Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
6
30%
Beter geworden
9
45%
Minder geworden
2
10%
Een complete ramp
2
10%
Een kwestie van wennen
1
5%
 
Totaal aantal stemmen : 20

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Hero » 13-11-2015 21:41

Ik vond bynt sport vanavond wel een beetje triest. Een slecht interview.
Hero
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 08-07-2013 16:43
Woonplaats: Friesland

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 13-11-2015 21:53

Flying Tilster schreef:Arjan de Boer zeker? Grootste kwal die er bestaat.


Yep dat was m.
Allemaal suggestieve opmerkingen als "ze zeggen dat..",
waarop Riemer iets zei als "wie zegt dat dan? jij kent ze kennelijk dus zeg het maar!",
dat is die Arjan kennelijk niet gewend, hij raakte de draad helemaal kwijt! :lol:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Flying Tilster » 14-11-2015 01:15

Ik kom Arjen de Boer en Roelof de Vries elk jaar tegen bij het Hemelvaartstoernooi in Harkema.
Er hangt een onvoorstelbare air over die lui. Ze denken alles te weten, maar weten eigenlijk niets.

Arjen begon vanavond continue "er wordt geschreven dit.. er wordt gezegd dat.. ".
Toen Riemer zei: "Zet mensen hier dan neer".. was hij de draad ook kwijt.
Maar als je dan ook nog een Cambuurfan pur sang Geert van Tuinen erbij zet dan is het geloofwaardige direct afgelopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Fryskeboy22 » 14-11-2015 13:49

Flying Tilster schreef:Ik kom Arjen de Boer en Roelof de Vries elk jaar tegen bij het Hemelvaartstoernooi in Harkema.
Er hangt een onvoorstelbare air over die lui. Ze denken alles te weten, maar weten eigenlijk niets.

Arjen begon vanavond continue "er wordt geschreven dit.. er wordt gezegd dat.. ".
Toen Riemer zei: "Zet mensen hier dan neer".. was hij de draad ook kwijt.
Maar als je dan ook nog een Cambuurfan pur sang Geert van Tuinen erbij zet dan is het geloofwaardige direct afgelopen.


Echt verschrikkelijk die lui van omrop Cambuur, om te kotsen, Arjen is nog wel 50 keer zo erg als Roelof de vries, omhooggevallen mannetje die Arjen,
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Surhuisterveen » 17-11-2015 16:25

Eigenlijk was het een wanvertoning van de grootste orde.
Arjen stelde verschrikkelijk slechte vragen en insinueerde alleen maar dingen. Wees een vent en noem je bron.

Het was pijnlijk om te zien. Halverwege de tv uitgezet.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Knipecity » 17-11-2015 18:31

Dat jullie het nog voor Riemer opnemen. Hij werd ook door Hans Kraay Jr laatst bij de tafel er op gewezen dat de bestuurlijke wanorde komt door de continue bemoeienis van Riemer. Riemer sprong beide keren vrij agressief in de verdediging en de slechte kant van Riemer komt dan duidelijk naar voren.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Otsje P » 18-11-2015 08:47

Knipecity schreef:Dat jullie het nog voor Riemer opnemen. Hij werd ook door Hans Kraay Jr laatst bij de tafel er op gewezen dat de bestuurlijke wanorde komt door de continue bemoeienis van Riemer. Riemer sprong beide keren vrij agressief in de verdediging en de slechte kant van Riemer komt dan duidelijk naar voren.


Mhoa Knipe. Ik vind het eigenlijk vrij logisch dat er nog voldoende mensen zijn die het voor Riemer opnemen. Op basis waarvan kan Hans Kraay op de landelijke tv beweren dat de bestuurlijke wanorde komt door Riemer zijn bemoeienis?

Vertel eens welke sterke argumenten en bewijzen Kraay aandroeg voor die stelling?

En ook bij de Omrop bleef er helemaal niks heel van de aanval. De "grote" sportjournalisten zouden Riemer van der Velde wel even het vuur aan de schenen leggen. Riemer had toch een makkie Knipe?

Ze zeggen.... We horen regelmatig.... Is het niet zo dat??? (Riemer: "nee, dat is niet zo")

1 grote portie slap gelul. Als je man en paard niet durft te benoemen, dan moet je gewoon je muil houden. Of je komt met een concreet voorbeeld, of je zet jezelf voor lul. En dat laatste lukte ze vrij aardig. Foppe en Riemer hadden een "field day".
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 18-11-2015 12:16

Roelof de Vries is een opruier, met als laatste voorbeeld thuis tegen DKV, twitterde hij een foto dat Heerenveen supporters bij het uitvak stonden. terwijl ze voor ingang G op Zuid stonden, de andere kant van het stadion!

Wat wil je dan bereiken denk ik dan? Hoezo objectief ? Hij heeft vaker dit soort suggestieve berichten. Slaat nergens op.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Lardy » 26-11-2015 17:51

diepFries schreef:Activiteit staat niet per definitie gelijk aan kwaliteit. Het blijft gewoonweg opvallend hoe vaak er linkjes in berichten niet werken, artikelen vol spelfouten of zelfs inhoudelijke onjuistheden staan. Nobody's perfect, het zou echter weinig moeite moeten kosten om hier toch wat verbetering in te laten zien. Helaas wordt dat inmiddels al jaren kennelijk tevergeefs geroepen...


Nog even terugkomen op deze discussie, en mezelf even ongelijk geven. Ik was in de veronderstelling dat het met de social media en pr wel goed zat, met in het achterhoofd dat 'onderzoek' dat was gedaan door zo'n plak en knipwebsite. Ik heb zelf even gekeken, want ik volg de social media en de website van Heerenveen nauwelijks, maar het is inderdaad niet zo heel goed.

Website: Nauwelijks videocontent, tegenwoordig kijken mensen liever een filmpje dan dat ze een tekst lezen. Website ben ik sowieso niet zo kapot van. Ik kijk er overigens nooit op.
Twitter: Verslag van de wedstrijden, prima. Verder gewoon een nieuwsfeed van de homepage, heb je niks aan. Geen videocontent, geen 'backstage' beelden, geen afbeeldingen. Niks.
Facebook: Nog het beste van allemaal. Alleen weer geen videocontent.
Instagram: Laatste drie berichten zijn van respectievelijk, 9 , 26 en 32 weken geleden. Dramatisch dus. Niks geen filmpjes, niks geen wedstrijdfoto's. Die moeten er tijdens de wedstrijd al op staan.
Youtube: De standaard dingen, prima. Waar zijn de leuke fimpjes van de training, de pranks, een tafelvoetbalpotje, m.a.w. de 'backstage' beelden.

Nooit beelden van de jeugdwedstrijden. Snap best dat dat duur is, maar je kan daar toch leuke wedstrijden uitpikken. Ik neem aan dat de wedstrijden ook gefilmd worden voor analyse. Nog iets. Zend de persconferente na de wedstrijd live uit, reacties van spelers, live uitzenden. Iets anders, programmaboekje gewoon digitaal, gratis bij seizoenkaart. Mensen thuis kunnen dan betalen en dus boekje ook bekijken. En zo kan je nog wel even door.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor feanryp23 » 26-11-2015 18:29

Ik pik je opmerking over de programmaboekjes er even uit. Niet omdat het voor jou zo'n belangrijk punt was, maar om iets anders. Met het digitaliseren zou je de vrijwilligers van de nietploeg ongelooflijk veel pijn doen. Iedere twee weken komen ze langs om onder het genot van een gebakje de posters in de boekjes te stoppen en wat te ouwehoeren in de perskamer. En dat moet natuurlijk zo blijven tot niemand het meer wil doen. Het nieten van de boekjes is ze trouwens ook al afgenomen, maar ze wilden hoe dan ook de nietploeg blijven. Prachtig toch? :wink:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor hm_DR88 » 26-11-2015 18:47

Lardy schreef:Nog even terugkomen op deze discussie, en mezelf even ongelijk geven. Ik was in de veronderstelling dat het met de social media en pr wel goed zat, met in het achterhoofd dat 'onderzoek' dat was gedaan door zo'n plak en knipwebsite. Ik heb zelf even gekeken, want ik volg de social media en de website van Heerenveen nauwelijks, maar het is inderdaad niet zo heel goed.

Website: Nauwelijks videocontent, tegenwoordig kijken mensen liever een filmpje dan dat ze een tekst lezen. Website ben ik sowieso niet zo kapot van. Ik kijk er overigens nooit op.
Twitter: Verslag van de wedstrijden, prima. Verder gewoon een nieuwsfeed van de homepage, heb je niks aan. Geen videocontent, geen 'backstage' beelden, geen afbeeldingen. Niks.
Facebook: Nog het beste van allemaal. Alleen weer geen videocontent.
Instagram: Laatste drie berichten zijn van respectievelijk, 9 , 26 en 32 weken geleden. Dramatisch dus. Niks geen filmpjes, niks geen wedstrijdfoto's. Die moeten er tijdens de wedstrijd al op staan.
Youtube: De standaard dingen, prima. Waar zijn de leuke fimpjes van de training, de pranks, een tafelvoetbalpotje, m.a.w. de 'backstage' beelden.

Nooit beelden van de jeugdwedstrijden. Snap best dat dat duur is, maar je kan daar toch leuke wedstrijden uitpikken. Ik neem aan dat de wedstrijden ook gefilmd worden voor analyse. Ik zat dus fout, het is een drama.


Een drama nog wel. Nou dan ken ik er nog wel een paar. Helaas leven we in een maatschappij dat we menen 24/7 op de hoogte gebracht te moeten worden van alles wat er reilt en zeilt in en rondom de club. De permanente beschikbaarheid van de meest actuele gegevens lijkt voor bepaalde mensen een soort grondrecht en op het moment dat daar dan niet aan voldaan kan worden, wordt dit direct gekoppeld aan falen, laksheid, onprofessioneel gedrag en amateurisme.

Ik wil het wel omdraaien. Deze 24/7 informatiemaatschappij gaat velen van ons opbreken. We zijn met zijn allen te stom om dit allemaal te verwerken (de meesten tenminste). Natuurlijk leven we niet meer in de tijd dat een club kon volstaan met een mooi jaarboek en voor de wedstrijd een programmaboekje. Maar als ik zie hoe hysterisch er soms achter elke sociale mediahype aangerend wordt, doet me soms lachen (cynisme). Je kweekt een generatie die rechtstreeks in een permanente burn-out dreigt terecht te komen. Nu eerst nog even niet natuurlijk. Maar de eerste Facebook-drop-outs zijn bekend. Ongelukkig worden van al die mooie dingen die je faceboek"vriendjes" de wereld in slingeren terwijl jij nadenkt hoe het toch komt dat jou armzalige leventje er toch heel wat minder mooi uitziet.
Je ziet godverdomme meer mensen naar de telefoon kijken in een pauze van een voetbalwedstrijd dan naar wat er om hen heen gebeurt. Dat is toch wel een potje triest. Het schijnt zelfs gebeurd te zijn dat stadionbezoekers gingen juichen voor een doelpunt op het moment dat ze de tweet voorbij zagen komen. Maar helemaal zeker weet ik dat niet.
Ik hoop dat Heerenveen professioneel met de middelen om kan gaan met wat we dan maar informatievoorzieningen gaan noemen. Beperk die virtuele diarree. Wees selectief in wat je te bieden hebt. Een soort Utopia-achtig situatie waar je bijna permanent in de club kunt zijn (wat informatie betreft), moet je niet willen aanbieden. Dat marketinggebral dat je de boot gaat missen, zou wel eens heel anders kunnen uitvallen. De verzadiging die optreed door een mega-aanbod van berichten maakt mensen murw. Een opmerking van "met de tijd meegaan" moet niet verward worden met "met elke wind meewaaien". Toon betrokkenheid naar de supporters toe door ze serieus te nemen. We hebben echt niet recht "elke scheet" die op de reservebank wordt gelaten. Lever je niet uit aan een mediacircus dat meent over de ruggen van een "kleine" organisatie fors geld te moeten verdienen. Wees professioneel, wees selectief, lever kwaliteit.
-------Verder heb ik hier geen mening over-------
Avatar gebruiker
hm_DR88
Wereldspeler
 
Berichten: 1042
Geregistreerd op: 16-04-2006 21:19
Woonplaats: Drachten

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Lardy » 26-11-2015 18:57

Hm_dr88. Grotendeels mee eens. Maar je moet inspelen op de markten waar je doelgroep (nieuwe generatie) zich bevinden. Ik heb vrij weinig met al die social media, maar een groot gedeelte van je doelgroep is actief op die platforms. Het is dom om daar geen gebruik van te maken. Je moet zelfs nog verder willen gaan dan dat ik omschreef. Bodycam op een speler tijdens een minder belangrijke training, scheidsrechters met bodycam zoals bij rugby. Kwestie van tijd. En wat je er ook van vindt, het gaat gebeuren. En je kan maar beter voor de meute aanlopen dan achteraan.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 26-11-2015 23:39

Wat een reactie zeg, HM. Social media is hot en happening. Speel hier op in door vooral op de jongere generatie te richten met het leveren van videocontent. Genoeg animo voor.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Wizard » 27-11-2015 09:29

@Hm_Dr88. Volledig met je eens, in die zin dat het enorm stoort. Helaas ontkom je er niet aan zoals Jazz al typt. Je zult mee moeten met de tijd. Een voetbalclub heeft een maatschappelijke rol, maar ook een commerciële. Via social media en technologische innovaties bereik je een breed publiek en trek je daarnaast ook nog eens extra publiek, en dan met name de jongere generatie. Je hoeft er niet aan deel te nemen, want in die keuze ben je vrij. Dat het af en toe irriteert en dus stoort, beaam ik. Helaas ontkom je er niet aan bij een voetbalclub als Heerenveen. Dan hoef je er niet mee voorop te lopen (wifi palen in het stadion, etc.) maar zal je wel moeten aansluiten, en in dat opzicht vooral moeten afwegen wat het commercieel gewin is danwel dat de huidige fans een extra motivatie geeft om te verlengen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor xander » 27-11-2015 10:22

De club is de laatste 3 jaar hopeloos achterop geraakt. Neem Instagram waar je potentiële nieuwe jonge doelgroep massaal op zit, de club is niet actief. Verder inderdaad de content op de clubsite brengt mij niet meer dagelijks naar de site. Verder een nieuwsbrief met een samenvatting van de website heb ik mij ook laatst maar voor afgemeld.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Riverside » 27-11-2015 22:53

Hoe is het toch mogelijk dat de club het op dit gebied een beetje laat zitten? Het toonaangevende internetbedrijf TRES zit notabene naast het stadion.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Frisian Viking » 28-11-2015 01:31

Welkom in de moderne tijd Hm_Dr88! Lang in een coma gelegen? Man man. Zo zit de tegenwoordige tijd gewoon in elkaar. Dat jij die info niet allemaal tot je wil of kan nemen hoeft niet het probleem van de gehele maatschappij te zijn.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Joucke » 28-11-2015 10:14

Gearard schreef:Hoe is het toch mogelijk dat de club het op dit gebied een beetje laat zitten? Het toonaangevende internetbedrijf TRES zit notabene naast het stadion.

Bezuinigingen, werken met vrijwilligers, de technische mogelijkheden zijn er namelijk wel. De App kan ook veel meer dan waar ie voor wordt ingezet.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Jazz » 29-11-2015 21:26

Interessant artikel op FeanOnline over dat (sommige) spelers zich af en toe bevinden op voetbalsites en social media. Ik vraag me af in hoeverre ze ook soms dit forum doorlezen. Ik weet dat Slagveer een lange tijd geleden op FeanOnline had gelezen dat een of andere idioot hem een blessure toewenste. Volgens mij was het toen een vriend van hem die tipte over dat vreselijke bericht.

We moeten wel oppassen wat we dan soms zeggen op dit forum. Positieve feedback is beter dan "haten".
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Lardy » 11-12-2015 18:14

Eindelijk eens een Bynt Sport met wat inhoud, in plaats van wat geneuzel over de hoofdlijnen. Ben wel benieuwd hoe lang die journalist van VI nog bronnen heeft bij de club, want ik heb een beetje het idee dat hij zijn informatie voornamelijk bij een oud medewerker weghaalt. Wel zwak dat hij begon over de jeugd, dat de A's onderaan staan, dus we moeten bang zijn dat die stroom vanuit de jeugd ophoudt. Lachwekkend dat je zoiets kan zeggen. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor nickstok » 23-04-2016 12:16

Zag net deze vacature voorbij komen. Heerenveen TV zoekt een nieuwe verslaggever. De huidige verslaggever Marco Heerschop gaat intern werken op de communicatie afdeling. Het is dat ik zelf niet in de journalistiek zit, maar dit lijkt toch een geweldige baan! Misschien iets voor één van de forumgangers: https://www.linkedin.com/pulse/vacature ... trk=v-feed
nickstok
Basisspeler
 
Berichten: 866
Geregistreerd op: 23-04-2014 17:50

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor jelgrins » 23-05-2016 09:12

Het was vanmorgen weer raak toen ik de LC onder ogen kreeg: in chocolade letters een stuk op de voorpagina, dat de suggestie moet wekken dat het op gebied van orde en veiligheid bij sc Heerenveen zwaar uit de hand is gaan lopen. Lees je het verhaal dan gaat het om het plaatsen van een paar politiecamera's in de binnenstad van Heerenveen. In en om het Abe Lenstrastadion, zo lees ik vervolgens, is de geweldsoverlast juist afgenomen! Een schandelijke manier van journalistiek bedrijven vind ik dit, zeker nu ook de LC weet dat de club sponsoren zoekt, die afgeschrikt worden door dergelijke koppen op de voorpagina.
Ik heb sterk de indruk dat er door de LC redaktie een bewust en doelgericht beleid wordt gevoerd om sc Heerenveen te beschadigen en daarentegen die andere club in Leeuwarden te bevoordelen.
Deze indruk is ook gebaseerd op een eerder voorval in Leeuwarden na afloop van de wedstrijd DKV-Feyenoord. Door een groot aantal thuissupporters werden Feyenoordsupporters belaagd en aangevallen. Auto's werden beschadigd. In de LC werd dit nieuws volledig genegeerd. Er is niets over bericht! Maanden later vindt de rechtzaak plaats. Wat lezen we in een kop van een artikel van de LC? Twee Heerenveensupporters en een groninger veroordeeld wegens geweld. Een paar pagina's verderop een tweede artikel, waarin wordt gemeld dat er ongeveer 15 DKV supporters voor de rechter stondenvoor hetzelfde feit op dezelfde dag. Dit viel overigens niet uit de kop van het artikel op te maken. Dit is afgesproken werk van de LC en gemeente om nieuwbouw van het stadion voor het lezerspubliek in Leeuwarden e.o. geaccepteerd te krijgen.

Er wordt door de LC een bewuste informatie strategie uitgevoerd om de lezers te manipuleren. Poetin kan hen dit niet verbeteren.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 23-05-2016 09:39

Ach Jelgrins, als je op het forum van Cambuur kijkt vinden ze het precies andersom. Daar krijgt Omrop Fryslan en de LC hetzelfde verwijt.

Het geweld in het stadion is afgenomen en verplaatst naar het centrum eo. Daar is het behoorlijk toegenomen en dat is veel erger.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor jelgrins » 23-05-2016 10:10

Grimo, bedankt voor je (weinig) geruststellende reactie.
Waar het mij om gaat is: de redaktie van een krant vraagt zich bewust af welk nieuwsfeit belangrijk genoeg is om op de voorpagina geplaatst te worden en hoe. Dit nieuws rond sc Heerenveen is m.i. geen wereldschokkend nieuws dat die plek zou moeten krijgen en zeker niet met deze vette kop erboven.
Dit staat wat mij betreft los van de kennelijk toenemende overlast in het centrum van Heerenveen, hoe vervelend voor middenstanders en bewoners ook. Daar wil ik niets aan af doen. Ik heb geen kritiek op de maatregel van de burgemeester.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Grimo » 23-05-2016 10:19

jelgrins schreef:Grimo, bedankt voor je (weinig) geruststellende reactie.
Waar het mij om gaat is: de redaktie van een krant vraagt zich bewust af welk nieuwsfeit belangrijk genoeg is om op de voorpagina geplaatst te worden en hoe. Dit nieuws rond sc Heerenveen is m.i. geen wereldschokkend nieuws dat die plek zou moeten krijgen en zeker niet met deze vette kop erboven.



Kennelijk was er geen ander belangrijk nieuws voor ze, aangezien er ook een grote foto op de voorpagina staat van kinderen die verkoeling zoeken na de Kidsrun Loop Leeuwarden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor TORCIDA » 23-05-2016 11:26

precies wat ik ook dacht Jelgrins, het is een bericht voor ergens in het item regionieuws. Belachelijk dat dit zo groot wordt uitgemeten. Net of er een persoonlijke motivatie voor is. Overigens vreemd dat men schrijft dat het geweld in het stadion is afgenomen terwijl er dit jaar naast het uitvak meer geknokt is als andere jaren.

Het enige ernstige incident is volgens mij een jaar geleden geweest, tegen groningen, inmiddels een JAAR geleden maar nu weer een nieuws item.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Arnoud » 25-05-2016 20:27

Overigens erger ik me rot aan de consequent foute wijze waarop de LC de naam van onze club schrijft.
Namelijk: SC Heerenveen terwijl de officiële schrijfwijze moet zijn: sc Heerenveen. Waarom de naam niet correct schrijven ?
Verder is het natuurlijk godgeklaagd dat een dergelijk artikel met een dergelijke flut inhoud op de voorpagina staat. Nu weet ik weer waarom ik ooit mijn abonnement opgezegd heb en de krant samen met mijn buren lees (mijn Volkskrant ruilen tegen hun LC).
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Harmiej » 25-05-2016 21:24

Arnoud schreef:Overigens erger ik me rot aan de consequent foute wijze waarop de LC de naam van onze club schrijft.
Namelijk: SC Heerenveen terwijl de officiële schrijfwijze moet zijn: sc Heerenveen. Waarom de naam niet correct schrijven ?
Verder is het natuurlijk godgeklaagd dat een dergelijk artikel met een dergelijke flut inhoud op de voorpagina staat. Nu weet ik weer waarom ik ooit mijn abonnement opgezegd heb en de krant samen met mijn buren lees (mijn Volkskrant ruilen tegen hun LC).


Kijk eens bovenaan dit forum? SC Heerenveen. Zo schrijf ik het zelf ook altijd. Kan trouwens minder.
Heb ergens nog wel een foto van een artikel van de leeuwarder courant van vorig jaar een keer. Een artikel over de naam Wijnaldum die voorkomt op curacao of iets dergelijks. Daar werd de club fc heereveen genoemd.

Volgensmij maak je je druk om niks. SC wel of niet in hoofdletters.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Lenstra » 25-05-2016 21:26

Ach ja, ik erger me ook al jaren kapot aan het SC-dingetje van FeanOnline. Nieuwssite van onze eigen sc!
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Official website, Media en PR

Berichtdoor Thinkman » 25-05-2016 21:55

Lenstra schreef:Ach ja, ik erger me ook al jaren kapot aan het SC-dingetje van FeanOnline. Nieuwssite van onze eigen sc!


Mijn advies; niet teveel ergeren. Is erg irritant, ook voor jezelf. :wink:

Deze club staat altijd op één: Heerenveen :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron