Hoofdsponsor

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Men zal ook op tijd aan een plan B moeten gaan werken voor als het niet lukt een sponsor te strikken: het shirt per wedstrijd verhuren of voor een serie van wedstrijden. Een leeg shirt brengt helemaal niets op.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

B&F is een snel groeiend internationaal bedrijf aan het worden, en sluit qua identiteit goed aan op een sportclub. Wanneer deze club zeer geïnteresseerd was dan had je hier best concessies voor kunnen doen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Coolblue en Corendon in de race volgens Fean Online.

http://www.feanonline.nl/nieuws/11510/- ... veen-.html

Coolblue heeft hierbij mij voorkeur. Prachtig merk.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Kijk. Dat zijn namen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Beide inderdaad mooie namen waarbij ook mijn voorkeur uitgaat naar Coolblue lekker toepasselijktoepasselijk.

Ookal zou het wel erg interessant zijn als seizoenkaarthouders 10% korting krijgen op hun vliegreis met Corendon. Deze regeling hebben ze met meer bedrijven. Zou toch zeker extra stimulans zijn om een seizoenkaart te nemen haha.
Silver

Bericht door Silver »

Zijn inderdaad beide mooie partijen. Vraag me dan alleen af hoe het logo van CoolBlue op het shirt komt? Hopelijk niet met die oranje stip. Maar goed, dat is wat op de zaken vooruit lopen :wink:
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Ik denk dat een oranje stipje niet echt de grootste onoverkomenlijkheid is. :wink:
Het beeldmerk van Unive is origineel ook groen en staat ook in rood op het shirt.
Er zal wel iets over het shirt en de sponsornaam contractueel zijn vastgelegd, lijkt mij.
Daarnaast kun je, om de sponsor tegemoet te komen, altijd iets doen met uit tenue en de overige teamwear.
Laatst gewijzigd door sonnema op 10-05-2016 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

fuotbalgek schreef:B&F is een snel groeiend internationaal bedrijf aan het worden, en sluit qua identiteit goed aan op een sportclub. Wanneer deze club zeer geïnteresseerd was dan had je hier best concessies voor kunnen doen.
In 2013 'slechts' 16,3 omzet. Ik mag dan hopen dat dat de afgelopen jaren flink is gegroeid, want met zulke omzetten kan je nooit hoofdsponsor van Heerenveen worden.

Corendon en Coolblue zijn ook meer aansprekende namen.
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Desalniettemin hoop ik dat ze zowel Corendon, Coolblue & body&fit aan onze club weten te binden als CO-sponsor.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dan heb je het over drie jaar terug bij een bedrijf dat hun pand recentelijk heeft uitgebreid omdat het een geweldige groei doormaakt. Die 16 miljoen zal behoorlijk achterhaald zijn. Ten opzichte van drie jaar terug is B&F een organisatie van een veel grotere orde geworden.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Feanfan13 schreef:Desalniettemin hoop ik dat ze zowel Corendon, Coolblue & body&fit aan onze club weten te binden als CO-sponsor.
Wanneer ze meerdere partijen weten binnen te halen zou dat natuurlijk top zijn. Body en Fit zie ik nog wel als Co Sponsor, de andere twee lijken mij meer richting hoofdsponsor of niks te gaan.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Coolblue zou wel echt een hele gave hoofdsponsor zijn! Een vernieuwend en vooruitstrevend bedrijf met een groot marktaandeel. Hopelijk kunnen ze met hun vooruitstrevendheid een paar flinke schoppen geven tegen de vastgeroeste bende binnen de organisatie van de club. Zou het te gek vinden als het Coolblue zou worden!

Daarnaast, Coolblue-white army klinkt ook best lekker :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ebiede,
Hoe zit het nou met jou koekjesfabriek ?
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

BK2007 schreef:Ebiede,
Hoe zit het nou met jou koekjesfabriek ?

Daar is mee gepraat.
Spijt heb je morgen maar!
Silver

Bericht door Silver »

sonnema schreef:Ik denk dat een oranje stipje niet echt de grootste onoverkomenlijkheid is. :wink:
Het beeldmerk van Unive is origineel ook groen en staat ook in rood op het shirt.
Er zal wel iets over het shirt en de sponsornaam contractueel zijn vastgelegd, lijkt mij.
Daarnaast kun je, om de sponsor tegemoet te komen, altijd iets doen met uit tenue en de overige teamwear.
Klopt, meende wel eens iets gelezen/gehoord te hebben dat de sponsorlogo's op het thuisshirt altijd in het rood moeten.
(blijft op één of andere manier toch raar om 't shirt zo te zien zonder Univé erop, zal stukje gewenning zijn.)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Dat zijn mooi namen. Vraag mij wel af of deze bedrijven het prettig vinden dat hun namen naar buiten zijn gebracht. Lijkt mij dat ze dat niet zo prettig vinden.

Met name Cool Blue zou als enorme groeier, klantgerichtheid en vernieuwing helemaal top zijn. Wanneer die 1 miljoen aftikken met wat mooie deals dan zou ik hun logo voor lief nemen. Jammer dan dat er een oranje stipje op het shirt staat.

Hoop dat ze dan ook wat vernieuwing kunnen verzorgen in de klantbenadering en de aansturing van de club. Wat met name Vonk eruit kraamt en presteert is diep treurig.
Laatst gewijzigd door zweed1 op 10-05-2016 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

zweed1 schreef:Hoop dat ze dan ook wat vernieuwing kunnen verzorgen in de klantbenadering en de aansturing van de club. Wat met name Vonk eruit kraamt en presteert is die treurig.
Juist! Ik denk dat wij meer aan Coolblue kunnen hebben dan andersom het geval zou zijn.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

De ceo van Coolblue Pieter Zwart frisse ideen, creatief klantvriendelijk, sterke groei ambitie past dat bij de onze club ? die juist gerund wordt door op het verleden terende niet creatieve en weinig ambitieuze leiding van onze club?
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Zowel Corendon als coolblue klinken mij goed in de oren. Hopelijk kunnen ze zo snel mogelijk een deal realiseren zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
SanderPK
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 28-12-2013 22:58

Bericht door SanderPK »

Moet de hoofdsponsor ook per se in een wit vak staan? Had wel eens gelezen dat dat bij Univé wel moest, maar dat hoeft niet bij elke sponsor lijkt me. Niet elke 'gestreepte' club heeft de hoofdsponsor in een wit vak staan. Zou het zelf wel mooier vinden als de blauwe banen worden doorgetrokken.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

SanderPK schreef:Moet de hoofdsponsor ook per se in een wit vak staan? Had wel eens gelezen dat dat bij Univé wel moest, maar dat hoeft niet bij elke sponsor lijkt me. Niet elke 'gestreepte' club heeft de hoofdsponsor in een wit vak staan. Zou het zelf wel mooier vinden als de blauwe banen worden doorgetrokken.
Als sponsor wil je dat je logo/naam goed zichtbaar is. Als je de blauwe banen doortrekt, en daar dan een sponsornaam overheen/doorheen kwakt, dan wordt het bijzonder onleesbaar en bijzonder lelijk naar mijn bescheiden mening.

Zonder sponsor kan je die lijnen mooi doortrekken, maar met sponsor wordt dat een knoeiboel.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

zweed1 schreef:De ceo van Coolblue Pieter Zwart frisse ideen, creatief klantvriendelijk, sterke groei ambitie past dat bij de onze club ? die juist gerund wordt door op het verleden terende niet creatieve en weinig ambitieuze leiding van onze club?
Goeie opmerking weer.

Hiermee brandt je direct de nieuwe organisatie af zonder dat ze een kans gehad hebben hun ideeën te presenteren.

Ga hier lekker door met de negatieve saus over alle ontwikkelingen te gieten.
Ik pas hier niet
jelgrins
Nieuw talent
Berichten: 104
Lid geworden op: 28-12-2007 17:24

Bericht door jelgrins »

Hoe komt het toch dat de namen van al deze potentiele sponsoren nu al op straat liggen terwijl de onderhandelingen nog gaande zijn? Dit lijkt me niet in het belang van de club. Hiermee wekt de club geen vertrouwen bij deze ondernemers en betekent dit imagoschade voor de club. Ik hoop echt van harte dat een van deze bedrijven alsnog de stap naar hoofdsponsorschap durft te zetten.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ow nee hoor. Ze zitten beide al in een vergevorderd stadium en dan krijg je dat er namen naar buiten komen. Zo vreemd is dat niet. Ook bij andere clubs gebeurt dat.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Wizard schreef:Ze zitten beide al in een vergevorderd stadium en dan krijg je dat er namen naar buiten komen. Zo vreemd is dat niet.
Even nieuwsgierig..weet je dit of vermoed je dit?
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef: Even nieuwsgierig..weet je dit of vermoed je dit?
Wizard hoort nog wel eens wat :wink:
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Otsje P schreef:
Wizard hoort nog wel eens wat :wink:
Ik ook :wink:
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef: Ik ook :wink:
Dan hebben jullie verschillende bronnen waarschijnlijk. Of jullie wordt om de beurt een scoop gegund :D
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Grimo doet toch geen uitspraken over een nieuwe hoofdsponsor ?
Tenzij hij nog niks heeft vernomen van zijn bron.
Weet je iets Grimo ? Of is het stil ?
Samen maken we de club sterk.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

BK2007 schreef:Grimo doet toch geen uitspraken over een nieuwe hoofdsponsor ?
Tenzij hij nog niks heeft vernomen van zijn bron.
Weet je iets Grimo ? Of is het stil ?

Het enige dat ik weet is dat het verhaal van Corendon en CoolBlue al een paar maanden speelt. Sindsdien bleef het daar ook stil over.
Plaats reactie