Hakim Ziyech

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-02-2016 10:05

Oh ja, Flying Tilster. Ik vermoed dat jij 90 minuten roerloos op je stoeltje zit te kijken. Dus dat hij vraagt om vocale steun van NN is wel lollig........ Zonder die ' hersenloze ' luitjes is ons stadion zo dood als een pier. Dooie bende is het met die zwijgende, emotieloze toeschouwers. Alleen wat commentaar leveren op NN en zelf niets toevoegen aan de sfeer. Nietszeggende support is het!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor TORCIDA » 07-02-2016 10:25

Voor alle personen waar flying tilster zich mee identificeert , je bent dus geen haar beter, en degene die zich bij hem aansluiten. Ziyech scoorde in de 92 e minuut? Wist door zijn gedrag gebaren en middelvinger, hee deed hij dat ook niet tegen zijn eigen club? de boel aardig op te ruien. Zijn holmaatje cabral wist niet half hoesnel hij mee moest doen. Voor de 92 ste minuut is Ziyech niet geprovoceerd door ons publiek en zeker niet de hele wedstrijd uitgefloten zoals de NOS maffia doet geloven. Tja wie z'n billen brand moet op de blaren zitten. Maar Ziyech heeft inmiddels wel wat eelt. En trouwens wat is er mis met een hoer? Het is een bestaande beroepsgroep en ze werken hard voor hun geld.
Ziyech werd uitgefloten voor z'n belachelijke houding tegen de scheids, maar dat had elke speler kunnen wezen die zo deed.

Ach en om nu te zingen dat z'n moeder een naaimachine is...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Ebiede » 07-02-2016 12:09

Hakim, Bilal, Tarik allemaal kut-marokaantjes. Totaal geen respect voor ze!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Barrie » 07-02-2016 12:14

Ebiede schreef:Hakim, Bilal, Tarik allemaal kut-marokaantjes. Totaal geen respect voor ze!


Bilal heeft Turkse roots, dat terzijde.

Tsja, we leven in een tijdperk waarin clubliefde ver te zoeken is, en Hakim verdient nu in Enschede tonnen meer dan hij hier had kunnen verdienen, en dat neem ik hem ook niet kwalijk (eerder de toenmalige mensen die hier toen de leiding hadden). Ik keur zijn gebaren richting delen van het Heerenveen-publiek niet goed, maar deze jongen uitfluiten omdat hij zijn werk doet gaat te ver. Hij is een product van onze jeugdopleiding en misschien wel de beste speler in de eredivisie, maw reclame voor onze club, daar kun je ook trots op zijn.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Barrie
Selectiespeler
 
Berichten: 220
Geregistreerd op: 04-02-2008 17:13
Woonplaats: 050

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor DSCH » 07-02-2016 12:38

Jammer dat de media alles omdraait en stelt dat Zyech de hele wedstrijd werd uitgefloten terwijl dit totaal niet het geval was. Hierdoor krijgen mensen een heel ander beeld en komt onze club negatief in het nieuws. Zo hoort de media volgens mij niet te werken, maar goed, we weten allemaal dat het toch zo gaat. Erg jammer.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Thinkman » 07-02-2016 12:46

Barrie schreef:Bilal heeft Turkse roots, dat terzijde.


De moeder van Bilal is Marokkaans.

Over de moeder van Hakim hoor ik weer hele andere geluiden... :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor H-J » 07-02-2016 13:10

Barrie schreef:Hakim verdient nu in Enschede tonnen meer dan hij hier had kunnen verdienen, en dat neem ik hem ook niet kwalijk (eerder de toenmalige mensen die hier toen de leiding hadden).

De toenmalige clubleiding heeft voor zijn doorbraak zijn contract willen verlengen en verbeteren. Maar ziyech / zijn zaakwaarnemer vonden het niet nodig om met Heerenveen om tafel te gaan. En later in de pers melden dat Heerenveen niets van zich laat horen. ..
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Heerenveen rules » 07-02-2016 13:23

Waarom speelt Marokko nooit wat klaar? Allemaal omhooggevallen mannetjes zijn het. Inderdaad ja, Bilal, Ziyech, Kada. Geen enkel respect voor. Ze zijn nog te dom om te poepen. Ze voelen zich heel wat, maar feitelijk zeilige mannetjes.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Fanatismo » 07-02-2016 13:34

Hakim is een arrogant ventje geworden, bij die 1-1 juichte ie ook helemaal niet, bleef daar een beetje staan en de rest van het team vierde feest :( :( belachelijk!
Ik heb me mateloos zitten ergeren aan hem, voelt zich veel te goed voor dit elftal, is natuurlijk ook DE grote uitblinker van Twente, maar dat hoeft ie niet zo te tonen.
De spreekkoren zijn natuurlijk ongepast, maar Ziyech zat het publiek wel flink op te fokken!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Voorstopper » 07-02-2016 20:57

DSCH schreef:Jammer dat de media alles omdraait en stelt dat Zyech de hele wedstrijd werd uitgefloten terwijl dit totaal niet het geval was. Hierdoor krijgen mensen een heel ander beeld en komt onze club negatief in het nieuws. Zo hoort de media volgens mij niet te werken, maar goed, we weten allemaal dat het toch zo gaat. Erg jammer.

Heb ook amper een wanklank gehoord. Handvol mensen die wat hebben geroepen heb ik begrepen. Erg jammer dat Ziyech dan bij die 1-3 zo voor het vak gaat staan provoceren. Hij zit echt boordevol frustratie. Frustratie dat de grote clubs niet zijn gekomen.
Laatst bijgewerkt door Voorstopper op 07-02-2016 21:06, in het totaal 2 keer bewerkt
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-02-2016 20:59

Als ie over 2 weken ook maar scherp is, dan komt DKV op bezoek
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor hm_DR88 » 08-02-2016 00:53

Voorstopper schreef:Hij zit echt boordevol frustratie. Frustratie dat de grote clubs niet zijn gekomen.

Eén van de toppers in de Nederlandse competitie en ik denk ik één die waarschijnlijk slechts weinig waardering zal gaan oogsten. Als je ergens kei-goed in bent, wil dat nog niet zeggen dat je op andere terreinen mag gaan blunderen. De wijze waarop hij de afgelopen weken zijn eigen feestje vierde (zaterdag ook), moet zelfs bij Twente een keer tegen hem gaan keren. Nu kan hij nog het respect afdwingen door prachtig voetbal in combinatie met enorm egocentrisch gedrag. Als hij straks een keer verkocht wordt aan een buitenlandse club, en zijn teamgenoten zijn meer gelijkwaardig, dan zullen de credits verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het is niet alleen zijn reactie op het publiek gister, het is zijn rol als leider van een elftal die hij in mijn ogen onwaardig uitvoert. Het is niet erg als je dat niet kunt, maar als je met zoveel klasse dit onderdeel zo verprutst, dan is dat erg teleurstellend. Ook al speelt hij bij een tegenstander. Hier kom ik niet voor naar het stadion.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Fanatismo » 08-02-2016 12:05

Het moet voor de spelers van Twente ook frustrerend zijn om met zo'n "vedette" te spelen, zijn hele gedrag in het veld, hooghartig en zijn uitlatingen laatst hebben de sfeer in het team niet goed gedaan, dan druk ik me nog zacht uit!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Knipecity » 08-02-2016 12:41

Conclusie: geweldige voetballer, maar met een rot karakter.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Lipton » 08-02-2016 14:27

Geweldige voetballer, misschien wel de beste die ooit doorgebroken is uit de jeugd van Heerenveen.
Jammer dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt door naar Twente te gaan, hij zal daar natuurlijk wel veel meer verdienen dan hij bij ons ooit zou hebben gedaan.

Zelf snap ik dat uitfluiten van spelers die hier gespeeld hebben nooit niet zo. Sinkgraven moest ook uitgefloten worden, maar waarom eigenlijk?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor pes5 » 08-02-2016 14:34

Lipton schreef:
Zelf snap ik dat uitfluiten van spelers die hier gespeeld hebben nooit niet zo. Sinkgraven moest ook uitgefloten worden, maar waarom eigenlijk?


Dit was ook nooit zo. Van Nistelrooij, Lurling, Radomski. Spelers die hier later als tegenstander terugkeerden werden altijd goed ontvangen. Ik vind het ook jammer dat dit tegenwoordig blijkbaar teveel gevraagd is.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor ---E--- » 08-02-2016 15:57

Keur het uitfluiten niet goed en afgelopen zaterdag is het dan ook nauwelijks gebeurd. Vorig jaar is het wel degelijk gebeurd bij Ziyech en Sinkgraven alleen viel dit ook allemaal wel wat mee, dat zullen misschien een man of 60 geweest zijn. Het is niet goed natuurlijk maar kan er nog wel enigszins begrip voor opbrengen. Die jongens hebben hun nog prille voetbalcarriere aan Heerenveen te danken maar zijn te beroerd om het contract te verlengen of überhaupt ook maar langer dan een jaar bij ons in het 1e te spelen. Supporters zijn ook wel eens klaar met al die broodvoetballers..
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Mackan68 » 08-02-2016 19:54

Wat is eigenlijk erger? Oud-spelers die op een goede of minder mooie manier onze club verlieten uitfluiten, of spelers die nog steeds het pompeblêdenshirt dragen uitfluiten?
Een eyeopener voor de fluiters vooral. De teksten van zaterdag kun je een vraagteken bij zetten. Maar bij het gedrag van dramaqueen Hakim ook...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor oldtimer » 08-02-2016 21:10

Mackan68 schreef:Wat is eigenlijk erger? Oud-spelers die op een goede of minder mooie manier onze club verlieten uitfluiten, of spelers die nog steeds het pompeblêdenshirt dragen uitfluiten?
Een eyeopener voor de fluiters vooral. De teksten van zaterdag kun je een vraagteken bij zetten. Maar bij het gedrag van dramaqueen Hakim ook...


Dit soort jongens ( ik generaliseer vast een beetje ) heeft het altijd over respect. Dat zul je echter moeten verdienen en niet alleen door je voetbalkunsten.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-02-2016 21:59

Ziyech heeft het met z'n respectloze houding richting Heerenveen ( niet willen verlengen) en supporters het over zichzelf afgeroepen. De teksten hadden wat anders gemoeten maar het is een arrogante blaag die geen enkel respect verdient. Ik vind zijn frustraties wel humor. Hoe een mens zulke keuzes kan maken. :mrgreen:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor hm_DR88 » 08-02-2016 23:21

Heerenveen rules schreef:Ziyech heeft het met z'n respectloze houding richting Heerenveen ( niet willen verlengen) en supporters het over zichzelf afgeroepen. De teksten hadden wat anders gemoeten maar het is een arrogante blaag die geen enkel respect verdient. Ik vind zijn frustraties wel humor. Hoe een mens zulke keuzes kan maken. :mrgreen:


Voetballers zijn geen supporters. Dat ze soms van werkgever veranderen, brengt het systeem met zich mee. Wat dat betreft hij dezelfde rechten die wij als werknemer ook zouden hebben. Dit zal voor mij dan ook nooit een reden zijn om zo'n speler uit te fluiten.
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Superfries1994 » 09-02-2016 01:07

Hij is vorig jaar al de hele wedstrijd uitgefloten, had het in de Grolsch Veste weer aan de stok met ons publiek, en nu is er weer wat. Voor beide kampen valt wat te zeggen naar mijn mening. Ziyech is een irritant ventje waar ik bijna een stadion verbod voor over had om hem een schop onder zijn reet te kunnen geven bij die goal, maar hij werd wel degelijk een beetje uitgefloten, niet massaal, maar wel alweer de derde keer dat hij wordt gezocht. Wij moeten ook eens ophouden met spelers die hier terugkomen uit te fluiten. Is dat misschien ook een idee? Het gebeurde ook bij Sinkgraven, die toen terecht een applaus kreeg om het gefluit te overstemmen. Bijker wordt uitgejouwd als hij het veld op komt. Gaat toch ook allemaal nergens over? Ziyech is zeer onprofessioneel maar ons publiek mag zich ook achter de oren krabben wat mij betreft.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-02-2016 21:13

Als hij weer in ons stadion komt te spelen dan hoop ik dat hij 90 minuten lang wordt uitgejouwd. Niet over zijn moeder zingen, want die kan er ook niets aan doen zo'n zoon gekregen te hebben. Gewoon belachelijk maken die gast. Cynisme is op zijn plaats.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Thinkman » 09-02-2016 21:22

Heerenveen rules schreef:Als hij weer in ons stadion komt te spelen dan hoop ik dat hij 90 minuten lang wordt uitgejouwd. Niet over zijn moeder zingen, want die kan er ook niets aan doen zo'n zoon gekregen te hebben. Gewoon belachelijk maken die gast. Cynisme is op zijn plaats.


'Hakim in Oranje' was ook leuker geweest om te zingen. Al zal dat momenteel minder pijn doen gezien die resultaten...
En anders 'Hakim hakim je broekje is te groot'. Gaat ie van in de war raken :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Wizard » 10-02-2016 09:03

Thinkman schreef:'Hakim in Oranje' was ook leuker geweest om te zingen. Al zal dat momenteel minder pijn doen gezien die resultaten...
En anders 'Hakim hakim je broekje is te groot'. Gaat ie van in de war raken :lol:

Helemaal mee eens. Wat meer sarcasme danwel humor was meer op z'n plaats geweest. Heb het idee dat er steeds meer opgeschoten pubertjes indruk moeten maken op hun omgeving door met bepaalde teksten te komen. De tekst over Ziyechs moeder is natuurlijk iets waar je je als supporter afstand van moet nemen. Dan kan je beter 30 km verderop lekker rel trappen in Goutum-Noord, en daar je omgeving duidelijk maken wat je allemaal wel niet durft te roepen.
Voorop staat dat Hakim een geweldige voetballer is en met een uitgesproken mening. Dat hij de club aan het lijntje heeft gehouden en ook in deze wedstrijd wederom provoceert maakt het moeilijk om hem als supporter niet uit te fluiten. Dat verdient hij absoluut. Ook dat hem wat ludieke teksten worden toegezongen zou terecht zijn, en meer op z'n plaats zijn. Maar doe het dan op een ludieke manier en niet om je te willen meten met de harde kern van andere clubs. Dat gaat toch niet lukken.
Wie ik Sinkgraven zie uitfluiten trek ik direct over de reling. Die jongen verdient alle respect en dus ook een warm welkom hier. Heeft hier z'n hele opleiding met volle inzet gespeeld, totdat Ajax met een niet te weigeren bod kwam. Het moet zeer zeker eens afgelopen zijn. Sommige lui van ons hebben geen idee hoe de voetbalwereld werkt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor nickstok » 11-02-2016 13:49

Een Chinese club zou een bod van 35 miljoen op Ziyech hebben gedaan. Nu denk ik niet dat Hakim daar snel heen gaat, aangezien hij Hoffenheim al niet als goede vervolgstap zag. Als dit soort bedragen echter komende zomer ook geboden gaan worden is dat voor ons club wel érg lekker. Naar verluid heeft Heerenveen een doorverkoop percentage van 30 procent bedongen en komt daar nog een opleidingsvergoeding van 4 procent bij op.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Mackan68 » 11-02-2016 18:20

Thinkman schreef:
'Hakim in Oranje' was ook leuker geweest om te zingen. Al zal dat momenteel minder pijn doen gezien die resultaten...
En anders 'Hakim hakim je broekje is te groot'. Gaat ie van in de war raken :lol:

Daar kom je nu mee aan hehehe. Wat een gemiste kans man, deze kans ga je waarschijnlijk nooit weer krijgen. 'Hakim is een Superfries' na zijn gemiste onterecht gegeven penalty voelde in Enschede overigens ook best lekker. :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Mackan68 » 11-02-2016 18:25

nickstok schreef:Een Chinese club zou een bod van 35 miljoen op Ziyech hebben gedaan. Nu denk ik niet dat Hakim daar snel heen gaat, aangezien hij Hoffenheim al niet als goede vervolgstap zag. Als dit soort bedragen echter komende zomer ook geboden gaan worden is dat voor ons club wel érg lekker. Naar verluid heeft Heerenveen een doorverkoop percentage van 30 procent bedongen en komt daar nog een opleidingsvergoeding van 4 procent bij op.

Hangt er een beetje vanaf op welk niveau de club speelt en of het mogelijk een kampioenskandidaat is. China is natuurlijk op dit moment niet een bijster aansprekend voetballand, maar wel een land wat duidelijk in opkomst is. De republiek trekt er ook veel geld voor uit om wereldwijd naam te maken. En Hakim is absoluut niet vies van veel centjes pakken. Net als zijn zaakwaarnemer.
Hoffenheim en Sampdoria hadden geloof ik afgelopen transferperiode interesse, maar dat zag hij niet zitten omdat dat net als Twente op dat (en dit) moment degradatiekandidaten zijn. Op zich wel begrijpelijk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Crash » 16-02-2016 11:02

Stel FC Twente gaat failliet. Dat betekent dat alle spelers in een klap transfervrij zijn neem ik aan. Daar gaat je doorverkooppercentage...

Het is te hopen dat de club nog overeind blijft totdat de transfer van Ziyech van de zomer is afgerond.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Hakim Ziyech

Berichtdoor Harmiej » 16-02-2016 11:19

Crash schreef:Stel FC Twente gaat failliet. Dat betekent dat alle spelers in een klap transfervrij zijn neem ik aan. Daar gaat je doorverkooppercentage...

Het is te hopen dat de club nog overeind blijft totdat de transfer van Ziyech van de zomer is afgerond.


Dream on!

Twente gaat echt niet failliet, hier heeft niemand iets aan. Mocht het zover komen, wordt er geld in gepompt door een bank of iets dergelijks. Dan zal er een afspraak worden gemaakt om een x bedrag te verdienen aan de transferinkomsten van spelers. Die zullen niet transfervrij vertrekken. Een investeerder weet ook dat spelers als Gutierrez en Ziyech miljoenen op kunnen leveren.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten