Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Grimo schreef:
Ik help het je hopen. Ik ben uitgegaan van de 425 OSSH leden die nog op de lijst staan.
Maar jij weet toch net als ik dat die leden samen meer dan 500 kaarten vertegenwoordigen?
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

pes5 schreef:
Maar jij weet toch net als ik dat die leden samen meer dan 500 kaarten vertegenwoordigen?
Dat denk ik ook, al zullen er ook een redelijk aantal in de skyboxen zitten. Ik verwacht in ieder geval meer lege plaatsen op de hoofdtribune en nog meer lege skyboxen dit seizoen tov vorig seizoen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Maar hun mogen het wel doen? Wat een tering forum is dit aan het worden. Mafketels, beetje onder mijn naam berichten plaatsen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Per heden afscheid genomen van Feanfan13 n.a.v. eerder geplaatse berichten en met name de reactie op het verwijderen hiervan. Bovenstaande post spreekt boekdelen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Zouden we de weddenschap met Groningen over het aantal verkochte seizoenskaarten winnen jongens? Ik ben bang van niet :(
Heerenveen fan in Leiden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Jazz schreef:Zouden we de weddenschap met Groningen over het aantal verkochte seizoenskaarten winnen jongens? Ik ben bang van niet :(
Ik ga hier eens induiken, kijken of er wat te vinden is. Het schijnt daar ook niet zo hard te gaan.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Kaz_SCH schreef: Ik ga hier eens induiken, kijken of er wat te vinden is. Het schijnt daar ook niet zo hard te gaan.
Goed initiatief, ik hoor vanuit Heerenveen ook weinig updates meer hoe en wat precies de tussenstand is.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Dat laatste zegt voldoende. Het loopt niet zoals ze hadden gehoopt..
Maar da's met meer dingen zo. Luuc heeft in de Q&A een mooi beeld over zichzelf en de club neergezet.
Er blijft echter weinig van over zo... het is wat mij betreft wel erg stil allemaal.
Zeg maar niks!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Baas schreef:Dat laatste zegt voldoende. Het loopt niet zoals ze hadden gehoopt..
Er blijft echter weinig van over zo... het is wat mij betreft wel erg stil allemaal.
Ik denk dat de club wacht op positief nieuws. De afgelopen jaren is er teveel negatief nieuws geweest.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Grimo schreef:
Dat denk ik ook, al zullen er ook een redelijk aantal in de skyboxen zitten. Ik verwacht in ieder geval meer lege plaatsen op de hoofdtribune en nog meer lege skyboxen dit seizoen tov vorig seizoen.
Daarom snapte ik je post over een halfvol stadion ook niet.

Het is aan de club om het nu op het veld te laten zien. Een of twee aanwinsten voor de Feandei zou mooi (noodzakelijk) zijn. De spelopvatting van Streppel is mooi, maar hij moet wel het materiaal hebben. Het is aan Hamstra om hem daarin te voorzien.

Tegelijk moet de commerciële afdeling echt 24/7 bezig. Deur aan deur, zet de spelersgroep in, houd belrondes, gebruik de oefenduels en ook de Feandei. Een mooie actie rondom die dag en laatste wedstrijd (verloot een seizoenkaart, bied een pakketje aan, bind de jeugd!!) zou zomaar behoorlijk wat fans op kunnen leveren. Werk aan de winkel!

Echter, alles begint met wat we op het veld te zien krijgen. Een goede competitiestart met een prachtige thuiswedstrijd en je haalt mensen binnen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:
Ik denk dat de club wacht op positief nieuws. De afgelopen jaren is er teveel negatief nieuws geweest.
e

Wat ze zelf communiceren is natuurlijk een goed nieuws show. Dat is ook wel logisch maar het is wel raar wanneer je constant hossana updates geeft over de seizoenkaart verkoop dat je dan ineens stil blijft.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Grimo schreef: Wat ze zelf communiceren is natuurlijk een goed nieuws show. Dat is ook wel logisch maar het is wel raar wanneer je constant hossana updates geeft over de seizoenkaart verkoop dat je dan ineens stil blijft.
Vandaar ook de Q&A die er vorige maand is geweest. Over de seizoenskaarten zullen ze binnenkort vast wel weer wat posten.
Wanneer de volgende 1.000 is bereikt, zal er wel weer een bericht komen. Zolang die er niet komt, weet je dat de verkoop stokt en lijkt het me ook niet zinvol dat te berichten als club zijnde.
hhage
Basisspeler
Berichten: 927
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Gearard schreef:Ik denk dat sponsoren goed zijn voor zo'n 3000 tot 5000 plekken. Verkopen we 15.000 seizoenkaarten, dan zitten we met wat losse verkoop gemiddeld op een bezoekersaantal van 20.000 dit seizoen. Tegen de topclubs en Groningen zal het aardig vol zitten.

Hopelijk krijgt Streppel het snel op de rit, de voorbereiding belooft al veel goeds vind ik. Aanvallend voetbal, druk zetten; dat is toch wat de mensen hier willen zien en waarvoor ze naar het stadion komen.

Ik denk dat we gemiddeld wel weer boven de 23.000 komen seizoenkaarten en sponsorkaarten bij elkaar op geteld zit je al op 18 a 19duizend plus de losse verkoop en de supporters in het gastenvak.en als de eerste competitiehelft goed verloopt kunnen ze in de winterstop nog een aantal halve seizoenkaarten verkopen.vind wel dat we eigenlijk gewoon ruin 17.000 seizoenkaarten moeten kunnen verkopen helaas komen we daar de laatste jaren niet meer aan.
vak ff
Invaller
Berichten: 299
Lid geworden op: 15-10-2006 10:24
Locatie: grunn

Bericht door vak ff »

Jazz schreef:Zouden we de weddenschap met Groningen over het aantal verkochte seizoenskaarten winnen jongens? Ik ben bang van niet :(
Jawel. Als ik de cijfers hier zo lees winnen jullie dat.
Verwacht Groningen ergens in buurt van 12.500
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1005
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

In drie dagen tijd zijn er volgens mijn telling per saldo exact 7 seizoenkaarten verkocht. De run op kaarten is wel een beetje weg.

Waarom maakt de club geen reclame meer op Facebook. Jammer dat, na een goed enthousiast begin, er geen aandacht meer is voor het verkopen van seizoenkaarten. Er is toch wel wat te bedenken in de trant van:

- U heeft nog een tweetal weken voordat het nieuwe voetbalseizoen begint. Zorg dat u er bij bent en koop een seizoenkaart.

of:

- Voor de mooiste plekken in her stadion moet u er snel bij zijn. De eerste vakken zijn bijna uitverkocht.

of:

- Nog geen seizoenkaart? De Feandei is de uitgelezen mogelijkheid om een vaste plaats te kopen voor het komende voetbalseizoen. (Dan maak je tegelijk ook reclame voor de Feandei)

Zorg dat je gewoon in de picture blijft en zorg voor media-aandacht. Laatste weken mis ik dat wel en dat is jammer in mijn optiek. In de hedendaagse tijd moet je wat doen om de mensen aan je te binden. Handen uit de mouwen.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

badfrisianboy schreef:In drie dagen tijd zijn er volgens mijn telling per saldo exact 7 seizoenkaarten verkocht. De run op kaarten is wel een beetje weg.

Waarom maakt de club geen reclame meer op Facebook. Jammer dat, na een goed enthousiast begin, er geen aandacht meer is voor het verkopen van seizoenkaarten. Er is toch wel wat te bedenken in de trant van:

- U heeft nog een tweetal weken voordat het nieuwe voetbalseizoen begint. Zorg dat u er bij bent en koop een seizoenkaart.

of:

- Voor de mooiste plekken in her stadion moet u er snel bij zijn. De eerste vakken zijn bijna uitverkocht.

of:

- Nog geen seizoenkaart? De Feandei is de uitgelezen mogelijkheid om een vaste plaats te kopen voor het komende voetbalseizoen. (Dan maak je tegelijk ook reclame voor de Feandei)

Zorg dat je gewoon in de picture blijft en zorg voor media-aandacht. Laatste weken mis ik dat wel en dat is jammer in mijn optiek. In de hedendaagse tijd moet je wat doen om de mensen aan je te binden. Handen uit de mouwen.
Volkomen eens.
Op veel punten naar mijn inzien actiever, en goed bezig. Maar dit onderdeel zou mijn inzien op dit moment prio 1 moeten zijm
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

badfrisianboy schreef:In drie dagen tijd zijn er volgens mijn telling per saldo exact 7 seizoenkaarten verkocht. De run op kaarten is wel een beetje weg.

Waarom maakt de club geen reclame meer op Facebook. Jammer dat, na een goed enthousiast begin, er geen aandacht meer is voor het verkopen van seizoenkaarten. Er is toch wel wat te bedenken in de trant van:

- U heeft nog een tweetal weken voordat het nieuwe voetbalseizoen begint. Zorg dat u er bij bent en koop een seizoenkaart.

of:

- Voor de mooiste plekken in her stadion moet u er snel bij zijn. De eerste vakken zijn bijna uitverkocht.

of:

- Nog geen seizoenkaart? De Feandei is de uitgelezen mogelijkheid om een vaste plaats te kopen voor het komende voetbalseizoen. (Dan maak je tegelijk ook reclame voor de Feandei)

Zorg dat je gewoon in de picture blijft en zorg voor media-aandacht. Laatste weken mis ik dat wel en dat is jammer in mijn optiek. In de hedendaagse tijd moet je wat doen om de mensen aan je te binden. Handen uit de mouwen.
2 Nieuwe spelers does the magic.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

badfrisianboy schreef: Waarom maakt de club geen reclame meer op Facebook. Jammer dat, na een goed enthousiast begin, er geen aandacht meer is voor het verkopen van seizoenkaarten. Er is toch wel wat te bedenken in de trant van
2 uur geleden op Facebook:
Zondag over twee weken begint het nieuwe seizoen met een uitwedstrijd tegen AZ. Een week later spelen we op vrijdagavond thuis tegen FC Utrecht. Koop nu je seizoenkaart en mis dit seizoen geen thuiswedstrijd. Samen de schouders eronder, samen op naar nieuwe legendarische momenten. Ben jij erbij? https://ticketing.sc-heerenveen.nl/seizoenkaarten
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

...Lijkt wel of ze naar ons luisteren... :roll:
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Jazz schreef:...Lijkt wel of ze naar ons luisteren... :roll:
Er wordt inderdaad vast meegelezen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Jazz schreef:...Lijkt wel of ze naar ons luisteren... :roll:
Wen er maar aan, dit is het nieuwe sc Heerenveen 2.0! :D
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Jazz schreef:...Lijkt wel of ze naar ons luisteren... :roll:
Laat die gewenste versterkingen dan maar snel komen! 8)
Zou de verkoop denk ik nog wel eens een verassende boost kunnen geven.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Ik vind het helemaal prima! Voor marketing advies moeten ze mij inschakelen :)
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

wijzijnscheerenveen schreef:Laat die gewenste versterkingen dan maar snel komen! 8)
Zou de verkoop denk ik nog wel eens een verassende boost kunnen geven.
Ook hier worden we weer op onze wenken bediend..... :D
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Vandaag Schaars, later deze week hopelijk nog Kobayashi. En het vertrek van Te Vrede. Dan kan niets de laatste verlengers nog tegenhouden lijkt me. Jammer dat het weer op de valreep moet, maar het is niet anders. Kennelijk kán het ook niet anders.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ik koop zaterdag een losse kaart voor de wedstrijd. Ben heel benieuwd, mijn meeste twijfels om te verlengen zijn wel weggenomen. Heel benieuwd naar het spel!
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

:D
badfrisianboy schreef:In drie dagen tijd zijn er volgens mijn telling per saldo exact 7 seizoenkaarten verkocht. De run op kaarten is wel een beetje weg.
.
Ik ben wel benieuwd wat het effect van een 'aankoop' ala Schaars is?
Misschien dat je nog zon telling kan doen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Joucke schreef:Ik koop zaterdag een losse kaart voor de wedstrijd. Ben heel benieuwd, mijn meeste twijfels om te verlengen zijn wel weggenomen. Heel benieuwd naar het spel!
Raar om je beslissing van zaterdag afhankelijk te laten zijn. Als Real Sociedad heel defensief gaat spelen kan je niet verwachten dat het een leuke spannende wedstrijd gaat worden. Als Real Sociedad grotendeels wel vol op de aanval zal spelen kan het wel een leuke wedstrijd worden. Daarbij gaat het, zeker voor de Spanjaarden, nergens om en spelen ze die vrijdagavond al een wedstrijd tegen NEC.

Gewoon verlengen, laat je pompebled-hert spreken en schaf weer een seizoenkaart aan. Veel minder dan afgelopen jaren kan het haast niet worden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Met de huidige selectie kun je normaal gesproken hoog in het linkerzijde spelen, misschien zelfs de verrassing van dit seizoen worden.
Het team zit vol met goede voetballers en is een mooie mix van jonge talenten en ervaren spelers in de as.
Het moet hiermee lukken !
Ik hen er alvast heel veel zin :D
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Alleen achterin is het nog niet stabiel. We hebben dezelfde verdedigers als vorig seizoen, dus die 60 tegengoals kan je nu vast incalculeren.
Plaats reactie