Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor paparazzi » 23-08-2016 10:58

Tja, je moet wat. Shirt ziet er meteen een stuk minder aantrekkelijk uit.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 10:59

Chillion, je betaald toch geen 8 ton aan omzet?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jazz » 23-08-2016 10:59

Chilion schreef:...7 a 8 ton. Omzet? Of sponsoring...?


Wat denk je zelf?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Stiffie » 23-08-2016 11:00

Ik kan met het shirt leven. Groen was natuurlijk verschrikkelijk geweest. Blauw zal minder opvallen.
Mooi dat er een sponsor is voor 3 jaar!
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor badfrisianboy » 23-08-2016 11:02

Mijn complimenten aan de club dat alles intern is gebleven en er niks is uitgelekt. Als de club dat op alle gebied kan volhouden is dat ook een manier om weer aan vertrouwen te winnen bij het bedrijfsleven.

Contract voor 3 jaar, dus ook enige zekerheid voor de komende jaren.

Hoe kom jij bij 7 a 8 ton Torcida?

Is er iets bekend over de omzet van dit bedrijf?
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jurjenv » 23-08-2016 11:04

Groenleven is wel een groot bedrijf in de agrarische sector, doen ze heel veel in.
Ook nog steeds een groeimarkt, dus wat mij betreft een mooie sponsor.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 23-08-2016 11:04

Pfff.... we hebben een nieuwe hoofdsponsor na jarenlang meer negatief dan positief in het nieuws te zijn geweest en nog klagen er een aantal. Samen met Unive toch goed een bedrag rond de miljoen. Een mooi bedrag voor een provencieclubje als Heerenveen. Complimenten voor Bloemers en co. Gelijk ook een contract voor drie jaar.

Mooi toch, twee supporters die elkaar leren kennen bij de uittrip in Newcastle en samen een bedrijf starten en jaren later de trotse nieuwe hoofdsponsor zijn. Een Fries, Heerenveens bedrijf. Laten we eens trots zijn! De directie maakt tot nu toe grote stappen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor pes5 » 23-08-2016 11:06

Grimo schreef:Pfff.... we hebben een nieuwe hoofdsponsor na jarenlang meer negatief dan positief in het nieuws te zijn geweest en nog klagen er een aantal. Samen met Unive toch goed een bedrag rond de miljoen. Een mooi bedrag voor een provencieclubje als Heerenveen. Complimenten voor Bloemers en co. Gelijk ook een contract voor drie jaar.

Mooi toch, twee supporters die elkaar leren kennen bij de uittrip in Newcastle en samen een bedrijf starten en jaren later de trotse nieuwe hoofdsponsor zijn. Een Fries, Heerenveens bedrijf. Laten we eens trots zijn! De directie maakt tot nu toe grote stappen.



Eens! Dit past toch prima bij de club!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 11:06

badfrisianboy schreef:Mijn complimenten aan de club dat alles intern is gebleven en er niks is uitgelekt. Als de club dat op alle gebied kan volhouden is dat ook een manier om weer aan vertrouwen te winnen bij het bedrijfsleven.

Contract voor 3 jaar, dus ook enige zekerheid voor de komende jaren.

Hoe kom jij bij 7 a 8 ton Torcida?

Is er iets bekend over de omzet van dit bedrijf?


Kan ik niet zeggen helaas.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 11:11

Prima keus, een van de eigenaren, Sytze, wars van kapsones, gewoon een harde werker, ondernemer en altijd Heerenveen supporter geweest. Gewoon een prima deal dat een bedrijf uit Heerenveen SC Heerenveen wil sponsoren.
En aangezien Yuki een vd boegbeelden is vanuit Heerenveen gekoppeld aan de Groenleven heb je een mega bereik als sponsor.
Yuki heeft meer facebook volgers als Heerenveen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor badfrisianboy » 23-08-2016 11:15

Nu kan ik in de bedrijvengids, waar alle sponsoren van sc Heerenveen in staan, GroenLeven niet vinden. Dit zou betekenen dat het bedrijf echt een nieuwe sponsor is en eerder nog geen bijdrage leverde. Maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Kaz_SCH » 23-08-2016 11:21

badfrisianboy schreef:Nu kan ik in de bedrijvengids, waar alle sponsoren van sc Heerenveen in staan, GroenLeven niet vinden. Dit zou betekenen dat het bedrijf echt een nieuwe sponsor is en eerder nog geen bijdrage leverde. Maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen.


Als GroenLeven wellicht niet, maar de beide eigenaren zijn wel al jaren supporter/sponsor van de club. Onder andere via Autoland van den Brug. Als het bedrag werkelijk tussen de 7 en 8 ton is ben ik tevreden, samen met Univé zit je dan nog boven het miljoen en ga je er niet veel op achteruit.

Vind het niet mooi staan op het shirt, maar ik denk dat ik na 15 jaar Univé overal aan had moeten wennen. Komt ook door standaardlettertype dat zij gebruiken in het logo.

In ieder geval mooi dat het een Fries/Heerenveens bedrijf is met groeipotentie, en meteen ook voor 3 jaar. Wat een ongekende groei hebben ze dan doorgemaakt! In 2013 hadden ze nog te maken met liquiditeitsproblemen en konden ze een werknemer zo'n 12.000 euro achterstallig salaris een tijd lang niet betalen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jazz » 23-08-2016 11:25

TORCIDA schreef:...Yuki heeft meer facebook volgers als Heerenveen.


Moet je even beter kijken, 2,6K vs 69K van Heerenveen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 23-08-2016 11:26

Mooie sponsor, interessant bedrijf.
Goed dat ze ook voor 3 jaar hebben getekend. :D
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor mitrita » 23-08-2016 11:36

Als dit bedrijf zich voor 3 jaar verbindt en het gewenste bedrag betaald, is dit een prima deal.
Het bedrijf was wellicht niet zo bekend, maar sponsoring is nu juist een middel om daar verandering in aan te brengen.
De markt voor zonnepanelen is nog steeds groeiende en er gaat meer geld in om dan vb. de zonweringsbusiness.
Al met al zo gek nog niet.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Janstra » 23-08-2016 12:01

Ik snap niet wat er mis met het shirt zou zijn. Rode letters zijn vervangen door wat andere rode letters. Mijn eerste google zoek resultaat is gewoon hun site. Daar maken ze ook melding dat ze zijn doorgelicht door de FIOD. Die hebben niks verkeerds kunnen vinden.
Een dieptepunt kwam toen wij begin maart 2015 werden betrokken bij een onderzoek van de FIOD. Dat maakte diepe indruk op ons en op alle collega’s. Inmiddels hebben we de draad weer succesvol opgepakt en kregen we in januari 2016 het bericht dat het onderzoek van de FIOD voor GroenLeven was geseponeerd. Ondanks dat we niemand zo’n onderzoek toewensen, stellen we in ieder geval vast dat we waarschijnlijk het beste doorgelichte bedrijf in onze branche zijn.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Boffy » 23-08-2016 12:19

Het shirt is natuurlijk wennen, maar zoals iemand al zei hier. Na 15 jaar is elke sponsor wennen, dus dat gaat wel over denk ik.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 23-08-2016 12:21

Wat verwachten mensen..Sony, Unilever of Vodafone? Duurzaamheid is de toekomt. Een mooi Heerenveens bedrijf met een directie die al jarenlang supporter zijn. Waarom moet een sponsor een aansprekende naam zijn. Ik vind dit zulke zure opmerkingen. Dit bedrijf heeft het goed voor met Heerenveen, een bedrijf met Friese roots die dit kan en wil volgens mij moeten daar gewoon ontzettend trots op zijn. Als je zolang Unive gewend bent is het misschien even wennen maar net wat Janstra zegt, het zijn gewoon andere rode letters. Prima shirt!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor badfrisianboy » 23-08-2016 12:23

Ik vind niks mis met het nieuwe shirt. Unive bestaat uit 5 letters en dan kunnen de letters gewoon groter op het shirt dan bij de nieuwe sponsor. De kleur is keurig aangepast naar rood en ik denk dat het meer een kwestie van wennen is. Op het uitshirt zijn de letters gelijk en vind iedereen het wel mooi.

Als GroenLeven wellicht niet, maar de beide eigenaren zijn wel al jaren supporter/sponsor van de club. Onder andere via Autoland van den Brug.


Je hebt gelijk dat mede eigenaar van den Brug al via Autoland van den Brug sponsor was van sc Heerenveen. Maar GroenLeven is wel degelijk nieuw en dus gewoon een extra sponsor erbij. Dat is positief.

Dat er op het gebied van milieuvriendelijke en groene economie maar meer bedrijven mogen volgen. Toch een branche die de toekomst heeft en waar je je als club ook prima mee zou kunnen identificeren en presenteren.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 23-08-2016 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor siesta » 23-08-2016 12:32

Bubbe schreef:Ik mag hopen dat ze ook daadwerkelijk 7 ton of meer gaan aftikken, want het shirt ziet er niet uit zo. Weinig aansprekende naam ook in mijn ogen. Al zijn we hierin ook flink misleidt door alle geruchten van FeanOnline, die kwamen niet eens in de buurt van dit bedrijf.

Eerste Google resultaat leert ons dat dit bedrijf flink is doorgelicht op verdenking van fraude. (https://estg-zonnepanelen.nl/blog/wp-co ... %80%99.pdf)



Ha ha, belastingontwijking is wat anders dan ontduiking. Daarnaast zijn de meeste multinationals ook niet echt lieverdjes, beetje gevalletje glas half leeg dit ;)
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 12:37

Bubbe schreef:Ik mag hopen dat ze ook daadwerkelijk 7 ton of meer gaan aftikken, want het shirt ziet er niet uit zo. Weinig aansprekende naam ook in mijn ogen. Al zijn we hierin ook flink misleidt door alle geruchten van FeanOnline, die kwamen niet eens in de buurt van dit bedrijf.

Eerste Google resultaat leert ons dat dit bedrijf flink is doorgelicht op verdenking van fraude. (https://estg-zonnepanelen.nl/blog/wp-co ... %80%99.pdf)



wat een negativiteit, dat je je hebt laten leiden door berichten hier..
Overigens is het bedrijf niet doorgelicht, er is een deel van de administratie meegenomen die betrekking had op de inkoop van panelen via een malafide tussenpersoon. Daar zijn zei ook de dupe van geworden. Ook jammer dat je alleen het negatieve benoemt en niet verder kijkt/zoekt..

Ik snap deze houding echt niet, de club en de sponsor kunnen ook werkelijk niets goed doen, bah
Laatst bijgewerkt door TORCIDA op 23-08-2016 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor pes5 » 23-08-2016 12:43

Bubbe schreef:Anders gaan jullie er allemaal nog even op inhaken. Zoals je in de recente reacties had kunnen lezen heeft GroenLeven op dat vlak de zaakjes prima voor elkaar, case closed dacht ik.


Jij bent degene die het er hier ingooit toch? Snap dat niet zo goed. Stemmingmakerij zonder je huiswerk te doen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 12:44

mee eens pes5, en dan ook nog op zn teentjes getrapt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 12:46

Met upc en telekabel hadden we pas lelijke shirts, logo in t zwart
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor BK2007 » 23-08-2016 12:50

Met zon mooie hoofdsponsor lijkt het positivisme op het sponsorvlak toch weer te kunnen herleven.
Er moeten toch meer van dit soort bedrijven gewone sponsors kunnen worden lijkt mij.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Superfries1996 » 23-08-2016 14:16

Shirt is prima, als het bedrag van 7-8 ton klopt dat ook. Prima voor nu, hopelijk uitstekend voor later. 8) Met Univé als kleine sponsor ga je er mogelijk niet eens op achteruit.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Wizard » 23-08-2016 14:29

Dat bedrag klopt inderdaad. Lijkt me een prima deal met een prachtig groeiend Fries bedrijf.

Ik ben zeer positief gestemd. Er is weer een gat in de begroting gedicht en daarnaast staat er een hoofdsponsor waar we als club wat voor kunnen betekenen, maar ook andersom. En, dit bedrijf heeft zeker toekomst gezien de huidige markt die daarvoor is en zal met een goede directie (ik ken ze niet persoonlijk) verder kunnen groeien. Prima deal!!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Crash » 23-08-2016 14:49

Fijn. Een hoofdsponsor. Geen Plopsaland, Wehkamp, Corendon of CoolBlue, maar GroenLeven dus. Nette hoofdsponsor voor een middenmotor toch? Ik had qua naam misschien op meer gehoopt qua uitstraling, maar om eerlijk te zijn niet verwacht. Het heeft ook wel weer wat dat de sponsor zo dicht bij de club staat vanwege supportersverleden van de directie. Eigenlijk heel mooi. Verder heb ik niets met zonnepanelen e.d., maar ook niet met vliegreizen, K3 of te ruim zittende vormeloze kleding, dus wat boeit het ook eigenlijk.

Over het shirt: ja, minder mooi dan Univé, maar écht lelijk vind ik het ook niet. Op het uitshirt komt het inderdaad beter tot zijn recht dan op het thuisshirt.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Appie_M » 23-08-2016 15:22

Wat een afgrijselijk gezeik hier zeg, wordt er zelf bijna depressief van. Prima sponsor, mooi uit de regio en daarnaast een partij die duurzaamheid uitstraalt en potentie heeft om verder te groeien. Daarnaast een prachtig achtergrondverhaal van 2 supporters die elkaar op een supportersreis leerden kennen en 10 jaar later samen hoofdsponsor zijn van hun favoriete club. Wat is daar nou in hemelsnaam mis mee? Lijkt mij een partij die uitstekend bij onze club past!

En wat dat shirt betreft, zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Zoals Janstra al zegt, je ruilt gewoon wat rode lettertjes in voor wat andere rode lettertjes. Wees blij dat we eindelijk weer een nieuwe hoofdsponsor hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor TORCIDA » 23-08-2016 17:05

Nou Appie, even pas op d plaats, een enkeling is kritisch maar meerendeel louter positief, ik wil je behoeden voor t geval je jezelf depressief praat
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten