy waterman schreef:Ook toch wel mooi om even te vermelden dat er na de eerste goede seizoenshelft en misschien mede door de komst van onze vriend uit Noorwegen toch al 523 halve seizoenskaarten zijn verkocht.


Wat zullen die mensen van een koude kermis zijn thuisgekomen :lol:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 19-04-2017 08:24

Deze tweede seizoenshelft is desastreus voor de kaartverkoop. Vorig jaar twijfelden al veel mensen en ondanks de goede eerste seizoenshelft zitten de wedstrijden van de afgelopen maanden verser in het geheugen. Het winnen van mogelijke play offs zou een geweldige opsteker zijn wat dat betreft. Helaas zie ik dat niet gebeuren. Desondanks verleng ik wel, ik hoop op betere tijden.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 19-04-2017 11:45

Met Schaars erbij nog een paar goede wedstrijden neerzetten dus. Daarna nog de playoffs en het kan er zo weer anders uitzien.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor heerenveenown » 20-04-2017 00:12

Sinds dat ik 10 ben een seizoenkaart bij Heerenveen, helaas nu na 10 jaar opzeggen omdat ik een jaartje in het buitenland ga studeren :(
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor jorro » 20-04-2017 08:28

Ondanks geregeld wat kritiek van mijn kant (vooral richting de Grote Kale Leider) ga ik natuurlijk gewoon verlengen. Ik kan simpelweg niet zonder :wink:
Ik heb nog steeds wel vertrouwen in Eisenga en Hamstra. Beide zijn niet direct verantwoordelijk voor het binnenhalen van Streppel, en Hamstra heeft nu een volledige lente/zomer dat ie aan de slag kan met in- en uitgaande transfers. Dat was vorig jaar ronduit lastig omdat hij pas rond begin juli startte in zijn nieuwe functie.
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 20-04-2017 09:37

jorro schreef:Ondanks geregeld wat kritiek van mijn kant (vooral richting de Grote Kale Leider) ga ik natuurlijk gewoon verlengen. Ik kan simpelweg niet zonder :wink:
Ik heb nog steeds wel vertrouwen in Eisenga en Hamstra. Beide zijn niet direct verantwoordelijk voor het binnenhalen van Streppel, en Hamstra heeft nu een volledige lente/zomer dat ie aan de slag kan met in- en uitgaande transfers. Dat was vorig jaar ronduit lastig omdat hij pas rond begin juli startte in zijn nieuwe functie.


De resultaten kun je minstens net zo hard Hamstra aanrekenen. Geen serieus alternatief voor Schaars beschikbaar, en een zeer jonge verdediging zonder serieuze alternatieven. De selectie is te broos. Streppel heeft wel aangetoond wat hij kan als de selectie compleet en fit is.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Flying Tilster » 22-04-2017 18:48

fuotbalgek schreef:Streppel heeft wel aangetoond wat hij kan als de selectie compleet en fit is.


Streppel heeft ook laten zien als het wat moeilijker wordt / tegenzit. Dan weet hij het gewoonweg niet meer.
Blijven vasthouden aan spelers die week op week falen.. Het systeem niet aanpassen, terwijl het niet werkt
Het gaat er juist om wat je doet als trainer op het moment dat het even tegen zit.. en dat kan Streppel niet omdraaien...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 22-04-2017 23:06

Tja,in een selectie waar je alternatieven Schmidt, Slagveer en Thorsby zijn valt weinig eer te behalen hé.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Flying Tilster » 23-04-2017 01:18

fuotbalgek schreef:Tja,in een selectie waar je alternatieven Schmidt, Slagveer en Thorsby zijn valt weinig eer te behalen hé.


Schmidt of Faes.. en dan kiezen voor Faes.. Dan mag het een groot Belgisch talent zijn.. maar dat heeft hij nog niet aangetoond. En Schmidt is ook niet de allerbeste.. maar heeft meer indruk gemaakt dan Faes.. al was het alleen maar om het fanatisme en werklust.
En waarom niet starten met Veerman met Reza erachter bijvoorbeeld.. Gooi je systeem om.. probeer wat..
Maar hij blijft vasthouden aan een systeem wat al weken niet meer werkt.. Hij blijft dus aanmodderen..
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 23-04-2017 13:56

fuotbalgek schreef:Tja,in een selectie waar je alternatieven Schmidt, Slagveer en Thorsby zijn valt weinig eer te behalen hé.

Doorgaan met een strategie die net zo lang niet heeft gewerkt dan wel. Dat wil je wel bestempelen als eer behalen?
Streppel weet geen andere opties, andere tactiek of invulling. Of spelers zijn te dom om vanuit een iets andere organisatie te voetballen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 23-04-2017 14:18

Flying Tilster schreef:
Schmidt of Faes.. en dan kiezen voor Faes.. Dan mag het een groot Belgisch talent zijn.. maar dat heeft hij nog niet aangetoond. En Schmidt is ook niet de allerbeste.. maar heeft meer indruk gemaakt dan Faes.. al was het alleen maar om het fanatisme en werklust.
En waarom niet starten met Veerman met Reza erachter bijvoorbeeld.. Gooi je systeem om.. probeer wat..
Maar hij blijft vasthouden aan een systeem wat al weken niet meer werkt.. Hij blijft dus aanmodderen..

Ja, en met vele wisselingen had jij vast niet gezegd: 'Streppel heeft er in ieder geval wat aan proberen te doen', nee, dan had hij waarschijnlijk ook weer op zijn kop gehad, want dan had hij het team juist zo moeten houden, want automatismen, vertrouwen geven etc. Daarnaast: Wat moet Streppel dan veranderen? Larsson eruit halen? En dan Zeneli of Slagveer er maar in? Erg makkelijk allemaal! Overigens, ik vind Faes ook helemaal niets, maar Schmidt scheen niet helemaal fit te zijn tegen Ajax. Het is toch duidelijk dat er mentaal iets bij deze groep helemaal niet goed zit, dat was vorig jaar al duidelijk. De selectie is niet dermate veranderd, helemaal niet als een jongen als Schaars wegvalt, en dan blijken de jongens bij vlagen best te kunnen voetballen, maar laten ze zomaar de kop hangen als het even wat tegen zit. Dat ondervonden Lodeweges, Foppe en nu dus ook Streppel.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor sta » 23-04-2017 14:47

Als het aan mij lag zou ik af en toe ook andere keuzes maken dan Streppel doet, bij de opstelling en de wissels. Maar als ik zie hoe een Hyballa bij NEC wekelijks andere opstellingen uit z'n hoge hoed tovert dan ben ik toch blij dat Streppel vasthoudt aan zijn basiself. Met al die wisselingen maakt een trainer het er zeker niet beter op.
sta
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 10-12-2008 14:39

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 25-04-2017 11:34

Ik heb inmiddels verlengt. Hoop echt dat wij wonder boven wonder de play offs weten te winnen en er volgend seizoen een mooi seizoen van kunnen maken.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor gwgwgw » 25-04-2017 11:49

sta schreef:Maar als ik zie hoe een Hyballa bij NEC wekelijks andere opstellingen uit z'n hoge hoed tovert dan ben ik toch blij dat Streppel vasthoudt aan zijn basiself.


Toch heeft Hyballa na de winterstop maar 5 punten minder gehaald (voor dit weekend was het verschil maar 2 punten zelfs) dan Streppel terwijl nec een veel mindere selectie heeft.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 25-04-2017 20:21

DSCH schreef:Ik heb inmiddels verlengt. Hoop echt dat wij wonder boven wonder de play offs weten te winnen en er volgend seizoen een mooi seizoen van kunnen maken.


Mooi! Dat er maar velen dit goeie voorbeeld mogen volgen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 26-04-2017 00:40

Omdat DSCH verlengd heeft kon ik ook niet achterblijven op naar een beter seizoen. Veel minder kan het niet!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hilbi » 05-05-2017 08:30

Ook weer verlengd :D
Avatar gebruiker
hilbi
Selectiespeler
 
Berichten: 453
Geregistreerd op: 15-06-2009 16:00

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten