Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Riemer » 27-02-2005 22:12

mechielz schreef:Vriend van mij is door zijn knie gegaan daar. We weten nog niet precies wat er is. Hij kon er in ieder geval niet meer op lopen.


Hij is toch niet in zijn eigen muizeval gevallen :wink:

Trouwens waar was Oogje, heb de hele terug reis met 2 pints in de hand gelopen maar ze kwam niet opdagen. Zodoende moest ik die elke keer weer opdrinken. Hierdoor gisteren aardig min in het hoofd.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor kukkel » 27-02-2005 22:22

rolandos schreef:naja ik denk dat ik mezelf daar niet zo populair mee maak dus kan ik het beter hier vragen dus wat betekent DKV??


hahahaha :D

lezen vriend!
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Johnny '86 » 27-02-2005 23:13

naja ik denk dat ik mezelf daar niet zo populair mee maak dus kan ik het beter hier vragen dus wat betekent DKV??

Misschien weten ze het dertig kilometer verderop? Vraag maar ff... 8)

Ik ga je niet langer plagen, dkv = dertig kilometer verderop...zoals je had kunnen lezen :wink:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Venderwel » 28-02-2005 11:39

Zooo..ook ik ben intussen weer een beetje 'bij de pinken'. Was super in Newcastle!
Zelfs de reis vanuit ijmuiden was goed te doen! Als je tenminste om een uur of 6 al kunt gaan eten en niet al te veel zuipt. Ik geloof dat de mensen die om kwart voor 9 pas mochten eten, veel last hebben gehad, zeker toen ze in het seafood restaurant kwamen!!
Tsja, wie gaat er dan ook flink taan hijsen, met windkracht 8 op een boot op open zee?? Dat is toch vragen om kotsen of niet dan?

Heb me best vermaakt aan boord, zelfs nog even het zwembad ingedoken, wat automatisch een golfslagbad was.

Bij aankomst in Newcastle de spullen even bij het hotel gedropt en meteen naar het stadion gelopen (10 minuten) daarna even gaan eten in Fluid (cafe iets verder van het stadion dan Strawberry), wat meteen onze stamkroeg werd! mmmmm..gammon steak, is lekker!! Even wat rondgehangen, daarna terug naar het hotel, even zwemmen in het zwembad om vervolgens weer terug te gaan naar Fluid om daar weer wat te eten voor de wedstrijd. Dat ging niet door, want nadat wij die ochtend de eersten waren in die pub, waren er nu veeeeeel meer heerenveen supporters die hem hadden gevonden (ook niet zo moeilijk) dus was een beetje vol. Maar even een brood(je) gehaald bij Subway...ook errug goed! Daarna naar Shearer's...de pub in het stadion, was ook erg gezellig.
Vervolgens de wedstrijd....tsja..is al veel over verteld, VDB liet veel ballen los ja, maar heb later ook nog gezien dat dat niet de makkelijkste ballen waren. De Engelse kranten waren in elk geval lovend over zijn optreden!
Het was er trouwens koud!!!
De engelsen vonden het WEL leuk (tenminste degenen die daarna met een paar vrienden van mij hebben gesproken)dat we Sunderland zongen en die shirtjes werden gezwaaid, ze reageerden erop door te zingen: Are you Sunderland in discuise?
Ook het 'weer gaan zitten' gehalte viel bij ons wel mee...maar in andere vakken blijkbaar niet.
Een van mijn reisgenoten gaf aan dat hij meteen na de wedstrijd naar het hotel zou gaan en dat was eigenlijk voor ook het teken om dat te doen, ik was heel erg moe....en tot op het bod verkleumt. De rest van ons groepje is nog wel wat gaan drinken en hebben een leuk gesprek gehad met wat Newcastle supporters, die inderdaad verbaast waren dat wij mij 2-0 achterstand nogsteeds doorzongen!De reactie van 'ons': Ach ja...feestje he!
Ook de engelse mensen op de boot de terugreis waren verbaasd! Verloren en dan toch zo'n feest! Ook de security was al lang blij dat het Heerenveen was en niet bijvoorbeeld Feyenoord. Al waren er nog wel even wat paspoorten ingetrokken omdat er mensen aan het zingen waren??? Die zijn later teruggeven met de excuses van de manager....
Oh en op de terugreis was het gelukkig minder wild en dit gaf mij oa eindelijk de kans om voor het eerst tijdens de trip eens even fatsoenlijk door te drinken! Samen met een paar Amsterdammers die ook naar de wedstrijd waren geweest, Heerenveen fans?? Neuh hoor, gewoon voetballiefhebbers!!

Ik heb trouwens Omrop Fryslan en de Leeuwarder courant van de dag erna nog niet gezien, maar het schijnt dat Auke, 1 van de reisgenoten zowel op tv was als ook in de leeuwarder courant stond!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Arjen » 28-02-2005 11:49

Ik ben volgens mij een van de weinigen die het helemaal niet zo geweldig vond. De heenreis compleet verpest door zeeziekte, de dagen in Newcastle waren wel leuk en de wedstrijd wel aardig. De sfeer bij ons was wel leuk maar van Engelse sfeer heb ik weinig gemerkt behalve het groepje linksbovenin. En de terugreis wederom redelijk vroeg in bed gegaan om maar niet weer zeeziek te worden.
Ik ga in ieder geval niet weer met de boot naar Engeland dat is mij wel duidelijk, maar als Heerenveen zo blijft "presteren" in de competitie dan hoef ik daar niet bang voor te zijn :urgs: .
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor kukkel » 28-02-2005 12:11

[quote="Venderwel"Tsja, wie gaat er dan ook flink taan hijsen, met windkracht 8 op een boot op open zee??
Dat is toch vragen om kotsen of niet dan?![/quote]


Ik en mijn vriendjes hebben voor 3 westerse landen aan bier op gezopen.en we hadden nergens last van.
.Tuurlijk er waren wel wat mensen ziek die ook dronken maar ik dat je het wel los van elkaar kan zien.
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Venderwel » 28-02-2005 12:20

kukkel schreef:[quote="Venderwel"Tsja, wie gaat er dan ook flink taan hijsen, met windkracht 8 op een boot op open zee??
Dat is toch vragen om kotsen of niet dan?!



Ik en mijn vriendjes hebben voor 3 westerse landen aan bier op gezopen.en we hadden nergens last van.
.Tuurlijk er waren wel wat mensen ziek die ook dronken maar ik dat je het wel los van elkaar kan zien.[/quote]

Nou dat kun je dus echt niet los van elkaar zien!! Tuurlijk hebben er mensen overgeven die niet geronken hebben en inderdaad mensen zijn er mensen flink te keer gegaan en nergens geen last van, maar je kunt het echt niet helemaal los zien! Al dat klotsende bier in je maag bij wndkracht 8...
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor KingBee » 28-02-2005 12:24

Wij hadden nuchter meer last van het schommelen dan met drank op! Met de drank op heb je een reden om te schommelen! Das een stukje psychologische oorlogsvoering met je eigen hersenen! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het werkt, ik had nergens meer last van!
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Venderwel » 28-02-2005 12:34

KingBee schreef:Wij hadden nuchter meer last van het schommelen dan met drank op! Met de drank op heb je een reden om te schommelen! Das een stukje psychologische oorlogsvoering met je eigen hersenen! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het werkt, ik had nergens meer last van!


Nou ja, maakt ook niet uit, ik heb in elk geval niet het hele zeebanket onder gekotst!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Venderwel » 28-02-2005 12:36

Arjen schreef:Ik ben volgens mij een van de weinigen die het helemaal niet zo geweldig vond. De heenreis compleet verpest door zeeziekte, de dagen in Newcastle waren wel leuk en de wedstrijd wel aardig. De sfeer bij ons was wel leuk maar van Engelse sfeer heb ik weinig gemerkt behalve het groepje linksbovenin. En de terugreis wederom redelijk vroeg in bed gegaan om maar niet weer zeeziek te worden.
Ik ga in ieder geval niet weer met de boot naar Engeland dat is mij wel duidelijk, maar als Heerenveen zo blijft "presteren" in de competitie dan hoef ik daar niet bang voor te zijn :urgs: .


Tsja, ik kan me inderdaad dan voorstellen dat je het niet zo geweldig vond door zeeziekte, dat zou ik ook hebben dan denk ik

Ik heb trouwens van iemand gehoord dat dat groepje opgeschoten jeugd links van ons niet de fanatiekste Newcastle aanhang is, maar dat die ergens anders zitten/staan?
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Jeroen » 28-02-2005 12:51

mitrita schreef:voor liefhebbers die het nog eens na willen kijken en op DVD willen hebben:


http://tracker.bittorrent.to:9898/torrents/96cd09fe809b1b3c1975fa04233c6bc515946765.torrent


Zijn er mensen die dit bestand helemaal hebben kunnen downloaden? Zouden die hem nog even via bittorrent aan willen bieden, want er is nu niemand die hem aanbiedt... en ik wil de wedstrijd nog wel een keer zien eigenlijk.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Fotze » 28-02-2005 13:11

Venderwel schreef:Ik heb trouwens van iemand gehoord dat dat groepje opgeschoten jeugd links van ons niet de fanatiekste Newcastle aanhang is, maar dat die ergens anders zitten/staan?


Nee, dat is waar de fanatieke aanhang staat onder aan de trapopgang!


En Jeroen ik heb de wedstrijd inmiddels helemaal! Maar geen idee hoe ik hem moet aanbieden...
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Jeroen » 28-02-2005 13:12

gewoon in je bittorrent programma laten staan en uploaden...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor kukkel » 28-02-2005 14:21

Fotze Bumser schreef:
Venderwel schreef:Ik heb trouwens van iemand gehoord dat dat groepje opgeschoten jeugd links van ons niet de fanatiekste Newcastle aanhang is, maar dat die ergens anders zitten/staan?


Nee, dat is waar de fanatieke aanhang staat onder aan de trapopgang!


En Jeroen ik heb de wedstrijd inmiddels helemaal! Maar geen idee hoe ik hem moet aanbieden...



dus daar ook al onder aan die trap...............mmmmmmmmmmmm
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Avatar gebruiker
kukkel
Basisspeler
 
Berichten: 786
Geregistreerd op: 08-10-2004 12:25

Berichtdoor Venderwel » 28-02-2005 15:22

kukkel schreef:
Fotze Bumser schreef:
Venderwel schreef:Ik heb trouwens van iemand gehoord dat dat groepje opgeschoten jeugd links van ons niet de fanatiekste Newcastle aanhang is, maar dat die ergens anders zitten/staan?


Nee, dat is waar de fanatieke aanhang staat onder aan de trapopgang!


En Jeroen ik heb de wedstrijd inmiddels helemaal! Maar geen idee hoe ik hem moet aanbieden...



dus daar ook al onder aan die trap...............mmmmmmmmmmmm


hahahahahahahahaha, tsja....zou het besmettelijk zijn?
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Bliksem » 28-02-2005 15:52

1920/Sammygoal ook nog geneukt in Newcastle :mrgreen: ????
Bliksem
Selectiespeler
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:29
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Jaap F. » 28-02-2005 16:22

In het kader van de actie ' Fanmasters mogen spammen' hier mijn column over Newcastle:

http://sc.heerenveen.org/?p=supporters/column/133
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor marc » 28-02-2005 16:30

*klap klap* Super!! Ben ik toch niet de enige die gek is geworden en constant liedjes in zijn hoofd heeft :mrgreen:
marc
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 10-03-2003 13:00
Woonplaats: Gramsbergen

Berichtdoor Jeroen » 28-02-2005 16:56

Ik spam er nog een verslag over mijn trip achteraan, dat ik geschreven heb voor de http://www.newcastle-online.com fansite.

http://www.newcastle-online.com/article ... fans.shtml

hopelijk komt het een beetje overeen met de ervaring van anderen in Newcastle!
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Riepko » 28-02-2005 17:41

Mooi verslag Jeroen! Vraag me alleen af van hoeveel clubs een man supporter kan zijn. Ik tel met Heerenveen, Groningen en nu Newcastle al drie profclubs. De liefde voor The Knickerbockers is natuurlijk boven iedere twijfel verheven.

Ik vond het al met al een supermooie trip. Op de terugweg in London nog een bezoek gebracht aan Highbury en Stamford Bridge. In een kroeg bij het Chelsea-stadion de Carling Cup Final nog even meegepakt. Mooie ervaring, al vielen de luidruchtige supporters in de pub na 43 seconden even helemaal stil.
G.S.V.V. The Knickerbockers
Riepko
Nieuw talent
 
Berichten: 105
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:11
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor montana » 28-02-2005 18:19

Jeroen schreef:
mitrita schreef:voor liefhebbers die het nog eens na willen kijken en op DVD willen hebben:


http://tracker.bittorrent.to:9898/torrents/96cd09fe809b1b3c1975fa04233c6bc515946765.torrent


Zijn er mensen die dit bestand helemaal hebben kunnen downloaden? Zouden die hem nog even via bittorrent aan willen bieden, want er is nu niemand die hem aanbiedt... en ik wil de wedstrijd nog wel een keer zien eigenlijk.

mij lukt het ook niet om het te downloaden ... zo net kon ik nog heel even downloaden maar dat is inmiddels ook weer onmogelijk...
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor Sjoerd » 28-02-2005 18:38

Hier nog even een verlate reactie. Kan het niet laten.

Wat waren het legendarische dagen, de sfeer was overal geweldig; boot, pub, stadion, pub, club, boot.
Iedereen bedankt!
Petter Hansson, rots in de branding.
Sjoerd
Selectiespeler
 
Berichten: 184
Geregistreerd op: 18-08-2003 18:25
Woonplaats: Wommels

Berichtdoor sc Sint Nyk » 28-02-2005 19:20

Ik zat net de foto’s even te bekijken van de trip naar Engeland, kan gerust zeggen dat ik van alle dagen dat ik er geweest ben heb genoten, zelfs de heen reis want had geen last van zeeziekte. :D
sc Sint Nyk
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 27-01-2005 20:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Superfries88' » 28-02-2005 19:25

Voor meer foto's --> http://www.fotoredactie.nl ..
Staan ook 2 foto's van het uitvak (vanaf het veld dan) op.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor pyter » 28-02-2005 19:26

Trouwens ook leuk dat wat de stadionspeaker gister omriep tijdens de wedstrijd, dat Heerenveen van alle kanten complimenten heeft gekregen over het vertoonde gedrag. Volgend jaar maar weer Newcastle loten zou ik zo zeggen:)
pyter
Basisspeler
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:49
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 28-02-2005 20:14

Poeh wat een geweldige trip.
Heenrijs was super gezellig op de boot, staan zingen, en goed gegeten.
Busreis duurde wel erg lang (shagjes zitten kouwen).
In engeland in een pub gezeten met mensen van de gemiddelde leeftijd 65. (kon arnaud zo gau niet herkennen :mrgreen: )
Viel me wel op dat ze allemaal gokken op die paardenraces en de meeste mensen vonden het te duur op de wedstrijd te bezoeken, ook vertelde iemand mij dat er een hoop supporters niet konden komen omdat ze verderop in engeland vast zaten in de heuvels.
Ook ik vond dat de engelsen zeer gastvrij waren en iemand zelfs het adres van de club hebben om een brief te sturen.
En wat een kippenvel in het stadion wat een sfeer geweldig (waar waren die 1600 mensen gister bij de thuiswedstrijd????)
Kortom heb me best vermaakt en zien dat we ons weer plaatsen voor leuke europese trips.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Riemer » 28-02-2005 22:40

De Tike Utd schreef:Op terugreis vrijdagmiddag kregen we de enige domper. Omdat we zongen van die mooie club uit het noorden en onze trots niet onder stoelen of banken staken werden onze paspoorten ingenomen. De aanwezigheid van een hele foute bodyguard zorgde alleen maar voor olie op het vuur. Na een biertje en een half uur bezinning hebben we het paspoort teruggeeist. De bootmanager stond ons uiteindelijk te woord en bood zijn verontschuldigingen aan toen hij hoorde op basis waarvan onze paspoorten waren opgeeist. We kregen zelfs een biertje van hem.
De rest van de avond zijn we zeer enthousiast en vocaal zeer aanwezig in de Ierse pub geweest. Zelden zo trots op mijn cluppie geweest. Toen de speaker vanmiddag in het ALS meedeelde dat DFDS en Newcastle hun had gecomplimenteerd over het gedrag van de feanfans, tsja, toen was daar weer dat trotse gevoel. We're going all the way!


Zongen jullie ook niet iets over die gene die bij de gate stond? Die toevallig Steven heet? Zoja dan was jullie nivo wel heel laag en had ik jullie idd ook op die manier terug gepakt.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Butler » 01-03-2005 00:19

(waar waren die 1600 mensen gister bij de thuiswedstrijd????)



die zaten allemaal verspreid over het stadion.



mij lukt het ook niet om het te downloaden ... zo net kon ik nog heel even downloaden maar dat is inmiddels ook weer onmogelijk...




Voor mensen die de wedstrijd nog willen hebben, ik heb hem op een ftp gezet, die zeer snel download, met chello classic zo'n 400 kb.
Thuiswedstrijd staat er ook nog bij.
Pm me even voor de ftp, denk niet dat de fanmasters het waarderen als ik hem hier neerzet.


Van jeroen kan et, dus hierbij ook de ftp


ftp://212.227.38.154/Upload/tag/filled/here/by/remko/




Alle mappen zijn helaas verwijderd, staat er niet meer op.
Laatst bijgewerkt door Butler op 05-03-2005 12:48, in het totaal 2 keer bewerkt
Butler
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 07-12-2004 16:53

Berichtdoor Venderwel » 01-03-2005 10:24

Riemer schreef:
De Tike Utd schreef:Op terugreis vrijdagmiddag kregen we de enige domper. Omdat we zongen van die mooie club uit het noorden en onze trots niet onder stoelen of banken staken werden onze paspoorten ingenomen. De aanwezigheid van een hele foute bodyguard zorgde alleen maar voor olie op het vuur. Na een biertje en een half uur bezinning hebben we het paspoort teruggeeist. De bootmanager stond ons uiteindelijk te woord en bood zijn verontschuldigingen aan toen hij hoorde op basis waarvan onze paspoorten waren opgeeist. We kregen zelfs een biertje van hem.
De rest van de avond zijn we zeer enthousiast en vocaal zeer aanwezig in de Ierse pub geweest. Zelden zo trots op mijn cluppie geweest. Toen de speaker vanmiddag in het ALS meedeelde dat DFDS en Newcastle hun had gecomplimenteerd over het gedrag van de feanfans, tsja, toen was daar weer dat trotse gevoel. We're going all the way!


Zongen jullie ook niet iets over die gene die bij de gate stond? Die toevallig Steven heet? Zoja dan was jullie nivo wel heel laag en had ik jullie idd ook op die manier terug gepakt.


Hij heette volgens mij geen Steven, maar zag er een beetje uit als Steven Segal en deed ook beetje kijk-mij-eens-stoer-zijn achtig. Dus dan mag je hem wel beetke plagen.
Heb met de security gesproken en die waren allemaal prima te spreken over de supporters.
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Roelof » 01-03-2005 12:00

Die mensen van de beveiliging waren compleet overbodig. We kwamen ze om twee uur 's nachts nog tegen in de Blu Bambu, dus waarschijnlijk hadden ze slecht zin door het gebrek aan slaap...
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten