Opvolger Lodeweges?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor ET » 14-03-2016 14:55

1896 schreef:Als Willem II supporter zijnde ben ik blij dat Streppel vertrekt. Het huwelijk is uitgewerkt. Wij zijn hem dankbaar voor wat hij heeft betekent.

Streppel is in onze ogen meer een td dan een trainer. Tactisch is hij niet zo sterk. Daar heeft hij echt een goede assistent voor nodig. Streppel zal een wedstrijd ook niet kunnen omdraaien. We hebben hem niet kunnen betrappen op een tactische goede omzetting waardoor het in de tweede helft beter ging of later in de wedstrijd. De statistiek dat er dit seizoen nog geen invaller gescoord heeft bij Willem II zegt voldoende hierover.

Streppel is wel een trainer die pal voor zijn team blijft staan. Hij zal aanvallen richting zijn team vanuit de media altijd blokken en zelf de verantwoordelijkheid op zich nemen. Hij is een uitstekend uithangbord in de media voor de club.

Al met al gunnen we in Tilburg Streppel de overstap voor alles wat hij betekent heeft. Want ondanks de negatieve punten heeft hij ons toch weer omhoog geholpen en mede gezond gemaakt waardoor we nu sinds lange tijd weer in categorie 3 zitten.

Hoop voor jullie dat hij met meer middelen en betere spelers jullie club weer omhoog kan tillen.


Goed om ook eens een opinie te horen van een insider. Dat gebrek aan tactische vaardigheid tijdens een wedstrijd is wel zorgwekkend. Voor de rest denk ik dat Streppel inderdaad nog wel eens beter hier zou passen dan de meesten hier denken. Moeten we maar voor een tactisch vindingrijke assistent gaan.
He is back (for what it's worth)
Avatar gebruiker
ET
Nieuw talent
 
Berichten: 91
Geregistreerd op: 23-09-2005 21:40
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor 1896 » 14-03-2016 15:18

Goed om ook eens een opinie te horen van een insider. Dat gebrek aan tactische vaardigheid tijdens een wedstrijd is wel zorgwekkend. Voor de rest denk ik dat Streppel inderdaad nog wel eens beter hier zou passen dan de meesten hier denken. Moeten we maar voor een tactisch vindingrijke assistent gaan.


Overigens hoop ik voor jullie ook dat Streppel bij Heerenveen meer gaat doen met de jeugd dan hij bij ons heeft gedaan. We hadden een van de beste jeugdspelers van Nederland (Frenkie de Jong) deze is niet vertrokken voor het geld of voor de club Ajax. Frenkie had dolgraag bij Willem II willen blijven als hij wat kansen had gekregen mee te doen met het 1e. Uiteindelijk is het de schuld van Streppel dat hij is vertrokken. Frenkie heeft namelijk meer talent in zijn linker kleine teen zitten als de rest van de selectie bij elkaar.
1896
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 14-03-2016 12:38

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 14-03-2016 15:24

1896 schreef:Overigens hoop ik voor jullie ook dat Streppel bij Heerenveen meer gaat doen met de jeugd dan hij bij ons heeft gedaan. We hadden een van de beste jeugdspelers van Nederland (Frenkie de Jong) deze is niet vertrokken voor het geld of voor de club Ajax. Frenkie had dolgraag bij Willem II willen blijven als hij wat kansen had gekregen mee te doen met het 1e. Uiteindelijk is het de schuld van Streppel dat hij is vertrokken. Frenkie heeft namelijk meer talent in zijn linker kleine teen zitten als de rest van de selectie bij elkaar.


Is het ook niet zo dat Willem II veel oudere spelers heeft in de selectie? Dan is het toch lastig de jeugd de kans te geven.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor rust » 14-03-2016 15:25

Superfries1994 schreef:Is het ook niet zo dat Willem II veel oudere spelers heeft in de selectie? Dan is het toch lastig de jeugd de kans te geven.


Dan is het toch juist makkelijk om er een jonge hond tussen te gooien?
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor GeraldSibon35 » 14-03-2016 15:28

Superfries1996 schreef:Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.

Hè hè, drie keer raden wie dat is..


Riemer van der Velde! Ga ik nu door voor de scooter :wink:? Maar zonder grappen dit is toch te triest voor woorden, ik vind het zelfs een beetje zielig. Laat de club nou zijn eigen gang gaan Riemer en neem Hans Vonk mee want op deze manier maak je de club zelf kapot.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Superfries1994 » 14-03-2016 15:30

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83 · 38 min.38 minuten geleden
Gebeld met Art Langeler: "Heb de gesprekken met Heerenveen afgebroken. Had er geen goed gevoel bij."

"Waarom ik er geen goed gevoel bij had? Laat dat maar in 't midden." U wilt t achterste van uw tong niet laten zien? "Lijkt me niet netjes."

Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.


Vreemde gang van zaken dit..

Dan is het toch juist makkelijk om er een jonge hond tussen te gooien?

Zo kun je inderdaad ook redeneren. Ik bekeek het vanuit het punt dat er nauwelijks jonge spelers zijn om erin te gooien.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Wizard » 14-03-2016 15:35

Bedankt voor je post '1896'. Fijn om te lezen hoe een Willem II fan erover denkt.

Waar ik zelf al bang voor was/ben, wordt bevestigd. Tactisch niet sterk en geen jeugd durven in te passen. Vooral dat laatste is essentieel bij SC Heerenveen gezien haar selectie en mogelijkheden. Een uithangbord is prima, maar onze club heeft nu vooral een tactisch sterke trainer nodig die de club weer omhoog brengt waar het hoort, de subtop. Helmond Sport heeft hij weer richting subtop JL gebracht, maar het is hem niet gelukt om van Willem II een middenmotor te maken.

Jammer, dit zegt in mijn ogen veel over de ambitie van Vonk en in zijn verlengde, de club.

Wat had ik graag een Faber of Langeler hier gezien. Zonde!
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Jazz » 14-03-2016 15:38

Superfries1996 schreef:Met wie heeft u gesproken? "Dat ligt nogal gevoelig geloof ik." Aldus Langeler over zijn gesprekken met Heerenveen.

Hè hè, drie keer raden wie dat is..


Ik dacht zelf Vonk, maar is bijna 100% zeker Riemer. :shock:
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor 1896 » 14-03-2016 16:01

Wizard schreef:Bedankt voor je post '1896'. Fijn om te lezen hoe een Willem II fan erover denkt.

Waar ik zelf al bang voor was/ben, wordt bevestigd. Tactisch niet sterk en geen jeugd durven in te passen. Vooral dat laatste is essentieel bij SC Heerenveen gezien haar selectie en mogelijkheden. Een uithangbord is prima, maar onze club heeft nu vooral een tactisch sterke trainer nodig die de club weer omhoog brengt waar het hoort, de subtop. Helmond Sport heeft hij weer richting subtop JL gebracht, maar het is hem niet gelukt om van Willem II een middenmotor te maken.

Jammer, dit zegt in mijn ogen veel over de ambitie van Vonk en in zijn verlengde, de club.

Wat had ik graag een Faber of Langeler hier gezien. Zonde!


Graag gedaan. Verder is Streppel echt een prima kerel en zijn we blij dat hij trainer is geweest van ons. Heeft de club toch omhoog gebracht en financieel gezond gemaakt. Alleen na 5 jaar is hier de koek wel op. Mede door irritaties tussen Streppel en bestuur, maar voor de supporters ook door het vasthouden aan je tactiek die dit seizoen mede door blessures niet werkt. En het niet laten instromen van de jeugd is een hekel punt.

Kortom. Zorg dat er een tacticus naast Streppel komt en dwing m de jeugd te gebruiken.
1896
Nieuw talent
 
Berichten: 73
Geregistreerd op: 14-03-2016 12:38

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor jorro » 14-03-2016 16:03

1896 schreef:Kortom. Zorg dat er een tacticus naast Streppel komt en dwing m de jeugd te gebruiken.


Gelukkig hebben wij een rechtlijnige TD met ruggengraat, dus dat komt vast goed.... :roll:
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor H-J » 14-03-2016 16:15

Riemer is nog veel te nadrukkelijk in beeld. Ook bij aankoop en contractbesprekingen (huidige) spelers. Vonk komt blijkbaar ook niet voor zichzelf/zijn functie op. Want dit soort dingen zouden zijn werk moeten zijn. Vd velde geniet hier vast van, mooi om te doen... Vonk blijft nog wel even zitten.

Over het tactisch vermogen van Strepen kan ik niet oordelen. Maar Lodeweges en de Haan zijn ook niet vaak in staat geweest om tijdens een wedstijd het beeld te laten kantelen. Maar hebben ook geen fantastische selectie daarvoor.

Ik vind het nog te vroeg om hem te veroordelen. Was destijds blij met van Basten en Sollied, maar dat hield ook niet over.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Feanfan 1 » 14-03-2016 16:27

Ik ben dik tevreden al het Streppel wordt. Van de namen Langeler, Stam en Faber wordt ik dus niet echt vrolijk.

- Langeler heeft het bij Zwolle prima gedaan, al had zijn eerste seizoen ook een zwarte bladzijde. Na iets van 26 wedstrijden had hij 15 punten voorsprong op de nummer 2 en nog werden ze geen kampioen. Zijn tweede seizoen werd hij wel kampioen. Bij PSV zijn ze tevreden over hem, en ik denk dat het tactisch wel een goede trainer is, maar verder heb ik twijfels

- Stam, denk ongeveer hetzelfde als Van Basten, maar dan wat strenger. Al denk ik dat zijn denkvermogen ook hoger ligt dan het denkvermogen van de spelers. Dus wat hij wil, willen de spelers wel, maar kunnen ze gewoon niet. En ook denk ik dat Stam hier hooguit twee jaar trainer is, en als er een trainer ontslagen wordt in Engeland, dat hij tussentijds ook nog wel eens gaat vertrekken. Daar zit niemand op te wachten

- Faber kan me helemaal niet overtuigen. Doet het aardig met NEC, maar speelt het hele seizoen vrij verdedigend, al staat het verdedigend wel goed. Verder hebben ze met Santos een aardige spits en achterin is het wel ervaren met een goede keeper (2e seizoenshelft). Zit weinig leven in Faber
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor vincentdelbos » 14-03-2016 16:41

Tja, ik ken Streppel niet heel erg goed, maar of het nou Streppel, Stam of Langeler wordt, het is in mijn ogen toch wat lood om oud ijzer.

- Streppel: tactisch blijkbaar niet heel sterk,
- Stam: weinig ervaring als trainer, niet heel sympathiek overkomen en geen topprestaties met de jeugd,
- Langeler: presteerde goed met Zwolle, maar kende ook dippen (veel puntenverlies in titelrace JL).

Van deze kandidaten is Langeler dan wel mijn favoriet, maar Streppel zal niet veel onder doen denk ik. Langeler bracht Zwolle naar de Eredivisie, Streppel ook, Langeler plakte er een goed seizoen achteraan, Streppel lukt het niet om los te komen van de nacompetitie, maar dat heeft ook te maken met aankoopbeleid, etc. Blijkbaar weet hij wel te presteren als de kwaliteit van de spelers goed is (JL).

Rutten heb ik zelf niet zo'n goed gevoel bij en denk niet echt haalbaar vermoed ik.

Over het inpassen van jeugd kun je praten met een trainer, een goed tacticus ben je of niet. Ben je dat niet, dan moet je er voor zorgen dat die in de staf zit.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Crash » 14-03-2016 17:04

Ik kan me zo ontzettend ergeren wanneer ik de reactie van Langeler lees: 'dat ligt wat gevoelig, geloof ik'.

Waarom zit Van der Velde nog aan tafel en doet Vonk dit niet zelf? Ik zeg het maar ongenuanceerd: het zou beter zijn wanneer Vonk vertrekt uit de functie die hij nu bekleedt en dat Van der Velde nu eindelijk de club met rust laat. Dit levert niets op behalve onduidelijkheid (ook gezien het afhaken van Langeler).
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor AllardP » 14-03-2016 17:12

Helemaal eens Crash, ik had precies hetzelfde. We worden nooit serieus genomen als niemand weet wie er namens de club spreekt. Taak van Eisenga om hier voor eens en altijd duidelijkheid over te krijgen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 14-03-2016 17:20

Jammer voor Riemer, maar ik heb nu echt iets van weg met die vent. Wat een waardeloze k#torganisatie is en blijft het wanneer Waldorf en Stadler zich er maar mee blijven bemoeien.
Als Vonk aanblijft als buikspreekpop voor de anonieme dictator uit Langweer ben ik weg. Hij heeft nu zo langzamerhand genoeg signalen gehad dat het op deze manier niet gewaardeerd wordt. Als hij dan zelf niet zijn conclusies wil nemen dan doe ik dat wel. Hij heeft de keus. Een officiële functie als technisch meesterbrein, maar dan ook de verantwoordelijkheden die daarbij horen. Inclusief maatregelen als hij er een zooitje van maakt. En daar is hij al een tijdlang mee bezig.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 14-03-2016 18:31

Ik denk dat je gelijk hebt Mackan. Deze situatie duurt nu al te lang en zorgt ervoor dat de organisatie nooit eens "normaal" functioneert met alle gevolgen van dien.
Het zou mooi zijn als zowel Riemer als Foppe deze zomer bekend maken definitief zich er niet meer mee te gaan bemoeien.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor SVSCH » 14-03-2016 19:46

Eisenga heeft gezegd dat hij niet naar vetes uit het verleden kijkt. Dan is het een kwestie van tijd dat je weer gezeik krijgt. Wanneer gaat de bezem er eens echt door en kunnen we vooruit kijken? Hoop dat Eisenga onafhankelijk is maar verbaas me nergens meer over als achteraf anders blijkt..
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Mackan68 » 14-03-2016 21:24

Er is nog maar 1 kamp. Kamp Riemer. Een gruwelijk slechte zaak. Met Riemer zal de club niet meer uitgroeien tot wat het ooit geweest is. Eeuwig zonde dat hij het zelf niet inziet!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor BK2007 » 14-03-2016 21:54

SVSCH schreef:Eisenga heeft gezegd dat hij niet naar vetes uit het verleden kijkt. Dan is het een kwestie van tijd dat je weer gezeik krijgt. Wanneer gaat de bezem er eens echt door en kunnen we vooruit kijken? Hoop dat Eisenga onafhankelijk is maar verbaas me nergens meer over als achteraf anders blijkt..


Voorlopig is hij net zo stil als vd Wiel.
Het moet dus nog maar blijken of hij wel personality heeft of dat hij gewoon een nobody blijkt te zijn.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Rick » 14-03-2016 22:02

Het is ook niet niks om daar goed mee om te gaan. Het is aan Riemer en Foppe om juist te zorgen voor rust en zoveel mogelijke afstand. Ik hoop in ieder geval dat het duidelijk is voor iedereen binnen de club dat er wat moet gebeuren en de koppen weer dezelfde kant op moeten staan. Ook dat de selectie volgend jaar in balans is en bepalende spelers(zover die er nog zijn) behouden worden en uitbouwen waar nodig. Zo is de trainer nu zo goed als bekend en verwacht ik voor volgend seizoen 1 of 2 nieuwe 'bepalende' middenvelders en een centrale verdediger.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor 12eMan » 15-03-2016 08:52

Wat een opmerking van een "kandidaat trainer" weer voor een discussie op gang brengt. Riemer dit, Riemer dat, seizoenkaart opzeggen, oude vetes bla bla bla.

Maar niemand vraagt zich af waarom Riemer(als dat het geval is) met Langeler gesproken heeft, en niet Vonk. Zou daar heel misschien een goede reden voor zijn geweest....? Ik zou het niet weten wat maar klakkeloos aannemen dat Vonk hierin gepasseerd is gaat ook te ver. Weten wij veel wat de reden is. Misschien is het wel een tegemoetkoming aan een vurige wens van velen, nl het vertrek van Vonk...., misschien iets anders, wie weet.....

Daarnaast schieten we ook meteen Streppel maar even af. Tactisch zwak, past geen jeugd in en onze zogenaamde WII insider is ineens onze belangrijkste bron. Vooropgesteld, hij heeft netjes verwoord wat hij van Streppel vindt en dat hij dat hier post is hartstikke goed. Maar om daar allemaal blind op af te gaan is het andere uiterste. Heeft niemand zelf een mening op basis van wat hij met WII laat zien? Wie volgt WII op een dusdanig niveau dat hij kan zeggen dat Streppel tactisch zwak is? Ik niet, maar als men binnen de club voldoende draagvlak vindt voor Streppel(en ook Verbeek en Foppe aangeven dit een goede keuze te vinden), wie ben ik dan om daar aan te twijfelen.

Er is genoeg kritiek te verzinnen over het hele reilen en zeilen binnen de club. Die kritiek deel ik veelal ook maar het slaat door. Niks of niemand is goed genoeg en we zijn continu op zoek naar een nieuwe zondebok....
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 15-03-2016 09:30

12eMan schreef:Wat een opmerking van een "kandidaat trainer" weer voor een discussie op gang brengt. Riemer dit, Riemer dat, seizoenkaart opzeggen, oude vetes bla bla bla.

Maar niemand vraagt zich af waarom Riemer(als dat het geval is) met Langeler gesproken heeft, en niet Vonk. Zou daar heel misschien een goede reden voor zijn geweest....? Ik zou het niet weten wat maar klakkeloos aannemen dat Vonk hierin gepasseerd is gaat ook te ver. Weten wij veel wat de reden is. Misschien is het wel een tegemoetkoming aan een vurige wens van velen, nl het vertrek van Vonk...., misschien iets anders, wie weet.....

Daarnaast schieten we ook meteen Streppel maar even af. Tactisch zwak, past geen jeugd in en onze zogenaamde WII insider is ineens onze belangrijkste bron. Vooropgesteld, hij heeft netjes verwoord wat hij van Streppel vindt en dat hij dat hier post is hartstikke goed. Maar om daar allemaal blind op af te gaan is het andere uiterste. Heeft niemand zelf een mening op basis van wat hij met WII laat zien? Wie volgt WII op een dusdanig niveau dat hij kan zeggen dat Streppel tactisch zwak is? Ik niet, maar als men binnen de club voldoende draagvlak vindt voor Streppel(en ook Verbeek en Foppe aangeven dit een goede keuze te vinden), wie ben ik dan om daar aan te twijfelen.


Er is genoeg kritiek te verzinnen over het hele reilen en zeilen binnen de club. Die kritiek deel ik veelal ook maar het slaat door. Niks of niemand is goed genoeg en we zijn continu op zoek naar een nieuwe zondebok....

Prima reaktie!
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Grimo » 15-03-2016 09:37

BK2007 schreef:
Voorlopig is hij net zo stil als vd Wiel.
Het moet dus nog maar blijken of hij wel personality heeft of dat hij gewoon een nobody blijkt te zijn.


Want bij elke BVO staat de directeur wekelijks voor de camera? Geef mensen eens een kans. De beste man is net zes weken in functie. Dat standaard negatieve gezeik op mensen helpt niet echt mee. Men is druk bezig, dat zie je aan alle kanten, er komt een staantribune, er is een nieuwe algemeen directeur, we hebben bijna een nieuwe trainer, er komt met Bloemers een nieuwe commerciele man die Dijk gaat vervangen, men is druk bezig met een nieuwe hoofdsponsor. Kortom er is aktie in de tent.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor spuit-11 » 15-03-2016 09:45

Ik zie het opzich wel zitten met Streppel, coach die zijn ploeg graag vooruit laat voetballen, daar hou ik wel van.

1896 onze insider, is die helemaal objectief, twijfel er aan, supporters leven vaak bij de waan van de dag.
Het is dit seizoen niet best, bij Willem 2, met name door een uitgeholde selectie. Als je als trainer eigenlijk alleen Braber en de Sa gedurende een wedstrijd kunt inbrengen, hoe groot is dan de kans dat wisselspelers gaan scoren?

Vorig jaar was Willem 2 een beetje de revelatie van de eredivisie, werd 9de met erg leuk voetbal.
Vorig jaar werd er wel 5 keer door ingebrachte spelers gescoort...

Armenteros en Sahar, samen goed voor 18 doelpunten, en Messaoud de creatieve man op het middenveld met 5 doelpunten ging ook weg. Dat was de helft van de doelpuntenproductie.

Als je het dan moet hebben van gehuurde spelers zoals bij Willem 2, kan dat verkeerd uitpakken, zie ook maar bij Cambuur.
Zivkovic en Ligeon was het niet, alleen Andersen lijkt van toegevoegde waarde, maar voor de rest met de blessures van Ondaan en Andrade hebben ze wel erg weinig creativiteit.

Weinig eer te behalen voor een trainer lijkt me
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor TORCIDA » 15-03-2016 10:07

Ik kan me zo ontzettend ergeren wanneer ik de reactie van Langeler lees: 'dat ligt wat gevoelig, geloof ik'


Het komt op mij over dat hij zelf baalt van het afknappen van zijn transfer, deze opmerking is pure stemmingmakerij want eigenlijk zegt hij niets en duidt op onderhuidse sentimenten waar hij part nog deel aan heeft.
Prima dat hij niet komt, hij lult zonder dat hij bij ons in dienst is al buiten zijn boekje.

En net wat 12e man zegt, wat weten wij nu eigenlijk van de gesprekken en hoe deze zijn verlopen en wie er wel of niet bij zaten.
Helemaal niets. Dan kun je je afvragen waarom Vonk hierop niet reageert, maar moet hij op elke scheet van een journalist of stemmingmakerij van derden reageren? Bij welke transfer gebeurt dat wel dan?

roelof de vries twittert dat hij met Langeler gebelt heeft, maar die wilde niets kwijt behalve dat het gevoelig ligt. Zou Langeler dit letterlijk zo gezegd hebben? Is dit een interpretatie, conclusie die Roelof heeft gemaakt uit de beperkte toelichting?
Nee niemand weet van de hoed en de rand maar reageren wel allemaal zo. Als dit de stemming blijft dan zal het nooit meer wat worden want dan is er geen bestuur die kan functioneren.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor wilbot » 15-03-2016 10:55

mee eens
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Boffy » 15-03-2016 11:25

Het is allemaal zo makkelijk. Langeler heeft met Riemer gesproken en gelijk wordt de Riemer kaart weer gespeeld en dat hij zich er maar mee bemoeit. Maar wat als er nou door Vonk, vervolgens door Eisinga gesproken is met Langeler. Deze hebben samen overleg gehad en toen geopperd dat de clubiconen ook nog maar eens met hem moesten spreken. Want, weten deze heren beide, die krijg je er hier bij Heerenveen bij. Langeler heeft drie gesprekken gevoerd, dus bovenstaane zou best mogelijk zijn. Is dat nou zo raar?
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor mitrita » 15-03-2016 12:20

12eMan schreef:Er is genoeg kritiek te verzinnen over het hele reilen en zeilen binnen de club. Die kritiek deel ik veelal ook maar het slaat door. Niks of niemand is goed genoeg en we zijn continu op zoek naar een nieuwe zondebok....


Eens.
Sowieso de tijd van weelde en almaar stijgende begrotingen en toeschouwersaantallen is definitief voorbij.
Ambitie moet er zijn maar het is niet realistisch te denken dat we terugkeren naar het nivo van 10 jaar terug.
De wereld is veranderd.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Opvolger Lodeweges?

Berichtdoor Lardy » 15-03-2016 12:28

mitrita schreef:Eens.
Sowieso de tijd van weelde en almaar stijgende begrotingen en toeschouwersaantallen is definitief voorbij.
Ambitie moet er zijn maar het is niet realistisch te denken dat we terugkeren naar het nivo van 10 jaar terug.
De wereld is veranderd.


Volgens mij beseffen sommigen niet hoeveel mogelijk is met deze club. Misschien gaat het wel goed komen hoor met Streppel. Wij zoeken ook nog naar een HJO en ik had gehoopt dat de club een stap vooruit durfde te maken. We hebben mensen nodig die anders denken, die innovatief zijn, die niet dat standaard prietpraat van de KNVB cursus uitvoeren. Ik hoop zo dat Jonk komt, maar dat zal ook wel niet.

Begrijp mij niet verkeerd, het zal allemaal wel een beetje loslopen. Maar wij moeten de vierde club van Nederland worden de komende jaren, en ik ben bang dat wij blijven hangen als nummertje 8 ofzo.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten