Reza Ghoochannejhad

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Reza Ghoochannejhad

Bericht door Beetle »

Ja, ook die. Het eerste elftal heeft hij nooit gehaald maar ik heb hem wel vaker zien spelen bij de jeugd en beloften. Hij viel me toen al op en verbaas me nog dat hij geen kans kreeg om op het hoogste niveau te spelen. Nu is hij via tussenstappen bij Cambuur en Go Ahead terecht gekomen bij Standaard Luik.

Vandaag schoot hij hoogstpersoonlijk zijn land Iran via een overwinning op Zuid Korea naar de WK in Brazilië!
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Welkom (terug) Reza!

Topic mag verplaatst?

Waarom krijgt hij eigenlijk nummer 6(!!?!?!?!??)
nou nou
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Huh? Waarom krijgt Reza nr. 6?
Silver

Bericht door Silver »

Misschien krijgt Marzo het oude nummer van van Anholt (nr. 2).

On-topic: welkom Reza, heb eerlijk gezegd geen idee wat ik van deze aankoop moet verwachten en voor welke positie hij in aanmerking komt (nog even wachten op persbericht van Heerenveen) maar ik laat me positief verrassen.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

Ik vind dit een lastige speler om in te schatten, dus ik heb ook niet echt een gevoel bij de transfer.

Ik heb hele mooie wedstrijden van hem gezien (paar keer bij Cambuur en bij Iran), hij is in ieder geval een speler met techniek en kan redelijk doelgericht zijn. Ik zie in hem echter weer niet de goalgetter. Wel een speler met ervaring en qua stijl iemand die ik waarschijnlijk leuker vindt om naar te kijken dan Te Vrede of Veerman.

Hij is nog redelijk multifunctioneel, aangezien hij ook op de flanken uit de voeten kan. Bij Iran speelt hij volgens mij als diepe spits en daar heeft hij toch een aardig moyenne.

Ik ga hem niet afbranden op basis van gevoel, zoals een aantal helaas wel doet. Ik ben erg benieuwd wat deze jongen kan brengen.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Sinds ene Arnold Kruiswijk nummer 8 kreeg verbaas ik me nergens meer over
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Ach Gullit speelde bij Sampdoria in de aanval met rugnummer 4.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Zal wel aanvallend gaan spelen lijkt me, wat maakt dan een rugnummer uit?

Hij deed het goed bij Charlton, voor zover ik weet.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Hier zijn introductie interview: https://youtu.be/C44NTd5aA_o
Hij gaat zich op de voorste aanvallende posities richten. Net achter de spits is ook een optie.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Persoonlijke keuze?

Lijkt me een goede aankoop. Welkom terug!
Wéér uit!!!!
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

Satyr schreef:Zal wel aanvallend gaan spelen lijkt me, wat maakt dan een rugnummer uit?

Hij deed het goed bij Charlton, voor zover ik weet.
Zeker 2 x verhuurt en in de wedstrijden die hij wel mee deed 25 2x gescoord..
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

En Wigan is Championship en zelfs daar redde hij het niet. En ga nou niet zeggen dat de Championship van eredivisie niveau is. Financieel misschien, maar technisch, tactisch zeker niet.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Wigan?

Anyway, onbekend maakt onbemind en daarom kan hij er geen réét meer van. Prutser, boe, weg met Reza, je scoorde maar 2 goals bij Charlton en degradeerde ook nog :?
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik ben benieuwd wat Reza kan laten zien en op welke positie hij komt te spelen. Met mijn oordeel wacht ik nog even tot ik hem een aantal keren live in actie heb gezien. Het is misschien niet de naam waar menigeen op had gehoopt, maar ook deze jongen verdiend een kans. Kom op, met zijn allen achter de club!!!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Zoals ik al zei in het geruchtentopic: als Reza de gedroomde nummer negen is, ben ik zeer teleurgesteld. Veruit zijn beste seizoen had hij met SInt Truiden, maar dat is ook alweer vier jaar geleden. Sindsdien de mislukte periode bij Standard is het ronduit matig. Ook zonde dat de spitspositie voor iemand is zonder groeipotentieel; aan spitsen hebben we in het verleden toch het meeste verdiend.

Ik vrees een herhaling van het scenario-Kalou, maar hoop natuurlijk van harte dat ik ernaast zit.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Deze jongen komt duidelijk voor de spitspositie. Technisch zat, kan meevoetballen, laten de beelden van het WK in Brazilië ook wel zien. Deed het toen lang niet slecht. Ervaring. Wel veel verhuurd geweest aan die Arabische clubs, dat is meestal niet een goed teken. We zien het wel, hopelijk laat deze jongen zijn voeten spreken!
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Als dit de beoogde nieuwe spits is, ben ik niet echt blij.
Dat komt niet alleen omdat hij de laatste jaren niet veel heeft laten zien,
maar ook omdat de spits bij Heerenveen vaak goed kan worden verkocht (mits hij het goed doet).
Deze jongen ga je niet meer verkopen...
Maar goed, wellicht gaat een Veerman of Te Vrede nog weg of is Reza gehaald voor de breedte.
Zeg maar niks!
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Met St Juste, van Aken, Thern, Larsson, Zenelli lopen er genoeg diamantjes die nog doorverkocht kunnen worden.

Met Veerman, Te Vrede, Zahovic, Van Amersfoort, Namli, Slagveer, Zenelli, Reza, Larsson en Varga heeft Streppel wel heel veel aanvallende opties. Verwacht niet dat er nog een aanvaller bij komt voordat er een paar worden verhuurd of verkocht.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als er niet heel veel vertrekt zal er alleen nog een controleur komen lijkt me. Reza mag ons gaan verrassen. Goede voetballer wel en met het niveau in de Eredivisie valt er nooit een peil op te trekken hoe zo'n speler het gaat doen. Hij is in ieder geval wel een type dat creativiteit inbrengt en dat is natuurlijk niet verkeerd.
En eventueel voor in de punt ook een stuk meer beweging dan met Te Vrede of Veerman.
The two most powerful warriors are patience and time.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Khosh Amadid, Reza!!

Leuke persoonlijkheid en brengt zeker sfeer en ervaring in het team. Kan in de korte ruimtes bewegen, maar is toch vooral het gevaarlijkst in de counter. Ik ben erg benieuwd naar de positie waarvoor hij in aanmerking komt: Beweeglijke spits of als vleugelaanvaller.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Reza gaat vlammen dit seizoen, daar ben ik overtuigd. Schat hem wel in op een goal of twintig!
nou nou
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Superfries1996 schreef:Reza gaat vlammen dit seizoen, daar ben ik overtuigd. Schat hem wel in op een goal of twintig!
Zo die staat! Ik ben al blij als die 10 goals maakt en 5 assists heeft.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Rick schreef: Zo die staat! Ik ben al blij als die 10 goals maakt en 5 assists heeft.
Ik ben al blij als te Vrede en Veerman niet spelen.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

25 wedstrijden 2 goals een echte spits !!!!!!!!!!!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Superfries1996 schreef:Reza gaat vlammen dit seizoen, daar ben ik overtuigd. Schat hem wel in op een goal of twintig!
Gebaseerd op...??

Dit is een weinig scorende spits. Zeker op de hoogste niveaus.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Je hebt je punt gemaakt Thinkman. Duidelijk. En begrijpelijk gezien je ervaringen zoals je die hierboven beschrijft. Echter is Reza een voetballer. Die trots is voor zijn land te hebben kunnen uitkomen. Niets meer niet minder, in mijn ogen. Waarmee ik niets wil afdoen aan hetgeen je zegt, overigens. Vanaf hier echter graag weer verder over voetbal.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Thinkman, met jouw onderbouwing kan ik me inleven in je mening bedankt voor de uitleg.

In hoeverre de "domme" voetballers zich het lot van mensen aantrekken weet ik niet. Mijn gevoel zegt dat men dit niet meeneemt in een beslissing.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Iran is een prachtig land met een zéér vriendelijke bevolking. Iran staat echter ook onder controle van een weerzinwekkend regime, dat geldt echter voor veel meer landen in de Arabische wereld, waarbij het alternatief alleen maar erger is: zie Syrië, Libië, etc.
nou nou
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Thinkman schreef:...wollypolly.

Wel eens een openbare ophanging of steniging gezien?
Wat een vre-se-lij-ke vergelijking. Politiek en religie lijkt me iets compleet anders dan voetbal. Zou Messi zich ook niet moeten neutraliseren om van het luchtje van een voormalig Argentijns dictator en massamoordenaar te moeten ontdoen? En zo zijn er nog wel meer voorbeelden op te noemen. Ik vind deze vergelijking best wel ver gaan. Weet je dat Iran nog niet zo heel lang geleden een behoorlijk vrij en 'westers' land was, vergeleken met Turkije van een paar jaar terug? Totdat er een stel godsdienstfanaten daar alles en iedereen opgef#ckt hebben. Maar met voetbal heeft het niets te maken. En met Reza al helemaal niet. Vraag je in eerste instantie eens af waarom hij en zijn familie überhaupt naar Nederland gekomen zijn. Dat zal vast niet voor niets zijn geweest.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Voordat het hier over politiek gaat en we een hele verhitte discussie gaan krijgen over dit zwaarbeladen onderwerp wil ik hierbij graag verzoeken het voetbal gerelateerd te houden. Dank.
Plaats reactie