Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 24-09-2015 08:42

Knipecity schreef:Mackan je kan wel doorgaan over Bijker, maar blijkbaar vindt Lodeweges Otigba een nog slechtere optie daar en misschien hadden we dan inderdaad nog meer goals tegen gekregen. Zelfs tegen het zwakke NAC hebben we aardig wat kansen weggegeven.


Het is een beetje een sleur aan het worden de kracht van herhaling in een tunnel...de pijlen zijn op Bijker en Lodewegs gezet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 24-09-2015 08:55

Ja, vind je het raar? Als je je nu eens in een ander verplaatst, kun je je het dan een beetje voorstellen? Bijker is centraal erg matig, verliest vrijwel elk duel en is opbouwend matig. En Lodeweges maakt er al weken een bende van. En dan vind jij het blijkbaar raar.

En de opmerking dat de technische staf iedere dag met ze werkt is een hele erge dooddoener. Dus dan mogen wij als supporters blijkbaar geen andere mening hebben.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 24-09-2015 09:06

Volgens mij staat Bijker inmiddels 145 minuten, 1,5 wedstrijd op linksback. Dat Bijker niet presteert op links centraal is duidelijk maar om dat in den treure ter herhalen...Volgens mij weten we dat inmiddels. Lodeweges heeft hem vertrouwen gegeven en ik kan me voorstellen dat hij dat een paar wedstrijden de kans gaf, St Juste was ook al een paar keer het spoor bijster en schuldig aan tegen goals. Bijker staat niet meer lcv inmiddels. Einde discussie lijkt me. Of Lodeweges er een bende van maakt is slechts een mening, jouw mening. Als je verder kijkt kan weet je de oorzaken waardoor hij niet met de sterkste opstelling speelt of wisselt.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Riverside » 24-09-2015 09:54

Discussie Bijker/Lodeweges graag voortzetten in hun eigen topics. Hier maar weer verder over Pele van Anholt!
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 24-09-2015 09:56

Feit is gewoon dat zowel Bijkers, als Otigba niet de ideale companen zijn voor ons grote talent st Juste. Ook de TS zal van mening zijn dat Van Aken, danwel Buijs een betere optie is naast hem, maar ja, dat is nu eenmaal niet mogelijk.

Dan is het kiezen tussen twee zwakkere opties en blijkbaar is/was het vertrouwen in Bijker groter.

Over Pele. Deelt ook in malaise. Ik dacht dat hij zich nu wel zou onderscheiden dit jaar, maar zowel op rechtsback en helemaal als CM heeft hij me allerminst kunnen overtuigen. De huidige vorm doet iedereen minder spelen dan ze eigenlijk kunnen. Ik zie ook niet 1 speler die zich tussen al het gerommel positief onderscheidt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor DSCH » 27-09-2015 12:20

Ik vind hem op het middenveld niet sterk, ik zie hem liever op de back spelen ipv van Marzo en dan een middenveld met Vd Berg, Thern en Cavlan.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 27-09-2015 12:28

Het zou eerder verbazingwekkend zijn wanneer Pelé na 1 seizoen op linksback en 1 seizoen op rechtsback nu ineens in 2 wedstrijden de sterren van de hemel zou spelen. Dat hij nog vrij onzichtbaar is op het middenveld kun je toch bijna niet vreemd van opkijken?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor DSCH » 27-09-2015 12:37

Mackan68 schreef:Het zou eerder verbazingwekkend zijn wanneer Pelé na 1 seizoen op linksback en 1 seizoen op rechtsback nu ineens in 2 wedstrijden de sterren van de hemel zou spelen. Dat hij nog vrij onzichtbaar is op het middenveld kun je toch bijna niet vreemd van opkijken?


Daar heb je natuurlijk gelijk in, daarom zou ik er ook niet voor kiezen om hem daar te laten spelen. Gedachte is opzich goed, maar het werkt juist niet om de jouw genoemde reden.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor baasje » 23-01-2016 21:37

Heeft zich helaas in de afgelopen jaren 0,0 ontwikkeld, komt te kort en mist scherpte. Afscheid van nemen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Rick » 23-01-2016 23:37

Steekt er inderdaad niet bovenuit, maar dat is ook nooit het geval geweest. Hele elftal is matig omdat het geen team is. De conclusie is daardoor overhaast. Probeer je maar eens als rechtsback te onderscheiden in een slecht draaiend elftal. Maar dat het veel beter moet/kan staat buiten kijf.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-01-2016 23:41

Voor iemand die al een paar jaar meedraait verwacht je meer dan wat tikkies terug
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Joucke » 23-01-2016 23:43

Ik vond het 'm de tweede helft eigenlijk niet zo slecht doen. Kwam een aantal keer goed op, speelde Zeneli aardig in.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor abegoal » 24-01-2016 01:04

Heel erg matig, net als Bijker. Had veel meer verwacht van onze backs.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Jazz » 24-01-2016 23:27

Jammer, staat al zo lang stil. Met een aflopend contract die hij niet wil/gaat verlengen. Dan maar verkopen. Kan me herinneren dat Feyenoord ooit interesse had, jaren geleden. Zou best wel een stap zijn voor Pele.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Wizard » 29-01-2016 10:46

Speelde een sterke wedstrijd tegen één van de betere vleugelspelers van de Eredivisie.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Superfries1994 » 29-01-2016 12:56

Wizard schreef:Speelde een sterke wedstrijd tegen één van de betere vleugelspelers van de Eredivisie.

Kan zich blijkbaar wel opladen in dit soort wedstrijden. Was hij vorig seizoen ook al niet beter tegen Feyenoord?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 29-01-2016 19:20

Superfries1994 schreef:Kan zich blijkbaar wel opladen in dit soort wedstrijden. Was hij vorig seizoen ook al niet beter tegen Feyenoord?

Heeft dat wellicht met ogenschijnlijke belangstelling van die club te maken? Zou het ook de reden zijn dat de bijna nooit scorende Joey hem er in de Kuip wel in wist te leggen? Wil ook graag kruipend naar Rotterdam.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Rick » 09-03-2016 16:13

van Anholt rest van het seizoen uitgeschakeld door scheur in hamstring.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Harmiej » 09-03-2016 16:15

Domper voor Heerenveen: Van Anholt dit seizoen mogelijk niet meer in actie

Pele van Anholt heeft dinsdag tijdens de training een hamstringblessure opgelopen, zo laat Heerenveen weten via de clubsite. De vleugelverdediger komt de rest van dit seizoen mogelijk niet meer in actie.

"Hij heeft een scheuring in de hamstring", reageert fysiotherapeut Erik ten Voorde. "Het herstel duurt minimaal zes weken en het is de vraag of hij dit seizoen nog in actie komt", besluit hij realistisch.

Als Heerenveen zich niet weet te plaatsen voor de play-offs, zal de laatste competitiewedstrijd op zondag 8 mei gespeeld worden. De Friezen, die op dit moment op een twaalfde plek staan in de Eredivisie, nemen het dan op tegen ADO Den Haag.

Feanonline.nl


Grote domper voor Heerenveen....

Van Anholt was een leuk talent maar kan de belofte niet waarmaken. Na een geweldig seizoen op de rechtsbackpositie zag ik Van Anholt niet lang meer bij Heerenveen blijven. Na Janmaat de volgende rechtsback die een stap maakt.

Op dit moment zakt Pele wekelijks door het ijs. Een van de minste spelers op het veld.
Ben benieuwd wie dit op gaat vangen. Otigba centraal achterin en St.Juste rechtsback gok ik. Vd Boomen dan op de plek van Joey.

Schmidt komt terug van zijn blessure, maar volgensmij kan die de komende weken nog niet voetballen??
De enigste die we dan achter de hand hebben is Willem Huizing. Geen idee hoe goed deze jongen is. Na het vertrek van Buijs en Marzo naar het middenveld is de bezetting achterin hartstikke mager.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Rick » 09-03-2016 16:39

Eens Harmiej. Misschien wel de slechste speler op het veld. Jammer want ik vond hem twee jaar geleden bij de top drie beste rechtsbacks horen. Op dit moment kun je er wel 10 opnoemen die beter zijn. Hopen dat die na de blessure beter terug komt.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 09-03-2016 16:49

Harmiej schreef:
De enigste die we dan achter de hand hebben is Willem Huizing. Geen idee hoe goed deze jongen is. Na het vertrek van Buijs en Marzo naar het middenveld is de bezetting achterin hartstikke mager.

Willem is bij de beloftes echt een degelijke 'geen flauwekul of rare fratsen' speler. Zit niet heel veel reuk of smaak aan, dat is overigens misschien wel eerder een voordeel dan een nadeel. Ik zou het op dit moment wel met hem aandurven. Gaat het mis, dan zal niemand hem dat heel erg aanrekenen aangezien de rest ook niet best is.
Ik zou gewoon het liefst de positie van Joey op het middenveld door iemand anders in laten vullen in plaats van er daar ook nog een grote schuiverij van maken. Je kunt nu wel weer Marzo op rechtsback zetten, maar ik vraag me af in hoever dat precies meerwaarde zou hebben. Maar tegen PSV is het sowieso hinken op 2 gedachten. Ga je met hetzelfde systeem wat niet goed werkt de schade beperkt proberen te houden of voeg je zekerheden toe en ga je zonder echte centrumspits maar met 2 beweeglijke spelers voorin spelen. Ik zou zelf graag zien dat een soortgelijke opstelling als dit een kans zou krijgen.
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor wilbot » 09-03-2016 17:21

helemaal mee eens, Mackan
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-03-2016 18:27

Domper? Een geschenk! Van Anholt speelt passieloos en als een dikke schijtluis. Zaterdag kon hij regelmatig het middenveld indribbelen, maar speelde hij de bal terug of breed. Marzo op rechts maar en Larsson op 10.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor E.D. » 09-03-2016 19:34

Best gek eigenlijk dat ik het helemaal geen probleem vind dat ie geblesseerd is. Speelt als een drol dus slechter kan het eigenlijk niet. Ook maar laten gaan na de zomer! Kan hij misschien wel naar die club uit Rotterdam waar hij zo van droomt.
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Superfries1994 » 09-03-2016 19:53

Otigba kan ook als rechtsback. Daar heeft hij tegen Willem II vorig seizoen een redelijke wedstrijd gespeeld. Het lijkt me niet dat Willem Huizingh z'n debuut gaat maken regen PSV. En anders Marzo naar rechtsback, St Juste op het middenveld en Otigba achterin. Van den Boomen voor Van den Berg.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Crash » 09-03-2016 20:11

Jammer dat hij er niet meer bij is. Speelt geen geweldig seizoen, maar zijn afwezigheid maakt dat Marzo weer naar de back dient te verhuizen, daar waar het middenveld juist zoveel behoefte aan hem heeft.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Harmiej » 09-03-2016 20:18

Crash schreef:Jammer dat hij er niet meer bij is. Speelt geen geweldig seizoen, maar zijn afwezigheid maakt dat Marzo weer naar de back dient te verhuizen, daar waar het middenveld juist zoveel behoefte aan hem heeft.


Ik denk dat Marzo gewoon blijft staan op het midden. St Juste op rechts en Otigba centraal. VD Boomen komt op het midden naast Marzo denk ik. Ik hoop niet dat Foppe kiest voor Cavlan naast Marzo, dat zou betekenen dat Lucas 'hands' Bijker linksachter staat.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-03-2016 22:26

Hoe diep zijn we gezakt om te stellen dat we Marzo niet kunnen op het middenveld. Daar staan al twee brekers. Laten we daar eens een voetballer opstellen. Marzo mooi op rechtsback. Dat is zijn plek. Hij is geen middenvelder.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Harmiej » 09-03-2016 23:03

Heerenveen rules schreef:Hoe diep zijn we gezakt om te stellen dat we Marzo niet kunnen op het middenveld. Daar staan al twee brekers. Laten we daar eens een voetballer opstellen. Marzo mooi op rechtsback. Dat is zijn plek. Hij is geen middenvelder.


Wat voor brekers staan daar dan?
Met Marzo erbij dus 3 brekers?

Thorsby is een kilometervreter, en zeker geen breker, over VD Berg kun je discussieren. Als Vd Berg iets breekt, dan is het wel het been van de tegenstander.
Marzo is diegene die het vuile werk op knapt voor de verdediging. De enige breker die op dit moment op het middenveld staat
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Surhuisterveen » 10-03-2016 11:14

Marzo die het vuile werk opknapt? Kijk die 0-2 nog eens terug, laat Willem Janssen simpel en eenvoudig bij hem weglopen.
Ik deel de mening van HR. Marzo is een simpele rechtsback en totaal ongeschikt als middenvelder.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten