Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
6
30%
Beter geworden
9
45%
Minder geworden
2
10%
Een complete ramp
2
10%
Een kwestie van wennen
1
5%
 
Totaal aantal stemmen : 20

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-07-2016 10:47

Het is wel weer typerend hoor. Komt er een prima ontwikkeling, ben je weer eens ergens voorloper in, kost het ook nog eens niks.. en dan nóg vinden mensen het belachelijk en stom. Al voor ze de feiten kennen. Eerst spelers halen voor dat je een connected stadium bekend maakt? Alsjeblieft zeg, het is echt zeiken om het zeiken momenteel. Al moeten die spelers natuurlijk wel komen, maar dat heeft hier niks maar dan ook niks mee te maken.

Kritisch zijn is prima, dat hoort en dat moet zelfs, dat houdt iedereen scherp. Maar men moet stoppen met denken dat de gemiddelde supporter een soort onderdeel moet zijn van de besluitvorming van de directie. :lol:
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Boffy » 13-07-2016 10:49

Kaz_SCH schreef: en dan nóg vinden mensen het belachelijk en stom. Al voor ze de feiten kennen.


Maar wel straks als eerste de app installeren en verbinding maken met de wifi verbinding van de club.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Kaz_SCH » 13-07-2016 10:52

Boffy schreef:
Maar wel straks als eerste de app installeren en verbinding maken met de wifi verbinding van de club.


Uiteraard! Maar dat is mens-eigen. En dat is prima natuurlijk, als ze maar niet in zee gaan met de partij die Wifi-in-de-trein heeft uitgerold. :lol:
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor badfrisianboy » 16-07-2016 10:23

Op de officiële site van de club weer een helder licht die de open dag van vorig jaar 4 juli 2015 aankondigt. Ik vind zulke fouten echt wel stuitend. Kan er gewoon niet eens goed opgelet worden wat je op de site plaatst. Dit staat zo amateuristisch. Profclub onwaardig.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 16-07-2016 10:32

badfrisianboy schreef:Op de officiële site van de club weer een helder licht die de open dag van vorig jaar 4 juli 2015 aankondigt. Ik vind zulke fouten echt wel stuitend. Kan er gewoon niet eens goed opgelet worden wat je op de site plaatst. Dit staat zo amateuristisch. Profclub onwaardig.


Pagina niet gevonden. Het gaat lekker!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 17-07-2016 11:08

@frisian, zou het ook zo kunnen zijn dat je niet goed kijkt? Als ik op de website kijk dan kun je de feandei en de datum gewoonweg niet missen. Waarom ben jij altijd zo bezig met het zoeken naar fouten? Zou het ook kunnen zijn dat ze de content aan het vullen waren en dat jij net op dat moment keek? @jazz het staat er toch echt hoor. Zelfs met een teller hoeveel dagen nog, leuk gedaan
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 17-07-2016 12:44

Het is al aangepast Torcida, je bent te laat.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor badfrisianboy » 17-07-2016 12:48

Beste Torcida.

Ik denk dat ze op de club mijn post hebben gelezen. Nadat het bijna de hele zaterdag foutief op de site heeft gestaan, is zaterdagavond de fout hetsteld. Inmiddels staat de juiste informatie op de site. Gelukkig is de fout hersteld. De teller die erbij staat vind ik dan wel weer leuk gevonden. Tijden zouden er wat mij betreft wel bij vermeld mogen worden. Maar dat is persoonlijk.

Ik ben niet zo negatief op dit moment. Sterker nog, ik post weinig en ben afwachtend. Ik geef de nieuwe beleidsbepalers de tijd, ruimte en kans zich te bewijzen.

Wel vind ik het jammer dat in de communicatie via de site er regelmatig fouten insluipen. Met een snelle check zou zoiets eenvoudig voorkomen kunnen worden.

Voor de rest, zoals reeds gezegd, ben ik zeer neutraal in mijn mening over de nieuwe beleidsbepalers en ben ik al maanden terughoudend met posten. Verder ga ik niet in op het feit dat je me negatief vind. Ik ga in dat geval mee met de moderators om de sfeer hier goed te houden en niet op de man te gaan posten.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 17-07-2016 16:21

badfrisianboy schreef:Wel vind ik het jammer dat in de communicatie via de site er regelmatig fouten insluipen. Met een snelle check zou zoiets eenvoudig voorkomen kunnen worden.


Die kritiek is op zich terecht. Echter het valt mij op dat de laatste paar keer dat ik een verslag las van een (oefen-)wedstrijd op de site, ik vrijwel geen fouten ontdekte.
Nu kan het zeker aan mij liggen, maar ik heb het gevoel (..) dat er momenteel vrij zorgvuldig gecommuniceerd wordt.

En als fouten worden aangepast na commentaar hier, is dat ook een verbetering! :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Marça » 18-07-2016 08:01

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Met de komst van Marco Heerschop lijkt het communicatie-team in elk geval een stuk actiever in de (social) media geworden. Dat er dan eens een foutje insluipt, is niet meer dan normaal.

En het is goed om te zien dat ze hier ook meelezen, zodat ze dingen zsm kunnen aanpassen als het niet blijkt te kloppen. Een verspreking in een samenvatting is echter lastiger te repareren.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pes5 » 28-07-2016 13:21

Goede acties nu weer. Ontwerp de sjaal, 2 kaartjes voor NEC-Heerenveen voor 25 euro. (Feanatics met introducé). De club is goed bezig. Ook op social media. Nu op sponsorgebied nog mooi nieuws!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Makkum8 » 16-11-2016 19:02

Heeft iemand het stuk van Heerenveen dat gisteren in de VI stond?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 17-11-2016 08:46

Makkum8 schreef:Heeft iemand het stuk van Heerenveen dat gisteren in de VI stond?


Het meerendendeel is terug te lezen op feanonline.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-12-2016 17:27

Op Omrop Fryslan tv een heftige discussie tussen Riemer vd Velde en Albert van Keimpena over een boek dat Van Keimpena heeft geschreven waarin veel welles-nietes tevoorschijn komt. Wordt elk uur herhaald
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor HUNTELAAR » 16-12-2016 18:43

Die Keimpema moet een stadionverbod krijgen.. wat een dropveter.
Zo met Riemer omgaan, # clubicoon op zijn oude dag.. waardeloos!

Hopelijk verkoopt hij precies 0 boeken
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor hhage » 16-12-2016 23:40

HUNTELAAR schreef:Die Keimpema moet een stadionverbod krijgen.. wat een dropveter.
Zo met Riemer omgaan, # clubicoon op zijn oude dag.. waardeloos!

Hopelijk verkoopt hij precies 0 boeken


Als je een heerenveensupporter bent koop je niet zo'n boek.is het nu weer rustig bij de club zit die van keimpema weer te stoken met oude koeien.om alleen maar onrust te crieeren
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Lipton » 17-12-2016 22:23

HUNTELAAR schreef:Zo met Riemer omgaan, # clubicoon op zijn oude dag.. waardeloos!


En wat is daar mis mee?
Ik denk dat het misschien wel de meest interessante periode was van sc Heerenveen.
We waren groot en succesvol tot de club bijna failliet was, veel veranderingen, chaos en een enorme machtsstrijd.

De rust is nu terug, het gaat weer de goede kant op, een prima moment voor z'n boek.
Riemer heeft daarin een rol gespeeld, maar in het boek worden meerdere mensen aangehaald.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor fuotbalgek » 19-12-2016 13:28

Mosterd na de maaltijd om nog eens financieel beter te worden van de ellende waar onze club weer helemaal uit is gekomen. Alsof zijn gratis boek bij de seizoenkaart een paar jaar terug hem niet genoeg opgeleverd heeft. Dit soort mensen profiteert alleen maar van ellende, wanneer alles goed is hebben ze te weinig om over te schrijven.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Appie_M » 19-12-2016 18:47

Elk woord wat er aan Kwalbert en zijn boeken wordt besteedt levert hem aandacht, exposure en daarmee centjes op. Elk woord wat er aan Kwalbert en zijn boeken wordt besteed is er daarom één te veel. Gewoon negeren dus.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 20-12-2016 09:55

Ach is Albert zijn drankkast leeg en moet ie wat centjes verdienen om die weer te vullen? Dit mannetje heeft al veel te veel aan de club verdient.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor BK2007 » 20-12-2016 19:22

Maar heeft iemand dit boek al gelezen?
Vraag me af of het echt vol met onwaarheden staat. Riemer was gewoon een harde vent met dictatoriale trekjes.
Verder heeft hij op de achtergrond altijd zijn invloed nog proberen uit te oefenen nadat hij was gestopt.
Daar mag je ook je vragen bij stellen.
Wat mij betreft krijgt hij in het stadion een borstbeeld maar onomstreden is hij echter bepaald niet.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 21-12-2016 09:54

BK2007 schreef:Maar heeft iemand dit boek al gelezen?
Vraag me af of het echt vol met onwaarheden staat. Riemer was gewoon een harde vent met dictatoriale trekjes.
Verder heeft hij op de achtergrond altijd zijn invloed nog proberen uit te oefenen nadat hij was gestopt.
Daar mag je ook je vragen bij stellen.
Wat mij betreft krijgt hij in het stadion een borstbeeld maar onomstreden is hij echter bepaald niet.


Van Keimpema zijn waarheden staan er in. Dat is heel wat anders dan de waarheid. Riemer is geen heilige dat weet iedereen.
Geen cent naar Van Keimpema, hoop dat elke sc Heerenveen supporter zo denkt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 21-12-2016 10:16

Denk toch dat niet alles wat in het boek staat complete onzin is. We weten allemaal dat Riemer graag de touwtjes in handen heeft, ook nadat hij weg is bij Heerenveen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 21-12-2016 11:15

Jazz schreef:Denk toch dat niet alles wat in het boek staat complete onzin is. We weten allemaal dat Riemer graag de touwtjes in handen heeft, ook nadat hij weg is bij Heerenveen.


Dat is het ook niet. Maar het is wel zijn waarheid en die van Robert Veenstra. Dan weet je het wel. Maar als Riemer in Hjoed vertelt dat hij in totaal 16 verklaringen heeft van mensen die in het boek voorkomen, die zeggen dat het niet de waarheid is dan geloof ik dat. Zeker als dat mannen zijn als oa Jan van Erve, Joop Alberda en Hans Nijland.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pyter » 03-02-2017 17:41

Zijn er meer mensen die zich storen aan de stem van de voice-over/ interviewer van 't YouTube-kanaal van de club? Inhoudelijk gezien niets mis met z'n bijdrages, maar zijn stem kan ik echt niet aanhoren. Zonde, want het leidt echt enorm af.
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-02-2017 18:19

pyter schreef:Zijn er meer mensen die zich storen aan de stem van de voice-over/ interviewer van 't YouTube-kanaal van de club? Inhoudelijk gezien niets mis met z'n bijdrages, maar zijn stem kan ik echt niet aanhoren. Zonde, want het leidt echt enorm af.

Idd, echt een verschrikkelijke stem, net als die Rik Russchen paar jaar geleden
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 02-03-2017 00:21

Geen groot fan van deze man, maar vind het al 100x beter dan zijn voorganger Rik. Diezelfde Rik zit nu alweer een tijdje bij Podium tv, die onlangs de ijshockeywedstrijd Groningen vs Flyers live uitzenden. Hij heeft echt geen idee.. en het spelletje gaat te snel voor hem :wink:
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor boy waterman » 02-03-2017 09:10

pyter schreef:Zijn er meer mensen die zich storen aan de stem van de voice-over/ interviewer van 't YouTube-kanaal van de club? Inhoudelijk gezien niets mis met z'n bijdrages, maar zijn stem kan ik echt niet aanhoren. Zonde, want het leidt echt enorm af.


Je bent niet de enige hoor, vooral bij de beelden van jong sc Heerenveen heeft ie zo'n zeurende/jankende stem,"verneukt" gewoon die hele samenvatting omdat ie het ook nog slecht inspreekt.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Mackan68 » 01-04-2017 08:50

https://www.youtube.com/watch?v=_gyjgTWmQhM Prachtig filmpje over afgelopen week.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Fladian » 25-08-2017 14:10

Ik wist niet in welk topic het anders moest en om er nou een heel nieuw topic voor te openen is ook wat overdreven.

https://sportnieuws.nl/fun/onderzoek-to ... an-psvers/
Avatar gebruiker
Fladian
Selectiespeler
 
Berichten: 431
Geregistreerd op: 15-07-2004 11:34
Woonplaats: Arnhem

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

cron