"Nieuwe bestuur"

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor nickstok » 11-01-2016 18:25

Ze hebben het inderdaad goed stil weten te houden! Wat dat betreft is bij voorbaat al een vooruitgang ten opzichte van het vorige bestuur. Ben benieuwd naar een eventueel nieuwe technische man. Als het inderdaad een ander persoon dan Vonk wordt kunnen we ook pas vanaf dan weer aankopen verwachten. Een nieuwe technische man kan een andere visie en netwerk hebben wat weer tot andere spelers kan leiden.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-01-2016 20:02

Supeefries1996, gedraag je niet zo snobistisch man. Komt de koning op bezoek? OSSH- leden zijn maar gewone stervelingen hoor. Kunnen prima een lopend buffet krijgen aangeboden.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Wizard » 11-01-2016 20:04

Superfries1996 schreef:Als ik als ondernemer over de schreef getrokken moet worden om sponsor te blijven zou ik nou niet echt enthousiast raken van een lopend buffet in het 'Lippe Wonen Houtnet Café' op de nieuwjaarsreceptie!

Blij dat jij dan geen commerciële man bij onze club bent. Juist een café biedt soelaas aan informele/gezellige sfeer. Aangezien het merendeel van de OSSH bestaat uit de gewone nuchtere man is een dergelijke setting prima op om je gemak te zijn. Ook vanuit ons bedrijf is de uitnodiging met veel plezier bekeken. Geen deftige, chique show aangezien dat totaal niet bij het beeld past waar Heerenveen voor staat: doe maar gewoon.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Feanfan13 » 12-01-2016 05:16

Weer geen nieuw bestuur gepresenteert, Vonk houdt zich weer niet aan zijn eigen afspraken/targets.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor camataru » 12-01-2016 08:07

Nou vandaag is de dag dat we weten wie het nieuwe bestuur word. (althans, men zei voor 12 januari willen we het rond hebben)

Ik laat me verassen!
Ben bang dat er niets word gepresenteerd.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Otsje P » 12-01-2016 09:51

Feanfan13 schreef:Weer geen nieuw bestuur gepresenteert, Vonk houdt zich weer niet aan zijn eigen afspraken/targets.


Had dat afgelopen nacht, stipt om 0:01 moeten gebeuren of zo? Volgens mij is het vandaag de 12e en is er vanavond de nieuwjaarsreceptie. Bovendien ging het om een streefdatum, en niet om een belofte.

En wat voor afspraken/targets heeft Vonk gesteld? Ik ben benieuwd. Of moet Vonk van jou de directie ook samenstellen of zo?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor nickstok » 12-01-2016 12:22

Roelof de Vries over het nieuwe bestuur:

Aantal updates over Heerenveen: kandidaat-directeur @EisengaL praat deze week weer met de OR en met het Stichtingsbestuur. Ronde twee.

Pas als definitief is dat beide partijen verder gaan, zal bekend worden hoe de structuur er verder uit komt te zien.

Oftewel, wie worden commercieel, financieel en technisch manager? En wie komen er in de Raad van Commissarissen. Als die er al komt.

De naam Chris Woerts wordt in de wandelgangen genoemd als commercieel manager. Volgens formateur Sjoerd Feenstra is hij geen kandidaat 1/2

Maar gaat Feenstra binnenkort wel met Woerts praten. "Als zijn naam zo vaak genoemd wordt, lijkt het me wel verstandig eens te praten." 2/2


Conclusie: Het nieuwe bestuur wordt zeker niet vandaag gepresenteerd. Als ze zelfs nog met beoogde kandidaten moeten praten kon het nog wel eens een hele tijd duren.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor BK2007 » 12-01-2016 13:01

Chris Woerts lijkt me wat vergezocht. Heeft toch ook niets met onze club ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Lardy » 12-01-2016 13:41

Ik heb Woerts hier ook genoemd, puur om het feit dat hij een vernieuwer is. Dat was kamp Sneek op financieel vlak ook, echter viel dat niet bij iedereen in goede aarde. Alleen is Woerts wel een paar graadjes erger. Dus dat wordt nog leuk. :lol:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Superfries1994 » 12-01-2016 14:46

Lardy schreef:Ik heb Woerts hier ook genoemd, puur om het feit dat hij een vernieuwer is. Dat was kamp Sneek op financieel vlak ook, echter viel dat niet bij iedereen in goede aarde. Alleen is Woerts wel een paar graadjes erger. Dus dat wordt nog leuk. :lol:

Misschien neemt men het sneller aan wanneer Woerts iets aandraagt dan Egon Diekstra. Woerts heeft toch wel een vrij grote staat van dienst.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor nickstok » 12-01-2016 14:50

Sportklup Hearrenfean hat foar de funksje kommersjeel manager in kandidaat fûn. It giet om Martin Koopman. Hy is no kommersjeel direkteur by Faber Haarden.

Fierder is Chris Woerts benaderde om foar Hearrenfean op syk te gean nei in nije haadsponsor. Nei dit seizoen hâldt Univé nei 15 jier op as haadsponsor. Woerts wurke earder by Feyenoord, Sunderland en bedriuwen as Coca Cola en Heineken.

Of Koopman ek de nije kommersjeel manager wurdt, is noch net wis. Luuc Eisenga is de beëage kandidaat foar de direkteursfunskje. Hy sil dizze wike noch wer petearen ha mei de ûndernimmingsried en it Stichtingsbestjoer. Mocht Eisenga beneamd wurde, dan kinne dêrnei ek de kommersjeel, finansjeel en technysk manager beneamd wurde


Aldus Omrop Fryslan. Woerts lijkt als een bemiddelaar te worden gezien om een nieuwe hoofdsponsor te vinden als ik het goed begrijp.

EDIT:
FeanOnline heeft vernomen dat voor de laatste twee functies ook intern wordt gekeken. Zo wordt er min of meer vanuit gegaan dat Hans Vonk in functie blijft als technisch manager. Als financieel manager zou Danny Steenstra benaderd zijn. Hij is al sinds 1999 in dienst bij de club, in diverse functies op de financiële afdeling.


EDIT 2: Roelof de Vries bevestigt de genoemde namen voor het volledige team. Hij heeft er nog het volgende bij te vermelden:
Of dit het nieuwe team wordt, is nog maar de vraag. Er is wel degelijk kritiek op de keuze voor Koopman en Hans Vonk.

Is Koopman wel de juiste man? Moet er niet een sterker persoon op die zo belangrijke functie als commercieel manager?

Ook Hans Vonk ligt wel wat onder vuur. Bij zowel het personeel als bij spelers en trainers zijn vraagtekens over zijn manier van werken.


Baal hier wel van, het bestuur is nog niet eens geïnstalleerd en er is alweer overal gemekker. Wat dat betreft lijkt het ook beter om afscheid van Vonk te nemen, wist niet dat zowel het personeel, als de spelers, als de trainers vraagtekens over z'n manier van werken hebben. Wat dat betreft is het onhoudbaar aangezien hij nu alweer met 1-0 achterstaat.
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2016 17:24

BK2007 schreef:Chris Woerts lijkt me wat vergezocht. Heeft toch ook niets met onze club ?

Moet dat dan? Je kunt wel van tevoren je mening klaar hebben, maar over Woerts weten we niets. Alleen dat hij nog niet eens als target gezien wordt. Zal hij dat wel worden dan maakt het niets uit of hij iets mét de club heeft. Dat kan nog komen. Als hij daadwerkelijk bij de club betrokken wordt betekent dat dat mensen het in hem zien zitten. Als hij een deal weet te sluiten met een nieuwe hoofdsponsor zonder commercieel manager te worden dan is dat prima. Ik zie het mr. Oliehoorn namelijk niet doen. En of Eisenga de nieuwe man definitief wordt en hij genoeg, of het juiste netwerk heeft moeten we ook nog maar afwachten. Één cliché wil ik nog wel even noemen. Gelukkig is er nu géén sprake van 'haastige spoed'. Wat daar de vorige keer onder druk van onze erevoorzitter van terecht is gekomen weten we inmiddels. Neem de tijd en de goede beslissingen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 12-01-2016 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2016 17:30

nickstok schreef:
Baal hier wel van, het bestuur is nog niet eens geïnstalleerd en er is alweer overal gemekker. Wat dat betreft lijkt het ook beter om afscheid van Vonk te nemen, wist niet dat zowel het personeel, als de spelers, als de trainers vraagtekens over z'n manier van werken hebben. Wat dat betreft is het onhoudbaar aangezien hij nu alweer met 1-0 achterstaat.

Aan de naam van Vonk als nieuwe technisch manager wordt denk ik door meer dan 70% van de fanatiekere supporter én het personeel getwijfeld. Dat komt niet zomaar ergens door. Prima dat er tegengeluiden komen. Hetzelfde verhaal over Danny Steensma. Hij bevestigde ten tijde van Robert V. dat het financieel prima ging met de club, wat natuurlijk helemaal niet zo was. Een ervaren financiële man met hart voor de club had aan de alarmbel getrokken. Maar niet Danny Steensma. Die toverde liever met cijfertjes om vooral maar 'vriendjes' met V. te blijven. Het heeft mij net als de heren van Phoenix verbaasd dat hij na het vertrek van V nog steeds bij de club werkzaam is. Ik krijg wel eens het idee dat ze van bepaalde zaken op de hoogte zijn die niet naar buiten mogen komen. Op een andere manier kan ik het eigenlijk niet rijmen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Lardy » 12-01-2016 17:55

Het gaat weer lekker lees ik wel. Heeft er al eens iemand aan gedacht om dat personeel even te vertellen wat hun functie is, en dat is niet beleid maken, maar dat is doen waarvoor je aangenomen bent. Keuze voor Vonk snap ik totaal niet. Andere twee ken ik niet. Ik was overigens 100% voor Woerts gegaan, koste wat kost.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Wizard » 12-01-2016 18:05

Over Vonk gaan intern zeker veel verhalen. Maar die zijn er zo over een ieder wel te vertellen. Wel is het nu bij iedereen - denk ik - wel duidelijk dat Hansma een prima TD voor Heerenveense begrippen was in de zin van relaties onderhouden. Dat gaat Vonk toch duidelijk wat minder af. Qua transfers en het verlengen van contracten heb ik niet echt kritiek op hem. Voor een beginneling heeft hij dat mijns inziens redelijk gedaan.
Danny Steenstra wilde geen paniekzaaien en juist zoveel mogelijk de rust bewaren. Aan de ene kant valt daar veel voor te zeggen. Aan de andere kant had hij wel meer en eerder op tafel mogen slaan wat betreft de sponsorenopbrengsten. Ook wanneer je daar vragen aan hem over stelde 'vermeed' hij om er inhoudelijk op in te gaan. Vraag me af of hij niet te licht is voor een dergelijke functie.
Woerts lijkt me een prima CM. Heeft een goed CV en laten zien grote deals te kunnen sluiten. Precies wat we nodig hebben.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor zweed1 » 12-01-2016 22:00

Het is lastig om echt goede mensen te vinden. Personen met behoorlijke posities zijn terughoudend vanwege het afbreukrisico want de hele structuur bij de club is onhelder en weinig transparant.

Dus wij moeten het doen met de 2e garnituur en hooen dat er een talentje of meevaller bijzit. Beetje hetzelfde als onze spelersgroep. Wel onjuist dat wij terug moeten vallen op personen die er nu al zitten zoals Vonk en Steensma. Nieuw Elan moet er komen zonder belastbaarheid met het verleden.

Vonk is geen netwerkman en Steensma een eenvoudige boekhouder.

Dat geldt ook voor de toezichthouders jammer in mijn optiek.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Kaz_SCH » 12-01-2016 22:32

Van gepaste afstand moet me toch iets van het hart, ik word echt doodmoe van 'het personeel' (wie zijn dat dan allemaal? Accountmanagers? De koffiejuffrouw?) wat bij elke zucht of scheet weer moeite met iets of iemand heeft. Verdomme een keer je bek houden, voordeel van de twijfel geven aan gemaakte keuzes en keihard aan het werk. Gewoon het werk doen waarvoor je aangenomen bent, man man man. Ik heb vaak het idee dat elk stukje verandering (laat staan vernieuwing!) tegengehouden wordt door ontzettend vastgeroeste mensen die al 25 jaar op dezelfde stoel zitten.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor HUNTELAAR » 12-01-2016 23:05

Kaz_SCH schreef:Van gepaste afstand moet me toch iets van het hart, ik word echt doodmoe van 'het personeel' (wie zijn dat dan allemaal? Accountmanagers? De koffiejuffrouw?) wat bij elke zucht of scheet weer moeite met iets of iemand heeft. Verdomme een keer je bek houden, voordeel van de twijfel geven aan gemaakte keuzes en keihard aan het werk. Gewoon het werk doen waarvoor je aangenomen bent, man man man. Ik heb vaak het idee dat elk stukje verandering (laat staan vernieuwing!) tegengehouden wordt door ontzettend vastgeroeste mensen die al 25 jaar op dezelfde stoel zitten.


Ik ben het helemaal met je eens. Ik zou morgen mijn baan opzeggen om voor onze club aan het werk te gaan. Die beleving mis ik. Op een gegeven moment is dit het, die wil die, en die kan niet met die. Het heeft al menig koppen doen rollen. Zouden al die bestuurders dan zo slecht zijn? Mensen die het beste met de club voor hebben, ik zou er vrij snel mee door een deur kunnen!!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Frisian Viking » 13-01-2016 06:10

'Het personeel', de ondernemigsraad, lopen al jaren te mekkeren. Elke beslissing die de afgelopen 5/6 jaar is genomen is door hun aangevochten. En als het er op aan kwam even lekken naar de pers om de boel nog even op scherp te zetten. Ik ben ook wel eens klaar met dat gejammer de hele tijd.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor 12eMan » 13-01-2016 09:02

Frisian Viking schreef:'Het personeel', de ondernemigsraad, lopen al jaren te mekkeren. Elke beslissing die de afgelopen 5/6 jaar is genomen is door hun aangevochten. En als het er op aan kwam even lekken naar de pers om de boel nog even op scherp te zetten. Ik ben ook wel eens klaar met dat gejammer de hele tijd.


Godzijdank beginnen steeds meer mensen in te zien waar het echte probleem binnen onze club zit. Voor een groot deel in het door en door verwende en vastgeroeste personeel. Al jarenlang lopen zeuren en zeiken om iedere vernieuwing die men wil doorvoeren. Alleen op de oude voet door gaan lijkt voor deze mensen een optie. Konkelen en messen in de rug vieren hoogtij achter de bureaus in plaats van keihard werken.

Het is net zoals zojuist gezegd. Zou vandaag mijn baan nog opzeggen om bij mijn club aan de slag te gaan. En met mij vele vermoed ik. Zal nooit gebeuren want de oude kliek is veel te blij om op de verjaardagen te kunnen blaten dat ze bij SC Heerenveen werken.

Dus schoon schip op bestuursniveau is één, maar haal de bezem ook eens door het personeelsbestand. Wie mee wil gaat mee, wie van plan is onrust te blijven stoken kan opdonderen!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Wizard » 13-01-2016 09:49

12eMan schreef:Het is net zoals zojuist gezegd. Zou vandaag mijn baan nog opzeggen om bij mijn club aan de slag te gaan. En met mij vele vermoed ik. Zal nooit gebeuren want de oude kliek is veel te blij om op de verjaardagen te kunnen blaten dat ze bij SC Heerenveen werken.


Het personeel beseft al jaren niet dat het vereerd mag zijn met z'n baan: Werken bij zo'n prachtige club !
Het wordt es tijd dat er weer mensen met passie voor de club en hun baan werken i.p.v. die azijnzeikers en roddelaars die vanaf de kant alles beter te weten/menen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 13-01-2016 16:47

Frisian Viking schreef:'Het personeel', de ondernemigsraad, lopen al jaren te mekkeren. Elke beslissing die de afgelopen 5/6 jaar is genomen is door hun aangevochten. En als het er op aan kwam even lekken naar de pers om de boel nog even op scherp te zetten. Ik ben ook wel eens klaar met dat gejammer de hele tijd.

Dat zal best, maar uiteindelijk hebben ze wel gelijk gekregen. Daarom is het nu belangrijk om voor eens en altijd van die 'problemen' af te zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Flying Tilster » 16-01-2016 20:12

Mackan68 schreef:Dat zal best, maar uiteindelijk hebben ze wel gelijk gekregen. Daarom is het nu belangrijk om voor eens en altijd van die 'problemen' af te zijn.


Je moet bepalen welke weg je nu in wilt slaan. Het personeel zal daar in mee moeten.
Het is toch te erg dat personeel gaat bepalen wie de algemeen directeur wordt? Dus als de OR en het personeel nee zou zeggen over Eisenga dan gaat het niet door?
Als dat zo zou zijn, dan maar een grondige bezem ook door het personeel!
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-01-2016 20:14

Vonk moet er sowieso uit met zijn aankopen met Bijker en vd Boomen als dieptepunten (dit seizoen)
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Ebiede » 16-01-2016 20:31

Wat een onzin, Van der Boomen was vorig jaar de beste speler van de JL, daar zaten meerdere eredivise clubs achteraan. Deze jongen komt er nog wel.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Feanfan 1 » 16-01-2016 20:38

Ebiede schreef:Wat een onzin, Van der Boomen was vorig jaar de beste speler van de JL, daar zaten meerdere eredivise clubs achteraan. Deze jongen komt er nog wel.

Nee sorry, deze komt er echt niet. Zijn naam "Boom" doet zijn naam ook eer aan. Net een levend standbeeld
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Grimo » 17-01-2016 03:33

Ebiede schreef:Wat een onzin, Van der Boomen was vorig jaar de beste speler van de JL, daar zaten meerdere eredivise clubs achteraan. Deze jongen komt er nog wel.



Dat zegt niks. Kenny Steppé was ook keeper van het jaar in Belgie toen we hem haalden. Van der Boomen, vertraagd, is voor dit niveau niet wendbaar genoeg en alleys gaat in één tempo. Hij imponeert totaal niet.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Baggerraartje » 17-01-2016 06:44

Ik hoop dat het nieuwe bestuur gaat inzien dat degraderen wel eens een zege zou zijn!
Helemaal weer opbouwen en dan weer oogsten. Nu is het steeds pappen en nat houden en de verantwoordelijke mensen ontspringen steeds de dans. Het is misschien een trieste constatering, maar Foppe krijgt het zooitje ook niet aan de praat. Iedereen is nu zijn eigen hachje aan het redden.
Niets meer kopen en mooi degraderen, puin ruimen en vol goede moed opnieuw beginnen. Amen!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Mackan68 » 17-01-2016 08:26

Flying Tilster schreef:Je moet bepalen welke weg je nu in wilt slaan. Het personeel zal daar in mee moeten.
Het is toch te erg dat personeel gaat bepalen wie de algemeen directeur wordt? Dus als de OR en het personeel nee zou zeggen over Eisenga dan gaat het niet door?
Als dat zo zou zijn, dan maar een grondige bezem ook door het personeel!

Ik heb nergens iets meegekregen over personeel wat tegen Eisenga zou zijn. Ze blijven achter het standpunt staan van iedereen uit het oude bestuur eruit. Volgens mij hetzelfde standpunt als die van 90% van de forumleden hier ten tijde dat het verhaal van de 'Chinees' speelde. Schoon schip. Dat er een bezem door het personeel moet is sowieso waar. Vooral de Commerciële afdeling dient opgeschoond. Daar zitten te veel mensen die niets doen. In ieder geval geen aantoonbaar goed werk.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: "Nieuwe bestuur"

Berichtdoor Flying Tilster » 17-01-2016 20:44

Mackan68 schreef:Ze blijven achter het standpunt staan van iedereen uit het oude bestuur eruit.


Dan zou het dus eigenlijk alleen gaan om Vonk in dit geval?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten