Mitchell te Vrede

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor 12eMan » 11-04-2016 07:56

Zoals Veerman in de ploeg komt, daar straalt iets van uit. Het neigt naar een vorm van arrogantie maar dat is het niet. OK, hij schiet die bal niet binnen maar we weten allemaal dat die ballen er 9 van de 10 keer wel in gaan.

Te Vrede is toch echt de (stuk) mindere variant. Als je wat wilt zul je een van beide moeten slijten. Mijn voorkeur gaat echt uit naar een nieuwe spits + Veerman en Te Vrede mag op zoek naar een nieuwe club.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 11-04-2016 08:17

Deze spits is zo slecht. Seizoen afmaken met Veerman, volgend jaar Veerman op de bank en Te Vrede weg. Verscheur het contract maar gewoon.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Grimo » 11-04-2016 09:26

fuotbalgek schreef:Deze spits is zo slecht. Seizoen afmaken met Veerman, volgend jaar Veerman op de bank en Te Vrede weg. Verscheur het contract maar gewoon.


Verscheuren? Je moet het nog afkopen ook.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 11-04-2016 09:53

Dat weet ik Grimo, heb niet de illusie dat een andere club het wil afkopen. En dat zal ook de reden zijn dat hij hier niet weg komt. Wellicht kun je iets terugverdienen door hem te verhuren.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Mackan68 » 11-04-2016 20:08

Flying Tilster schreef:
Die palingroker heeft meer techniek in zijn linkerteen dan Te Vrede in zijn hele lichaam.
Ja.. hij had die bal af moeten geven idd.. maar met hem ben je gevaarlijker dan met Te Vrede.
Die heeft werkelijk weer helemaal niks goeds gedaan. Geen enkel duel echt gewonnen.. niet balvast..

De dissonant in de ploeg vandaag.. zo slecht!

Hij was slecht. En Veerman net zo. Als die vele malen beter was geweest had hij vaker gespeeld. Heb hem zondag wéér geen kopduel zien winnen. Omdat hij ze niet aangaat én omdat Henkie hoogtevrees het verdomt om te springen. En jij hebt met je Veermanbrilletje op Te Vrede geen kopduel zien winnen. Wat hij dus wel deed. Maar dat waren natuurlijk weer ballen die per ongeluk op zijn hoofd kwamen.... :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Flying Tilster » 11-04-2016 20:59

Mackan68 schreef:En jij hebt met je Veermanbrilletje op Te Vrede geen kopduel zien winnen. Wat hij dus wel deed:


De eerste de beste bal die Veerman kreeg hield hij bij zich en gaf hij nog goed af ook :wink:
Dat heb ik Te Vrede niet zien doen.. leuk dat hij enkele luchtduel won, maar hadden wij de 2e bal daarna ook?
Nee.. want Te Vrede springt leuk mee.. maar je hebt er geen flikker aan.

Beide spitsen horen niet in ons shirt rond te lopen, dat is wel duidelijk. Maar Veerman doet voetballend beter mee dan Te Vrede. Bovendien is hij ondanks zijn sjokkerige houding een stuk sneller dan Te Vrede. Veerman had die bal wellicht af moeten geven op Zeneli, maar Te Vrede was nog niet eens in de buurt van de 16 geweest.

Laten we hopen dat Vonk nu toch ook wel gezien heeft dat dit eigenlijk niet kan. Met een beetje spits hadden we toch wel enkele plekken hoger kunnen staan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor oldtimer » 11-04-2016 22:40

Te Vrede maakte bij zijn megakans de verkeerde keuze door te proberen rechts om de keeper heen te gaan. Daar was geen ruimte ook al door de aanwezigheid van Zeneli. Hij had in een beweging voor de keeper langs moeten kruisen en de bal met links moeten inschieten. Daar lag wel de ruimte. Maar goed, achteraf ben je altijd wijzer natuurlijk.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Rick » 12-04-2016 08:06

Wat een discussie zeg. Veerman heeft meermaals een drie gehaald met meerdere wedstrijden om te janken. Ballen die van z'n voet afspringen en kaatsen kan die nauwelijks. Dan viel te Vrede in en scoorde die en toen was iedereen weer voor te Vrede. Maar na het missen van 4 kansen en een semi-slechte invalbeurt waarbij Veerman zogenaamd iets uitstraalde is Veerman weer de beste. Laten we het er gewoon over eens zijn dat Veerman net zo slecht is als te Vrede.. Beide wisselen ze 1 leuk moment af met 100 slechte en beide spelers hebben te weinig techniek om voetballend iets te brengem.
Te Vrede is beter met z'n hoofd en Veerman wil nog wel eens iets uit z'n toverdoos halen.

@Flying tilster: de eerste bal wist hii gelijk vast te houden. De ene wedstrijd lukt dit Veerman en de andere teVrede. Beide is het niks.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 12-04-2016 08:13

Bijzondere discussie. Te Vrede speelt een wedstrijd waarin hij veel kansen mist (terwijl dit juist z'n kracht is, zie ook de statistieken) en direct wordt er door de critici / Veermanfans geroepen dat Te Vrede verschrikkelijk slecht was en geen afmaker is. De emotie en subjectiviteit regeert weer hoogtij.

Het was een slechte wedstrijd van Mitchell. Deels komt dat ook door de enorme druk die Foppe op de beide heren legt aangezien ze beide niet zeker zijn van een basisplaats. Ik blijf er van overtuigd dat Mitchell zeker een leuke subtopspits kan worden. Maar, dan zal hij meer vertrouwen moeten krijgen en zal er meer balans in het elftal moeten komen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Knipecity » 13-04-2016 21:04

Wizard schreef:Bijzondere discussie. Te Vrede speelt een wedstrijd waarin hij veel kansen mist (terwijl dit juist z'n kracht is, zie ook de statistieken) en direct wordt er door de critici / Veermanfans geroepen dat Te Vrede verschrikkelijk slecht was en geen afmaker is. De emotie en subjectiviteit regeert weer hoogtij.

Het was een slechte wedstrijd van Mitchell. Deels komt dat ook door de enorme druk die Foppe op de beide heren legt aangezien ze beide niet zeker zijn van een basisplaats. Ik blijf er van overtuigd dat Mitchell zeker een leuke subtopspits kan worden. Maar, dan zal hij meer vertrouwen moeten krijgen en zal er meer balans in het elftal moeten komen.

Het is toch niet de eerste keer dat Te Vrede grote kansen mist? Hij doet dat heel vaak. Hij had, zonder te overdrijven, al lang op 20 goals kunnen staan als hij maar iets zorgvuldiger en rustiger in afronden was geweest.

Dat hij niet met de druk van Foppe om kan gaan daar geef ik je gelijk in. Zaterdag leek hij ook echt te lijden onder de druk, want met name die steekbal van Vd Berg waarbij hij over eigen benen struikelde zag er wel heel onzeker uit.

Maar er was nog een situatie waarbij hij bij snel handelen alleen op de keeper af had gekund, maar door treuzelen kwamen de verdedigers weer snel terug.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 13-04-2016 21:42

Wizard schreef:Bijzondere discussie. Te Vrede speelt een wedstrijd waarin hij veel kansen mist (terwijl dit juist z'n kracht is, zie ook de statistieken) en direct wordt er door de critici / Veermanfans geroepen dat Te Vrede verschrikkelijk slecht was en geen afmaker is. De emotie en subjectiviteit regeert weer hoogtij.

Het was een slechte wedstrijd van Mitchell. Deels komt dat ook door de enorme druk die Foppe op de beide heren legt aangezien ze beide niet zeker zijn van een basisplaats. Ik blijf er van overtuigd dat Mitchell zeker een leuke subtopspits kan worden. Maar, dan zal hij meer vertrouwen moeten krijgen en zal er meer balans in het elftal moeten komen.


Een beetje omgekeerde wereld dat het niet presteren van hem nu aan Foppe ligt vind je niet? Beide spitsen hebben een reeks wedstrijden mogen spelen maar kunnen niet overtuigen. Feyenoorders lachten ons al uit om deze aankoop, nu hebben we het zelf kunnen aanschouwen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Misterrienk » 13-04-2016 22:29

Deze jongen verkopen deze zomer en een meer meevoetballende speler zoals Uth terug halen.
Misterrienk
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 16-12-2015 05:40

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Flying Tilster » 15-04-2016 13:21

Wizard schreef:Bijzondere discussie. Te Vrede speelt een wedstrijd waarin hij veel kansen mist (terwijl dit juist z'n kracht is, zie ook de statistieken) en direct wordt er door de critici / Veermanfans geroepen dat Te Vrede verschrikkelijk slecht was en geen afmaker is. De emotie en subjectiviteit regeert weer hoogtij.


Dus degene die kritiek hebben op Te Vrede zijn Veermanfans? Dat vind ik dan weer bijzonder.


Rick schreef:@Flying tilster: de eerste bal wist hii gelijk vast te houden. De ene wedstrijd lukt dit Veerman en de andere teVrede. Beide is het niks.


Dat is één ding wat zeker is. Zowel Te Vrede als Veerman zullen ook niet veel beter worden dan dat ze nu zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor paparazzi » 17-04-2016 18:59

Wat een enorme kwelling om 90 minuten lang te moeten kijken naar deze speler! Mijn ogen doen nog pijn!!
Verreweg de allerslechtste spits die ik sinds 1969 ooit in ons shirt heb zien spelen. Zelfs Veerman kun je nog beter gebruiken (als kapstok welteverstaan).
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Lardy » 17-04-2016 19:06

Hij juicht nooit als wij scoren. Waar is dat goed voor? Roda-uit, vertrok geen spier. Larsson scoort vandaag prachtig, geen blijdschap. Jammer.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Joucke » 17-04-2016 20:08

Zelfs als lantaarnpaal komt deze knul nog tekort.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Neymar » 17-04-2016 21:31

Lardy schreef:Hij juicht nooit als wij scoren. Waar is dat goed voor? Roda-uit, vertrok geen spier. Larsson scoort vandaag prachtig, geen blijdschap. Jammer.


Uitbundig juichen is niet meer 'stoer'. Je verdient nu street-credit door boos te kijken.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Knipecity » 17-04-2016 21:43

Heb medelijden met deze jongen, maar ook weer niet. Zo'n matige spits zijn en toch 2 top 7 clubs (normaalgesproken) uit Nederland op je cv. Hij is iemand die in de bodem van de eredivisie of Jupiler League thuis hoort.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor hm_DR88 » 17-04-2016 22:49

Neymar schreef:Uitbundig juichen is niet meer 'stoer'. Je verdient nu street-credit door boos te kijken.


Ik word gek. Waarom worden die pubers nou verdomme niet gewoon volwassen. Er is toch in de hele organisatie van Heerenveen toch wel een die op kan staan en kan zeggen: toneel doe je maar ergens anders, ga je werk doen.

Weer on topic: .......... !!
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Superfries1994 » 18-04-2016 14:13

Bubbe schreef:Foppe en Mitchell willen ons doen geloven dat de rest van het elftal onvoldoende is en dat Te Vrede vooral slachtoffer is. Ik geloof daar niet in. Vorige week tegen AZ was echt het dieptepunt. Waar het hele elftal wel een redelijk tot goede wedstrijd speelde, stond Te Vrede er niet op de momenten dat hij zijn doelpunt mee moest pakken. Bovendien zeer slordig in de passes, veel balverlies. Ik vind ook dat hij vaak ongeïnteresseerd aan het spel deelneemt, maar dat hoeft niet veel te zeggen natuurlijk.

Mag hopen dat er volgend jaar een nieuwe spits aangetrokken wordt. Met Thern, Larsson en Zeneli staat er toch een prima stramien waarin een spits het verschil kan maken tussen wel of geen succesvol seizoen 2016/2017.

Hij krijgt wel bijzonder weinig goede voorzetten. Als er al een voorzet komt, dan is die vaak zo lang onderweg. Lijkt echt nergens op. En de 'lange ballen' die zijn medespelers geven, zijn ook helemaal niets. Een lange bal is veel preciezer, dit is gewoon een lange haal naar voren, op goed geluk. Maar het is ook zo dat hij ook niet aan het sleuren is zoals een Janssen dat bijvoorbeeld doet.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Knipecity » 18-04-2016 15:22

Weet je hoe het werkt in het voetbal? Als spelers het idee hebben dat iemand er wat goeds mee doet, dan spelen ze je heel vaak aan. Als spelers het idee krijgen dat je er toch weinig goeds mee doet dan slaan ze je op een gegeven moment liever over en spelen ze je alleen aan als ze het zelf niet meer weten.

Kortom, hij dwingt het zelf gewoon niet af.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Superfries1994 » 18-04-2016 15:38

Bubbe schreef:
Tegen AZ thuis kreeg hij 2 100% kansen en 1 die er voor 70% in had gemoeten. Dat onze spitsen niet het ideale aantal voorzetten krijgen klopt misschien wel, maar als je zulke ballen niet maakt dan doe je toch ook echt iets niet goed.

Dat is waar inderdaad, ik had vooral Excelsior nu in mijn hoofd. Maar tegen AZ was het gewoon dramatisch. Getuige zijn reactie na de wedstrijd tegen Excelsior is hij dat echter alweer vergeten :roll:
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Stiffie » 18-04-2016 20:33

Te Vrede had gisteren wel redenen tot klagen. Vocht duels uit om aanspeelbaar te zijn maar kreeg bijna geen bal aangespeeld, werd niet weggestoken en kreeg geen voorzetten. Ik vind hem zo slecht niet, hij kan wel meevoetballen en een doelpunt maken. We zijn verwend met topspitsen daar kan je hem niet mee vergelijken. Hij is vooralsnog een 15 doelpunten per jaar spits als een elftal redelijk draait.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 19-04-2016 09:25

Tegen AZ verprutste hij zijn kansen inderdaad, maar tegen Ajax schoot hij 2 bijna-niet kansen er wel in. Tot nu toe zijn zijn statistieken (zie ook topic 'statistieken) ronduit prima.
Het feit dat Te Vrede nauwelijks wordt aangespeeld, zegt meer over Sam en Arber dan over Te Vrede. Te Vrede is een redelijk balvaste spits en zou daarom ook in het comibatiespel meer betrokken moeten worden. Juist dat brengt meer beweging en dus verrassing in het aanvalsspel. De beweging is er nauwelijk (zowel in de aanval als op het middenveld) en breekt ons vaak op, en zo ook tegen Excelsior. Enfin, 2 dezelfde soort vleugelspelers en een spits die afhankelijk is van voorzetten (maar toch een prima gemiddelde heeft). Ook Dost, Uth en Finnbogason konden de kansen verprutsen. Wanneer een speler een stempel heeft, komt hij er hier moeilijk van af. Terecht of onterecht. Naar mijn mening op dit moment nog onterecht.
Te Vrede is geen slechte spits (ook geen topspits), maar past niet bij de spelers om hem heen. Hij staat op een eiland en wordt misbruikt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor AllardP » 19-04-2016 11:00

Met dat laatste ben ik het volkomen eens. Het was ook niet voor niets dat de club zocht naar een 'bewegelijke spits'. Hoe ze dan in godsnaam bij Te Vrede uitkwamen, mag Joost weten. In elk geval kon je dit mijlenver zien aankomen, en dat hebben velen op dit forum dan ook gedaan.

Voor de rest zie ik oprecht niet wat je goed vindt aan Te Vrede. Die twee goals tegen Ajax kreeg hij in zijn schoot geworpen door blunders van Veltman en Cillessen; het gaat wel erg ver om dat als zijn verdienste aan te merken. Ik kan me maar twee echt goede spitsengoals herinneren: uit tegen AZ en Zwolle. Voor de rest vind ik hem onrustig en weinig subtiel voor de goal.

Wat de statistieken betreft: het gaat om de juiste interpretatie. Volgens het staatje eerder in dit topic zou een gemiddelde spits uit de kansen van Te Vrede 8,95 goals hebben gemaakt. Te Vrede maakte er 9. Dat is dus bijna exact gemiddeld en niet ronduit prima. Ik denk trouwens dat deze score de afgelopen wedstrijden wat is verslechterd...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 20-04-2016 11:16

Ik denk dat elke voetballeek het wel zag aankomen dat we de oorlog niet gaan winnen met Te Vrede en Veerman. Te Vrede omdat hij niet in het systeem past en Veerman, omdat hij simpelweg nog te kort komt. Wel blijf ik bij mijn mening dat ik Te Vrede geen slechte spits vind. De mensen, die goed lezen, hebben dat reeds geconstateerd. Daarbij denk ik dat Te Vrede best een redelijke spits voor Heerenveenbegrippen zou kunnen zijn mits hij goed wordt bediend. Dat laatste is dus totaal niet van toepassing: Een middenveld dat te statisch is en teveel hetzelfde, vleugelspelers die geen voorzet kunnen/willen geven en een spits die niet beweeglijk is en het uitsluitend moet hebben van voorzetten. Kortom, teveel benodigde aanpassingen voor Te Vrede en dat wordt em niet.

Je kunt stellen dat hij de goals tegen Ajax in de schoot kreeg geworpen. Je kunt ook stellen dat hij op de juiste plek stond en het zelf afdwong en ze afmaakte. Dat is wat ik in mijn voorgaande post impliceerde met het stempel krijgen van (zie ook een speler als Van la Parra of een Dost, in wie bijna niemand in het begin het zag zitten, maar die ik bleef verdedigen). In mijn ogen komt Te Vrede dan ook vaak prima voor z'n man (wanneer de voorzet komt) en is hij voor de goal levensgevaarlijk. Het hele geharrewar met Veerman heeft beide spitsen mentaal ook niet goed gedaan aangezien het ook een enorme druk met zich meebracht.

Alleen wanneer we er voetballend op vooruitgaan (dus een injectie-impuls op het middenveld) en er dus een beweeglijke creatieve 10 komt, zou dit nog een toekomst kunnen bieden voor Te Vrede. In de counter is hij namelijk te traag en dus moet je hem wel op balbezit gebruiken. Helaas heb ik niet veel vertrouwen in Vonk, en zo zijn er velen met me.

De uitleg van die 8,95 begrijp ik niet goed, maar wellicht heb ik dat zelf verkeerd gezien. Ik dacht juist dat het juist de kansrijke posities moeten voorstellen waarin hij zichzelf heeft gemanoevreerd. Daarnaast heeft hij van alle spitsen bijna de minsten schoten op goal (zegt ook iets over het aantal kansen dat hij krijgt) en met een expg van 0,6 behoort hij tot de top, en kan je stellen dat z'n schoten zeer doelgericht zijn (en ook vaak doeltreffend). In ieder geval waren, want na AZ-thuis zal dit absolutt zijn gezakt. Maar goed, zoals ik al stelde, ik ben hier niet om Te Vrede te verdedigen aangezien hij niet in ons systeem past en het wederom één van de onbegrijpelijke keuzes is geweest van Vonk en co. Wel denk ik dat Mitchell voor een club dat 433 hanteert met 'echte' vleugelspelers een hele leuke doeltreffende spits kan zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor fuotbalgek » 20-04-2016 12:22

Zoals Foppe al aangeef, Te Vrede heeft wellicht een punt over de aanvoer, maar hij is zelf ook maar beperkt aanspeelbaar. Te Vrede is een beperkt eindstation met zeer specifieke kwaliteiten en heel veel tekortkomingen. Snel slijten.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Lardy » 20-04-2016 12:29

De kansen die Te Vrede nodig heeft om een goal te maken, zijn kansen die iedere spits in het betaald voetbal zal maken. Hij kan wel zeuren over de aanvoer, maar als ik de aanvoer krijg, dan maak ik ze ook. Te Vrede is gewoon een beperkte spits, omdat hij zonder die aanvoer 0,0 toevoegt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Wizard » 20-04-2016 13:11

fuotbalgek schreef:Zoals Foppe al aangeef, Te Vrede heeft wellicht een punt over de aanvoer, maar hij is zelf ook maar beperkt aanspeelbaar. Te Vrede is een beperkt eindstation met zeer specifieke kwaliteiten en heel veel tekortkomingen. Snel slijten.

Beperkt aanspeelbaar ben ik niet met je eens. Wat betreft conclusie, absoluut.
Naar mijn mening wordt er veel te oppervlakkig en abstract naar dit punt gekeken. Net zoals het feit dat hij de kansen meestal wel afmaakt. Positie kiezen en vrij lopen op het juiste moment is in het profvoetbal veel moeilijker dan menigeen hier denkt. Maar goed, wie ben ik? In mijn ogen is Te Vrede een redelijk aanspeelpunt, maar wordt hij niet zodanig gebruikt door ons middenveld (te statisch, te afwachtend, geen 10, etc.) en vleugelspelers. Wanneer hij wel wordt aangespeeld is de pass vaak te lang onderweg.
We kunnen er lang over dooremmeren, maar in ons huidige team (en zelfs met een kleine aanpassing) zal Te Vrede niet slagen. Toch ben ik ervan overtuigd dat hij best een prima subtopspits kan zijn mits een voor hem juist systeem wordt gehanteerd.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Mitchell te Vrede

Berichtdoor Ryback » 21-04-2016 07:45

het wordt gewoon een spek en boon in het veld. Als je niet uit de verf komt of je ligt onder vuur zou ik maar heel snel maken dat ik me best in het veld zou doen, dat betekend 110 proccent inzet bij verdedigende taken, druk zetten op de tegenstanders, deze nietsnut voert weinin ut voorin. ik begrijp dat niet, hij loopt als een mak schaap als de tegenstander de bal heeft.
Ryback
Selectiespeler
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 15-10-2008 13:29

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten