Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Rick » 31-08-2016 13:38

Ik ben persoonlijk blij dat de transfer van Peters is afgeketst. Niet lullig bedoeld, maar een 29 jarige speler die nooit echt opvalt en alleen bij Den Bosch en Willem 2 heeft gespeeld is niet gelijk een aanvoerder bij een nieuwe club die op een hoger niveau hoort te spelen. Een leider zijn begint dan ook vaak met kwaliteit. Kijk naar Schaars, door zijn kwaliteiten dwingt hij dat al af bij de rest van de selectie. Velen zullen zijn adviezen en coaching etc. van hem aannemen vanwege zijn int. ervaring en kwaliteiten en het stukje leiderschap is daarmee vanzelfsprekend. Zou dit ook bij Peters het geval zijn geweest? Ik probeer mij in talenten als St Juste en van Aken te verplaatsen en kan mij moeilijk voorstellen dat dit dan de leider moet zijn die het daar wel even gaat regelen. Een type Ramon Zomer, maar voetballend wat beter. Geen snelheid en maakt ook nog steeds fouten (zoals ook afgelopen weekend met een te korte terugspeel bal) een zelfde fout die van Aken hier maakt op jonge leeftijd.

Ervaring zou mooi zijn, maar dan zie ik liever een Pranjic of een Poulsen met internationale ervaring en kwaliteit. En anders een speler als de Wijs van PSV die gewoon linksback en linkscentraal kan spelen en kwaliteit toevoegd. Jos Hooiveld is niet transfervrij toch? Anders prima om als back up te hebben (mits fit).

Over buitenkansjes gesproken.. Veldwijk en Serero (transfervrij en voor minder dan 500.000) op te halen. Wat een aanval en middenveld heb je dan. Zonde dat we Te Vrede nog onder contract hebben en er geen afscheid is genomen van spelers als Huizing etc.



Nieuwste bericht:

Willem II heeft zich voor de zoveelste keer de woede van sc Heerenveen op de hals gehaald. Wederom is Jordens Peters het lijdende voorwerp. Ondertussen is het in Friesland afwachten wat er met Sam Larsson gebeurt.



Al de hele zomer tonen de Friezen interesse in de verdediger, maar komen beide partijen er niet uit. Met een ultieme poging heeft Heerenveen getracht Peters alsnog naar het Abe Lenstra Stadion te halen. Willem II wil meewerken, mits Joost van Aken de omgekeerde weg bewandelt, meldt De Telegraaf.

Dat is Heerenveen helemaal in het verkeerde keelgat geschoten. Zij vinden de eisen vanuit Tilburg zeer onredelijk. Bovendien is Van Aken ook nog eens basisspeler bij de ploeg van trainer Jurgen Streppel.

Eerder zorgde Willem II voor woede in Friesland door eerder gedane toezeggingen over de hoogte van de transfersom weer in te trekken. Alles wijst er nu op dat Peters in ieder geval komend half jaar in Tilburg speelt.

Larsson
De kans bestaat dat Heerenveen de komende uren Larsson kwijtraakt. Hij ontbreekt woensdagmiddag bij een oefenduel van Heerenveen. Volgens Omrop Fryslân omdat hij met een eventuele transfer bezig mag zijn. Echter speelt erop het moment niets concreets.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/685 ... XuR9ubF.99


Wat denken die lui wel niet, van Aken voor Peters te triest voor woorden dit.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 31-08-2016 13:50

Rick schreef:Over buitenkansjes gesproken.. Veldwijk en Serero (transfervrij en voor minder dan 500.000) op te halen. Wat een aanval en middenveld heb je dan. Zonde dat we Te Vrede nog onder contract hebben en er geen afscheid is genomen van spelers als Huizing etc.


Voor het salaris van Serero kun je Huizing 5x betalen. De realiteit niet uit het oog verliezen nu Rick. Veldwijk is niks bijzonders, daar worden we echt niet veel beter van.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 31-08-2016 14:14

Veldwijk zou voor mij dan wel een welkome verrassing zijn.
Zou toch mooi zijn als ze Te Vrede nog slijten en Veldwijk weten te halen vandaag.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Satyr » 31-08-2016 18:06

Veldwijk naar Belgie, club nog niet bekend
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 31-08-2016 18:11

Te Vrede nog weten te slijten? Hahahahaha droom lekker verder...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 31-08-2016 21:54

In Groningen zijn ze er heel blij mee dat hij weg is. Wordt daar Stevie Wonder genoemd.

Ik zie liever Jozefzoon. Vind ik voetballend beter.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor tha boelie » 01-09-2016 07:04

Jan Wuytens schijnt gisteren bij het stadion gezien te zijn, dit zegt iemand op Feanonline. Heeft de laatste jaren niet veel gespeeld, je zou hem een paar weken op proef kunnen nemen om te zien wat hij nog kan.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 01-09-2016 07:33

tha boelie schreef:Jan Wuytens schijnt gisteren bij het stadion gezien te zijn, dit zegt iemand op Feanonline. Heeft de laatste jaren niet veel gespeeld, je zou hem een paar weken op proef kunnen nemen om te zien wat hij nog kan.


Mannen als Wuytens en Hooiveld zijn eigenlijk te traag en niet wendbaar genoeg om zo ver van hun goal af te spelen, zoals wij dat dit seizoen proberen te doen. Maar op een gegeven moment moet je misschien wat.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor siesta » 01-09-2016 09:04

Pranjic transfervrij ☺️
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor oldtimer » 01-09-2016 11:34

siesta schreef:Pranjic transfervrij ☺️


Ja, de naam Pranjic blijft maar vallen. Maar, hoe goed is hij eigenlijk nog? Verder was ik van zijn verdedigende kwaliteiten ( stel dat hij hier linksback gaan spelen ) nooit overtuigd. Het was destijds vooral een speler die weliswaar de hele linkerkant kon bestrijken maar wel met veel meer opbouwende en aanvallende kwaliteiten dan verdedigende. En dat laatste is toch primair van belang.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 01-09-2016 13:12

Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1
Staan leuke spelers tussen. Of het salaris betaalbaar is blijft uiteraard de vraag :D
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Ebiede » 01-09-2016 13:22

Yesli is al een interesse voor geweest. Labyad zou misschien dicht bij z'n broertje willen zijn. Deze twee acht ik mogelijk.

Met Alex zou ik m'n nopjes zijn :-)
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 01-09-2016 13:27

Een andere suggestie voor de positie centrale verdediger is misschien Evander Sno. Is eigenlijk een middenvelder maar heeft wel alles wat we nodig hebben achterin. Is rustig aan de bal, zoekt vaak de juiste oplossing, is fysiek ijzersterk en is ook zeker niet traag. Laat die jongen gewoon eens een paar weken meetrainen voor de positie van LCV. Want hij is tweebenig. Als het niks is dan neem je afscheid van die jongen en wens je hem veel succes. Proberen kan altijd.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 01-09-2016 13:59

Ebiede schreef:Yesli is al een interesse voor geweest...


Wil je niet. We hebben al genoeg mannen van glas, Yesil is extreem blessuregevoelig.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Jazz » 01-09-2016 14:04

Baas schreef:Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1


Leuke lijst, maar slechts 2 of 3 spelers zijn haalbaar voor Heerenveen. Er zullen we redenen zijn waarom ze niet een Tiendalli oppikken (ik vermoed dat veel van dit soort spelers zichzelf te hoog inschatten). Dit zag je ook met Schaars, duurde ook een eeuwigheid totdat hij realiseerde dat Heerenveen een goede positieve stap en niet zo zeer een club waar het geld tegen de plitten aan klotst.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Livid » 01-09-2016 14:41

Baas schreef:Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1
Staan leuke spelers tussen. Of het salaris betaalbaar is blijft uiteraard de vraag :D


90% van die gasten zijn ouder dan mijn moeder... :lol:'

Bij wijze van.. :roll:
Avatar gebruiker
Livid
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 30-08-2016 09:21
Woonplaats: 050

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Riverside » 01-09-2016 14:53

Alle transfervrije spelers:
http://www.transfermarkt.com/statistik/ ... osespieler

Joel Ekstrand staat er ook tussen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor TORCIDA » 01-09-2016 15:11

transfervrije spelers kunnen toch nog bijgeschreven worden tot 1 oktober. Als alternatief voor de lb, Emanuelson is transfervrij,
Alex voormalig psv-er ook. ok die is 34 maar wel ervaren en zal wel een centje willen verdienen. Emanuelson lijkt mij best wel interessant.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Duo Maxwell » 01-09-2016 15:27

Pranjic ook ;).
Duo Maxwell
Basisspeler
 
Berichten: 512
Geregistreerd op: 18-05-2008 20:19

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 01-09-2016 16:54

TORCIDA schreef:transfervrije spelers kunnen toch nog bijgeschreven worden tot 1 oktober. Als alternatief voor de lb, Emanuelson is transfervrij,
Alex voormalig psv-er ook. ok die is 34 maar wel ervaren en zal wel een centje willen verdienen. Emanuelson lijkt mij best wel interessant.


Dit moet in het andere topic, je suggesties zijn helaas niet realistisch :(
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor TORCIDA » 01-09-2016 22:38

Verklaar je nader waarom zou een Emanuelson niet realistisch zijn? Geen contract, geen team, zou op eredivisie niveau nog een kans maken of ergens in de zandbak als z'n doel is om niet meer te voetballen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Berichtdoor Joucke » 01-09-2016 23:58

TORCIDA schreef:Verklaar je nader waarom zou een Emanuelson niet realistisch zijn? Geen contract, geen team, zou op eredivisie niveau nog een kans maken of ergens in de zandbak als z'n doel is om niet meer te voetballen

Als het geen gerucht in de media is, hoort het onder namedropping, niet onder geruchten in de media :wink:
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor pes5 » 04-09-2016 19:54

Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-09-2016 20:07

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.

Die mooiweervoetballer hoef ik hier niet. Ik vind het niks en heb het ook nooit wat gevonden. Hij heeft wel een aardige CV, maar bij geen enkele club is hij nooit een onbetwiste basisspeler geweest
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor siesta » 04-09-2016 20:54

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.


Gevalletje Maduro? Zie dat niet echt zitten, beter een LB die nog zijn best wil doen voor de toekomst en niet al volgevreten is :!:
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Baas » 05-09-2016 08:25

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.

Ik vind wel dat ze best een poging kunnen doen.
Schat aan ervaring en beter dan wat er nu staat.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Grimo » 05-09-2016 08:36

Baas schreef:Ik vind wel dat ze best een poging kunnen doen.
Schat aan ervaring en beter dan wat er nu staat.


Wanneer Cavlan verkocht kon worden was dit een optie. Maar vier linksbacks op de loonlijst zetten slaat nergens op. Ja hij kan ook op het middenveld maar daar lopen meer dan voldoende spelers.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor TORCIDA » 05-09-2016 09:52

Emanuelson is 30, heeft ervaring en is nergens echt doorgebroken, speelde bij Ajax toch verdienstelijk, komt op mij zeker niet over als een volgevreten speler, beschikt over veel ervaring en kon echt wel voetballen, zie hem liever op links dan Bijker.
Maar ja Facy kan daar ook spelen alhoewel ook centraal achter in
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Hakansson » 07-09-2016 21:19

Jan wuytens is transfervrij en ervaren verdediger, kunnen hem niet een contract tot het einde van het seizoen geven met evt optie,
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Otsje P » 08-09-2016 07:21

Hakansson schreef:Jan wuytens is transfervrij en ervaren verdediger, kunnen hem niet een contract tot het einde van het seizoen geven met evt optie,


Dat zou wel kunnen, maar is het ook verstandig?

Wuytens was niet voor niks de 5e of 6e keuze in de pikorde bij AZ. Wij willen ver van onze goal af verdedigen en dat vindt Wuytens ontzettend lastig. Hij is behoorlijk traag en niet bijzonder wendbaar.

Ik denk dat Wuytens halen echt weggegooid geld zou zijn. Maar in die transfervrije categorie moeten we nu wel vissen voor een extra centrale man. En die transfervrijen zijn over het algemeen niet voor niks transfervrij.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten