Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
6
30%
Beter geworden
9
45%
Minder geworden
2
10%
Een complete ramp
2
10%
Een kwestie van wennen
1
5%
 
Totaal aantal stemmen : 20

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 30-05-2016 14:35

Moet eerlijk toegeven dat de PR en media-activiteiten de laatste weken/maanden enorm zijn toegenomen. Ik heb in het verleden vaak genoeg mijn beklag gedaan. Goed dat ze daarmee iets doen. Een goede band tussen club en fan is enorm belangrijk en word vaak ondergewaardeerd.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Superfries1996 » 30-05-2016 16:15

Jazz schreef:Moet eerlijk toegeven dat de PR en media-activiteiten de laatste weken/maanden enorm zijn toegenomen. Ik heb in het verleden vaak genoeg mijn beklag gedaan. Goed dat ze daarmee iets doen. Een goede band tussen club en fan is enorm belangrijk en word vaak ondergewaardeerd.


Precies. Het is goed om te zien dat de club inziet dat je met enkel geautomatiseerde berichten op social media er niet komt, er wordt door de club nu ook gereageerd op vragen/opmerkingen e.d. in reacties op facebook en berichten op twitter. Heeft e.e.a. mogelijk te maken met de komst van onze nieuwe praeses? Zelf is hij in clubverband ook erg actief en betrokken bezig op social media. Sterke zet.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 12-07-2016 15:53

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/abe ... stadium/10

Met ingang van volgens seizoen connected.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor DSCH » 12-07-2016 16:39

Een goede ontwikkeling wat mij betreft. Meegaan met de tijd van de social media is natuurlijk ook niet meer aan te ontkomen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor bollebert » 12-07-2016 17:33

DSCH schreef:Een goede ontwikkeling wat mij betreft. Meegaan met de tijd van de social media is natuurlijk ook niet meer aan te ontkomen.


Kosten wegen niet op tegen de voordelen.
Diekstra werd er op af gerekend tijdens de vorige revolutie.
Nu zonder gokpalen gaan ze het doorzetten terwijl ze beter in spelers kunnen investeren!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor fuotbalgek » 12-07-2016 17:36

Niet zo negatief. Dit is een stap richting pinnen / contactloos betalen dus reken maar dat er goede inkomsten tegenover staan.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor BK2007 » 12-07-2016 17:37

Met dit soort technische snufjes is het ook maar de vraag wie er van gebruik gaat maken en hoe lang je er wat mee kunt.
Halen nieuwe technische ontwikkelingen dit systeem niet gauw weer in ?
Wat Bollebert zegt. Ook erg duur.
Hadden ze beter Schaars een vet salaris kunnen bieden, voor het voetbal kom je naar het stadion per slot van rekening.
Stomme zet van De club.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor SVSCH » 12-07-2016 17:42

Zeer vreemd inderdaad. Destijds bleek dat het vooral financiele voordelen had voor sponsors. waaronder een bedrijf dat onderdeel is van Hamilton Bright van Egon Diekstra die 40 gokzuilen wou waarvoor een connected stadium noodzakelijk was. Ben benieuwd wat de begrote opbrengsten van deze investering van 2 miljoen zijn. Extra seizoenkaarthouders trek je er niet mee lijkt mij.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor BK2007 » 12-07-2016 17:51

Hoe zat het ook weer met het Sneker Kamp ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor fuotbalgek » 12-07-2016 19:05

BK2007 schreef:Met dit soort technische snufjes is het ook maar de vraag wie er van gebruik gaat maken en hoe lang je er wat mee kunt.
Halen nieuwe technische ontwikkelingen dit systeem niet gauw weer in ?
Wat Bollebert zegt. Ook erg duur.
Hadden ze beter Schaars een vet salaris kunnen bieden, voor het voetbal kom je naar het stadion per slot van rekening.
Stomme zet van De club.


Iedere nieuwe techniek zal toch in de basis van internet gebruik maken. Contactloos betalen zal zeker jaren enorm groeien. Zeer verstandige zet van de club derhalve. Nu snel doorpakken met digitale betalingssystemen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 12-07-2016 19:14

fuotbalgek schreef:
Iedere nieuwe techniek zal toch in de basis van internet gebruik maken. Contactloos betalen zal zeker jaren enorm groeien. Zeer verstandige zet van de club derhalve. Nu snel doorpakken met digitale betalingssystemen.


Inderdaad. Opvallend hoeveel negatieve reacties toch weer, het lijkt wel alsof sommigen nog steeds niet beseffen dat de digitalisering nog maar net is begonnen. Kan ook zijn dat de behoudende, veranderingsangstige Friese mentaliteit sommigen de das om doet :wink:

Net fan dat benaude!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pes5 » 12-07-2016 19:18

Apart volk hier. Toch gelijk weer negatief en met allerlei aannames.

Hoe weet je precies hoe hoog de kosten zijn?
Hoe weet je dat deze niet uit kunnen?
Moeten wij deze kosten betalen of zit er ook sponsoring bij?

Ik ben blij met deze ontwikkeling. We zitten hier met z'n allen (meestal terecht) te mopperen op onze commerciële afdeling en nu komt met met vooruitgang en ontwikkeling en dan is het weer niet goed.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 12-07-2016 19:24

Mensen houden niet van vernieuwing, je moet meelopen met verandering. Is denk ik ook de reden dat de commerciele afdeling stroef loopt, het digitale tijdperk is aangebroken. Wen er maar aan mensen, dit is de toekomst. Heerenveen moet dit met beide handen aanpakken!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Mackan68 » 12-07-2016 19:27

pes5 schreef:Apart volk hier. Toch gelijk weer negatief en met allerlei aannames.

Hoe weet je precies hoe hoog de kosten zijn?
Hoe weet je dat deze niet uit kunnen?
Moeten wij deze kosten betalen of zit er ook sponsoring bij?

Ik ben blij met deze ontwikkeling. We zitten hier met z'n allen (meestal terecht) te mopperen op onze commerciële afdeling en nu komt met met vooruitgang en ontwikkeling en dan is het weer niet goed.


Ik denk dat je het iets genuanceerder moet zien. Het gaat niet om het idee maar om het tijdstip. Supporters zien liever dat de selectie wordt versterkt. En dan vóór de laatste week van augustus. Dit verhaal is niet tegen te houden op lange termijn, maar had voor velen ook wel na augustus naar buiten gebracht mogen worden. Ik denk dat je het vanuit dat oogpunt moet zien. In de toekomst zullen er alleen maar voordelen zijn. Als er ook nog een stuk sponsoring bij zit is het helemaal top.

Maar als ik dan lees dat het al tot in de Telegraaf beschreven wordt over dat er 'dreigende onrust' was vanwege de term 'connected stadium', dan vraag ik me af hoezeer ze op de hoogte zijn van wat er bij de club gebeurt. Dit is al eens eerder aan de orde geweest, maar mensen meenden nu al dat de naam van het stadion zou veranderen. Te koddig voor woorden. Oh, Jaap Stalenburg heeft het kennelijk ook niet helemaal goed begrepen maak ik op uit een tweet. Ik ben door Jaap geblokt helaas (maar niet heus) dus weet niet wat die nono nu weer meende te moeten panikeren. Zo hoor je tijden niks van hem en zo is hij zomaar weer onder zijn steen vandaan gekropen. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor bollebert » 12-07-2016 19:42

pes5 schreef:Apart volk hier. Toch gelijk weer negatief en met allerlei aannames.

Hoe weet je precies hoe hoog de kosten zijn?
Hoe weet je dat deze niet uit kunnen?
Moeten wij deze kosten betalen of zit er ook sponsoring bij?

Ik ben blij met deze ontwikkeling. We zitten hier met z'n allen (meestal terecht) te mopperen op onze commerciële afdeling en nu komt met met vooruitgang en ontwikkeling en dan is het weer niet goed.


Kosten waren vorig jaar al te hoog onder het vorige bestuur.
Kon alleen maar uit als er 40 gokpalen door het stadion kwamen.
Dat waren de woorden van onze vorige voorzitter.
Op de nn inloopavond kwam dit onderwerp ten sprake.
Dat zou worden gesponserd inderdaad.
Lijkt me vreemd dat het nu opeens wel uit kan..
Nu vlak voor het begin van de competitie waar supporters smachten naar nieuwe spelers word dit er door gedrukt.
Verkeerde timing mijn mening inderdaad kunnen het geld wel beter gebruiken!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pes5 » 12-07-2016 19:43

Eerst maar eens wachtten totdat er meer duidelijk is. Ik denk dat er nog wel wat bijkomt ook, qua selectie.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 12-07-2016 20:05

Luuc op twitter;

@jaapkruis @scHeerenveen beste Jaap, het connected maken van het Abe Lenstra stadion gebeurt budgetneutraal!

Klasse! :D
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 12-07-2016 20:13

Thinkman schreef:Luuc op twitter;

@jaapkruis @scHeerenveen beste Jaap, het connected maken van het Abe Lenstra stadion gebeurt budgetneutraal!

Klasse! :D


O ja maar nog zeuren sommige mensen hier over "verkeerde timing". Luuc, hoe kón je?! :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor pes5 » 12-07-2016 20:21

Dat bedoel ik dus. Wacht nou gewoon eens even af.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor SVSCH » 12-07-2016 21:27

Een speler kopen voor 20 miljoen kan ook budgetneutraal zijn als hij over aantal jaar dat bedrag oplevert. Dus dat zegt niet zoveel over het risico op korte termijn lijkt me. Maar ben geen kenner. Gelukkig heeft het verleden geleerd dat daar nooit fouten mee zijn gemaakt...

Volgens mij heeft de LC het artikel aangepast er stond eerder dat het 2 miljoen gaat kosten. Zelfde bedrag eerder sprake was. Als het een stuk minder is deze keer en het verantwoord is ben ik er niet tegen.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 12-07-2016 21:47

bollebert schreef:
Kosten wegen niet op tegen de voordelen


Uiteraard gelijk een negatieve reaktie van je zoals bij alles. Je zal zo in het leven staan zeg..
Vertel wat zijn de kosten en waarom kan dit niet opwegen tegen de voordelen? Dit zal je niet zomaar roepen, zonder dat je het ook kan onderbouwen... Toch? Ben benieuwd.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor bollebert » 12-07-2016 22:34

Ah grimo moet weer op mij reageren...
Volgens mij zeg ik in mijn post duidelijk dat het raar is dat het vorig jaar niet uit kon behalve als er gokpalen werden geplaatst.
En door wie dat werd uitgelegd toen.
En dat het nu een jaar later wel uit kan.
Voor de rest ben ik zeker kritisch op mijn club,misschien omdat ik me veel heb ingezet maar dat terzijde. Maar als het je niet bevalt reageer dan niet bvd.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Boffy » 13-07-2016 07:42

Stuk in de LC geeft veel inzage in de materie. Het vorige bestuur (Diekstra) wou in zee met Cisco en dan zou aanleg een miljoen kosten, terwijl er toen ook al veel goedkopere opties waren. Het huidige bedrijf legt de boel aan in ruil voor sponsoring. Lijkt me dus een uitstekende deal van Heerenveen en Eisinga. Een connected stadium krijgt elke club, dan kan je daar maar beter een van de eersten mee zijn. Zeker ook voor sponsors en genodigden is dit nu iets extra's tov andere clubs. En in het huidige voetballandschap is het lastig onderscheiden buiten het voetbal zelf, dit lijkt mij een prima stap.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 13-07-2016 08:29

Mee eens Boffy, overigens zul je als club niet alleen moeten investeren in spelers maar ook in modernisering van de faciliteiten die je toeschouwers wilt bieden. Maar werkelijke elke scheet die Heerenveen laat wordt op voorhand of direct neergesabeld.
Tuurlijk is het goed om af en toe kritisch te zijn, maar er wordt hier regelmatig op een manier gereageerd alsof ze er niets van kunnen, niet nadenken, niet kostenbewust zijn etc. De beste stuurlui staan zoals gewoonlijk op de wal. Het is wel eens ergerlijk aan het worden
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 13-07-2016 08:32

bollebert schreef:Ah grimo moet weer op mij reageren...
Volgens mij zeg ik in mijn post duidelijk dat het raar is dat het vorig jaar niet uit kon behalve als er gokpalen werden geplaatst.
En door wie dat werd uitgelegd toen.
En dat het nu een jaar later wel uit kan.
Voor de rest ben ik zeker kritisch op mijn club,misschien omdat ik me veel heb ingezet maar dat terzijde. Maar als het je niet bevalt reageer dan niet bvd.


Ik vind je niet kritisch maar overal negatief op reageren. Je zegt dingen over zaken waar je geen kennis over hebt en niet kan onderbouwen. Als je dan kritisch wilt zijn vind ik dat je dat ook moet onderbouwen. Vandaag staat in de LC dat Diekstra dit ook wilde en dat dit een miljoen ging kosten. Het huidige bedrijf legt dit aan in ruil voor sponsoring. Een prima deal dus die plezierig is voor de supporters en sponsoren. Maar jij roept dan gelijk al vooraf en dat vind ik niet kritisch maar negatief zonder enige kennis van zaken dat de kosten niet opwegen tot de voordelen. Zonder enige onderbouwing. Je oordeelt niet, kritisch je veroordeelt zonder van de hoed en de rand te weten.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 13-07-2016 08:59

Eens met Grimo. Je mag een mening hebben, maar probeer dat tenminste te onderbouwen. Niet zomaar iets roepen als je er geen verstand van hebt...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 13-07-2016 09:25

Iets ter discussie stellen omdat het vorig jaar niet kon en nu wel hoeft niet onderbouwd te worden met een mening, het is een terechte constatering, met de ondertoon ' leg het mij eens uit? jullie maken van een constatering een mening, bij een constatering hoef je niet de kennis te hebben omdat het in dit geval meer als een vraag gesteld wordt. En aangezien Grimo sinds kort op alle reacties van Bollebert inmiddels zout legt en het in zijn eigen straatje probeert uit te leggen..

En Jazz, kruip er nog ff verder in....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 13-07-2016 09:42

TORCIDA schreef:Iets ter discussie stellen omdat het vorig jaar niet kon en nu wel hoeft niet onderbouwd te worden met een mening, het is een terechte constatering, met de ondertoon ' leg het mij eens uit? jullie maken van een constatering een mening, bij een constatering hoef je niet de kennis te hebben omdat het in dit geval meer als een vraag gesteld wordt. En aangezien Grimo sinds kort op alle reacties van Bollebert inmiddels zout legt en het in zijn eigen straatje probeert uit te leggen..

En Jazz, kruip er nog ff verder in....


Dus Jazz kruipt er in als ie het ergens mee eens is?! Hou op.

Als je iets roept over vorig jaar en dan je bedenkingen hebt, prima geen probleem. Met die constatering is niks mis. Maar als je geen enkele weet hebt van de huidige deal waarom het dan gelijk weer kritisch benaderen? Waarom zonder enige kennis van de huidige deal het zo kritisch/negatief wegzetten? Als je roept dat de kosten niet opwegen tegen de voordelen, onderbouw het dan ook , want dat is onzin zo blijkt nu. En ik heb geen eigen straatje, geen enkel belang. Ik reageer alleen op iemand die ik nog nooit op een positieve reaktie heb zien geven en alleen maar zuur en cynisch overal op reageert en zaken vooraf standaard afmaakt.

Dat ik reageer op Bert is om het volgende wat je zelf al schrijft.

TORCIDA schreef:Werkelijke elke scheet die Heerenveen laat wordt op voorhand of direct neergesabeld.
Tuurlijk is het goed om af en toe kritisch te zijn, maar er wordt hier regelmatig op een manier gereageerd alsof ze er niets van kunnen, niet nadenken, niet kostenbewust zijn etc. De beste stuurlui staan zoals gewoonlijk op de wal. Het is wel eens ergerlijk aan het worden
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 13-07-2016 10:25

klopt vind ik ook wat ik schreef en jij quote, echter heb ik mij zelf ook afgevraagd of het wel verstandig is en zinvol is. Vind ook dat als men dit onderzocht heeft je daarvoor dan ook de ruimte moet geven, tenslotte zijn zij het bestuur en ik niet, hebben zij zich er in verdiept en kennis van zaken details die ik niet heb en niemand hier. Echter vond ik de constatering van BB wel terecht omdat er vorig jaar zo'n ophef om was en toen gezegd werd dat het niet uit kon.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 13-07-2016 10:41

TORCIDA schreef:klopt vind ik ook wat ik schreef en jij quote, echter heb ik mij zelf ook afgevraagd of het wel verstandig is en zinvol is. Vind ook dat als men dit onderzocht heeft je daarvoor dan ook de ruimte moet geven, tenslotte zijn zij het bestuur en ik niet, hebben zij zich er in verdiept en kennis van zaken details die ik niet heb en niemand hier. Echter vond ik de constatering van BB wel terecht omdat er vorig jaar zo'n ophef om was en toen gezegd werd dat het niet uit kon.


Ja dat laatste heb ik ook wel gedacht. Maar wat weten we van de huidige deal om dan te zeggen dat de kosten niet opwegen te baten? Niks volgens mij. Als je dat dan roept zonder enige onderbouwing vind ik dat negatief doen om negatief te doen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron