Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Staat nu rechtsback tegen Anderlecht. Goede positie voor hem.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Smitte schreef:Staat nu rechtsback tegen Anderlecht. Goede positie voor hem.
Ehhhhhh, ok.... Verrassend...
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Smitte schreef:Staat nu rechtsback tegen Anderlecht. Goede positie voor hem.
Erwin4ever schreef: Ehhhhhh, ok.... Verrassend...
volgens wedstrijdverslagje daar terechtgekomen omdat bijker met rood, otigba met blessure niet meer beschikbaar waren, van aken nog niet fit was, en cavlan en schmidt met blessure thuis zijn gebleven. Marzo naar linksback, iemand anders centraal achterin (namli meen ik, later vdBoomen), en Slagveer op rechtsback.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Ben wel benieuwd hoe hij daar gespeeld heeft.......
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Joucke schreef:volgens wedstrijdverslagje daar terechtgekomen omdat bijker met rood, otigba met blessure niet meer beschikbaar waren, van aken nog niet fit was, en cavlan en schmidt met blessure thuis zijn gebleven. Marzo naar linksback, iemand anders centraal achterin (namli meen ik, later vdBoomen), en Slagveer op rechtsback.
Slagveer was degene die op (of zowat achter) de achterlijn finaal het bos ingestuurd werd. Uit de voorzet die daarop volgde wist Anderlecht de 2e goal te scoren.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Omdat het een harde werker is en ooit eens 50 meter meegerend is om goed verdedigend werk te verrichten betekent niet dat hij weet hoe hij back zou moeten spelen. Omdat Reiziger dit ooit wel onder de knie kreeg betekent het niet dat deze positie voor iedere gemankeerde rechtsbuiten een goed alternatief is? Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat hij het Marzo of zelfs Schmidt moeilijk kan maken qua concurrentie. Slagveer is een aanvaller. En als het meezit kan hij het niveau wat sc Heerenveen beoogd te halen soms aan. Niets meer, niets minder. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Die mening van je klopt ook. Slagveer is als back ook een "mietje". Slagveer is alleen nuttig als er countervoetbal gespeeld wordt, maar ook dan geeft hij niet altijd thuis. Zijn ondergrens is te vaak te laag en simpelweg niet goed genoeg voor Heerenveen. Al is hij volgens mij wel erg vatbaar voor fluitconcerten enzo. Zijn zelfvertrouwen is niet bepaald zijn sterkste punt
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Door omstandigheden toch weer basis in de eerste competitiewedstrijd en prima ingevuld!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Slagveer speelde gewoon goed vandaag tegen AZ. Veel loopvermogen is ook een pluspunt.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Complimenten inderdaad!

Met de rug naar het doel moet het nog echt wel beter, maar met zijn snelheid en werklust altijd handig.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Eens. Naar zijn mogelijkheden prima gespeeld vandaag.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Een goede voorzet moeten we van hem maar niet meer verwachten, maar man, laat hem eens gaan afwerken op goal. Het lijkt wel of hij z'n ogen dicht heeft wanneer hij aanlegt om te gaan schieten!! Scoort hij en daarvoor al Reza, dan is het gewoon 0-2 en kat in 't bakkie. Dan moet AZ en krijg je zoveel ruimte....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Mackan68 schreef:Een goede voorzet moeten we van hem maar niet meer verwachten, maar man, laat hem eens gaan afwerken op goal. Het lijkt wel of hij z'n ogen dicht heeft wanneer hij aanlegt om te gaan schieten!! Scoort hij en daarvoor al Reza, dan is het gewoon 0-2 en kat in 't bakkie. Dan moet AZ en krijg je zoveel ruimte....
Volgens mij leest ie hier mee. Werkte toch prima af bij de 1-0!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Slagveer belangrijk met de 1-0, maar hij had ons ook op 2-0 moeten zetten bij een vrije schietkans wat helaas resulteerde in een slap rollertje in de handen van Ruiter. Blijft een merkwaardige voetballer, met zijn inzet is niks mis. Vandaag ook wel een voldoende, maar dat wisselvallige moet er eens uit.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Aan zijn inzet ligt het niet, maar Luciano mist simpelweg spelinzicht. Kiest vaak positie waar hij niet aanspeelbaar is en eenmaal in balbezit draait hij vaak de drukte weer in in plaats de ruimte te zoeken waarmee hij zijn snelheid kan benutten.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Gearard schreef:Slagveer belangrijk met de 1-0, maar hij had ons ook op 2-0 moeten zetten bij een vrije schietkans wat helaas resulteerde in een slap rollertje in de handen van Ruiter. Blijft een merkwaardige voetballer, met zijn inzet is niks mis. Vandaag ook wel een voldoende, maar dat wisselvallige moet er eens uit.
Die had moeten hangen inderdaad, alleen kwam hij daarvoor wel uit eigen 16 gesprint. Na zo'n run kan ik me best voorstellen dat hij even geen rust meer had om die bal goed in te schieten. Voor de wijze waarop hij gister in zijn eentje de volledige rechterkant heeft bespeeld, verdient Luciano een groot compliment.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

pes5 schreef: Die had moeten hangen inderdaad, alleen kwam hij daarvoor wel uit eigen 16 gesprint. Na zo'n run kan ik me best voorstellen dat hij even geen rust meer had om die bal goed in te schieten. Voor de wijze waarop hij gister in zijn eentje de volledige rechterkant heeft bespeeld, verdient Luciano een groot compliment.
Helemaal mee eens. Slagveer verdient een groot compliment, het was jammer van dat rollertje maar de actie daaraan vooraf was prima. Ik kan wel genieten van zulke inzet. Eerst goed meeverdedigen om vervolgens weer volop mee te doen met de tegenaanval. Zonde dat het geen doelpunt werd.

Zijn statistieken zijn tot nu toe overigens ook prima. 2 wedstrijden 1 goal en 1 assist. Ik hoop dat hij deze lijn kan doortrekken.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hij zei zelf ook dat hij tevreden was over zijn eerste eredivisie wedstrijd als rechtsback. Zag wel dat hij hele rechterkant bestreek, maar wist niet dat hij officieel als rechtsback speelde...
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

We speelden een soort 4-4-2/5-3-2 met Zeneli en Reza als spitsen en Slagveer op de rechterflank, die rol past hem prima.
nou nou
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

In Turkse media wordt gemeld dat Trabsonspor belangstelling heeft voor Luciano

http://www.f5haber.com/sadecehaber/trab ... i-5941790/
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

zweed1 schreef:In Turkse media wordt gemeld dat Trabsonspor belangstelling heeft voor Luciano

http://www.f5haber.com/sadecehaber/trab ... i-5941790/
Ik vind Luciano de ideale stand-in. Zou hem daarom graag zien blijven. Maar mocht hij vertrekken dan zou ik van Velzen van Volendam halen als vervanger. Dan ga je er misschien niet eens op achteruit.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Wanneer Thern en Yuki fit en speelkaart zijn zie ik in Namli ook een back-up voor de vleugel,nog meer dan Slagveer. Slagveer heeft in principe zijn waarde in een aantal uitwedstrijden waar we op de counter moeten hopen, maar daarin nog niet bijzonder effectief. Bij een goed bod daarom mooi laten gaan.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Namli op de rechtsbuiten als Slagveer vertrekt? Is dat verstandig? Namli is een linkspoot, meen ik, en met hem op rechts en Larsson op links word het wel een voorspelbare voorhoede met beide buitenspelers die wegens hun voorkeursbeen naar binnen trekken...
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Fladian schreef:Namli op de rechtsbuiten als Slagveer vertrekt? Is dat verstandig? Namli is een linkspoot, meen ik, en met hem op rechts en Larsson op links word het wel een voorspelbare voorhoede met beide buitenspelers die wegens hun voorkeursbeen naar binnen trekken...
Behalve wanneer ze van kant wisselen en ineens wel de bal voor de pot gooien...
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Zeneli was zaterdag goed op rechts, Namli in dat geval dan ook op links. Maar ik heb nog steeds hoop dat Larsson daar voorlopig nog staat.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Ik heb in het verleden veelal Slagveer verdedigd en hij heeft ook zeker specifieke kwaliteiten. Tegen een Psv kun je hem
Beter gebruiken dan tegen de Graafschap. Maar je moet je afvragen moet je wel verlengen met een speler die zelfs de backs van een jupiler league club niet voorbij komt?
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Speelde gisteren erg slecht.
Heerenveen fan in Leiden
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Luciano speelde gister slecht maar dat deden er nog 10. Hij is niet een speler die het verschil maakt als de anderen ook niet goed spelen. Typisch eens speler die wedstrijdritme nodig heeft en die krijgt hij niet op dit moment omdat er beteren zijn.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Niet slim van Streppel. In zo'n wedstrijd kun je beter voor Namli kiezen, Slagveer voor wedstrijden waar veel ruimte ligt of eindfases waarin veel ruimte valt. Blijft gewoon heel erg beperkt aan de bal.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Jazz schreef:Speelde gisteren erg slecht.
Eens, maar dat gefluit en gejoel als hij wordt gewisseld. Ben ik nou de enige die dat stuitent irritant vind?
Plaats reactie