Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ik ben persoonlijk blij dat de transfer van Peters is afgeketst. Niet lullig bedoeld, maar een 29 jarige speler die nooit echt opvalt en alleen bij Den Bosch en Willem 2 heeft gespeeld is niet gelijk een aanvoerder bij een nieuwe club die op een hoger niveau hoort te spelen. Een leider zijn begint dan ook vaak met kwaliteit. Kijk naar Schaars, door zijn kwaliteiten dwingt hij dat al af bij de rest van de selectie. Velen zullen zijn adviezen en coaching etc. van hem aannemen vanwege zijn int. ervaring en kwaliteiten en het stukje leiderschap is daarmee vanzelfsprekend. Zou dit ook bij Peters het geval zijn geweest? Ik probeer mij in talenten als St Juste en van Aken te verplaatsen en kan mij moeilijk voorstellen dat dit dan de leider moet zijn die het daar wel even gaat regelen. Een type Ramon Zomer, maar voetballend wat beter. Geen snelheid en maakt ook nog steeds fouten (zoals ook afgelopen weekend met een te korte terugspeel bal) een zelfde fout die van Aken hier maakt op jonge leeftijd.

Ervaring zou mooi zijn, maar dan zie ik liever een Pranjic of een Poulsen met internationale ervaring en kwaliteit. En anders een speler als de Wijs van PSV die gewoon linksback en linkscentraal kan spelen en kwaliteit toevoegd. Jos Hooiveld is niet transfervrij toch? Anders prima om als back up te hebben (mits fit).

Over buitenkansjes gesproken.. Veldwijk en Serero (transfervrij en voor minder dan 500.000) op te halen. Wat een aanval en middenveld heb je dan. Zonde dat we Te Vrede nog onder contract hebben en er geen afscheid is genomen van spelers als Huizing etc.



Nieuwste bericht:

Willem II heeft zich voor de zoveelste keer de woede van sc Heerenveen op de hals gehaald. Wederom is Jordens Peters het lijdende voorwerp. Ondertussen is het in Friesland afwachten wat er met Sam Larsson gebeurt.



Al de hele zomer tonen de Friezen interesse in de verdediger, maar komen beide partijen er niet uit. Met een ultieme poging heeft Heerenveen getracht Peters alsnog naar het Abe Lenstra Stadion te halen. Willem II wil meewerken, mits Joost van Aken de omgekeerde weg bewandelt, meldt De Telegraaf.

Dat is Heerenveen helemaal in het verkeerde keelgat geschoten. Zij vinden de eisen vanuit Tilburg zeer onredelijk. Bovendien is Van Aken ook nog eens basisspeler bij de ploeg van trainer Jurgen Streppel.

Eerder zorgde Willem II voor woede in Friesland door eerder gedane toezeggingen over de hoogte van de transfersom weer in te trekken. Alles wijst er nu op dat Peters in ieder geval komend half jaar in Tilburg speelt.

Larsson
De kans bestaat dat Heerenveen de komende uren Larsson kwijtraakt. Hij ontbreekt woensdagmiddag bij een oefenduel van Heerenveen. Volgens Omrop Fryslân omdat hij met een eventuele transfer bezig mag zijn. Echter speelt erop het moment niets concreets.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/685 ... XuR9ubF.99


Wat denken die lui wel niet, van Aken voor Peters te triest voor woorden dit.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Rick schreef: Over buitenkansjes gesproken.. Veldwijk en Serero (transfervrij en voor minder dan 500.000) op te halen. Wat een aanval en middenveld heb je dan. Zonde dat we Te Vrede nog onder contract hebben en er geen afscheid is genomen van spelers als Huizing etc.
Voor het salaris van Serero kun je Huizing 5x betalen. De realiteit niet uit het oog verliezen nu Rick. Veldwijk is niks bijzonders, daar worden we echt niet veel beter van.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Veldwijk zou voor mij dan wel een welkome verrassing zijn.
Zou toch mooi zijn als ze Te Vrede nog slijten en Veldwijk weten te halen vandaag.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Veldwijk naar Belgie, club nog niet bekend
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Te Vrede nog weten te slijten? Hahahahaha droom lekker verder...
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

In Groningen zijn ze er heel blij mee dat hij weg is. Wordt daar Stevie Wonder genoemd.

Ik zie liever Jozefzoon. Vind ik voetballend beter.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Jan Wuytens schijnt gisteren bij het stadion gezien te zijn, dit zegt iemand op Feanonline. Heeft de laatste jaren niet veel gespeeld, je zou hem een paar weken op proef kunnen nemen om te zien wat hij nog kan.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

tha boelie schreef:Jan Wuytens schijnt gisteren bij het stadion gezien te zijn, dit zegt iemand op Feanonline. Heeft de laatste jaren niet veel gespeeld, je zou hem een paar weken op proef kunnen nemen om te zien wat hij nog kan.
Mannen als Wuytens en Hooiveld zijn eigenlijk te traag en niet wendbaar genoeg om zo ver van hun goal af te spelen, zoals wij dat dit seizoen proberen te doen. Maar op een gegeven moment moet je misschien wat.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Pranjic transfervrij ☺️
!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

siesta schreef:Pranjic transfervrij ☺️
Ja, de naam Pranjic blijft maar vallen. Maar, hoe goed is hij eigenlijk nog? Verder was ik van zijn verdedigende kwaliteiten ( stel dat hij hier linksback gaan spelen ) nooit overtuigd. Het was destijds vooral een speler die weliswaar de hele linkerkant kon bestrijken maar wel met veel meer opbouwende en aanvallende kwaliteiten dan verdedigende. En dat laatste is toch primair van belang.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1
Staan leuke spelers tussen. Of het salaris betaalbaar is blijft uiteraard de vraag :D
Zeg maar niks!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Yesli is al een interesse voor geweest. Labyad zou misschien dicht bij z'n broertje willen zijn. Deze twee acht ik mogelijk.

Met Alex zou ik m'n nopjes zijn :-)
Spijt heb je morgen maar!
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Een andere suggestie voor de positie centrale verdediger is misschien Evander Sno. Is eigenlijk een middenvelder maar heeft wel alles wat we nodig hebben achterin. Is rustig aan de bal, zoekt vaak de juiste oplossing, is fysiek ijzersterk en is ook zeker niet traag. Laat die jongen gewoon eens een paar weken meetrainen voor de positie van LCV. Want hij is tweebenig. Als het niks is dan neem je afscheid van die jongen en wens je hem veel succes. Proberen kan altijd.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ebiede schreef:Yesli is al een interesse voor geweest...
Wil je niet. We hebben al genoeg mannen van glas, Yesil is extreem blessuregevoelig.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Baas schreef:Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1
Leuke lijst, maar slechts 2 of 3 spelers zijn haalbaar voor Heerenveen. Er zullen we redenen zijn waarom ze niet een Tiendalli oppikken (ik vermoed dat veel van dit soort spelers zichzelf te hoog inschatten). Dit zag je ook met Schaars, duurde ook een eeuwigheid totdat hij realiseerde dat Heerenveen een goede positieve stap en niet zo zeer een club waar het geld tegen de plitten aan klotst.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Livid
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-08-2016 10:21
Locatie: 050

Bericht door Livid »

Baas schreef:Gerry moet nog maar even in deze link kijken: http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=287435#1
Staan leuke spelers tussen. Of het salaris betaalbaar is blijft uiteraard de vraag :D
90% van die gasten zijn ouder dan mijn moeder... :lol:'

Bij wijze van.. :roll:
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Alle transfervrije spelers:
http://www.transfermarkt.com/statistik/ ... osespieler

Joel Ekstrand staat er ook tussen.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

transfervrije spelers kunnen toch nog bijgeschreven worden tot 1 oktober. Als alternatief voor de lb, Emanuelson is transfervrij,
Alex voormalig psv-er ook. ok die is 34 maar wel ervaren en zal wel een centje willen verdienen. Emanuelson lijkt mij best wel interessant.
Hier heb ik geen woorden voor
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Pranjic ook ;).
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:transfervrije spelers kunnen toch nog bijgeschreven worden tot 1 oktober. Als alternatief voor de lb, Emanuelson is transfervrij,
Alex voormalig psv-er ook. ok die is 34 maar wel ervaren en zal wel een centje willen verdienen. Emanuelson lijkt mij best wel interessant.
Dit moet in het andere topic, je suggesties zijn helaas niet realistisch :(
Heerenveen fan in Leiden
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Verklaar je nader waarom zou een Emanuelson niet realistisch zijn? Geen contract, geen team, zou op eredivisie niveau nog een kans maken of ergens in de zandbak als z'n doel is om niet meer te voetballen
Hier heb ik geen woorden voor
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

TORCIDA schreef:Verklaar je nader waarom zou een Emanuelson niet realistisch zijn? Geen contract, geen team, zou op eredivisie niveau nog een kans maken of ergens in de zandbak als z'n doel is om niet meer te voetballen
Als het geen gerucht in de media is, hoort het onder namedropping, niet onder geruchten in de media :wink:
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.
Die mooiweervoetballer hoef ik hier niet. Ik vind het niks en heb het ook nooit wat gevonden. Hij heeft wel een aardige CV, maar bij geen enkele club is hij nooit een onbetwiste basisspeler geweest
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.
Gevalletje Maduro? Zie dat niet echt zitten, beter een LB die nog zijn best wil doen voor de toekomst en niet al volgevreten is :!:
!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

pes5 schreef:Poging wagen bij Emanuelson? Doet een open sollicitatie naar de eredivisie.
Ik vind wel dat ze best een poging kunnen doen.
Schat aan ervaring en beter dan wat er nu staat.
Zeg maar niks!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Baas schreef: Ik vind wel dat ze best een poging kunnen doen.
Schat aan ervaring en beter dan wat er nu staat.
Wanneer Cavlan verkocht kon worden was dit een optie. Maar vier linksbacks op de loonlijst zetten slaat nergens op. Ja hij kan ook op het middenveld maar daar lopen meer dan voldoende spelers.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Emanuelson is 30, heeft ervaring en is nergens echt doorgebroken, speelde bij Ajax toch verdienstelijk, komt op mij zeker niet over als een volgevreten speler, beschikt over veel ervaring en kon echt wel voetballen, zie hem liever op links dan Bijker.
Maar ja Facy kan daar ook spelen alhoewel ook centraal achter in
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

Jan wuytens is transfervrij en ervaren verdediger, kunnen hem niet een contract tot het einde van het seizoen geven met evt optie,
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hakansson schreef:Jan wuytens is transfervrij en ervaren verdediger, kunnen hem niet een contract tot het einde van het seizoen geven met evt optie,
Dat zou wel kunnen, maar is het ook verstandig?

Wuytens was niet voor niks de 5e of 6e keuze in de pikorde bij AZ. Wij willen ver van onze goal af verdedigen en dat vindt Wuytens ontzettend lastig. Hij is behoorlijk traag en niet bijzonder wendbaar.

Ik denk dat Wuytens halen echt weggegooid geld zou zijn. Maar in die transfervrije categorie moeten we nu wel vissen voor een extra centrale man. En die transfervrijen zijn over het algemeen niet voor niks transfervrij.
Plaats reactie