One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1994 » 27-10-2015 20:21

Thinkman schreef:Niet van onze club! Snap echt niet hoe mensen hier op komen.
Of je moet zelf al jaren werkzaam zijn bij sc Heerenveen en denken dat zij je mooie baantje wel zal beschermen tegen de werkelijkheid. :wink:

Ik snap jouw opmerking niet, maar ik heb geen 'mooi baantje' bij Heerenveen, als je dat bedoelt.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 27-10-2015 20:32

Superfries1994 schreef:Maar wat heeft een Wiebe Wieling dan al gepresteerd in de voetbalwereld? Die is daar dan ook net zo vreemd. Die Jaap neem ik ook niet serieus, al komt het ook omdat ik die verschrikkelijk irritant vind. Ik vind Sporre ook de beste kandidaat hoor, vooral omdat hij zich eerder bewezen heeft. Maar dat gaat ook veel geld kosten, denk ik. Die komt hier niet voor een gevulde koek en een kop koffie voorzitter spelen. Ik vraag me sowieso af of een ervaren bestuurder die bekend is in de voetballerij haalbaar voor ons is. En dan moeten we het wel met nieuwelingen doen, denk ik.


Een goede bestuurder levert de club geld op, een slechte bestuurder kost de club geld. Zelfs als ie geen salaris krijgt.
Een goede bestuurder is (meestal) een ervaren bestuurder, Sporre zou voor nu een ideale kandidaat zijn. Een stevig bestuurder en onafhankelijk.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 27-10-2015 21:52

Gehoord dat Feenstra aan Friesch dagblad journalist Daan Rieken heeft gemeld dat Gaston Sporre hoe dan ook niet weer aan de slag gaat bij sc Heerenveen


Was te verwachten, die beste man is ook al in de 70 en heeft wel betere dingen te doen.
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 27-10-2015 21:59

Superfries1994 schreef:Maar wat heeft een Wiebe Wieling dan al gepresteerd in de voetbalwereld? Die is daar dan ook net zo vreemd. Die Jaap neem ik ook niet serieus, al komt het ook omdat ik die verschrikkelijk irritant vind. Ik vind Sporre ook de beste kandidaat hoor, vooral omdat hij zich eerder bewezen heeft. Maar dat gaat ook veel geld kosten, denk ik. Die komt hier niet voor een gevulde koek en een kop koffie voorzitter spelen. Ik vraag me sowieso af of een ervaren bestuurder die bekend is in de voetballerij haalbaar voor ons is. En dan moeten we het wel met nieuwelingen doen, denk ik.

Het gaat mij er om dat het een man is. In een mannenwereld. En een goed bestuurder. Naast voorzitter van de vereniging de Friese elfsteden vervult Wieling ook bestuursfuncies in colleges van besturen van diverse scholen. Verder heeft hij door eerder op te stappen als voorzitter van het SB aangetoond absoluut niet mee te willen doen aan toneelspel, poppenkast of andere manipulatieve fratsen van wie dan ook. Als je hem voor de camera zet dan zal niet minimaal 50% van de kijkers in lachen uitbarsten omdat hij een vreemd stemmetje heeft. In tegenstelling tot Lutz. Het had zomaar een of andere act kunnen zijn.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor cootje » 27-10-2015 22:23

Naar mijn mening is er maar 1 goede voorzitter voor onze club en dat is één van de gebr. Anker. Ik denk Wim.
Zij hebben een sc Heerenveen hart, weten om te gaan met de media en hebben een goed verstand.
Ik denk dat zij de rust en de juiste sfeer weer binnen kunnen brengen. Ook voor alle medewerkers, spelers, techn. staf enz. lijkt me dit een prima voorzitter die weet hoe de hazen lopen en wat er gedaan moet worden om de rust en de sfeer weer in onze club te krijgen.
cootje
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 17-01-2008 22:48

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 27-10-2015 23:13

De Ankers aub niet de spelen dat ze authentiek zijn, ook mannetjes voor de bühne.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor H-J » 27-10-2015 23:29

Resumé.
1: Hoe durven de interimmers te blijven zitten
2: Sjoerd Feenstra is een vriendje van
3: alle genoemde namen voldoen niet

Feitelijk is het nooit goed.

Ik heb ook niets met jacobi, maar ze komt uit de politiek. En willen we rekening houden met alle belangen en vasthouden aan ons huidige totaal onwerkbare bestuursmodel, hebben we zo iemand misschien nog nodig ook...
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 27-10-2015 23:43

De Ankertjes hebben de capaciteiten wel denk ik, maar het probleem is inderdaad dat ze al jaren een toneelstukje opvoeren en hierdoor eigenlijk niet meer serieus genomen kunnen worden. Misschien een rol binnen supporterszaken een betere optie om de misstoestanden van de afgelopen jaren te voorkomen door toezicht houden op een eerlijk proces voordat mensen gestraft worden.

Mensen als Nico Jan Hoogma moeten we hebben. Integere capabele directieleden die bij de clubcultuur passen. Wieling en Jacobi zijn ook weer 2 mensen die rond de Feanrevolutie betrokken waren en vooral Jacobi is veel te risicovol. Groep Kuiper/ vd Werf / van Erve etc is ook weer het verleden terughalen.

Verder hoop ik dat er gewerkt wordt vanuit een ambitieus beleidsplan met een duidelijke visie waar de club heen wil. Iets waar de afgelopen 2 jaar nooit sprake van is geweest.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 28-10-2015 02:09

Friesiaan schreef:
Deze man is een liegende lobbyist, een superieure spin, een sluwe strateeg. Een wandelend gevaar voor de club. Niemand van de supporters kende de plannen en de details van het OTB inhoudelijk, maar het lukte deze meneer om via zijn relaties in meerdere media de publieke opinie te laten kenteren tegen Hettinga en andere heren uit ‘kamp’ (bullshit) ‘Sneek’. Van der Wiel faalde vanaf minuut één, maar werd gepositioneerd als een soort redder van de clubcultuur tegenover snelle jongens die deze cultuur zouden verdoezelen (of simpelweg een bedreiging vormden voor mensen die geen verandering zijn gewend). Een club die nooit verandert is ten dode opgeschreven, vroeg of laat. Vooral deze club, die op sponsorgebied, marketing, communicatie, social media en wat je ook maar kunt noemen hopeloos achterloopt.


De pot verwijt de ketel...... Jelko is gewoon medeschuldig. En niet de bron van alles. Heb met eigen ogen genoeg stukken gezien Friesiaan en je verhaal is gewoon onzin. Ik weet niet wat je redenen zijn hier zo in vol te blijven houden in al je berichten? Rancune?


Het OTB was voorstander van de sfeertribune (uitgezonderd Jelco, die zoveel mogelijk tegensputterde op voorspraak van Riemer), het OTB had allerlei plannen om de club verder vooruit te helpen (maar Jelco blokkeerde alles en iedereen). Nu is het OTB geslachtofferd en zijn die zogenaamde ‘snelle heren’ (poeh poeh) nooit meer welkom? Wat een vertoning!


Hier spreekt de propaganda woordvoerder van Diekstra? Wat een vertoning om nu nog even je gelijk proberen te halen met een stukje waar werkelijk niets van klopt als je een beetje op de hoogte bent. Ik las trouwens in de Feanfan dat 1 november het Go/No go moment is dus ben benieuwd met alleen maar voorstanders. En die "snelle heren" zijn inderdaad nooit meer welkom, al was Hettinga de enige die zijn bijnaam nog wat kon waarmaken. Volgende week maar weer even een Twitter update van Jaap Stalenburg..
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 28-10-2015 08:37

Vakje 12:

Jaja, jij hebt met eigen ogen stukken gezien. Oh wacht, je kan niet vertellen wat er in staat. Deuuhhh, zo makkelijk dit.

Het is niet meer relevant wie waar schuldig aan is. Ze vertrekken(als het goed is) allemaal en de grote vraag is nu heel simpel. Welk bestuursmodel met welke mensen? Lastig zat lijkt me.....
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-10-2015 14:32

Sporre gaat het, naar het lijkt, niet doen. Andere namen die je hoort, of die mij wel wat lijken voor in de directie: Nico Jan Hoogma, Joop Alberda als droomkandidaten misschien, Wiebe Wieling ook een goeie. Joop Atsma hoor je wel eens. Daarnaast heb ik altijd wel vertrouwen gehad in v. Erve, ook mag best uitgezocht worden of er nog draagvlak voor Hans Vonk is. Natuurlijk heeft hij steken laten vallen, maar dat heeft elke TD in de eredivisie. Daarnaast heb ik sterk het gevoel dat hij al sinds zijn aanstelling winkelt met een nagenoeg lege portemonnee.

De Ankertjes zie ik niet zo heel erg zitten, ik weet niet waarom maar ik heb altijd het idee dat ik naar een sketch zit te kijken als ik die twee samen zie. Al wil ik hiermee niks af doen aan hun kennis en hart voor de club.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 31-10-2015 07:18

Een van de 2 heren van het 'onafhankelijke' onderzoeksteam van 2013 Lense Koopmans is vrijdag overleden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor dirkj » 02-11-2015 12:33

Mackan68 schreef:Een van de 2 heren van het 'onafhankelijke' onderzoeksteam van 2013 Lense Koopmans is vrijdag overleden.


En lees de vele levensbeschrijvingen die er sindsdien zijn gepubliceerd. Velen waren het lang niet altijd met 'm eens (ik ook niet) - so be it. Maar heel even respectvol stilstaan bij de betrokkenheid van zo'n geweldenaar is wel gepast.
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 02-11-2015 17:20

dirkj schreef:
En lees de vele levensbeschrijvingen die er sindsdien zijn gepubliceerd. Velen waren het lang niet altijd met 'm eens (ik ook niet) - so be it. Maar heel even respectvol stilstaan bij de betrokkenheid van zo'n geweldenaar is wel gepast.

Ik kan helaas niet heel veel respect opbrengen van mensen die het grote graaien hoog in het vaandel hebben staan. Maar moge hij rusten in vrede. Wat voor betrokkenheid bedoel je trouwens? Bij onze club? Hij kreeg daar een zeer acceptabel honorarium voor.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 02-11-2015 21:32

Mackan68 schreef:Ik kan helaas niet heel veel respect opbrengen van mensen die het grote graaien hoog in het vaandel hebben staan. Maar moge hij rusten in vrede. Wat voor betrokkenheid bedoel je trouwens? Bij onze club? Hij kreeg daar een zeer acceptabel honorarium voor.


Dat was wel de afspraak, maar ik heb ook gelezen dat hij er van af zag om de kosten in rekening te brengen.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 03-11-2015 23:25

12eMan schreef:Vakje 12:

Jaja, jij hebt met eigen ogen stukken gezien. Oh wacht, je kan niet vertellen wat er in staat. Deuuhhh, zo makkelijk dit.

Het is niet meer relevant wie waar schuldig aan is. Ze vertrekken(als het goed is) allemaal en de grote vraag is nu heel simpel. Welk bestuursmodel met welke mensen? Lastig zat lijkt me.....



Dat klopt dat ik die heb gezien ja, en dat kan ik je wel vertellen hoor. PB me maar voor meer info.

Het is wel relevant wie waar schuldig aan is, omdat je anders geen schoon schip kan maken. En dat ze allemaal aftreden klopt, maar aftreden is iets anders dan definitief vertrekken. En ik heb gehoord dat er sowieso 1 dit niet van plan is. Juist daarom is de formatie procedure rond het nieuwe bestuur zo belangrijk. Dit mag niet door het Stichtingsbestuur aangestuurd worden omdat hier ook mensen in zitten die hebben gelekt of aan andere machtsspelletjes hebben meegedaan. Zelfde verhaal als het onderzoek naar de OTB waar Hettinga de regie in handen had en er dus niet objectief is onderzocht..
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Wizard » 04-11-2015 10:14

vakje12 schreef:Dat klopt dat ik die heb gezien ja, en dat kan ik je wel vertellen hoor. PB me maar voor meer info. ..

Wanneer je het via de pb kunt vertellen, kan dat ook via het forum. Ik ben zeer, zeer benieuwd.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 04-11-2015 11:26

Wizard schreef:Wanneer je het via de pb kunt vertellen, kan dat ook via het forum. Ik ben zeer, zeer benieuwd.


Dat dacht ik ook net. Moeten we dan allemaal een pb sturen? Dan kan het net zo goed direct op het forum.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 04-11-2015 12:26

Dat heeft hier allemaal al gestaan. En lijkt mij niet nodig om weer in deze discussie te noemen vandaar PB. Omdat we anders weer krijgen dat het openbaar gemaakt moet worden. Laat het een onafhankelijk iemand maar onderzoeken dan komt de waarheid wel boven tafel. En dan geen onderzoek waarbij Hettinga bepaald wie wel en wie niet gehoord wordt.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor pes5 » 04-11-2015 13:28

vakje12 schreef:Dat heeft hier allemaal al gestaan. En lijkt mij niet nodig om weer in deze discussie te noemen vandaar PB. Omdat we anders weer krijgen dat het openbaar gemaakt moet worden. Laat het een onafhankelijk iemand maar onderzoeken dan komt de waarheid wel boven tafel. En dan geen onderzoek waarbij Hettinga bepaald wie wel en wie niet gehoord wordt.


Wat een slap gelul zeg.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 04-11-2015 13:54

Ik reageer alleen op een bericht van 12e man pes5 en om herhaling van vorige discussies te voorkomen (waar niet uit is te komen als er perse bewijzen openbaar gemaakt moeten worden) doe ik dit liever via PB.

gelukkig ziet Verbeek ook dat dit niet slap gelul is. De situatie is ernstiger dan velen denken, en als bronnen niet openbaar gemaakt kunnen worden is het meteen slap gelul. Het is nu aan Feenstra om de juiste dingen te doen en ik hoop dat dit zorgvuldig gebeurd.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 04-11-2015 15:32

Vakje12:

Je rakelt zelf de discussie op 28-10-2015 weer op door wéér te noemen dat je alles met eigen ogen hebt gezien. Het zal allemaal wel.....

En Verbeek? Ben er een groot fan van maar het wordt tijd dat hij òf zijn mond dicht houdt, òf de handen uit de mouwen steekt. Hij zit daar maandagavond de boel even lekker op te stoken met zijn inside information daar waar stilte meer gepast was geweest.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor shane » 04-11-2015 15:54

Verbeek was heel duidelijk, er zijn sinds jaren twee `kampen`. Je hebt een kamp die Riemer aanhangt en een kamp die anti Riemer is. Om rust te krijgen moet een der twee kampen verdwijnen, daar samenwerken onmogelijk gebleken is.
Dan moet er goed schoongeveegd worden. Een der kampen moet totaal verdwijnen.
Voor mij is duidelijk dat `kamp` Riemer er is voor de VOETBAL Club sc Heerenveen en het `kamp` anti Riemer Heernveen ziet en besturen wil als een BEDRIJF!....money money money money money money...more more more more more.......
sc Heerenveen IS RIEMER en FOPPE, wil je daar niets mee te maken hebben dan hoor je in Leeuwarden thuis en niet hier in Heerenveen!!!
Ik wens de heer Feenstra veel wijsheid toe en hoop dat onze voetbalclub geen bedrijf wordt!
shane
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 14-10-2009 15:03

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 04-11-2015 16:04

12eMan schreef:En Verbeek? Ben er een groot fan van maar het wordt tijd dat hij òf zijn mond dicht houdt, òf de handen uit de mouwen steekt. Hij zit daar maandagavond de boel even lekker op te stoken met zijn inside information daar waar stilte meer gepast was geweest.


Niet mee eens. Er zijn nog steeds minimaal 3 man met invloed actief die er al uit hadden moeten zijn gezien hun kwalijke rol in de afgelopen periode. 2 in het SB en 1 in het waarnemend bestuur. Het is belangrijk dat deze 3 geen enkele invloed hebben op de uiteindelijke keuze. Dan krijgen we straks hetzelfde gezeik weer...
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 04-11-2015 16:11

Maak Verbeek maar formateur.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor dirkj » 04-11-2015 16:22

Mackan68" , quote="dirkj schreef:
dirkj: En lees de vele levensbeschrijvingen die er sindsdien zijn gepubliceerd. Velen waren het lang niet altijd met 'm eens (ik ook niet) - so be it. Maar heel even respectvol stilstaan bij de betrokkenheid van zo'n geweldenaar is wel gepast.

Mackan68: Ik kan helaas niet heel veel respect opbrengen van mensen die het grote graaien hoog in het vaandel hebben staan. Maar moge hij rusten in vrede. Wat voor betrokkenheid bedoel je trouwens? Bij onze club? Hij kreeg daar een zeer acceptabel honorarium voor.


[strike]Wat ben je toch een zeurkous soms.[/strike]

De roep om bestuurlijke zwaargewichten te betrekken bij de reorganisatie van het bestuur zijn groot hier (Alberda, Wieling, vast nog wel een paar anderen, en dan godbetert Jacobi). Nou, die Koopmans was dus een van die zwaargewichten. Trouwens, waar baseer je dat geleuter van het grote graaien eigenlijk op? Omdat ie bij een bank heeft gewerkt? Niemand bij jou in de familie die bij een bank werkt? En doet Foppe het nu voor een gratis lunch?

Wat voor idiote gedachte is het trouwens dat mensen gratis en voor niks en uit pure betrokkenheid hun reputatie op het spel zouden moeten zetten om dit clubje uit de shit te trekken? Wat verdiende Sporre eigenlijk?
Laatst bijgewerkt door dirkj op 04-11-2015 16:53, in het totaal 3 keer bewerkt
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 04-11-2015 16:30

Sporre, vd Werf en van Erve hebben in een paar maand als interim bestuur 120 000 euro gekost.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1996 » 04-11-2015 17:26

vakje12 schreef:Sporre, vd Werf en van Erve hebben in een paar maand als interim bestuur 120 000 euro gekost.


Aan salaris? Kwaliteit kost geld.

Een vd Wiel of de huidige commerciële tak zal minder verdienen, correct, maar kost een veelvoud van die 120.000 aan vertrekkende sponsoren e.d. De afgelopen jaren is eersteklas prutswerk geleverd door amateurs, goed bestuur verdient zich terug net zoals een goede aankoop dat doet.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1994 » 04-11-2015 18:54

Ik dacht zelfs dat het veel meer was wat Sporre hier verdiende.

Kwaliteit kost geld, het betaalt zich terug, eens, maar volgens mij staat bij ons het water aan de lippen, financieel gezien. Dan kun je je iemand als Sporre die vele tonnen verdient, niet veroorloven lijkt me.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Kaz_SCH » 04-11-2015 20:20

shane schreef:Verbeek was heel duidelijk, er zijn sinds jaren twee `kampen`. Je hebt een kamp die Riemer aanhangt en een kamp die anti Riemer is. Om rust te krijgen moet een der twee kampen verdwijnen, daar samenwerken onmogelijk gebleken is.
Dan moet er goed schoongeveegd worden. Een der kampen moet totaal verdwijnen.
Voor mij is duidelijk dat `kamp` Riemer er is voor de VOETBAL Club sc Heerenveen en het `kamp` anti Riemer Heernveen ziet en besturen wil als een BEDRIJF!....money money money money money money...more more more more more.......
sc Heerenveen IS RIEMER en FOPPE, wil je daar niets mee te maken hebben dan hoor je in Leeuwarden thuis en niet hier in Heerenveen!!!
Ik wens de heer Feenstra veel wijsheid toe en hoop dat onze voetbalclub geen bedrijf wordt!


Een ondoordachte post recht uit de onderbuik. Geheel los van de kampen hoop ik dat er héél snel begonnen wordt met Heerenveen als een bedrijf te runnen i.p.v. prestigeproject voor plucheplakkers. Ik wil uiteraard ook mensen met een Heerenveen/voetbalhart op de sleutelposities, maar hun eerste prioriteit moet zijn de club organisatorisch, commercieel en financieel weer van z'n reet af helpen. De bedrijfsvoering is al jaren een zootje, en als dat niet snel verandert loopt het niet goed af met onze club ben ik bang. Van sentiment kan je niet vreten.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten