Official website, Media en PR

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

De nieuwe clubsite is

Een hele verbetering
7
32%
Beter geworden
9
41%
Minder geworden
2
9%
Een complete ramp
2
9%
Een kwestie van wennen
2
9%
 
Totaal aantal stemmen: 22

Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Calimero schreef: Heeft niks met amateurisme te maken, maar gewoon met een technische fout. Zelfs de grootste bedrijven hebben te maken met technische fouten, maar ik was even vergeten dat dit bij sc Heerenveen allemaal niet kan.

Je overdrijft alles zo enorm en jouw mening is de enige juiste, ik geloof dat dit veel mensen begint te storen Mackan. Maar ik kan ernaast zitten. Dit is bij mij in ieder geval wel zo.
Ik zeg nergens dat het niet zou mogen. Of dat het niet zou kunnen. Ik meldt het alleen als opvallend. Niets overdreven. Alleen kneuterig. Net wat anderen zeggen kun je zoiets controleren voordat je iets online zet. Als het nou heel af en toe mis ging. Maar de laatste tijd gebeurt het met regelmaat. Verder betekent het niet dat als ik een mening heb dat dat de juiste is. Ik snap niet waar dat vandaan komt ook. Kennelijk zijn er dan volgens jou veel mensen die niet zo goed met uitgesproken meningen om kunnen gaan. Maar die discussie is volgens mij dik een jaar terug als eens gevoerd. Als mensen zich zo aan mij ergeren dan reageren ze toch lekker niet? Iedereen blij. Iedereen mag op een forum zijn mening geven. En zoals altijd ligt de waarheid ergens in het midden van al die meningen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

De officiële site vertoont wel veel foutjes. Gisteren stond er bijvoorbeeld dat je kaarten kon bestellen voor AZ-uit, terwijl de kaartverkoop nog niet begonnen is. Bovendien word je dikwijls naar het oude ticketingsysteem doorverwezen, in plaats van naar het nieuwe Mijn Heerenveen. Het zijn kleine dingetjes, maar het oogt amateuristisch en is vrij irritant. Dan heb ik het nog niet eens over de vele stijl- en spelfouten in de verslagen en interviews. Dit geldt ook voor het Twitter-account, overigens.
Heerenveen till I die!
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Ik vraag me toch af wie de stukjes op de officiële site tikt en plaatst.
Viktor Nordfeldt begon het seizoen met een mindere prestatie tegen FC Dordrecht, maar herstelde zich in de duels die volgden uitstekend. ... Viktor Nordfeldt is vol ambitie.
http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/nord ... al-goed/10
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ze hebben het inmiddels aangepast. Er staat nu VKristoffer. Op 1 letter na goed :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Miereneukert!
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Kijktip!

Vanavond schuiven o.a Kristoffer Nordfeldt, Marten de Roon, ben Takkenberg en Ron Jans aan bij Pauw om te praten over de waarschijnlijke uitzetting van de familie Sahakyan.

http://pauw.vara.nl/komende-uitzending
nou nou
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Mooie reclame voor onze club!
finalgroup
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-05-2015 12:37

Bericht door finalgroup »

https://docs.google.com/forms/d/1RpW6GI ... c/viewform

Zouden jullie deze enquête over fancultuur willen invullen?

Alvast heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 716
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

finalgroup schreef:https://docs.google.com/forms/d/1RpW6GI ... c/viewform

Zouden jullie deze enquête over fancultuur willen invullen?

Alvast heel erg bedankt!
Neem aan dat één keer posten wel genoeg is ;-)
Desondanks heb ik 'm ingevuld.
.-
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Van Aken heeft inmiddels zijn contract verlengd, maar van Heerenveen-kant nog geen bericht op Facebook, Twitter, et cetera. Daar valt toch meer uit te halen? Hoe zit het met de PR bij Heerenveen?

Het staat inderdaad op Twitter, even over het hoofd gezien. :wink:
NN9
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-10-2014 13:59

Bericht door NN9 »

Twitter.
HEERENVEEN
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Gearard schreef:Van Aken heeft inmiddels zijn contract verlengd, maar van Heerenveen-kant nog geen bericht op Facebook, Twitter, et cetera. Daar valt toch meer uit te halen? Hoe zit het met de PR bij Heerenveen?
Zijn ze om 15:10 (toen het bericht op de Heerenveen-site geplaatst werd) vergeten de vinkjes voor facebook en twitter aan te zetten? ;-)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Wat is er eigenlijk gebeurd met het Snapchat-account van Heerenveen? Kreeg af en toe een leuke Snap van de spelers en actie's en dergelijkheden, maar de laatste maanden is het stil...
Heerenveen fan in Leiden
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Daar is off site weer!
De komende weken krijgen Marten de Roon en Sampdoria de kans zich echt te onderscheiden. Op het lijstje tegenstanders
Wat een prutsers!
Spijt heb je morgen maar!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Friesiaan schreef:
(sarcasmemodus on) Achja, waarom zouden we die boel toch professionaliseren? Niet nodig toch? Website is toch niet belangrijk? Gaat om wat er op het veld gebeurt... Wat? Mogelijkheden? Nee joh, is voldoende dat iemand af en toe een stukkie schrijft. Enzovoort (sarcasmemodus off). :roll:

Even refererend naar een ander topic:
En dan zijn er dus mensen die andere mensen met ideeën om de boel aan te pakken ijdele ego's vinden. Zucht, zo wordt het nooit wat bij Heerenveen.
Volgens Vd Wiel staan werknemers huilend aan zijn buro vanwege de jawel daar is het woord weer, de angstcultuur.
Gister was alles nog dikke prima volgens Jelco, vandaag is er weer de angstcultuur. Of is het de angst om te veranderen?

Ik denk zeker ook het laatste, en ik denk ook dat veel vastgeroeste medewerkers bij onze club de omslag naar een veel professionelere organisatie niet kunnen of willen maken. Zij zullen toch echt op zoek moeten naar wat anders, de goede jaren waarin geld en dus professionaliteit geen rol speelde zijn voorbij. Verandering is nodig, voor hun eigen bestwil en zeker ook voor jawel, het clubbelang.
SVSCH
Selectiespeler
Berichten: 709
Lid geworden op: 15-02-2013 21:31

Bericht door SVSCH »

Stemmingmakerij Frisiaan .. Er is vast iets mis bij sommige medewerkers maar het is natuurlijk onzin dat "Sneek" wordt tegengewerkt alleen maar omdat ze vernieuwend willen zijn en ambitie hebben . En wat moet vd Wiel dan zeggen als voorzitter Thinkman? Het is 1 grote bende? Hettinga is wat dat betreft meer te verwijten...
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

In deze zure tijden mis ik de fotoverslagen op Feanfans.
Heeft iemand een idee of en wanneer deze weer online komt?
Alderaarst!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

rottevalle schreef:In deze zure tijden mis ik de fotoverslagen op Feanfans.
Heeft iemand een idee of en wanneer deze weer online komt?

:D Aparte fotosite tegenwoordig!

http://www.feanfanfoto.nl/
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Thinkman schreef: :D Aparte fotosite tegenwoordig!
http://www.feanfanfoto.nl/
Helaas zonder de opbeurende cynische commentaren. :cry:
Alderaarst!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Dit is een losse site die ook altijd foto's publiceert. Geloof dat Feanfans en crash met de computer heeft gehad en bezig was met een nieuwe website maar hierdoor vertraging heeft opgelopen.
Alle ballen op Henkie!
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Bovengenoemde foto site heeft niks met Feanfans.nl te maken. Wat Xander aangeeft klopt: een crash van de desbetreffende laptop heeft voorlopig roet in het eten gegooid, hier door is er vertraging ontstaan. Wel zijn de "eigenaren" van deze website nog altijd bezig met het schieten van foto's tijdens de awaydays. Verwacht dus ook dat de website in de loop van de competitie weer online zal komen. Maar inderdaad erg jammer, mis deze website met doorgaans de fantastische commentaren toch wel na een wedstrijd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Merkwaardig is dat naar aanleiding van de brief van het stichtingsbestuur de club er op de officiële kanalen geen melding van maakt.
Gebruikersavatar
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1655
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... zinnen1/10

"Voor een video-impressie over gastgezinnen, klik hier."

En wat zien we? Pagina niet gevonden. Het is weer typisch Heerenveen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2497
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

feanryp23 schreef:http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-h ... zinnen1/10

"Voor een video-impressie over gastgezinnen, klik hier."

En wat zien we? Pagina niet gevonden. Het is weer typisch Heerenveen.
Het is al meerdere keren gezegd en ik blijf herhalen: Heerenveen weet niet wat de kracht is van social media. Op dit moment is de website, social media kanalen en het contentbeheer in handen van een stelletje amateurs...
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Jazz schreef: Het is al meerdere keren gezegd en ik blijf herhalen: Heerenveen weet niet wat de kracht is van social media. Op dit moment is de website, social media kanalen en het contentbeheer in handen van een stelletje amateurs...
Pas maar op, als "vernieuwer" wordt je door deze "amateurs" zo in een 'kamp' geplaatst en verketterd als iemand die de ziel van de club wil verkopen.

Zouden deze "amateurs" soms bang zijn dat ze de vernieuwing niet kunnen volgen en dus uit alle macht proberen deze buiten de deur te houden?
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Nog niet zo heel lang geleden was Heerenveen het meest actief op social media van alle Eredivisie clubs, dus wat betreft social media zit dat wel goed.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Lardy schreef:Nog niet zo heel lang geleden was Heerenveen het meest actief op social media van alle Eredivisie clubs, dus wat betreft social media zit dat wel goed.
Activiteit staat niet per definitie gelijk aan kwaliteit. Het blijft gewoonweg opvallend hoe vaak er linkjes in berichten niet werken, artikelen vol spelfouten of zelfs inhoudelijke onjuistheden staan. Nobody's perfect, het zou echter weinig moeite moeten kosten om hier toch wat verbetering in te laten zien. Helaas wordt dat inmiddels al jaren kennelijk tevergeefs geroepen...
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Feanfans is tegenwoordig ook weer online onder een andere url http://www.feanfans.frl/
Alle ballen op Henkie!
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Foppe en Riemer zijn bij Omrop Fryslan te zien vanavond. Wat een slechte interviewers lopen daar rond zeg.
En Riemer even laten uitspreken is kennelijk not done :cry:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Thinkman schreef:En Riemer even laten uitspreken is kennelijk not done :cry:
Arjan de Boer zeker? Grootste kwal die er bestaat.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Plaats reactie