Wie-o-wie is wie?

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Johnny '86 » 22-02-2005 20:32

Weet niet of dit ooit al eens aan de orde geweest en of jullie hier op zitten te wachten, maar ik probeer t toch eens.
Ik vraag me vaak af wat voor mensen er nou achter al die posts schuilgaan , vandaar dit topic.

Vertel even in het kort iets over bijvoorbeeld:

Je leeftijd
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Hoelang je al actief bent op dit forum
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Vul het lijstje aan naar wens... :wink:

Een verhelderende foto is natuurlijk ook altijd leuk... 8)

Zijn er meer gasten die hier het nut van inzien? :erm:
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Jeroen » 22-02-2005 20:36

Leuk idee!

De topicstarter begint... :wink:
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Angerfist » 22-02-2005 20:38

Nee lullo :P hoe kun je dat nou voorstellen haha. maar begin jij maar....
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Riepko » 22-02-2005 20:47

Jeroen, laffe haas!

• Je leeftijd: 24
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Ik (Riepko) voetbal bij The Knickerbockers, dé studentenvoetbalvereniging van Nederland. Bovendien ben ik een seizoen lang de trotse voorzitter geweest!
• Hoelang je al actief bent op dit forum: Begonnen op oude forum, ik denk ruim 6 jaar geleden.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen: Ooit meegenomen naar oude stadion door huidig vz-er van OSSH. Was toen een jaar of zeven denk ik en snapte niks van betaald voetbal. Ik dacht dat we naar Drachtster Boys gingen...
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: Moeilijk! Ik hoop Newcastle-uit!!
G.S.V.V. The Knickerbockers
Riepko
Nieuw talent
 
Berichten: 105
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:11
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Johnny '86 » 22-02-2005 20:57

Leeftijd: 19

Verklaring nickname/afbeelding:
Fluffy is het 'hondje' (=biggetje) van Cartman in de zeer humoristische animatieserie South Park...

Hoelang actief op dit forum:
<-

Wanneer/Hoe fan geworden van Heerenveen:
Had geen keus :wink:

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan:
De komst van NN-vak(ken)
Laatst bijgewerkt door Johnny '86 op 06-06-2005 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Johnny '86
Wereldspeler
 
Berichten: 1192
Geregistreerd op: 18-09-2004 19:31

Berichtdoor Snuggels » 22-02-2005 21:21

Komt ie;
Leeftijd; 39 jaar (zo jong alweer
Nickname; ooit door collega zo genoemd uit een serie;Dr Snuggels.
actief op forum; jaartje of 3
wanneer fan/hoe; toen ik 7 jaar oud was begon ik te voetballen bij Heerenveen
automatisch kreeg je een pasje voor toegang tot thuiswedstrijden.
hoogtepunt;ooit op de middenstip te hebben gestaan tussen corifeeen als Boy Nijgh,
Reinder Dolstra,Eddy Bosman.Enorme ervaring toen,ik meende na afloop van
een bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Heerenveen toen 1e divisie.
Wens.Ooit mee te maken dat we de algehele top 3 eens flink te grazen nemen,dus de
Amstelcup winnen,nationale beker,en als verste komen in de Champions Leaque.
En dat in 1 seizoen.
Snuggels is er bij in Engeland
Avatar gebruiker
Snuggels
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 03-12-2002 05:48
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 22-02-2005 21:30

Je leeftijd
25

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Lijkt me duidelijk... afbeelding is het logo van Boca Juniors trouwens, club waar ik sympathie voor heb.

Hoelang je al actief bent op dit forum
Lang, erg lang. Begonnen op het oude forum, ergens in '99 volgens mij.
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Langzaam gegroeid. Ooit eens met een vriend meegeweest naar het oude stadion, maar was niet gelijk verkocht ofzo. Na de bekerfinale '93 (waar ik overigens niet bij was...) maar eens achter een seizoenkaart aangegaan en vanaf het nieuwe stadion zit ik er dus elke twee weken.
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Plaatsing voor Europees voetbal in '97 in de troostfinale in de beker. Met de trein vanuit Groningen naar Zwolle. Na afloop mocht ik niet terug met de trein en werden we in oude bussen gepropt die ons naar Heerenveen brachten. Dan maar een nachtje doorhalen in Heerenveen. Ik zat in dezelfde kroeg waar Roberto Straal destijds iemand neerhoekte. Ik was twee meter verderop op een stoel in slaap gesukkeld... :D Om 06:00 de eerste bus naar Groningen gepakt, man wat was ik verrot...
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Heerenveen in mijn hart » 22-02-2005 21:35

• Je leeftijd: 18 Jaar
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding: Omdat ik met heerenveen naar bed ga en wakker word ;)
• Hoelang je al actief bent op dit forum: 2 jaar ongeveer denk ik
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen:Dat weet ik niet meer,ik was 6,besloot niet meer naar mijn vader te luisteren(die is voor ajax) en ik vond Heerenveen een leuk spelende club die normaal gebleven was.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan: 2e plek,terwijl ajax onder Heerenveen einigde,Mijn eerste wedstrijd bij Heerenveen.Heerenveen-Nat.Bukarest we hoefden niet te weten waar het stadion was,we konden het horen al van bij het station :D
• Dieptepunt:

Mijn verhuizing naar het zuiden zodat ik mijn Seizoenskaart wel uit het hoofd kon zetten :S

Mijn komende hoogtepunt:

Lidmaatschap NN,
Volgende ronde UC :upto:
Mijn verhuizing naar het Noorden :mrgreen:

Verder? Neej eigenlijk niks
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
Heerenveen in mijn hart
Nieuw talent
 
Berichten: 130
Geregistreerd op: 07-08-2004 01:15
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-02-2005 21:52

Knip
Laatst bijgewerkt door Fanatic 4-ever op 20-10-2008 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor Vrieskist » 22-02-2005 22:25

Leeftijd
19 Jaar
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Door mijn achternaam de Vries ;) afbeelding? ik had een middag niets te doen.
Hoelang je al actief bent op dit forum
<--
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Eerste wedstrijd was tegen Utrecht geloof ik, wel in het ALS :) Welk jaar precies weet ik niet meer. Maar ik dacht 97 ofzo :)
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Heerenveen - PSV vorig seizoen, prachte goal door Petter :) Heel 23 ging gek, en dat gebeurd niet zo vaak ;)
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Strukeduker » 22-02-2005 22:26

• Je leeftijd --> 19 jaar
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding --> Strukedukers is de naam van mn website, uitleg over de naam is daar verder wel te vinden (strukedukers.nl) Laat k hier mah melden dat t een ingeving van een zaterdagavond is... :roll:
• Hoelang je al actief bent op dit forum --> Sinds half november...
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen --> Ben altijd fan van h'veen geweest, alleen kwam Ajax altijd net een plaatsje hoger... vorig jaar 2 wedstrijden bezocht van h'veen en dit jaar meer omdat nadat ik mn rijbewijs heb gehaald k gemakkelijker hier kom... En vooral door mn vrienden/medereizigers/medesupporters aangemoedigd... :mrgreen:
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan --> mn reis naar Newcastle van morgen!! Had k vorig jaar nooit van durven dromen!!
• Eeh... foto's en uitleg over mn naam op http://www.strukedukers.nl
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Strukeduker
Selectiespeler
 
Berichten: 227
Geregistreerd op: 18-11-2004 21:00
Woonplaats: Drylts!

Berichtdoor vlqrt » 22-02-2005 22:55

• Je leeftijd --> 22
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding --> VLQRT is een fonetische vertaling van mijn naam Folkert
• Hoelang je al actief bent op dit forum --> sinds de registratie, maar begin dit seizoen toch wat actiever geworden
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen --> ooit op een camping was iedereen voor ajax/feyenoord/psv ... dus dan moet je om origineel te zijn een andere club zoeken, dat is heerenveen geworden. Toch maar eens in de club verdiept en tegenwoordig ben ik echt fan.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan --> National Bucharest thuis (geweldige sfeer de laatste minuten) Newcastle zal me waarschijnlijk ook lang bij blijven. Toch eens een gewonnen wedstrijd met ee goede sfeer zoeken.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Robert » 23-02-2005 09:44

Je leeftijd
21
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Dit is mijn naam.
Hoelang je al actief bent op dit forum
Ik denk net als Jeroen sinds 1999, dus heb ook eerst het oude forum gevolgd. Mooie en minder mooie herinneringen aan, de dartcompetitie bijvoorbeeld, het insider subforum, Beetle's zoekdrift, etc. etc. Destijds was het nog mogelijk mensen die nieuw waren aan te spreken op hun bijdrage en dat werd dan geaccepteerd. Helaas is dat wel veranderd..
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Heb een seizoenkaart sinds 1991, in het oude stadion. Heb dus nog eerste divisie voetbal meegemaakt.
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
De overwinning op PSV (2-1), de prachtige overwinningen tegen Ajax (5-1 en 4-1), de kwalificatie voor de Champions League, het afscheid van Foppe.. eigenlijk teveel om op te noemen.
Vul het lijstje aan naar wens... :wink:
Leuk topic.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Satyr » 23-02-2005 10:21

Je leeftijd
24 jaar

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Satyricon is een Noorse band en omdat m`n oude nickname (Satyr) niet meer werkt, neem ik deze maar. M`n avatar is het logo van de toekomstige CL winnaar East Stirlingshire uit Schotland ( http://www.eaststirlingshire.com )

Hoelang je al actief bent op dit forum
Onder deze naam nog maar net, onder m`n oude naam zo`n 2 jaar

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
1990, Heerenveen - NEC (1-1) was m`n eerste wedstrijd en het was een verjaardagscadeau (dankjewel ome Piet en tante Tineke!!!)

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bekerfinale tegen Ajax
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Arnoud » 23-02-2005 10:44

Je leeftijd - 58

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding - kwam het plaatje op een avatarpagina tegen en viel er onmiddellijk voor. Ik ben brildragend en niet moeders mooiste. Dat geeft de avatar aardig weer. Verder gewoon m'n eigen naam.

Hoelang je al actief bent op dit forum - min of meer vanaf het begin.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen - zo'n 13 jaar geleden met m'n zwager meegegaan naar scH - VVV, beginstand 0-0-, ruststand 0-0, eindstand 0-0 en als ze nu nog zouden spelen stond het nog 0-0. Draak van een wedstrijd maar ik viel voor de gemoedelijkheid, de sfeer en vooral de veiligheid. We gingen op de fiets naar het (oude) stadion en na de wedstrijd stonden de fietsen er nog. Voor een amsterdammer een ongekende ervaring

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan - bereiken van de CL en de eerste 2 minuten van de wedstrijd Olympique Lyon - sc Heerenveen. Daar sta je dan, het hele stadion in de CL-aankleding, op het veld staat jouw ploegje en de CL-hymne wordt gespeeld. Ik kon wel janken, zo mooi !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor camataru » 23-02-2005 11:10

• Je leeftijd
27
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Omdat ik een bewonderaar van Camataru was, die man had iets.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Geen idee een jaar of 3 denk ik.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
jaar of 13 terug zat altijd op het on-overdekte gedeelte tegen over de hoofdtribune.
Waarom ik fan ben geworden van heerenveen kan ik eigenlijk niet met woorden zeg-
gen dat moet je zien en beleven.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Hoop dat dat eigenlijk nog komt Bv door het winnen van de Amstelcup of de Landstitel, (dat laatste zal wel nooit lukken).
En de wedstrijd tegen Olympiakos thuiswinst in champions leauge, en natuurlijk de nacompetitie wedstrijd thuis tegen Emmen in het oude stadion. Waar iedereen Gerrie Schaap belachelijk maakte door het geluid na te doen wat zijn achternaam ook maakt (en na de promotie werd hij aangetrokken). Het feest na die wedstrijd omdat we promoveerden.
Laatst bijgewerkt door camataru op 09-02-2006 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-02-2005 11:20

• Je leeftijd
26
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Schijthekel hebben aan die club uit 020
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Rond de 5 jaar
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Volgens mij toen Heerenveen in de eredivisie ( toen nog ) kwam. Mijn opa en andere mensen namen me af en toe mee.
Had eerst een seizoenkaart in vak 23, later in 426 en nu in vak 28
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Bekerfinale tegen Twente en de Champions League wedstrijd thuis tegen Olympiakos Pireaus
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 29-12-2009 12:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Berichtdoor Feanfan » 23-02-2005 11:59

Je leeftijd

21

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding

Mn nickname zegt genoeg, en die afbeelding is nvt.

• Hoelang je al actief bent op dit forum

Ruim 1,5 jaar.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen

Als klein jongetje wel eens met mn buurjongen mee, toen een seizoen op een aantal losse kaartjes (die je toen overgens nog voor de wedstrijd aan de kassa kon kopen) heen, en nu alweer 6 jaar seizoenskaarthouder en nog maar 2 thuiswedstrijden sindsdien gemist heb.


• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan

Een aantal.
2e bekerfinale, troostfinale (eindelijk europa in), Champions League (met name de overwinning op Olympiakos), de uitreis naar Zagreb en na vandaag hoop ik dat ik Newcastle er ook bij mag zetten.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Nynkuh » 23-02-2005 13:55

Je leeftijd :
20 jaar
Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding :
Er was al een Nynke geregistreerd, dus heb ik er Nynkuh van gemaakt
Hoelang je al actief bent op dit forum :
Ik ben maar sinds kort ingelogd, maar ik ben al jaren verslaafd aan het forum :wink:
Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen :
Ik heb nog niet zo lang een seizoenskaart, sinds 2001 ofzo. Iemand uit ons dorp heeft me meegenomen naar mijn eerste wedstrijd : Feyenoord thuis, in de laatste minuut scoorde Dennis de Nooijer de 1-0... Sindsdien heb ik weinig wedstrijden meer gemist 8)
Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan :
Ik heb al veel mooie wedstrijden gezien, maar ik beschouw de wedstrijden met de Nieuw Noord vakken toch als de mooiste. Ook heb ik een paar leuke uitwedstrijden meegemaakt (b.v. Roda uit voor de beker).
En de reis naar Newcastle (over een paar uurtjes) wordt natuurlijk een hoogtepunt!
Nynkuh
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 30-09-2004 11:25
Woonplaats: Skearnegoutum

Berichtdoor Angerfist » 23-02-2005 14:05

• Je leeftijd :
26

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding :
Ben zelf dj met vinyl, Angerfis is de beste live act DJ uit de gabberscene, vandaar mijn naam.

• Hoelang je al actief bent op dit forum :
Denk dat ik als 10e lid werd verwelkomt op het OUDE forum, draai al een tijd mee dus.

• Na 2 seizoenen bij een andere club :lol: nam een leraar me mee, werd verliefd op een ander om het zo maar te zeggen, sindsdien heb ik een seizoenskaart :blbl: iets van 14 jaar dus.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan : Troostfinale,Wronki,CL, en winnen als eerstedivisionist van PSV.

Dieptepunt? Makkelijk: het verlaten van het oude stadion, noord en de kruisstraat. ik mis het.
Angerfist
Selectiespeler
 
Berichten: 160
Geregistreerd op: 20-04-2004 15:06
Woonplaats: Drachten

Berichtdoor Superfries88' » 23-02-2005 15:21

Superfries88'



Leeftijd
Ben geboren op 4 juli (is nog over gezongen) 1988, ben dus 16.
Waarom mijn nickname/foto
Tja, ik was eerst actief onder de naam SCH Supporter. Mijn posts waren echter onder de maat, ik kreeg dan ook (terecht) veel gezeur. Later heb ik deze account aangemaakt, mijn naam is simpel te verklaren lijkt me.
Hoelang ik actief ben op dit forum
Tja, geen idee..Is al langer dan een jaar. Weet het niet precies.
Wanneer en hoe fan geworden
Was vroeger Ajax fan, doordat er veel vrienden Ajacied waren. Ik vond dat hele Ajax echter niks en was neutraal, na het zien van een wedstrijd van Heerenveen viel het welbekende 'Heerenveen virus' te pakken en niemand die het meer wegkrijgt :wink:
Hoogtepunt als Heerenveen fan
De verbetering van de sfeer en het bereiken van de CL
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-02-2005 15:35

Leeftijd:

Ik ben van het jaar 1978, wordt op 3-3 dus 27

Waarom mijn nickname:

Omdat Heerenveen altijd en overal regeert. :wink:

Hoelang ben ik al actief op het forum:

Vanaf het moment dat het forum werd vernieuwd, dat was volgens mij in 2002...

Wanneer en hoe fan geworden:

Vanaf mijn eerste wedstrijd in 1986 tegen DS'79 ben ik fan. Ik mocht eens mee naar het stadion en alhoewel het een bloedeloze 0-0 was, was het onvergetelijk. In 1992 besloot ik een seizoenskaart te nemen en vanaf dat moment ben ik zover mogelijk alle thuiswedstrijden aanwezig en ga ik zo nu en dan (niet dit seizoen) naar uitwedstrijden.

Hoogtepunt als Heerenveen fan:

- De bekerfinale van 1993 tegen Ajax, het dieptepunt de finale van 1997. Dat zal wel met het verwachtingspatroon te maken hebben.
- PSV thuis voor de beker in 1993
- Olympiakos thuis CL
- De 1-5 overwinning in het Oosterpark (96??)


Dieptepunt:

Het thuis moeten volgen van Newcastle uit. Klote..... :upto:
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor (pl)euro » 23-02-2005 16:22

Je leeftijd - 35

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding - Nickname is afgeleid van de overbekende en inmiddels zeer veelbesproken "euro" Volgens mij heb ik op dit moment geen plaatje... moet ik toch maar weer eens naar op zoek gaan.

Hoelang je al actief bent op dit forum - sinds een jaartje of. 3?

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen - aantal jaren geleden een keer meegeweest naar een wedstrijd, daarna trouw blijven komen. Heb inmiddels een seizoenskaart voor vak 16 die ik van mijn dierbare overleden voetbalvriend Jelle E heb overgenomen (en die ik uit respect voor deze superfan op zijn naam laat staan), maar tevens een seizoenkaart voor vak 4, 5 en daarboven

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan Samen met Foppe de Haan tot erelid gemaakt worden van de Oeletoeters uit Sneek :mrgreen: Mijn ontmoeting met Freezeman en Vrieskist :mrgreen:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor Vrieskist » 23-02-2005 17:00

(pl)euro schreef:Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan Samen met Foppe de Haan tot erelid gemaakt worden van de Oeletoeters uit Sneek :mrgreen: Mijn ontmoeting met Freezeman en Vrieskist :mrgreen:

Gelukkig hebben we de foto's nog.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Berichtdoor Freezeman » 23-02-2005 17:08

(pl)euro schreef: Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan .... Mijn ontmoeting met Freezeman en Vrieskist :mrgreen:

Muts :wink:

• Je leeftijd
42 lentes jong
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
combinatie achternaam (de Vries) en geslacht (man)
De afbeelding kwam ik ooit ergens tegen en vond ik wel toepasselijk, een smilie met een (nep)bondkraag.
• Hoelang je al actief bent op dit forum
Dit nieuwe forum sinds december 2002, maar daarvoor ook al een tijdje op het oude forum
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Vroeger ooit een keer met Heit in de Vauxhall viva naar een wedstrijd geweest, ik was toen een jaar of 10 denk ik, en sindsdien altijd Heerenveen fan geweest, maar weinig wedstrijden bezocht, dat kwam pas in het nieuwe stadion.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Alle wedstrijden met een NN vak.
• Vul het lijstje aan naar wens...
Leuke annekdote:
Het was volgens mij in het tweede seizoen in het nieuwe stadion, we zaten als 3 generaties (heit, ik en mijn zoon) naast het uitvak vol met Utrechters. Het was midden in de winter en het was koud en wij hadden zoveel kleren aan dat we niet te besteken waren. In het vak naast ons stonden ze in de "bleate beulich" te schreeuwen en te gek doen. We zaten dan ook meer naar dat vak te kijken dan dat we naar de wedstrijd keken, ze kwamen bijna door de plastic wand heen. :D
Daarna maar een seizoen kaart gekocht in vak 23.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor rottevalle » 23-02-2005 18:04

• Je leeftijd:
16 jaartjes oud.
• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding:
Niet mijn woonplaats maar mijn leefplaats.
• Hoelang je al actief bent op dit forum:
zo'n anderhalf jaar.
• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen :
Toen ik een jaar of 5 was kwam ik een keer laat thuis bij een etentje van mijn oma. Studio Sport was op de buis.En ik zag SCH spelen tegen GAE ze wonnen met 4-0 dacht ik en ik was verkocht.
• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan:
Het afscheid van Foppe, De Uefa cup wedstrijden tegen Bukarest Stuttgart Newcastle.
En natuurlijk het bereiken van de CL.
Avatar gebruiker
rottevalle
Wereldspeler
 
Berichten: 1157
Geregistreerd op: 01-09-2003 14:39
Woonplaats: Rottevalle

Re: Wie-o-wie is wie?

Berichtdoor Frisian Viking » 23-02-2005 18:27

Satyricon schreef:Satyricon is een Noorse band en omdat m`n oude nickname (Satyr) niet meer werkt, neem ik deze maar. M`n avatar is het logo van de toekomstige CL winnaar East Stirlingshire uit Schotland ( http://www.eaststirlingshire.com )

Hij kan het weer niet laten om even wat reclame voor zijn cluppie te maken hoor :lol: :wink:

Je leeftijd
16 jaar

Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Heeft niet echt een reden. Ik vond het wel een mooie naam en het past wel bij de club. Mijn afbeelding staat voor zich.

Hoelang je al actief bent op dit forum
Een half jaartje nu ongeveer.

Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ben er mee opgegroeid. Mijn vader nam mij in 1994 mee naar de eerste officiële wedstrijd in het ALS tegen Groningen (2-0). Ik was toen 5 jaar, ik weet nog precies waar we zaten en dat we over die brug zijn gelopen van de woonbuurt naast het ALS richting het stadion. Prachtig.

Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Pfff, zijn er zoveel. Behalen van de CL tegen Den Bosch, wat een thriller. Wedstrijd tegen Stuttgart. Bekerfinale tegen Roda, wel verloren maar als manneke van 9 jaar kun je je niets mooiers voorstellen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Forza S C H » 23-02-2005 18:44

• Je leeftijd
14 jaar

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Mijn nickname past bij mijn afbeelding. En ik vond het een leuk plaatje

• Hoelang je al actief bent op dit forum
iets meer dan 3 maanden.

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Ik zag een wedstrijd op tv van Heerenveen tegen Schalke 04.Ik vond het meteen een leuke club, En toen begon de club liefde.

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Dat zijn er een heleboel.
vb. Champions leaque halen. 3e ronde UEFA CUP.
Forza S C H
 

Berichtdoor master_willem » 24-02-2005 17:22

• Je leeftijd
14

• Het hoe en waarom van je nickname/afbeelding
Ook al op ander forum/Neophyte roeleert

• Hoelang je al actief bent op dit forum
Uhm... <== :bfriend:

• Wanneer/Hoe je fan bent geworden van Heerenveen
Tja... gewoon leuke club en Cambuur zuigt

• Je persoonlijke hoogtepunt als SCH-fan
Champions League
Ja, of niet.
Avatar gebruiker
master_willem
Nieuw talent
 
Berichten: 68
Geregistreerd op: 23-10-2004 14:24
Woonplaats: Hallum

Volgende

Keer terug naar Forum & fansite

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron