Jurgen Streppel

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 23-05-2016 11:08

fuotbalgek schreef:Wanneer ze hier het dubbele krijgen, en dat kan hier op zo'n cruciale positie, plus meer budget dan is het voor heide heren gewoon een mooie stap.


Het dubbele daar geloof ik niet in. Tevens waarom zou je een gestroomlijnde organisatie die in de groei zit voor een club die stil staat, het standaard onrustig is en waar oude clubiconen in je nek zitten. Je kan het zien als een uitdaging maar je bent al je zekerheid kwijt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 23-05-2016 11:39

De mogelijkheden om het dubbele te bellen zijn hier, het is wel een strategische keuze die Eisinga moet maken. Maar iedereen weet hoe cruciaal deze positie voor je sportieve en financiële prestaties is. Met het voetbal begint en staat alles. Dus wat mij betreft geen concessies op dit gebied, gaan voor het beste dat je kunt krijgen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 23-05-2016 11:57

Marc v Hintum is toch niet de oplossing ?
Een paar jaar TD bij Willem 2 en een paar jaar hoofdscouting van Vitesse. Maar van Vitesse weten we dat ze spelers bij Chelsea vandaan halen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Otsje P » 23-05-2016 12:11

Wizard schreef:Ben bang dat je teveel doem denkt Otsje. Van Heracles naar Heerenveen, maar ook van PEC naar Heerenveen is nog steeds een behoorlijke stap voorwaarts. Vonk was te onervaren en Hansma zat in de verkeerde periode op de verkeerde plek. Wanneer er een leuke hoofdsponsor wordt aangesteld, ben ik ervan overtuigd dat de rust weer wat meer terugkeert. Juist ligt er voor een TD nu een prachtige club klaar die voldoende mogelijkheden heeft om weer omhoog te kijken en te groeien.
Prima uitdaging dus. Dat Heracles boven ons is geëindigd zal niet veel vaker gebeuren en PEC doet het verrassend goed, maar kan door één of twee tegenvallers zomaar weer rond de degradatiestreep spelen. Die hebben nauwelijks financiële mogelijkheden, maar hebben geluk met een stevige directie en een prima trainer.


Ik hoop dat je gelijk hebt Wizard. Ik wordt niet vaak voor pessimist uitgemaakt, maar ik zie het momenteel wat Heerenveen betreft wel een beetje somber in.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1996 » 23-05-2016 12:21

BK2007 schreef:Marc v Hintum is toch niet de oplossing ?
Een paar jaar TD bij Willem 2 en een paar jaar hoofdscouting van Vitesse. Maar van Vitesse weten we dat ze spelers bij Chelsea vandaan halen.


Voor die Chelsea-huurlingen hoef je geen goede scouting/TD te hebben om te zien dat ze goed kunnen voetballen, maar verder heeft Vitesse de zaakjes ook wel op orde hoor: van spelers als Qazaishvili, Nakamba en Rashica had nog nooit iemand gehoord, maar dat zijn stuk voor stuk geweldige voetballers gebleken, die gezamenlijk nog geen half miljoen hebben gekost. Dát is scouting!
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wolliepoly » 23-05-2016 17:02

Misschien is Hansma wel weer een optie....
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Feanfan13 » 23-05-2016 17:22

Wolliepoly schreef:Misschien is Hansma wel weer een optie....


Nee je moet beginnen met een schone lei, hiermee gaan vrees ik meteen bij een aantal medewerkers de haren in de nek omhoog staan.

op dit moment zou Nico-jan Hoogma toch de beste optie zijn.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 23-05-2016 18:02

Even rondkijken bij andere clubs levert nou ook niet veel soeps op.
Wat te denken van Ted van Leeuwen of Mo Allach...
Die wil je hier ook niet zien. Hansma deed op zich best aardig zijn werk maar werkt nu via zijn advieskantoor en dan zou je zijn kantoor tegenwoordig moeten inhuren, verder denk ik dat hij ook een flinke smet heeft. Dus valt ook af.
Verder hoef je natuurlijk ook niet te denken aan een Van Geel of Brandts. Hoogma of Nijkamp lijken ook onhaalbaar.

Misschien moet je dan toch kijken naar een Van Hintum.
Vraag me ook af wat Streppel allemaal te bespreken had de afgelopen weken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Hakansson » 23-05-2016 21:45

In het kader van name droping.

Jan de visser , jaren lang actief in de voetbalwereld als spelers.makelaar en kent de club goed
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 24-05-2016 03:44

Ik vind Stan Valkx niet eens zo'n raar idee. Werkt nu ergens in de marge volgens mij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 24-05-2016 08:33

BK2007 schreef:Even rondkijken bij andere clubs levert nou ook niet veel soeps op.
Wat te denken van Ted van Leeuwen of Mo Allach...
Die wil je hier ook niet zien.


Wat is er mis met Ted van Leeuwen? Heeft die het zo slecht gedaan bij Agovv, Vitesse en Twente?
Van Leeuwen heeft onder andere Klaas-Jan Huntelaar, Dries Mertens, Nacer Chadli en Gonzalo García García naar AGOVV weten te halen dus neus voor talent heeft hij wel Daarnaast wist hij onder andere Stanley Menzo en John van den Brom te contracteren als trainer bij AGOVV. De man heeft ervaring en netwerk.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 24-05-2016 08:36

Mackan68 schreef:Ik vind Stan Valkx niet eens zo'n raar idee. Werkt nu ergens in de marge volgens mij.


Vanaf 2014 werkt Valckx voor VVV als adviseur voetbalzaken en is in die functie verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie en de algehele scouting.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor nickstok » 18-06-2016 12:10

Even een paar quote's uit het interview van Streppel in de LC:
Als hij vandaag op sportpark It Paradyske in Langezwaag voor het eerst voor een bijna voltallige Heerenveen-selectie staat, weet Streppel al wat voor vlees hij in de kuip heeft. In de afgelopen weken sprak de nieuwe trainer met menig speler. Hij weet waar het in de selectie aan ontbreekt, wat voor spelers er bij moeten voordat de zomerse transferwindow op 31 augustus sluit.

Streppel: ,,Over het algemeen moet er ervaring bij. Dat zit ‘m niet zozeer in leeftijd, maar in het herkennen van momenten. Je ziet het nu tijdens het EK: niet de jochies gaan dat winnen, maar de ervaren spelers. Bij Heerenveen is Erwin Mulder de oudste speler. De rest zit onder de 24. Vooral daar moeten we een slag maken.’’

,,Er zit al veel kwaliteit en talent in de selectie, maar er moet kwaliteit bij. Hoeveel? Dat zien we wel. De eerste twee weken gaan we evalueren. Maar het moet ook haalbaar zijn. Voorlopig gaat er niemand weg. Heel veel tijd hebben we niet. Zeven weken voorbereiding lijkt heel lang, maar dat is het niet. Ik wil de selectie zo snel mogelijk rond hebben.’’

,,Het vertrek van Hans, wat ik persoonlijk heel vervelend vind, en de komst van Gerry heeft wel enige vertraging gebracht. Anders waren we al wat verder geweest met de spelersgroep. Maar daar zeuren we niet over. We weten wat we willen. En bij mij is het glas altijd halfvol.’’ Streppel heeft wel van directeur Luuc Eisenga meegekregen dat er financieel het een en ander mogelijk is.


Zoals ik het lees willen ze vooral ervaring halen, en is er wel wat te besteden. Hij geeft echter ook aan dat ze de eerste twee weken gaan evalueren hoeveel kwaliteit er eigenlijk bij moet. Dat doet mij vermoeden dat we nog wel even kunnen wachten op de eerste (inkomende) transfers...
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Crash » 18-06-2016 14:04

Evalueren. Alsof je na een paar wedstrijden terugkijken niet ziet wat er bij moet komen. Sterker nog: je hoeft dit forum er maar op na te slaan. Is in een middagje gedaan.

Het is heel simpel: er moet versterking komen in de as. Dus één centrale verdediger, zeker wanneer Otigba vertrekt (vd Hoorn?), één centrale middenvelder op 6 (Serero/Schaars?) en een spits die er 15 inlegt én de nummer 10 (Thern?) en de buitenspelers beter laat functioneren.

Realistisch? Met ons budget en gebrek aan ambitie waarschijnlijk niet. Wél nodig om weer in de subtop te belanden, dat dan weer wel. Haal je spelers met minder capaciteiten, prima, maar spreek dan ook uit dat je geen illusies hebt serieus mee te doen om de 'Europese plaatsen'. Da's wel zo eerlijk.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor TORCIDA » 18-06-2016 16:19

Dit forum erop na slaan. Hahaha. Leukste opmerking tot nu toe hier.... Mag toch hopen dat je een grapje maakt
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Crash » 18-06-2016 16:47

Tuurlijk een beetje gekscherend bedoeld. Echter is het toch op z'n minst merkwaardig dat er weer gevalueerd dient te worden? Streppel kan te rade gaan bij De Haan, Hamstra bij Vonk. Het is al zo lang duidelijk waar versterking nodig is? Dat ziet zelfs een leek.

Het doet een beetje denken aan Vonk zijn opmerking over 'evalueren en in je eigen tuintje kijken' aan het begin van vorig seizoen. En laten we eerlijk zijn, dat heeft niet zo best uitgepakt.

We moeten scouten ook niet moeilijk maken dan het is. Bij een echt goede voetballer, die ervaring heeft en dus al een tijdje meegaat, zie je immers zo of hij een versterking is. En laten we dat nu nodig hebben: bewezen goede voetballers, die het niveau omhoog trekken en waar de talenten zich aan op kunnen trekken. Talenten zelf hebben we genoeg momenteel. Dan is het nog een kwestie van kijken of ze betaalbaar zijn (transfersom/salarisbehoefte, etc.) en bij positief bericht een contract aanbieden. Het lijkt me na vorig seizoen onverstandig op 'buitenkansjes' te zitten wachten.

Het ziet er in ieder geval naar uit dat Serero, Schaars en Van der Hoorn (om er maar een paar te noemen), niet komen. Dat zijn spelers die je beter maken en waarvan ook al een tijdje bekend is dat ze los te weken zijn. Wanneer deze spelers hadden willen tekenen dan zou dit al zijn gebeurd. Er wordt waarschijnlijk weer flink gekrast op de lijstjes.

Maar goed, we wachten af... Hopelijk zijn de lijstjes voorzien van meer van dit soort spelers.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 18-06-2016 21:28

Natuurlijk weet men al lang wat er nodig is. Natuurlijk is men al bezig (geweest?) met Schaars. Natuurlijk creëert Streppel het beeld dat iedereen zich eerst mag laten zien en dat hij daarna samen met de TM gaat kijken waar er versterkingen nodig zijn. Ik maak me niet zoveel zorgen deze uitspraken, dit is lang niet het achterste van de tong van Streppel.

Meer zorgwekkend is dat bijvoorbeeld Twente aangeeft nu pas te kunnen handelen en een groot gedeelte van de gescoute spelers al een transfer heeft gemaakt. Hebben wij dan een compleet andere vijver waarin nog niet veel transfers zijn gemaakt? Of is voor de benodigde versterkingen keuze 1 t/m 3 het al niet geworden?

Linksom of rechtsom hoop ik gewoon op korte termijn een echte versterking binnen te zien komen voor middenveld of spits. Geeft de voorbereiding wat meer waarde en ons als fans meer vertrouwen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor bollebert » 19-06-2016 13:11

Verwacht maar niks misschien wat huurspelers dan houd het wel op...
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Superfries1994 » 19-06-2016 19:03

fuotbalgek schreef:Natuurlijk weet men al lang wat er nodig is. Natuurlijk is men al bezig (geweest?) met Schaars. Natuurlijk creëert Streppel het beeld dat iedereen zich eerst mag laten zien en dat hij daarna samen met de TM gaat kijken waar er versterkingen nodig zijn. Ik maak me niet zoveel zorgen deze uitspraken, dit is lang niet het achterste van de tong van Streppel.

Meer zorgwekkend is dat bijvoorbeeld Twente aangeeft nu pas te kunnen handelen en een groot gedeelte van de gescoute spelers al een transfer heeft gemaakt. Hebben wij dan een compleet andere vijver waarin nog niet veel transfers zijn gemaakt? Of is voor de benodigde versterkingen keuze 1 t/m 3 het al niet geworden?

Linksom of rechtsom hoop ik gewoon op korte termijn een echte versterking binnen te zien komen voor middenveld of spits. Geeft de voorbereiding wat meer waarde en ons als fans meer vertrouwen.

Over dat van Twente heb ik mij ook verbaasd. De gehele Eredivisie is nog nauwelijks op gang gekomen qua transfers. Groningen heeft zich aardig versterkt met twee noemenswaardige spelers, Ajax heeft net een aankoop gedaan, maar dan houdt het ook wel een beetje op. AZ misschien straks met Van Eijden en dan Fred Friday. Ik begrijp dus die hele uitspraak van Van Leeuwen niet, dat alle spelers alweer weg zijn. Dat valt volgens mij heel erg mee.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 20-06-2016 06:52

Is Brian Vandenbussche toch ook een mooie kandidaat om keeperstrainer te worden. Zullen een hoop supporters super vinden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 20-06-2016 07:43

BK2007 schreef:Is Brian Vandenbussche toch ook een mooie kandidaat om keeperstrainer te worden. Zullen een hoop supporters super vinden.


Verdiepen BK, probeer eens. Brian heeft zijn contract al verlengd.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 20-06-2016 07:49

Ah. Bedankt voor de info Grimo. Aan jou heb ik iets.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Wizard » 20-06-2016 12:30

BK2007 schreef:Ah. Bedankt voor de info Grimo. Aan jou heb ik iets.

Wellicht voortaan even wat meer in de inhoud verdiepen, voordat je lukraak weer iets roept/post.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 20-06-2016 17:20

Grimo schreef:Verdiepen BK, probeer eens. Brian heeft zijn contract al verlengd.

Wizard schreef:Wellicht voortaan even wat meer in de inhoud verdiepen, voordat je lukraak weer iets roept/post.


Ik bewonder jullie engelen geduld, maar als je nu nog steeds de illusie hebt dat er nog een post van enig niveau komt van BK, geloof je waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas :lol:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor BK2007 » 20-06-2016 17:22

Nou, nou, nou.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 20-06-2016 17:54

BK2007 schreef:
Ik bewonder jullie engelen geduld, maar als je nu nog steeds de illusie hebt dat er nog een post van enig niveau komt van BK, geloof je waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas :lol:


Jij bent gewoon Prem he? :wink:
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor abegoal » 20-06-2016 18:08

Nu leg je bk mijn woorden in de mond!

Maar goed, ik zal mijn antipathie jegens BK en Sinterklaas niet meer benoemen hier. 8)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Grimo » 15-07-2016 07:51

Wat vinden jullie van Streppel tot nu toe en zover we kunnen oordelen?

Ik vind zelf dat hij een positieve indruk maakt. Zit op de training boven op de groep. Larsson gaf vandaag ook aan in de LC, dat Streppel de groep heeft goed gedaan, veel energie geeft en dat dat hun aansteekt. Tevens lijkt het erop dat dat Streppel lekker wil aanvallen. Als ik de speelstijl met veel pressie zie gaan we ongetwijfeld veel leuke wedstrijden zien, we zullen er ook wel eens mee op onze bek gaan en tegen een zeper aan lopen maar ok. Dat overkwam Zwolle en Heracles ook wel eens vorig seizoen maar als de balans goed is gaan we met deze speelwijze meer leuke wedstrijden zien denk ik. Ze draaien tot nu een prima voorbereiding, de wedstrijden zijn nog niet tegen hoogvliegers maar wel ideeal om de aanvalspatronen en opbouw er in te slijpen. Tevens wordt er veel gescoord en worden er veel kansen gecreeerd. Ook heeft Larsson nieuw elan en is meer leider aan het worden lijkt het. Met twee, drie echte versterkingen kwalitaitief en niet kwantitief kan dit best wel weer eens een leuk seizoen worden. Ik heb er een goed gevoel bij.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor fuotbalgek » 15-07-2016 08:42

Ben het met je eens, het meest positieve zover deze zomer is Streppel zijn werkwijze en beoogde tactiek.

Zonder spectaculaire versterkingen zal er door de huidige spelers uit een ander vaatje getapt moeten worden en ik heb wel het gevoel dat Streppel dit los weet te krijgen. Met een speelstijl die ook beter aansluit.

Wanneer Streppel één kwalitatieve versterking op het middenveld krijgt staan we er niet zo slecht op verwacht ik. Benieuw hoe deze ploeg zich houdt tegen de sterkere tegenstanders van de voorbereiding. Het belooft in ieder geval meer spektakel in het Abe Lenstra stadion. En dat is broodnodig voor de klantenbinding.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jurgen Streppel

Berichtdoor Mackan68 » 15-07-2016 15:11

Grimo schreef:Wat vinden jullie van Streppel tot nu toe en zover we kunnen oordelen?
............ Ik heb er een goed gevoel bij.

Ik ook. Beter wedstrijden met 4-3 verliezen met aanvallend voetbal dan een waardeloze wedstrijd aangluren en alsnog met 1-0 het schip in gaan. Wanneer er veel kansen gecreëerd worden zal, ook wanneer ze een tijdje niet binnen willen vallen, het kwartje toch een keer de goede kant opvallen. Hopelijk gebeurt dat meteen aan het begin van het seizoen. Dan kun je meteen met een beetje vertrouwen vooruit kijken. Aan het begin van het seizoen zijn er een paar lastige wedstrijden (op papier) Als je daar een beetje aardig doorheen komt ben je in ieder geval al redelijk koopman.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 63 gasten

cron