Mackan68 schreef:Oh ja, ik was even vergeten dat je hier geen vraagtekens mag zetten. Je bent net zo'n grijze als Dwight. Iets is niet dubieus of twijfelachtig, maar aan de ander kant had je zelf een andere keus gemaakt. Het zijn je eigen woorden. Juist ja. Jij bent echt goed man!Als een trainer spelers op blijft stellen die niet voldoen kun je dat op niemand anders schuiven dan op de trainer.
Je mag zeker vraagtekens hebben. Wie zegt van niet dan? Alleen hoef ik of iemand anders het niet met je eens te zijn.
Wat draai je toch mooi met woorden. Grijs, blond of kaal....je veroordeelt maar wat. Allemaal uit fanatisme, frustratie? Hoe moet ik dat zien. Een andere keus houdt niet in dat ik de keuze van Dwight dubieus vind. Misschien had ik zelf ook wel die keus gemaakt. Misschien ook wel niet. Ik werk niet elke dag met die mannen. Dat hij achteraf niet goed uitpakt kan je niet altijd van te voren weten.
Als een trainer spelers op blijft stellen die niet voldoen kun je dat op niemand anders schuiven dan op de trainer
Dat kan zijn oorzaken hebben. Volgens mij heeft de trainer ook ingegrepen. Dat het niet op de manier gaat die jou zint is wat anders.