Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Knipecity » 01-12-2015 21:02

Ik vermoed dat buitenstaanders weinig van onze discussie zullen begrijpen. Na Luuk de Jong met 19 goals heeft Slagveer de meeste goals gemaakt in 2015. 14, wat voor een buitenspeler gewoon erg veel is.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Erwin4ever » 01-12-2015 21:14

Knipecity schreef:Ik vermoed dat buitenstaanders weinig van onze discussie zullen begrijpen. Na Luuk de Jong met 19 goals heeft Slagveer de meeste goals gemaakt in 2015. 14, wat voor een buitenspeler gewoon erg veel is.

Je vergeet Haller met ( volgens mij 18 ).
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-12-2015 07:09

Knipecity schreef:Ik vermoed dat buitenstaanders weinig van onze discussie zullen begrijpen. Na Luuk de Jong met 19 goals heeft Slagveer de meeste goals gemaakt in 2015. 14, wat voor een buitenspeler gewoon erg veel is.


Alsof het alleen draait om goals. De primaire taak van een buitenspeler is de spits in stelling te brengen. En daar bakt hij erg weinig van.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor BK2007 » 02-12-2015 07:49

Je moet meer waardering hebben voor zijn sterke punten, HR ipv zijn zwakke punten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Erwin4ever » 02-12-2015 08:06

Heerenveen rules schreef:Alsof het alleen draait om goals. De primaire taak van een buitenspeler is de spits in stelling te brengen. En daar bakt hij erg weinig van.

Vandaar dat er ook constant zoveel commentaar is op ene C Ronaldo....... :?

Ik ben van mening dat Luciano een prima speler voor ons is, zeker nu zijn vorm weer terug komt!
Loopt het niet bij hem, werkt hij giga hard in het belang van het team!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Lardy » 16-12-2015 09:22

Dit begint ook lachwekkende proporties aan te nemen. Hij werkt hard en maakt heel af en toe een goal, maar hij is zo slecht. Wij hebben een rechtsbuiten zonder passeerbeweging, zonder techniek en zonder voorzet. Schijnbaar kan dat allemaal maar.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 16-12-2015 11:35

Lardy schreef:Dit begint ook lachwekkende proporties aan te nemen. Hij werkt hard en maakt heel af en toe een goal, maar hij is zo slecht. Wij hebben een rechtsbuiten zonder passeerbeweging, zonder techniek en zonder voorzet. Schijnbaar kan dat allemaal maar.

Klopt, maar wat is in aantoonbare resultaten dan het verschil tussen Larsson en Slagveer? Slagveer verzaakt in ieder geval nooit. Vult zijn verdedigende taken meer dan goed in. Van Larsson is het ook iedere wedstrijd wachten op zijn momentje(s) en of die überhaupt gaan komen. Larsson die bij veruit de meeste kansen betrokken is dit seizoen is mooi, maar kansen zijn nog geen goals en dat is waar het om gaat. Ik heb momenteel toch meer respect voor een hardwerkende Slagveer dan een inspiratieloos ogende Larsson. Zeker omdat laatstgenoemde wel 4x meer potentie heeft. Hij doet er alleen verrot weinig mee.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor fuotbalgek » 16-12-2015 12:42

Slagveer is niets meer of minder dan de vele andere hardlopende buitenspelers in de Eredivisie, hij heeft zijn specifieke kwaliteiten. Voor een buitenspeler is hij zeer doelgericht en heeft hij veel doelpunten gemaakt.

Na de winter hebben we Larsson, Zeneli, Namli en Slagveer en dan zullen we wel zien of hij zijn positie behoudt.

Gister in ieder geval een prima actie voorafgaand het eigen doelpunt van Roda. De combinatie zoeken en zijn snelheid gebruiken, dan speelt hij op zijn kwaliteiten.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Fryskeboy22 » 20-12-2015 20:04

Hoop deze beste jongen in 2016 niet weer terug te zien als basisspeler, godsamme wat is hij een slechte speler, hij kan echt helemaal niks, geen man passeren, geen pass afleveren aan de juiste kleur,zijn snelheid is ook weg....

Het word tijd dat hij uit zijn lijden verlost wordt door Zeneli of Namli, Misschien dat Slagveer in soort van Van la Parra rol nog zijn waarde heeft als invaller..

Luciano bedankt voor je inzet, je mag plaats nemen op de bank!
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-12-2015 20:37

Ik vond hem de eerste helft niet eens zo slecht. De tweede helft was aan de andere kant van het veld, dus kan ik minder beoordelen. Maar het is mij al 3 jaar duidelijk dat hij nooit een zekerheidje wordt, hij mist gewoon basisdingen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Appie_M » 20-12-2015 20:58

Slagveer werkt zich tenminste nog een slag in de ronde, ook al mislukt er vaak een hoop bij hem. Dat is tenminste nog wat. Larsson daarentegen....
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-12-2015 21:28

Daar komt tenminste nog wat gevaar vandaan. Stel dat er twee Slagveers zijn, komt er helemaal geen bal voor. Vroeger hadden we Nurmela en Yildirim en die slingerden ze voor, zo moeilijk is dat toch niet ?
Larsson is een ander type
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Erwin4ever » 20-12-2015 21:43

Appie_M schreef:Slagveer werkt zich tenminste nog een slag in de ronde, ook al mislukt er vaak een hoop bij hem. Dat is tenminste nog wat. Larsson daarentegen....

Zo is het, dat gezeik de hele tijd op Slagveer..... Die jongen begrijpt in ieder geval dat voetbal zijn WERK is en dat zijn uiterste best doen het minste is dat hij kan doen!! Dit in tegenstelling tot die rasvoetballer Larsson....
Als je het presteren van vandaag van alle spelers afzet tegenover hun "kwaliteiten" was Sam vandaag echt ver en verreweg de slechtste!!!!!!! Dramatisch!!!!
Dan zie ik liever iemand met minder kwaliteiten die in ieder geval wil!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Flying Tilster » 20-12-2015 22:48

Feanfan 1 schreef:Larsson is een ander type


Als het niet loopt kun je Larsson net zo goed van het veld halen, want werken.. ho maar!
Als het niet lukt en niet loopt moet je in ieder geval hard werken om er nog iets van te maken.

Als je kijkt naar de bekerwedstrijd tegen Roda begon het na de rode kaart van Joey te lopen op het moment dat het systeem om gegooid moest worden. Slagveer is meer geschikt in een 2-spitsen systeem dan als vleugelspeler die voorzetten moet geven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Appie_M » 20-12-2015 23:02

Feanfan 1 schreef:Daar komt tenminste nog wat gevaar vandaan.


Heb jij de wedstrijd van vandaag uberhaupt wel gezien? Ik heb totaal geen gevaar van Larsson zien komen, of je moet gevaar voor een ADO-counter bedoelen zodra deze prima donna weer eens stond te slapen
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-12-2015 23:19

Als hij de bal krijgt gaat hij naar binnen en zoekt de combinatie. Of hij gaat iets naar binnen en stuurt Cavlan de ruimte in. Daar zouden kansen uit voort kunnen komen.
Bij Slagveer heb ik 2 voorzetten gezien, waar hij alle ruimte had, die beide keren te laag waren.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor dagizmo » 21-12-2015 08:58

En toch is het vreemd dat Slagveer zoveel meer kritiek krijgt dan Larsson.

Ik heb de statistiek niet maar volgens mij is Slagveer vaker doeltreffend geweest dan Larsson. En ik vind niet dat Larsson evident vaker een goede voorzet geeft. Zowel Larsson als Slagveer zijn beiden even slecht. Ten opzichte van de buitenspelers die wij gewend zijn geweest, zijn het beiden gewoonweg slechte buitenspelers.

Slagveer geeft niet voor en mist finesse om een situatie uit te spelen. Larsson geeft ook niet voor maar kan soms individueel nog een speler voorbij komen. Maar Larsson geeft heel vaak te weinig en laat zijn kop snel hangen. Het is alles of niets. Terwijl Slagveer wel iedere wedstrijd alles geeft. Soms komt er niks uit, maar dat wordt ook veroorzaakt door teamgenoten die hem niet of ontzettend belabberd aanspelen. Maar Slagveer verdedigt veel meer mee en maakt veel meer meters dan Larsson.

Kortom: onze buitenspelers zijn gelijkwaardig op dit moment. Larsson heeft nog groei-potentieel. Maar het eeuwige afzeiken van Slagveer, die zijn stinkende best elke wedstrijd doet, dat is wel schandalig. Want aan de andere kant van het veld (Larsson dus) staat iemand die er alleen zin in heeft als zijn panna lukt.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 10:14

Feanfan 1 schreef:Daar komt tenminste nog wat gevaar vandaan. Stel dat er twee Slagveers zijn, komt er helemaal geen bal voor. Vroeger hadden we Nurmela en Yildirim en die slingerden ze voor, zo moeilijk is dat toch niet ?
Larsson is een ander type

Inderdaad. Larsson is een ego. En Slagveer een teamspeler. Uiteindelijk heb je aan de laatste meer. Is het niet aanvallend, dan wel verdedigend. Stel je hebt 2 Larssons. Dan heb je 2 luilakken in het veld. 2 Spelers die alleen voor eigen succes gaan en 2 spelers die regelmatig een mislukt hakje laten zien. Daar komen de supporters tegenwoordig voor naar het stadion. Ik niet.
Bij Slagveer weet iedereen zo onderhand dat hij niet beter kan en wordt dat min of meer geaccepteerd. Van Larsson weet iedereen dat hij vele malen beter kan maar wordt het geaccepteerd dat hij het in minimaal 7 van de 10 keer niet laat zien. Ik vind dat eigenlijk best bijzonder. Inzet wordt niet gewaardeerd maar laskheid, luiheid en eigenbelang wel. Vreemd.
Ik zou Slagveer vanaf de volgende wedstrijd maar op gaan stellen als rechtsback als ik Foppe was. Daar komt hij waarschijnlijk volgend seizoen het allerbeste tot zijn recht. Heeft longen, loopvermogen en snelheid als een paard. Voor vleugelaanvaller komt hij techniek te kort, maar als verdediger heb je dat minder nodig. De goede eigenschappen kun je daar wel prima gebruiken.
Met een aanstaand vertrek van Pele, Stefano en Doke kun je je daar alvast indekken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 10:19

Feanfan 1 schreef:Als hij de bal krijgt gaat hij naar binnen en zoekt de combinatie. Of hij gaat iets naar binnen en stuurt Cavlan de ruimte in. Daar zouden kansen uit voort kunnen komen.
Bij Slagveer heb ik 2 voorzetten gezien, waar hij alle ruimte had, die beide keren te laag waren.

Cavlan kan er overheen komen, Bijker kan er overheen komen. Maar gister heb ik beide spelers geen bal zien krijgen van Larsson. Sammie moest steevast naar binnen om het spel aanvallend te verplaatsen. Jawel, naar onze 6 Jerry. Hoe gevaarlijk!! Je moet wel echt heel erg vol zitten van Sam om dat niet te hebben gezien. Ik ben er eigenlijk wel een beetje achter dat hij, wat wij graag van hem willen zien, bij ons in ieder geval níet gaat laten zien. Veel potentie maar het komt er totaal niet uit. Hopen dat hij dit leest en er iets mee doet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Lardy » 21-12-2015 10:27

Wat is het probleem van je nummer 6 inspelen? Sam komt naar binnen om en overtal te creeren of ze in ieder geval 1 tegen 1 te zetten. Larsson is je beste speler, dan moet je zorgen dat hij in zijn kracht komt, en dan gebeurd nu totaal niet.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 10:40

Lardy schreef:Wat is het probleem van je nummer 6 inspelen? Sam komt naar binnen om en overtal te creeren of ze in ieder geval 1 tegen 1 te zetten. Larsson is je beste speler, dan moet je zorgen dat hij in zijn kracht komt, en dan gebeurd nu totaal niet.

Op zich niets mis mee maar in zijn geval is het vaak net zo risicoloos als de tikjes breed of terug van Bijker, of van Aken. Waarom zou je daar wel kritisch over mogen zijn en bij Larsson niet?
Larsson en in zijn kracht laten komen: Dan moet je hem niet als linksvoor opstellen, want dat is hij niet dat is onderhand meer dan duidelijk. Dan moet je óf met 2 aanvallers gaan spelen (Te Vrede/Larsson, Slagveer/Larsson, Veerman/Larsson, lood om oud ijzer met onze aanvallers) of je moet Cavlan linksvoor zetten en Larsson op 10. Maar met hoe hij zich over het veld beweegt heb ik er geen vertrouwen in dat dat iets zal veranderen aan het spel van Sam. Op de momenten dat hij voor de goal moet zijn is hij er niet. Onafhankelijk van de opstelling en speelstijl. Waarom denk je dat Thorsby nu bij voorkeur op 10 staat? Vanwege zijn loopvermogen. Zet je Sam daar neer dan heb je hetzelfde probleem als met Djuricic. Aanvallend leven ze zich uit als de beste, maar hun mannetje oppakken ho maar. Want daar menen deze klasbakken iemand anders voor te hebben. En momenteel heeft Sam nog niet de klasse en het killersinstinct ten toon gespreid dat je daar een andere speler voor gaat opofferen. Iedereen moet zijn eigen vuile werk opknappen. Zonder uitzondering.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Lardy » 21-12-2015 11:11

Ik zou ook met Cavlan en Slagveer op de vleugels spelen, en maar voorzetten geven. Larsson erachter, die is toch van het inspelen en doorbewegen. Met deze speelwijze kill je je spits. Slagveer doet tikkie terug, Larsson is rechts en staat op links, gaat dus voor de actie. Thorsby is alleen goed als wij de bal niet hebben. Foppe had het bij één van zijn eerste interviews over spelers in hun kracht laten spelen, dan gebeurd nu alles behalve.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Mackan68 » 21-12-2015 11:44

Lardy schreef:Ik zou ook met Cavlan en Slagveer op de vleugels spelen, en maar voorzetten geven. Larsson erachter, die is toch van het inspelen en doorbewegen. Met deze speelwijze kill je je spits. Slagveer doet tikkie terug, Larsson is rechts en staat op links, gaat dus voor de actie. Thorsby is alleen goed als wij de bal niet hebben. Foppe had het bij één van zijn eerste interviews over spelers in hun kracht laten spelen, dan gebeurd nu alles behalve.

En toch zie ik op dit moment liever Thorsby spelen met zijn tomeloze inzet dan de lui ogende Larsson. Als Thorsby een bal verspeelt gaat hij voor de herovering. Het enige wat bij hem nog veel beter moet is kracht en killersmentaliteit voor de goal. Bij Larsson mis ik het zelf proberen te herstellen van fouten.
Ik ben wel benieuwd of het een verbetering zou zijn als je Sam op rechtsvoor zou zetten. Ik vrees dat zijn spel niet dusdanig anders zal zijn in de vorm van mannetje uitspelen langs de lijn en een goede voorzet afgeven. Ook Cavlan linksvoor en Sam er achter lost volgens mij niets op wanneer Sam te veel vrijheid krijgt. Die doet dan maar wat waardoor Cavlan alsnog vaak terug gedwongen wordt. Hij is als je het mij vraagt onze beste speler qua voorzetten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Lardy » 21-12-2015 11:55

---------------Te Vrede---------------
-Cavlan -----Larsson--------Zeneli-

Lijkt mij prima. Daar moet je echter wel wat ervaring en slopers omheen hebben. Op dit moment spelen in hun rug jongens van een jaar of 20. Die hebben de handen vol aan zichzelf. Talenten en jonge spelers is leuk, maar we slaan wel eens door.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Wizard » 21-12-2015 11:59

Ik help het je hopen. Met deze voorhoede kan je zeker potten breken. V/d Berg en Thorsby erachter als lopende middenvelders, en de bovenste 6 spelers heb je op papier staan.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Feanfan 1 » 21-12-2015 14:23

Klopt dit ziet er nog wel aardig uit. In het begin zette Foppe Larsson vlakbij Te Vrede en Cavlan en Slagveer hangend op de vleugels ( 4-4-2). Dat rendeerde ook wel aardig. Een 4-3-3 systeem met Larsson - Te Vrede - Slagveer moet hij sowieso van afstappen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor AllardP » 21-12-2015 16:01

Ik weet het niet hoor. Cavlan heeft een mooie trap, maar mist de actie en de explosiviteit van een echte buitenspeler. Hij moet het spel wat meer voor zich hebben, net als Slagveer. Verder denk ik dat Larsson een voetballende spits nodig heeft om mee te combineren en dat omgekeerd Te Vrede van Larsson geen ballen gaat krijgen waar hij iets mee kan. Zeneli eerst maar eens zien spelen voor ik er iets van vind.

Maar goed, veel beroerder dan gisteren kan domweg niet.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor CJF » 21-12-2015 16:07

Mijn grootste ergernis met Slagveer is toch echt wel zijn totale onvermogen om een goede voorzet te geven. Tegen ADO produceerde hij weer enkele slappe voorzetten waar niemand wat mee kan. Hij werkt ontzettend hard en ondanks de kritiek blijft hij positief voetballen, maar hij komt simpelweg kwaliteit te kort.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
CJF
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 08-01-2009 15:13

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor dagizmo » 22-12-2015 09:38

Maar de vraag is; aan wie heb je nu meer? Larsson of Slagveer?

Binnen het team is Slagveer van grotere waarde dan Larsson die incidenteel 5 minuten iets kan laten zien.
Het team moet het hebben van hard werken, iedereen meeverdedigen, meters maken en mouwen opstropen. En dat kan Slagveer wel. En hij pakt zijn goals zo nu en dan mee.

Larsson heeft misschien potentieel, maar dat komt er niet uit in dit team. Als Larsson echt zo goed is, dan zou hij zich nog waardevoller hebben gemaakt. Maar hij verzuimt voorzetten te geven, verspeelt de bal ontzettend vaak en loopt zich onnozel klem door naar binnen te trekken. Waardoor hij bijna naast de spits komt te staan.

Ja het is leuk te zien dat hij een verdediger kan dollen, maar die andere 85 minuten van de wedstrijd heb je niks aan hem.
Dan liever een Slagveer die op meerdere plekken in het veld zich nuttig maakt.

Larsson is een betere voetballer, maar niet in dit team. Ik denk dat hij bovendien nog veel te licht is voor een Nederlandse topclub. Als je je hier al niet kunt onderscheiden, dan lukt dat een stap hoger ook niet. Buitenspelers als Assaidi, Bacacikoglu waren betere buitenspelers dan Larsson en dan zijn dat niet eens twee uitzonderlijke spelers.

Wat dat betreft heb ik meer respect voor Slagveer, die echt altijd zijn best doet, dan een Larsson die teert op zijn trucjes en voor het overige het team aardig in de steek laat.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Luciano Slagveer

Berichtdoor Zwart Schoeisel » 22-12-2015 12:41

dagizmo schreef:Maar de vraag is; aan wie heb je nu meer? Larsson of Slagveer?

Had hem al in een ander topic geplaatst, maar oordeel zelf:
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Zwart Schoeisel
Selectiespeler
 
Berichten: 162
Geregistreerd op: 26-03-2015 15:37

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten