Jordy Buijs

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Rick » 18-10-2015 15:53

sneu? Bakte er zelf ook gewoon niks van. Ervaring ook niet gezien. Marzo en Otigba basis volgende week. En hopen dat van aken snel terug is.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor fuotbalgek » 19-10-2015 19:21

Rick schreef:sneu? Bakte er zelf ook gewoon niks van. Ervaring ook niet gezien. Marzo en Otigba basis volgende week. En hopen dat van aken snel terug is.


De twee mannen naast hem, Bijker en St Juste, vielen heel hard door de mand. Straks Buijs lekker met Van Aken centraal.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Erwin4ever » 22-11-2015 10:30

Hoe zeer ik het hem ook gun, na zijn zware blessure, als hij zo speelt heeft hij in ons eerste niets te zoeken!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 21-12-2015 09:11

Wanneer komt deze man weer centraal te spelen?

Otigba is een dromer, Van Aken is sinds zijn blessure bangig geworden en durft niet dicht te dekken, duels aan te gaan en kiest voor de makkelijkste balletjes opzij naar Bijker. Van den Berg mist net als Otigba de mogelijkheid om langer dan 1 minuut aan hetzelfde te denken.

Voor mijn gevoel is de verdediging (opnieuw) een rommeltje geworden sinds Van Aken terug is. Joost kan Otigba niet coachen en hij maakt anderen ook onzeker. Gisteren heb ik meermalen gezien dat Mulder aanwijzingen geeft aan Van Aken, maar dat hij zo angstig is, dat hij niet eens oplet wanneer Mulder hem een richting geeft.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 10:30

Hoe zouden Jordy en Joey het samen doen? Als je met hun afspreekt dat er 1 is die doorschuift en de ander die als laatste verdediger blijft staan....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Wizard » 21-12-2015 12:03

dagizmo schreef:Voor mijn gevoel is de verdediging (opnieuw) een rommeltje geworden sinds Van Aken terug is. Joost kan Otigba niet coachen en hij maakt anderen ook onzeker. Gisteren heb ik meermalen gezien dat Mulder aanwijzingen geeft aan Van Aken, maar dat hij zo angstig is, dat hij niet eens oplet wanneer Mulder hem een richting geeft.

Dat viel mij ook op. Meerdere malen durfde Van Aken niet door te dekken danwel z'n tegenstander aan te pakken. En wanneer er tegen hem wordt gefloten is hij de weg helemaal, omdat hij het er altijd mee oneens is. Accepteren, en focussen. Het is een bang schoothondje geworden.
Buijs zou wat dat betreft ook naast Otigba of een St. Juste kunnen spelen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor HVNFL » 21-12-2015 16:08

Mackan68 schreef:Hoe zouden Jordy en Joey het samen doen? Als je met hun afspreekt dat er 1 is die doorschuift en de ander die als laatste verdediger blijft staan....


Lijkt me niet ideaal. Dan heb je twee trage centrale verdedigers. Van Aken en Buijs samen centraal achterin lijkt me het beste wanneer ze weer in vorm zijn.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 19:22

HVNFL schreef:Lijkt me niet ideaal. Dan heb je twee trage centrale verdedigers. Van Aken en Buijs samen centraal achterin lijkt me het beste wanneer ze weer in vorm zijn.

Zo traag is Joey toch niet?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 09:06

Buijs en van der Berg zijn beide geen pure verdedigers. Gewoon na de winterstop met van Aken en St Juste gaan spelen. Die deden het vorig jaar meer dan prima samen.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 09:29

Vorig jaar ja. Maar dat was vorig jaar. En niet nu.

Van Aken is sinds zijn blessure anders (lees: onzeker). Vorig jaar kreeg hij al extra training waarbij hij moest leren dichter te dekken en het duel aan te gaan. Dat was toen al een punt wat ook werd opgepikt dmv oefeningen in de turnhal.

Je kunt nu niet zeggen dat je hem moet opstellen omdat hij vorig jaar goed was. Hij is momenteel gewoon slecht.
En sinds hij weer in de verdediging staat (links of centraal), hebben we verloren en met dikke cijfers ook.

Dat is niet volledig zijn verantwoordelijkheid, maar ik zie er wel verbanden in. De verdediging wordt kwetsbaarder. Joost vindt het lastig om het duel aan te gaan, dekt op grote afstand en loopt achteruit als een spits/buitenspeler van de tegenpartij naar binnenkomt. Hij twijfelt heel lang. En (behoudens een crosspass) brengt hij aanvallend ook niet veel creatiefs. Hij schuift het balletje naar Bijker.

Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is. Van Aken is gewoon te voorzichtig geworden (misschien angst). Ik denk dat een Buijs wel de rol kan spelen als coach van Otigba. Of de combinatie Buijs/St Juste. De combinatie van fysiek/laatste man en een speler die inschuift en kan voetballen. En als je met Otigba wilt spelen, moet daar een kerel staan die hem kan coachen. Dat doet VD Berg beter dan Van Aken (die is te druk met zichzelf) en dat doet Buijs misschien wel beter dan VD Berg.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Flying Tilster » 22-12-2015 09:37

dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is.


Jordy gezien tijdens de oorwassing in de eerste helft tegen Feyenoord? Hetzelfde verhaal als Van Aken hoor.
Ging de duels ook niet aan en was ook zeer onzeker. En dat is misschien ook wel logisch na zo'n lange blessure.
Vorig jaar waren Van Aken / Buijs gewoon een goed duo centraal achterin. En voor mij zou dat nu nog het centrale duo moeten zijn, maar dan moet er wel hard gewerkt worden tijdens de winterstop.
Ondanks alle kritiek op VDB, denk ik dat je die nu hard op het middenveld nodig hebt, omdat daar nu helemaal geen persoonlijkheden staan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 09:39

dagizmo schreef:
Je kunt nu niet zeggen dat je hem moet opstellen omdat hij vorig jaar goed was. Hij is momenteel gewoon slecht.
En sinds hij weer in de verdediging staat (links of centraal), hebben we verloren en met dikke cijfers ook.


Ook gewonnen maar dat vergeet je gemakshalve.



dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is. Van Aken is gewoon te voorzichtig geworden (misschien angst). Ik denk dat een Buijs wel de rol kan spelen als coach van Otigba. Of de combinatie Buijs/St Juste. De combinatie van fysiek/laatste man en een speler die inschuift en kan voetballen. En als je met Otigba wilt spelen, moet daar een kerel staan die hem kan coachen. Dat doet VD Berg beter dan Van Aken (die is te druk met zichzelf) en dat doet Buijs misschien wel beter dan VD Berg.


Buijs nu gezien tegen Feyenoord en AZ. Juist Buijs heeft het nu al druk genoeg met hemzelf. Met Buijs en Otigba centraal heb je twee mensen die een draaicirkel van een vrachtwagen hebben, totaal geen wendbaarheid en je kan met die twee samen geen ruimte achter je verdediging hebben.

Laat ze van Aken en St Juste lekker in de winterstop op trainingskamp samen operenen, ga met ze aan de slag. Wat ze vorig jaar lieten zien samen kunnen ze niet verleerd zijn. Een duo met kopkracht, snelheid een linker en een rechter verdediger en zet van der Berg met zijn energie en winnaarsmentaliteit maar op het middenveld, die heeft wel dat beetje gif wat wordt gemist en daar heb je achterin niks aan, het komt er iig niet tot zijn recht.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 09:43

Flying Tilster schreef:
Jordy gezien tijdens de oorwassing in de eerste helft tegen Feyenoord? Hetzelfde verhaal als Van Aken hoor.
Ging de duels ook niet aan en was ook zeer onzeker. En dat is misschien ook wel logisch na zo'n lange blessure.
Vorig jaar waren Van Aken / Buijs gewoon een goed duo centraal achterin. En voor mij zou dat nu nog het centrale duo moeten zijn, maar dan moet er wel hard gewerkt worden tijdens de winterstop.
Ondanks alle kritiek op VDB, denk ik dat je die nu hard op het middenveld nodig hebt, omdat daar nu helemaal geen persoonlijkheden staan.


Op basis van die ene wedstrijd kan je niks over Buijs zeggen vind ik. Van Aken hebben we nu meerdere wedstrijden gezien en sindsdien staat het slecht achterin. Afgelopen weekend viel het op dat Mulder heel veel aanwijzingen geeft aan Van Aken, maar dat Van Aken op dat moment dat niet aandurft (of zo gestresst is dat hij het niet hoort). Het was echt opvallend.

In de kern zijn Buijs en Van Aken samen een goed duo. Maar ik denk dat Van Aken momenteel nog te vroeg terug is gekeerd. Hij had lekker moeten werken aan zelfvertrouwen bij de beloften. En uiteraard weet ik ook niet wat Buijs op de lange termijn doet, maar ik denk dat op basis van de indrukken van vorig jaar, je Buijs nu best kunt gebruiken achterin, ipv Van Aken of Vd Berg.

Zou Buijs/St. Juste of Buijs/Otigba (hangt van de tegenpartij af) wel willen zien achterin.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 09:47

dagizmo schreef:[

Op basis van die ene wedstrijd kan je niks over Buijs zeggen vind ik.


Maar dat doe je wel over van Aken die na zijn blessure pas weer voor het eerst centraal speelde. Buijs heeft nu al twee wedstrijden, centraal laten zien dat hij ook niet de oplossing is.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 09:49

@Grimo en @ Flying Tilster: Buijs dus maar afschrijven omdat Buijs tegen Feyenoord het niet goed deed? Dan kunnen we nu alle 10 spelers wel afschrijven op basis van de laatste week en de uitwedstrijd tegen Ajax.

Ik heb het topic Buijs omhoog gehaald omdat ik me afvraag waarom we niet anders gaan staan achterin. Van Aken is momenteel de zwakste schakel en Otigba heeft zijn momentjes. VD Berg heb je nodig op het middenveld en kan je niet achterin blijven posteren. Net als St. Juste zijn rol op het middenveld momenteel vervuld.

Het is zonde dat Buijs blijkbaar nu wordt afgeschreven. Je weet nooit hoe het uitpakt, maar over Van Aken heb ik inmiddels genoeg gezegd. Die is volkomen anders uit de blessure gekomen dan gehoopt. En dat is zonde.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 09:55

Grimo schreef:
Maar dat doe je wel over van Aken die na zijn blessure pas weer voor het eerst centraal speelde. Buijs heeft nu al twee wedstrijden, centraal laten zien dat hij ook niet de oplossing is.


Sorry je hebt helemaal gelijk. Excuses is op zijn plaats. Ik heb inderdaad gezegd dat Van Aken wordt afgeschreven op basis van 1 wedstrijd en ik heb inderdaad niet aangegeven dat ik vind(!) dat Van Aken erg onzeker is en dat nu al heel wat wedstrijden achter elkaar. (5 stuks inmiddels....)

Het spijt mij dat ik dat vind en dat ik daarmee Van Aken (die kennelijk alles goed doet) in een kwaad daglicht zet.
Overigens vergeet je denk ik wel dat Buijs toen ook net weer terugkeerde van zijn blessure. Maar kennelijk mag Van Aken langer vertrouwen genieten na een blessure dan Buijs.

Jammer dat een discussie zo moet worden gevoerd, door het onderuit halen van iemands mening. Momenteel vind ik Van Aken geen goede oplossing en zou ik Buijs wel willen zien. Maar er zijn andere die Buijs niet meer willen zien omdat hij na zijn blessure tegen Feyenoord het niet goed deed. En zo heeft iedereen er een idee bij.
Laatst bijgewerkt door dagizmo op 22-12-2015 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 09:56

dagizmo schreef:Met Buijs komt er wel weer meer persoonlijkheid in. Iemand die fel is in de duels, maar ook fysiek sterk is.


Als ik terug denk aan Buijs hoe kinderlijk eenvoudig deze speler van de bal werd gelopen bij AZ aan de zijlijn dan heb ik niet iemand voor ogen die fel in de duels is. Of die bal nou uit was of niet. Mag met zijn ervaring nooit gebeuren. Buis of van Aken het is lood om oud ijzer. Ze kunnen wel veel coachen maar als ze zelf cruziale fouten maken wordt je ook niet serieus genomen, zo werkt dat bij voetballers.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 10:00

dagizmo schreef:@Grimo en @ Flying Tilster: Buijs dus maar afschrijven omdat Buijs tegen Feyenoord het niet goed deed?


En tegen Az.

Buijs kan verhuurd worden. Zit geen toekomst in,contract loopt af is niet op het niveau wat hij ooit had. Je ziet ook dat Foppe geen vertrouwen in hem heeft.

Jammer dat een discussie zo moet worden gevoerd, door het onderuit halen van iemands mening.


Wat is dit nou voor gejank?! Er is een andere mening niet meer niet minder.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 10:05

Grimo schreef:
En tegen Az.

Buijs kan verhuurd worden. Zit geen toekomst in,contract loopt af is niet op het niveau wat hij ooit had. Je ziet ook dat Foppe geen vertrouwen in hem heeft.


Oke dan stuur jij Buijs weg vanmiddag op basis van Feijenoord uit en AZ-uit. Stuur ik Van Aken er achteraan omdat hij het laat afweten tegen Ajax uit, Roda uit, Roda, Ado thuis :lol:
Want ook Van Aken zit toch niet op het niveau wat hij ooit had?

Ik denk dat het nu een wel/niet discussie wordt, dus dat laat ik aan mij voorbij gaan.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Mackan68 » 22-12-2015 10:50

Het is een gegeven dat we veel verdedigend potentieel en mogelijkheden hebben. Maar de ideale stabiele combinatie achterin lijkt lastig te vinden. Eigenlijk net zoals de bezetting op het middenveld. Eigenlijk alle mogelijke combinaties bieden geen zekerheden. De mensen waar je veel van verwacht vallen tegen(zowel van Aken als Buijs) Otigba die weer het volledige vertrouwen krijgt laat het op de bewuste momenten wéér afweten, wat eerder een bevestiging is van eerdere beweringen dan een verrassing. St.Juste heeft veel loopvermogen op het middenveld, maar voetballend komt er nauwelijks iets goeds van hem. Van den Berg heeft samen met Otigba de volledige controle. Maar daar dient bij gezegd dat dat tegen zwakke tegenstanders was. Tegen sterkere tegenstanders die veel druk zetten zakt hij ook gigantisch door het ijs. Met als resultaat dat we hem nu eigenlijk liever weer op het middenveld zouden zien. Maar hoe krijgt een duo als Joost/Jerry, Joost/Jordy, Joost/Kenny, Jordy/Jerry of Jordy/Kenny zomaar ineens het vertrouwen? Met een aantal lastige wedstrijden in het vooruitzicht een moeilijke vraag om zomaar een pasklaar antwoord op te geven. Van tegenstanders zoals Telstar in de winterstop krijg ik in ieder geval nog niet een euforisch gevoel. Er mag echt wel eens wat tegenstand komen. Anders lijkt het al snel weer dat we enorm goed kunnen voetballen. En gedurende het afgelopen seizoen is dat bij hele grote vlagen toch weer enorm tegen gevallen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Grimo » 22-12-2015 11:24

dagizmo schreef:
Oke dan stuur jij Buijs weg vanmiddag op basis van Feijenoord uit en AZ-uit. Stuur ik Van Aken er achteraan omdat hij het laat afweten tegen Ajax uit, Roda uit, Roda, Ado thuis :lol:
Want ook Van Aken zit toch niet op het niveau wat hij ooit had?


Tegen Ajax, Roda uit, Roda thuis en Ado thuis startte van Aken alleen tegen Ado voor het eerst sinds zijn blessure op zijn eigen postitie, centraal. Buijs speelde tegen AZ en Feyenoord centraal op zijn eigen positie. Een wezenlijk verschil.
Beide spelers zijn er nog niet, dat is wel duidelijk. Maar Joost is onze toekomst en Buijs speelt hier volgend seizoen niet meer.Dat kan ik je op een briefje geven. Dan investeer ik liever in Joost.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Flying Tilster » 22-12-2015 15:31

dagizmo schreef:Oke dan stuur jij Buijs weg vanmiddag op basis van Feijenoord uit en AZ-uit. Stuur ik Van Aken er achteraan omdat hij het laat afweten tegen Ajax uit, Roda uit, Roda, Ado thuis :lol:
Want ook Van Aken zit toch niet op het niveau wat hij ooit had?


Je hoeft ze sowieso beiden niet af te schrijven, want het heeft gewoon tijd nodig om weer terug te komen van langdurige blessures. Maar om nu Van Aken af te schrijven op zijn eerste wedstrijd in het centrum.. dan ga ik dat vergelijken met Buijs die tegen Feyenoord (1e wedstrijd terug) ook niks liet zien. Om dat gelijk als afschrijven te beschouwen laat ik aan jouw.
Van Aken heeft daarnaast alleen afgelopen zondag op zijn eigen positie gespeeld en voor de rest op de linksback, waar hij gewoon niet thuishoort.

Afgelopen weekend en tegen Feyenoord lieten de spelers elkaar in de steek. Maar Otigba is ook een hele onzekere verdediger en dat in combinatie met jongens die net terugkomen van een blessure wordt je ook niet vrolijk van. Als Buijs en Van Aken nu echt fit zijn moet er tijdens de winterstop keihard gewerkt worden aan stabiliteit in de achterhoede. Gezien de middenvelders die je hebt zie ik dan Van den Berg het liefst op het middenveld om daar het gif en vechtlust over te brengen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Wizard » 23-12-2015 09:49

Kan ik me goed in vinden.
We vergeten dat het niet alleen onze verdediging is, maar ook ons middenveld dat piepjong en onrijp is.
Met Thorsby, Cavlan en St. Juste voor je heb je m.u.v. Cavlan alleen maar middenvelders die goed zonder bal zijn en ook nog vaak uit positie lopen, omdat ze niet goed weten wat ze met de bal moeten doen.
Wanneer we ervan uitgaan dat Joey weer teruggaat naar het middenveld, hebben we achterin rust nodig. Foppe is een bewonderaar van Otigba, maar persoonlijk zie ik achterin toch liever een centrum van St. Juste met Van Aken. Desnoods Buijs en Van Aken. Want Buijs is iemand ie Van Aken zeker aanpakt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Arjen » 31-12-2015 07:57

Vertrekt naar Roda.. Verrassend en een speler met de nodige ervaring die vertrekt. Bovendien eentje met een goede mentaliteit, ook met de achterban.
Jammer want ik denk dat Buijs zeker van waarde had kunnen zijn de tweede seizoenshelft..

Aan de andere kant zal hij willen spelen en met de verplaatsing van vd Berg naar achter zijn de speelkansen er niet beter op geworden. Bovendien waren de keren dat hij inviel na zijn blessure niet echt een succes. Wat het echte niveau van Buijs na de blessure is is onzeker.

Succes bij Roda in ieder geval.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Thinkman » 31-12-2015 08:42

Jammer dat ie gaat. Wens m veel succes daar. Ervaring en power. Maar liever dat ie naar Roda gaat dan naar het hoge noorden ;)
Betekent wel weer wat minder kosten, maar ook minder routine in de ploeg.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Flying Tilster » 31-12-2015 08:48

Zou men een vervanger op het oog hebben voor Jordy en op deze manier ruimte willen creëren in het salarishuis?
Of denken ze te verwachten dat hij niet meer terug zal keren op zijn oude niveau. Want voor zijn blessure was hij toch één van de steunpilaren in de verdediging.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Ebiede » 31-12-2015 09:01

Bedankt en veel succes verder. Voor zijn blessure onomstreden, daarna de vijfde in de rij. Vd Berg, Otigba, Van Aken, St Juste. Met een aflopende contract is het heel logisch dat je hem laat gaan.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-12-2015 09:55

Ze willen blijkbaar alleen maar ideale schoonzonen in de selectie. Een van de weinige karaktervoetballers in deze slappe hap selectie kun je ook nog wel laten gaan......zonde.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Knipecity » 31-12-2015 10:44

Eigenlijk vind ik Buijs en ook Vd Berg symbool staan voor een wat een gedaalde ambitie die de club de afgelopen jaren had. Deze mannen zijn aardige spelers, maar geen subtop, met de optie om hogerop te kunnen. Nee, eerder middenmoters die misschien kunnen uitshieten richting subop.

Soms nuttige spelers, maar zeker een Buijs, die toch altijd wat te zwaar leek, past gewoon niet bij wat een Foppe voor ogen zal hebben.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Jordy Buijs

Berichtdoor Ebiede » 31-12-2015 10:51

@heerenveenrules, waar zie je dan bij Jordy Buijs het type "karaktervoetballer"? door zijn dikke kop, en slidings (slidings zijn meestal een indicatie dat je te laat bent.)
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten