Kenneth Otigba

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Marça » 13-07-2016 16:29

De man achter het bericht is 'onze eigen' Superfries'88, dus met die betrouwbaarheid zit het wel goed.

Ik vind het wel opvallend dat de club zo open is over het feit dat Otigba mag vertrekken. Of er is al interesse en ze denken dat ze dit kunnen zeggen of er is nog amper interesse en willen ze zo wat de aandacht trekken. Ik vermoed dat laatste, aangezien ze al anderhalf jaar proberen om Otigba ergens te slijten voor een redelijk bod.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Mackan68 » 13-07-2016 16:52

bennieeee schreef:
Mochten ze trouwens voor Peters gaan zou ik die keuze ook niet helemaal snappen. Die heeft amper meer wedstrijden eredivisie ervaring dan Kenny.

Terecht dat je dit aanhaalt. Want wie van onze 2 toptalenten wordt er de dupe van een eventueel aantrekken van Jordens Peters?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor AllardP » 13-07-2016 17:01

Zo top was Van Aken afgelopen seizoen niet, Mackan. Het probleem is dat beide jongens nog kunnen leren van een ervaren verdediger. Als duo zijn ze gewoon te licht. Ik zou het ook geen probleem vinden als Van Aken weer een tijdje linksback zou spelen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Mackan68 » 13-07-2016 20:32

AllardP schreef:Zo top was Van Aken afgelopen seizoen niet, Mackan. Het probleem is dat beide jongens nog kunnen leren van een ervaren verdediger. Als duo zijn ze gewoon te licht. Ik zou het ook geen probleem vinden als Van Aken weer een tijdje linksback zou spelen.

Dat Joost afgelopen seizoen geen topseizoen gedraaid heeft weet iedereen. Maar daar zijn eenvoudige reden voor aan te halen. Dat heeft o.a te maken met zijn blessures. En dan is het lastig om terug te komen als je als team in een 'degradatiesituatie' zit. Ik denk dat je een van de weinigen bent die van Aken op linksback wel goed vond voldoen. Als hij op 1 positie aan alle kanten voorbij gelopen wordt dan is het wel op linksback. Hij debuteerde daar onder van Basten best aardig, maar speelt daar absoluut niet in zijn kwaliteit.
Je moet even niet terug denken aan het lastige vorige seizoen, maar aan het seizoen daarvoor. Toen Joost en Jerry samen centraal achterin debuteren. Als je nu al vergeten bent dat dat er heel veelbelovend uitzag...

Je kunt Joost op de linksback zetten of Jerry de 6 in laten vullen, met een Peters er centraal bij. Voor wie even om het even.
Het is een feit dat je dan beide niet laat doorontwikkelen op de positie waar ze veelbelovend zijn. Denk dan een van Anholt verhaal. Wat is hij met het geschuif in het elftal opgeschoten? Is transfervrij en toch niet onder de pannen. Hoe snel het een speler kan vergaan. 2-3 Seizoenen terug was hij nog de gedoodverfde opvolger van Janmaat bij Feyenoord.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor AllardP » 13-07-2016 21:19

Mackan68 schreef:Je moet even niet terug denken aan het lastige vorige seizoen, maar aan het seizoen daarvoor. Toen Joost en Jerry samen centraal achterin debuteren. Als je nu al vergeten bent dat dat er heel veelbelovend uitzag...


Ik dacht even dat ik het inderdaad was vergeten, dus heb ik maar even gecheckt. Blijkt dat de heren precies twee wedstrijden samen in het centrum hebben gestaan: de 5-2 tegen AZ en de 1-1 tegen GAE. Tellen die twee potjes nou echt zwaarder dan wat we vorig jaar hebben gezien?

Punt is dat ik niet geloof dat een centrum St. Juste - Van Aken subtopwaardig is, door gebrek aan ervaring en fysiek. Ook zullen ze niet van elkaar leren, omdat ze min of meer in dezelfde ontwikkelingsfase zitten. Een goede 'zes' kan misschien wat helpen, maar die is er vooralsnog ook niet. Van de twee is St. Juste overduidelijk het grootste talent, dus zou ik hem altijd in de basis zetten op zijn beste positie (RCV). Daarnaast een ervaren, liefst linksbenige verdediger. Van Aken mag dan op de bank of op de back. De backpositie is traditioneel een goede leerschool voor centrale verdedigers en slechter dan Cavlan en Bijker deed hij het daar niet.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Heerenveen rules » 13-07-2016 21:30

Ik vind dit echt weer geniaal van de club! Na Joey is Otigba de enige speler die liet zien graag te willen winnen. Verder zijn het veelal slappe voetballers die vooral niet te hard willen werken. En die twee laten ze gaan. Dat wordt weer weinig strijd dit seizoen.....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Rick » 13-07-2016 22:31

DSCH schreef:Ik snap de keuze ook wel. Wanneer van Aken en st. Juste beide fit zijn zullen zij denk ik het centrale duo vormen. Daardoor krijg je een ontevreden Otigba op de bank en daar heb je niks aan. Ik denk echter wel dat ze een slag om de arm houden, er moet wel een goed bod binnen komen, anders blijft hij gewoon.


Hoeveel basis waardige centrale verdedigers hebben wij op dit moment? Ja welgeteld drie en zonder een nieuwe en goede 6 is St Juste vermoedelijk ook nog eens 1ste keus op het middenveld. Waarom dan een Otigba met een tweejarig contract de mededeling geven dat hij om zich heen mag kijken? Dit terwijl je niet eens weet of er nog clubs komen voor St Juste en je nog geen vierde centrale verdediger hebt gekocht? Je zult bij een vertrek dan weer minstens 1 nieuwe moeten halen en is het weer reageren. Bovendien haal maar eens een betere dan Kenny.. Ontevreden op de bank? Kom op man, concurrentie moet er altijd zijn.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 14-07-2016 07:55

Zoals Otigba zelf aangaf speelde men afgelopen seizoen defensief. De zekerheid werd ingebouwd door St Juste op 6 te zetten en Otigba daarachter. Komend seizoen mogen we zoals het nu lijkt verwachten dat St Juste weer gewoon als cv gaat spelen. Dat speelt hij nu al, en wanneer de gewenste middenvelder binnen zijn zeker.

Voor Otigba zal dit niet de eerste keer zijn dat hij buiten de boot valt en de bank warm mag gaan houden. Het blijft een speler met potentie maar hij ontwikkelt zich niet voldoende momenteel.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Grimo » 14-07-2016 08:09

Rick schreef:
Hoeveel basis waardige centrale verdedigers hebben wij op dit moment? Ja welgeteld drie en zonder een nieuwe en goede 6 is St Juste vermoedelijk ook nog eens 1ste keus op het middenveld. Waarom dan een Otigba met een tweejarig contract de mededeling geven dat hij om zich heen mag kijken? Dit terwijl je niet eens weet of er nog clubs komen voor St Juste en je nog geen vierde centrale verdediger hebt gekocht? Je zult bij een vertrek dan weer minstens 1 nieuwe moeten halen en is het weer reageren. Bovendien haal maar eens een betere dan Kenny.. Ontevreden op de bank? Kom op man, concurrentie moet er altijd zijn.


Niet z'on paniek. Als Otigba weg gaat kan het niet anders dat ze er een andere voor terug halen. En als Otigba weg gaat laten ze St Juste helemaal niet gaan. Voorals nog is dat hele Celtic verhaal slechts een vaag gerucht. Wie weet hoeven ze helemaal niet te reageren en ligt het scenario al lang klaar bij, is er een principe akkoord met een andere CV. Laten we er eens van uitgaan dat Streppel en Hamstra weten wat ze doen en willen. Zij beseffen ook echt wel dat er dan een vervanger moet komen. Die optelsom kunnen ze zelf ook ook wel. Ik heb van de technische staf wel eens gehoord dat Otigba slecht coachbaar is en niet de van te voren afgesproken opdrachten uitvoert. Ik heb het idee dat hij wel erg overschat wordt. Het is een beetje een cultheld geworden maar ontwikkelen dat doet hij al een tijd niet meer.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Rick » 14-07-2016 08:30

We zullen zien. Paniek? Nee, ik zet slechts vraagtekens bij de keuzes en onderbouw waarom. Waarom haal je niet eerst een 4de cv alvorens je Otigba zo in de etalage zet? St Juste sowieso niet weg, dat is een knappe stelling. Als een club 5 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Riverside » 14-07-2016 08:35

Otigba heeft specifieke kwaliteiten, die Van Aken en St. Juste missen. Fysieke kracht, sterke kopper, sterk in 1-tegen-1 duels. Ik zou het onverstandig vinden om Otigba van de hand te doen, tenzij je een betere op het oog hebt. Maar of Heerenveen in staat is om een (liefst ervaren) verdediger aan te trekken die beter is dan Otigba, betwijfel ik.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Grimo » 14-07-2016 08:37

Rick schreef:We zullen zien. Paniek? Nee, ik zet slechts vraagtekens bij de keuzes en onderbouw waarom. Waarom haal je niet eerst een 4de cv alvorens je Otigba zo in de etalage zet? St Juste sowieso niet weg, dat is een knappe stelling. Als een club 5 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.


Dat laatste moet ik nog maar zien. Het is het grootste talent van de club en ligt nog 2020 vast en vooralsnog is helemaal niks concreet. Waarom ze niet gelijk een vierde CV'er halen? Wat dacht je van het salarishuis met inmiddels 40 contractspelers? Straks raken ze Otigba niet eens kwijt. Wat ik me kan voorstellen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Rick » 14-07-2016 09:08

Ja dat snap ik Grimo daar reageer ik ook op in een ander topic(transferbeleid) 4 rechtsbacks en 5 spitsen! 40, is wel erg veel. Maar door afscheid te nemen van van koesveld (huur) en varga zijn ze daarmee al een goede weg ingeslagen. Snap de verlenging van Smidt en Huizing daarom ook niet. Wellicht goedkope krachten voor het beloften elftal, alleen qua voorkeurs positie overbodig. Ook heb je drie linksback met Voest, Bijker en Cavlan. En het schijnt dat ook (niet onbetwist) basisspeler Cavlan om zich heen mag kijken.

Ik begrijpnhet wel als Otigba en Cavlan bij een mooi bod mogen vertrekken, maar snap de keuze van communicatie naar de spelers toe niet. Waarom spelers als Smidt, Huizing en Voest gewoon niet laten gaan en spelers als Bijker, Te Vrede, Veerman in de etalage zetten (zover dat mogelijk is). Het blijkt momenteel wel hoe moeilijk het is om kwalitatief betere spelers aan te trekken. Vaak zijn het spelers die veel tijd nodig hebben om aan te passen en het is mijn inziens dan ook niet slim om je basis spelers zo lijkt het van de hand te willen doen.

Als er al een principe akkoord is met een andere speler is het prima, maar dat betwijfel ik. We staan de laatste jaren nou niet bepaald bekend om daadkrachtig handelen. Ook nu hebben we nog geen vervanger voor vd Berg en eigenlijk zou daar nog een extra middenvelder bij moeten komen. Tenzij Larsson en Namli gezien worden als 10, dan zou je wellicht nog een buitenspeler kunnen halen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Mackan68 » 14-07-2016 09:26

Rick schreef:Tenzij Larsson en Namli gezien worden als 10, dan zou je wellicht nog een buitenspeler kunnen halen.

Zo zie ik het wel het liefste. Reza scoorde zijn 1e goals beide uit een goede voorzet. Toevalligerwijs wel net van Larsson en Namli. Maar hoe groot is de kans dat er komend seizoen in de competitie ineens wél allemaal goede voorzetten komen? Zeker als Larsson linksvoor blijft zie ik dat niet gebeuren. Youness is linksbenig dus van hem zou je dat eerder verwachten. Maar bij hem blijft de vraag hoe veel wedstrijden hij gaat spelen. En van Sam is het de vraag of hij überhaubt blijft. Ik zou het aantrekken van een linksbenige linksvoor zeker geen overbodige luxe vinden. Zo lang ze maar niet weer aan komen zetten met rechtsbenige middenvelders. Maar dat is het verhaal van de welbekende ezel.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Grimo » 14-07-2016 09:32

Rick schreef:
Ik begrijpnhet wel als Otigba en Cavlan bij een mooi bod mogen vertrekken, maar snap de keuze van communicatie naar de spelers toe niet. Waarom spelers als Smidt, Huizing en Voest gewoon niet laten gaan en spelers als Bijker, Te Vrede, Veerman in de etalage zetten (zover dat mogelijk is). Het blijkt momenteel wel hoe moeilijk het is om kwalitatief betere spelers aan te trekken. Vaak zijn het spelers die veel tijd nodig hebben om aan te passen en het is mijn inziens dan ook niet slim om je basis spelers zo lijkt het van de hand te willen doen.


Omdat je nu eenmaal ook spelers nodig hebt voor de beloften. Daarom hebben goedkope krachten als Huizing,Voest en Schoop ook een contractje voor een jaar. Teven zijn het eventuele stand inns voor de backpositie. Elke speler van Heerenveen is te koop, daar hoef je ze niet perse voor in de etalage te zetten. Ik denk dat je pas na het sluiten van de transfermarkt kan zeggen of het moeilijk is om kwalitatief betere spelers aan te trekken. We weten nu nog niet wat er in de hoed zit. We kunnen nog steeds verrast worden. Wat Hamstra zegt, ze kunnen hun geld maar 1 keer uitgeven en met ruimte in het salarishuis krijgen ze ook meer mogelijkheden.

Rick schreef:Als er al een principe akkoord is met een andere speler is het prima, maar dat betwijfel ik. We staan de laatste jaren nou niet bepaald bekend om daadkrachtig handelen. Ook nu hebben we nog geen vervanger voor vd Berg en eigenlijk zou daar nog een extra middenvelder bij moeten komen. Tenzij Larsson en Namli gezien worden als 10, dan zou je wellicht nog een buitenspeler kunnen halen.


Of we nu weer niet daadkrachtig kunnen handelen moet nog maar blijken, ook dat kunnen we pas beoordelen op 1 september. Ze geven overigens toch ook aan in VI dat ze twee middenvelders willen halen. Yuki kan die linksbenige middenvelder wel eens worden voor de linksbenige Joey. Ik verwacht bij verkoop van Otigba in ieder geval een vervanger en nog twee middenvelders en als er voorin niemand vertrekt zal het met deze aanvallers moeten gebeuren.

Ik laat het op me afkomen. Heb wel vertrouwen in Streppel en Hamstra tot nu toe.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Grimo » 14-07-2016 09:41

Rick schreef: snap de keuze van communicatie naar de spelers toe niet.


Ik heb geen idee van hoe er gecommuniceerd wordt naar de spelers. Jij wel? Misschien komt het verzoek ook wel bij Otigba weg.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Rick » 14-07-2016 16:56

"Van de nieuwe trainer en technisch manager (Gerry Hamstra, red.) heb ik gehoord dat ik naar een andere club mag", zegt Otigba tegenover SoccerNews.nl.

Ja je zou het ook kunnen interpreteren dat Otigba zelf heeft gevraagd om een transfer en hij toestemming heeft gekregen. Dat lijkt mij echter sterk gezien het feit dat er nog niks concreet is.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Jazz » 14-07-2016 17:43

Het woord "mag", kan je op meerdere manieren interpreteren. Persoonlijk denk ik dat Otigba graag een stapje omhoog wilt, heeft aangegeven dat dit zijn doel is. Nu "mag" hij deze stap nemen, mits er interesse is.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor BK2007 » 14-07-2016 17:48

Best riskant. Otigba vind ik een hele bruikbare speler met ondertussen ook al de nodige ervaring.
Wat als er ook nog clubs concreet worden voor St Juste en van Aken ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Wizard » 15-07-2016 08:24

Aangezien St. Juste en Van Aken het defensieve duo zullen vormen, is dit ook zo medegedeeld aan Otigba. Vanuit dat oogpunt is het dan logisch dat Otigba reservespeler zal worden en in dat perspectief 'mag' vertrekken.
Hoe dat is medegedeeld vind ik niet interessant. Het liefst zie ik Otigba dan ook vertrekken (beter voor hemzelf) en zie ik de club een meer ervaren verdediger aantrekken.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Grimo » 15-07-2016 08:27

Rick schreef: Dat lijkt mij echter sterk gezien het feit dat er nog niks concreet is.
Dat weet je niet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor pes5 » 15-07-2016 16:45

Wizard schreef:Aangezien St. Juste en Van Aken het defensieve duo zullen vormen, is dit ook zo medegedeeld aan Otigba. Vanuit dat oogpunt is het dan logisch dat Otigba reservespeler zal worden en in dat perspectief 'mag' vertrekken.
Hoe dat is medegedeeld vind ik niet interessant. Het liefst zie ik Otigba dan ook vertrekken (beter voor hemzelf) en zie ik de club een meer ervaren verdediger aantrekken.


Eens. Buiten dat, denk ik ook niet dat Otigba zich nog verder zal ontwikkelen als je naar onze gewenste speelstijl kijkt. Aan de bal matig en ook positioneel en qua doordekken niet stabiel.

Ik gun Kenny een mooie club in Engeland, waar hij beter tot zijn recht komt en hopelijk kan Heerenveen nog een mooie transfersom ontvangen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 15-07-2016 19:18

Ik geloof niet dat FC Groningen er de centen voor over heeft, maar hij zou er prima passen. FC Groningen heeft een mooi middenveld en een aardige aanval, maar heeft verdedigend grote tekortkomingen kwalitatief.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 15-07-2016 20:23

Crash schreef:Ik geloof niet dat FC Groningen er de centen voor over heeft, maar hij zou er prima passen. FC Groningen heeft een mooi middenveld en een aardige aanval, maar heeft verdedigend grote tekortkomingen kwalitatief.


Otigba moet richting Engeland gaan. Bikkelen in de Championship. Of desnoods richting Schotland. Zijn soort voetbal.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Crash » 15-07-2016 20:31

Snap ik. Dat wordt meer gezegd en wat je zegt klopt ook weldegelijk. Echter vind ik het zonde dat de Eredivisie zo uitgehold wordt. Als zelf spelers als Van den Berg en Otigba vertrekken naar het buitenland, wat houd je hier dan nog over? Los van de financiën is het sportief gezien toch veel beter om in een hoogste divisie te spelen in een land?

Maar goed, laat ik niet hypocriet zijn, ik snap ook wel dat voetballen 'werk' is. Als ik drie keer meer zou kunnen verdienen over de grens ging ik waarschijnlijk ook.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor tha boelie » 15-07-2016 20:36

Schijnt in gesprek te zijn met Derby County.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor fuotbalgek » 15-07-2016 20:38

Wat je zegt over kwaliteit is waar. Kaar kijk naar ons aankomend centrum. De Eredivisie is dermate in niveau gezakt dat deze voetballers op te leiden zijn. Het Nederlands voetbal in grotere lijnen heeft een transformatie nodig, maar er is genoeg potentieel. We hebben Kik Pierie in de pijplijn. Dat zijn de spelers die we moeten koesteren. Otigba heeft hier zes? jaar gespeeld vanuit het buitenland straks, maar is hij nou bovengemiddeld getalenteerd?
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Feanfan13 » 17-07-2016 16:31

Otigba geniet interesse van Legia Warszawa.

Hoop zelf dat hij naar Italië, Duitsland of Engeland vertrekt. Zou het zonde vinden als hij van de radar verdwijnt.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor BK2007 » 17-07-2016 17:40

Otigba komt nog een aardige club voor.
Maar ben er meer beducht voor dat van Aken en StJuste nog zullen vertrekken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Kenny Otigba

Berichtdoor Joucke » 20-07-2016 21:45

Tegen Anderlecht met een blessure uitgevallen, staat in het wedstrijdverslag.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten