Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor marc » 26-02-2005 21:20

Tjah wat kan ik hier aan toevoegen.... Het was echt super!!!
Ik wil Big Bear (en de rest) ook bedanken voor de top dagen!
We hebben Vrijdag nog even strondfort onveilig gemaakt....
We hadden 5 uur de tijd, moesten op vliegtuig wachten...
Erg jammer dat we in de verkeerde trein zijn gestapt, daarna de taxi
moesten pakken, als een gek naar het vliegtuig gereden en toen als nog
het vliegtuig hebben gemist....Alleen ik mocht nog net mee (omdat ik
alleen reisde) de groep van big bear mochten allen 10 niet mee :cry: :? :(
Hoop dat jullie toch nog snel thuis komen...De foto's zijn super geworden!!
Ik zal ze snel mailen!!

Schaamde me ook dood voor het stelletje dat ergens in het midden zat. (voor mij)
Eerst mij een paar keer aantikken van 'zitten' Ben toen maar achter ze gaan staan.
Gingen ze verder om een paar jongere fans (jaar of 12?) ook te laten zitten!! Laat
die jochies lekker staan!! die zien al helemaal niets als ze moeten zitten met een hele
menigte voor zich!! En als top punt vierde ze ook nog de 2-0!!! En maar zoenen en elkaar
beet pakken! Terwijl toch echt Newcastle scoorde!!

(haha toch nog aardig wat toegevoegd!)
Gegroet!!
marc
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 10-03-2003 13:00
Woonplaats: Gramsbergen

Berichtdoor Strukeduker » 26-02-2005 21:26

Wat een geweldige trip!!! Andere keer zorg k wel dat k een alternatief voor de bootreis vind want de heenreis heb k alleen de eerste 3 uurtje fatsoenlijk meegekregen... zodra de eerste over zn nek ging en k de geur van al dat eten (vooral die visgeur) rook ben k ook maar de reling gaan opzoeken... :bfriend: Mah dat mocht de pret niet drukken!! Volgende ochtend mah ontbijtje geprobeert... ben helaas ni verder gekomen dan een slokje thee... :oops:

Mah eenmaal de haven in zicht geen last meer gehad en ook terugreis op de boot beviel prima!! Soms wat jammer van t lange wachten mah dat werd wel weer goed gemaakt door de gezelligheid!!! :mrgreen:

Wat zongen die Engelsen nou eigenlijk over hun schoenen??? Vond t mah stinken :P
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Strukeduker
Selectiespeler
 
Berichten: 227
Geregistreerd op: 18-11-2004 21:00
Woonplaats: Drylts!

Berichtdoor wald pyk » 26-02-2005 21:31

Wat mij vooral op viel waren de grote sportzaken in Leeds en Newcastle en vooral de keuze in de voetbalartikelen.Heel veel shirts van alle clubs. Ook waren de mensen vriendelijk en zeer behulpzaam.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Beetle » 26-02-2005 21:32

dekoning schreef:Beetle schreef:
Ik ook. Heb ik jou gesproken? Kan het me niet herinneren...

Ach jee, heb ik mooi de kans gemist om de enige echte Beetle in het echt te spreken :mrgreen:. .

Ik zeg niks. :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor marc » 26-02-2005 22:09

Wat ik ook nog te horen kreeg van veel Newcastle fans was dat ze zo onder de indruk
waren van ons positie spel en het snelle rondspelen van de bal...
Jammer dat we er niets aan hebben gehad :mrgreen:
marc
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 10-03-2003 13:00
Woonplaats: Gramsbergen

Berichtdoor Poke » 26-02-2005 23:27

Hmmm, dekoning, vlgns mij zat ik bij jouw in de bus! Want zodra iemand over casettes begint heb ik al gegeten en gedronken, hahahha. Laat me raden, 1st had je n vrouwelijke chauffeur, vervolgens stapte er een man in die niets zei alleen maar scheurde en vervolgens ook nog Heerenveen voorbij reed en ons toen nog op een kart-achtige manier over het industrieterrein rond scheurde?????? Tja, dat kan haast niet missen. En voor de zekerheid, de jarige Jikke zat er ook nog bij in?
Oh ja, onze vrouwelijke chauffeur hiled ook al zo van rondrijden want, terwijl we al in de rij stonden vond ze het toch nog zaak uit de rij weg te rijden, op de weg te keren en bus achteraan nogmaals voor het stoplicht in de rij te zetten, toch??? :upto:
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor Poke » 26-02-2005 23:31

Poke schreef:Hmmm, dekoning, vlgns mij zat ik bij jouw in de bus! Want zodra iemand over casettes begint heb ik al gegeten en gedronken, hahahha. Laat me raden, 1st had je n vrouwelijke chauffeur, vervolgens stapte er een man in die niets zei alleen maar scheurde en vervolgens ook nog Heerenveen voorbij reed en ons toen nog op een kart-achtige manier over het industrieterrein rond scheurde?????? Tja, dat kan haast niet missen. En voor de zekerheid, de jarige Jikke zat er ook nog bij in?
Oh ja, onze vrouwelijke chauffeur hiled ook al zo van rondrijden want, terwijl we al in de rij stonden vond ze het toch nog zaak uit de rij weg te rijden, op de weg te keren en bus achteraan nogmaals voor het stoplicht in de rij te zetten, toch??? :upto:

En idd, dat van die Engelsman die uit de Black Bull kwam, yep, that was real art :wink:

Sorry, was niet de bedoeling om mezelf te quoten
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor 1920 » 26-02-2005 23:42

Geweldig trip en goede sfeer! Ik ga zeker in de toekomst nog eens een keer een wedstrijd van Newcastle bezoeken. Allemaal vriendelijke gasten! Inmiddels hebben we onze eerste fotoreportage online staan http://www.feanfans.nl Later volgen nog meer foto's van deze trip.
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor dekoning » 27-02-2005 11:46

Inderdaad Poke, dan zaten wij bij elkaar in de bus. Volgens mij wilde die laatste chauffeur doorrijden naar het Groningen om ons bij het Oosterpark af te zetten ofzo. Gelukkig waren er nog een paar mensen wakker.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Akkrum fan » 27-02-2005 11:46

Als we volgend jaar weer zo ver komen dan ga ik zeker weer mee. Het is altijd mooi om die sfeer daar te zien. En die engelsen konden ook niet boven ons uit komen met zingen. :D
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Nynkuh » 27-02-2005 12:22

Goh, wat een geweldige trip hebben we meegemaakt! Ben nu wel een beetje brak, maar ja, dat krijg je na 2 nachten niet slapen... Gelukkig zaten wij op de boot die via Hoek van Holland ging :upto:
Toch met een goed gevoel de terugreis gemaakt, de sfeer de tweede helft was geweldig en twee keer met 2-1 verliezen van Newcastle is geen schande :D

Vanmiddag PSV, ben erg benieuwd!!! Hopen dat we volgend jaar weer Europees halen en dus weer zo'n leuk reisje kunnen meemaken! 8)
Nynkuh
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 30-09-2004 11:25
Woonplaats: Skearnegoutum

Berichtdoor KNOPPER » 27-02-2005 13:07

Schitterende trip geweest!!

volgend jaar gewoon weer!
Sorry maarre sorry sorry maarre zei je wat tegen mij?
KNOPPER
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 04-06-2003 15:32
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Jeroen » 27-02-2005 13:26

Waanzinnige trip. Geen zeeziekte bij ons gelukkig dus heenreis mooi tot half 2 aan het bier. O.a. met De Tike Utd, en Arnoud de betere discussies van het forum op de boot overgedaan. Squerrel eindelijk gezien, nog bedankt voor het biertje.

Donderdag goed brak. Pas na de wedstrijd het eerste biertje gehad. Daarna na de legendarische nightclub Blu Bambu... :P

Vrijdag naar Sunderland geweest en door een echte clubman door het stadion rondgeleid. Zelfs in de kleedkamer geweest waar de shirtjes voor de wedstrijd al klaarhingen. Fantastisch!!!

Oja, in het stadion was het echt geweldig. 1600 man en vooral de tweede helft kippevel van de sfeer.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor KingBee » 27-02-2005 13:29

Prachtig feestje daar in Newcastle, prachtig stadion, lekker bier, mooie pubs, ach ja... eigenlijk was alleen het resultaat klote! Maar voor de rest alle top! :mrgreen:

ik heb ook weer wat foto's op mijn website: http://www.kingbee.nl
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Wicky de Viking » 27-02-2005 13:48

Dit moet dus veel vaker he, wat een feest. De Newcastle-IJmuiden boot op de terugreis was aanzienlijk slechter dan op de heenreis, maar toch vond ik de terugreis beter dan de heenreis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foto's van onze trip staan op:
http://www.woudsendinnewcastle.cjb.net

Hier komen nog veel meer bij.
Wicky de Viking
Selectiespeler
 
Berichten: 403
Geregistreerd op: 16-12-2003 14:14
Woonplaats: Ljouwert

Berichtdoor Squerrel » 27-02-2005 14:04

H.V.? Op welke site komen de foto's van onze splintergroepering te staan? :lol:
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor mechielz » 27-02-2005 14:44

Zo deze jongen heeft na een 6 daags reisje ook weer het een en ander beleefd.
De bootreis heenweg was niet zo super, was zwaar misselijk dus vroeg op bed, helaas geen oog dicht gedaan. 2e dag was ook mooi, hele dag de stad in geweest. 's Avonds naar de training en daarna Barcelona-Chelsea gezien en toen naar de Buffalo Joe.
3e dag ook weer even het centrum in daarna vanaf een uur of 16 de kroeg in voor eten en drinken. Daarna de wedstrijd, was super! Na afloop weer na de Buffalo Joe tot een uur of 1. Toen tot 5 uur in het Gateshead ziekenhuis geweest.. Volgende al om 9 uur eraf, want we moesten weer naar het ziekenhuis. De beste arts vond dat we maar even een afspraak moesten maken voor een kijkoperatie. Dat maar nagelaten, want we wilden eigenlijk wel weer op tijd naar Nederland. Het hele ziekenhuis heeft ons ook niks gekost... 8) Zelfs de krukken mochten we houden. Rest van de dag wat in het hotel omgehangen, want had toch wel last van chronisch slaapgebrek. Toch die avond maar weer even op stap na de Baja Beach Club, was ook super. Daar op het podium gezet, had de kans op 200 pond. Maar had de vraag die ik moest had ik fout. Ik verstond er niks van en toen ik zei dat ik uit Holland kwam, hebben ze mij geloof ik wel aardig gedist.. :urgs: Was ook nog live op Metro Radio. Volgende dag nog ergens voetbal gekeken en toen lekker met de boot naar huis, deze keer geen problemen. Nu zit ik hier voor de PC te schommelen en hoop ik dat ik straks wakker blijf bij Heerenveen-PSV...
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor camataru » 27-02-2005 14:52

Toen tot 5 uur in het Gateshead ziekenhuis geweest, De beste arts vond dat we maar even een afspraak moesten maken voor een kijkoperatie


?????????????
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor mechielz » 27-02-2005 14:54

Vriend van mij is door zijn knie gegaan daar. We weten nog niet precies wat er is. Hij kon er in ieder geval niet meer op lopen.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Beetle » 27-02-2005 14:58

Wicky de Viking schreef:Dit moet dus veel vaker he, wat een feest. De Newcastle-IJmuiden boot op de terugreis was aanzienlijk slechter dan op de heenreis, maar toch vond ik de terugreis beter dan de heenreis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Foto's van onze trip staan op:
http://www.woudsendinnewcastle.cjb.net

Hier komen nog veel meer bij.


De laatste foto's werken niet. (Met "0 x gezien")
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor camataru » 27-02-2005 15:01

mechielz schreef:Vriend van mij is door zijn knie gegaan daar. We weten nog niet precies wat er is. Hij kon er in ieder geval niet meer op lopen.


Das minder plezierig, en net op deze reis Klote
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Riemer » 27-02-2005 17:39

Booijstra schreef:Wel grappig dat er personen waren met Sunderland-shirtjes in het SCH-vak. Geloof niet dat de Engelsen dat waardeerden 8)



Wat is hier nou zo leuk aan :? Komt er op neer dat jij t ook leuk vindt dat er bij een europese thuiswedstrijd in het uitvak allemaal dkv shirtjes te zien zijn :?

Maar om de laatste wedstrijden meer sfeer te krijgen zou iedereen verplicht moeten worden om voor de wedstrijd bier te drinken. Heel raar om te zien hoe meer drank er werd gedronken hoe meer er werd gezongen, terwijl t in stadion meestal zeer stil is. Of zit er een groot verschil in om je club te steunen tijdens wedstrijden of bier zit te drinken op een boot?

Verder 4 mooie dagen gehad. Waar het idd opviel dat de Engelsen allemaal heel positief waren over Heerenveen. En dat ze zich maar bleven verbazen dat er zoveel werd gezongen in het uitvak, was heel leuk om te zien al die engelsen die verbaast na uitvak keken.
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Booijstra » 27-02-2005 20:42

Wat is hier nou zo leuk aan Komt er op neer dat jij t ook leuk vindt dat er bij een europese thuiswedstrijd in het uitvak allemaal dkv shirtjes te zien zijn


Blijkbaar ander soort gevoel voor humor. Ik vond de actie wel leuk en het was ook niet zo dat het hele vak Sunderland-shirtjes bij zich had. Het waren er wel geteld 2. Een vak vol is misschien pure provocatie, maar 2 shirtjes van de rivaal moet toch kunnen? :wink:
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 27-02-2005 20:45

Dit reisje had ik niet willen missen. Zelfs de heenweg was zeker de moeite waard hoewel t opstaan verschrikkelijk veel moeite kostte. Het zou teveel zijn om alle opmerkelijke gebeurtenissen op te noemen, maar enkele hoogtepuntjes:

- bezoek en sfeer in de Strawberry
- alles op de boot op de heenreis, op de putlucht van een reisgenoot tijdens het wakker worden met een (hele) minne harses na... dus: nachtelijke :stan: discussies in een discotheek, waggelende medesupporters, "Amateure", "Shark shark haai"
- de dronken australische barkeeper :lol:
- de Engelse taxichauffeurs
- De sfeer in 't Newcastle stadion, met name het eerste half uur van de tweede helft... ssst ssst :stan: :stan:
Etc. etc.

Absoluut de moeite waard dus!!
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Poke » 27-02-2005 21:13

Heb er toch zeker 4 Sunderland-shirts gezien maar ja, ze kosten ook maar 5 pond. Vond het ook wel grappig. En als we volgend seizoen Europees gaan en en komt een supportersgroepje v/d bezoekers met dkv-shirts aan kan ik daar niet wakker van liggen!
Verder was het idd een geweldige ervaring om na een minuut of 20 in de 2de helft die verbaasde en toch enigzins geirriteerde gezichten van die engelsen te zien omdat ze gewoon niet boven ons uitkwamen. ( en dat voor het "stilste" clubje van Nederland :twisted: ).
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Poke
Selectiespeler
 
Berichten: 415
Geregistreerd op: 29-08-2004 14:51
Woonplaats: Assen

Berichtdoor rolandos » 27-02-2005 21:50

wat betekent DKV????heeft iets met cambuur te maken maar wat geen idee :oops: :oops: :oops:
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor Johnny '86 » 27-02-2005 21:59

Misschien weten ze het dertig kilometer verderop? Vraag maar ff.. 8)
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor rolandos » 27-02-2005 22:04

naja ik denk dat ik mezelf daar niet zo populair mee maak dus kan ik het beter hier vragen dus wat betekent DKV??
Nieuw Noord
Avatar gebruiker
rolandos
Selectiespeler
 
Berichten: 488
Geregistreerd op: 25-01-2005 18:02
Woonplaats: akkrum

Berichtdoor De Tike Utd » 27-02-2005 22:11

Ik heb de Newcastletrip met 13 andere superfans meegemaakt. Van 22 tot 64 jaar. En merkte je leeftijdsverschil? Dacht het niet. Zelfs een FeanFan met een serieuze nekhernia iet zich dit droomreisje niet ontnemen. ''Op karakter'' heet zoiets.
Op de heenreis zat de sfeer er direct goed in. Arnaud heeft me geíntroduceerd bij Jeroen en Roelof. Ik denk dat er nu wel wat meer wederzijds begrip is. Het gesprek met deze heren sprak mij zeer aan. Het forum live aboard, of zoiets.
Donderdag zijn we voor de wedstrijd in Strawberry geweest. Supertent. Allemaal nostalgische Newcastleartikelen aan de wand. Vele, vele bekenden getroffen. Ook de zus van Arnold Bruggink (Martine van WK-producties) gesproken. Na een paar biertjes naar het stadion. De tweede helft was gran-di-oos. Ik heb met kippenvel staan zingen en om me heen gekeken en daardoor stukken wedstrijd gemist. Mijn stem is aardig beschadigd, daardoor kon ik vanmiddag Heerenveen niet naar een verdiend punt schreeuwen. Ik wou wel, maar kon niet. Na de wedstrijd zijn we door enthousiaste Newcastlefans een café ingeroepen. ''Fantastic audiance, that Heereneveen of you. We haven't heard our own songs. You were simply with too many.'' Need I say more?
Op terugreis vrijdagmiddag kregen we de enige domper. Omdat we zongen van die mooie club uit het noorden en onze trots niet onder stoelen of banken staken werden onze paspoorten ingenomen. De aanwezigheid van een hele foute bodyguard zorgde alleen maar voor olie op het vuur. Na een biertje en een half uur bezinning hebben we het paspoort teruggeeist. De bootmanager stond ons uiteindelijk te woord en bood zijn verontschuldigingen aan toen hij hoorde op basis waarvan onze paspoorten waren opgeeist. We kregen zelfs een biertje van hem.
De rest van de avond zijn we zeer enthousiast en vocaal zeer aanwezig in de Ierse pub geweest. Zelden zo trots op mijn cluppie geweest. Toen de speaker vanmiddag in het ALS meedeelde dat DFDS en Newcastle hun had gecomplimenteerd over het gedrag van de feanfans, tsja, toen was daar weer dat trotse gevoel. We're going all the way!
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Avatar gebruiker
De Tike Utd
Selectiespeler
 
Berichten: 325
Geregistreerd op: 22-01-2005 14:50
Woonplaats: Heerenveen-Oost

Berichtdoor athleta1920 » 27-02-2005 22:11

Ook de sectie Amsterdam is weer in NL wedergekeerd, net op tijd voor die (kl*te)wedstrijd van vanmiddag. Zoals al door zo velen gezegd, het was echt grandioos! Niet met woorden te beschrijven eigenlijk, als ik daaraan begin dan wordt mn post minimaal zo'n 4 pagina's, schat ik zo in. Om maar de traditie te volgen wil ik ook nog een aantal mensen bedanken, en een aantal mensen absoluut NIET bedanken, komt 'ie:

* Dank gaat uit naar mn homies en mn vriendin voor de geweldig leuke tijd.
* Naar Bill van het Holiday Inn, omdat 'ie zo klein was.
* Naar Fotze en consorten voor hun totaal humorloze bijdrages (S-P-....) ;)
* Naar al die cheape Engelse wijven met hun veel te korte rokjes (en zonder jas over straat...) :P
* Naar alle niet-Engelsen die we tegenkwamen op het eiland en die wel vriendelijk en behulpzaam waren (de Engelsen zelf vond ik stuk voor stuk lijers)

- Ik bedank NIET de hond die mn vriendin beroofd heeft, waardoor ik bijna de wedstrijd miste.
- Ook niet de security van de Holiday Inn, die vonden dat we niet 's nachts om 2.00 u. op de gang mochten voetballen.
- Ook die gasten met de Sunderland-shirts niet, rare manier van provoceren. Zeker niet top voor de echte fans, die na de wedstrijd gewoon de stad ingingen en niet braaf in de bus naar huis. Nergens voor nodig!

Zo, geen 4 pagina's, toch een hoop gelul... Whatever, ongeevenaarde trip, da's duidelijk!
Laatst bijgewerkt door athleta1920 op 27-02-2005 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt
***Er is maar 1 slechte DJ!***
Avatar gebruiker
athleta1920
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 03-04-2003 10:51
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron