Opstelling/Speelstijl/Tactiek

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor H-J » 31-10-2015 09:16

Tegen Helmond eindelijk weer eens spelers van Heerenveen op de middellijn bij een corner tegen. Was dat tegen Willem II ook het geval? Is me toen niet opgevallen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-10-2015 12:12

Beetje verdiepen in de zaak mag best Fryske boy. Te Vrede speelt.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Rick » 31-10-2015 14:18

Hoe kan je nu zeggen dat Slagveer tekort komt voor de eredivisie? Had vorig jaar 10 doelpunten als vleugelspeler. Dat doen maar weinig buitenspelers hem na. Hij wordt gewoon niet in zijn kwaliteit gebruikt en is een redelijk beperkte speler. Maar zo hebben we wel meer momenteel. Bovendien is hij niet in vorm net als een hele hoop anderen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Feanfan 1 » 31-10-2015 15:59

In vorm of niet, deze jongen mist gewoon basiskwaliteiten. Het enige wat die jongen kan is hardlopen, maar eenmaal aan de bal is het geen eredivisie-niveau
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-10-2015 16:25

Slagveer komt zwaar tekort voor de eredivisie. Is gewoon een domme draver. Vorig jaar mocht hij Uth danken voor het loopwerk. Hij mist alle basisvaardigheden.Heeft dit jaar nog geen goede wedstrijd gespeeld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Mackan68 » 31-10-2015 16:59

Rick schreef:Hoe kan je nu zeggen dat Slagveer tekort komt voor de eredivisie? Had vorig jaar 10 doelpunten als vleugelspeler. Dat doen maar weinig buitenspelers hem na. Hij wordt gewoon niet in zijn kwaliteit gebruikt en is een redelijk beperkte speler. Maar zo hebben we wel meer momenteel. Bovendien is hij niet in vorm net als een hele hoop anderen.

Die is in als zijn seizoenen bij het 1e elftal zegge en schrijve een half jaartje wél in vorm geweest. Wie dat nog echt gelooft is wel heel erg naïef. Die niet te missen kansen die hij vorig half seizoen wél wist te maken werden hem op een presenteerblaadje aangeboden door Uth. Nu hij het zelf weer moet zien te doen lukt het niet. Zowel tegen WillemII als Helmond Sport 2 levensgrote kansen zien verprutsen omdat de bal veel te ver van zijn voet springt. Het is een harde werker, vooral verdedigend. Maar daar houdt het ook mee op.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Silver » 02-11-2015 11:55

Foppe had tegen DKV een andere speelstijl. Bij balbezit tegenstander leek het veel op een 4-4-2 variant (vooral goed te zien bij doeltrappen van DKV), maar bij balbezit van ons was het weer 4-3-3? Waarbij Cavlan en Slagveer op de flanken kwamen en Larsson op 10?

Bij balbezit tegenstander:
--------------------Mulder
van Anholt - Otigba - vd Berg - Bijker

-----------Thorsby - St. Juste
Slagveer-------------------------Cavlan

------------Te Vrede - Larsson

En bij eigen balbezit:
---------------------Mulder
van Anholt - Otigba - vd Berg - Bijker

------------Thorsby - St. Juste
------------------Larsson

Slagveer--------Te Vrede-------Cavlan

Klopt dat zo? Vraag voor de mensen die tactisch wat beter onderlegd zijn dan ik :wink:
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Lardy » 02-11-2015 12:06

Het klopt wel aardig. De formatie was Doppel-Sechs, echt een geweldige formatie is dat als je de spelers er voor hebt. Kijk naar Roger Schmidt bij RB Salzburg en nu bij Bayer Leverkussen. Doordat Larsson en Te Vrede het geweldig deden kwam je nauwelijks in de problemen. Zij haalde al het voetbal van Cambuur er uit.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor GeraldSibon35 » 02-11-2015 13:52

“De Duitse school bij Heerenveen”

Gisteren liet de Foppe de Haan met zijn mannen zien dat de Hollandse school verouderd is. We speelden een soort combinatie tussen 442 en 451, waarin de organisatie met name in het druk zetten erg goed stond. Sjoerd Overgoor is bij Cambuur de man die voor het voetbal moet zorgen maar die werd volledig uit de wedstrijd gespeeld door het sterke druk zetten van Heerenveen. Maar waarom de kop Duitse school erbij? In Duitsland wordt er al langer op dit soort manieren gespeeld. Veel verschillende tactieken, en niet dat eindeloze 433. Coaches als Thomas Tuchtel en Jurgen Klopp zijn daarvan voorbeelden. Mensen die geobsedeerd zijn door het bedenken van vernieuwende tactieken. Facetten die ook bij deze speelstijl/trainers horen is hard werken/goede conditie hebben. Iets wat in Nederland nog weleens de wensen overlaat. Want een team moet toch fysiek in staat zijn om 90 minuten vol gas te spelen.

Daarom wil ik hierbij het advies geven aan Heerenveen, breek officieel met de huisstijl 433 Hollandse school met vleugelspelers. Ook in de jeugd, begin al vroeg met het spelsysteem erin te slijpen van hoog druk zetten, veel beweging en dynamiek in het spel, en natuurlijk het fysieke aspect. Zorg ervoor dat al die jongens een fantastisch conditie hebben, en dat ze ook nog eens fysiek hun mannetje staan. Op deze manier kan Heerenveen weer een nieuwe weg inslaan. Ik denk dat je in Nederland hele hoge ogen kan gooien als je deze weg inslaat. Want zie maar eens hoe lastig Nederlandse topteams het hebben tegen andere Europese clubs. Ze worden gewoonweg afgetroefd op fysiek gebied. En dat eindeloze getik achterin en kijken naar vleugelspelers die de bal niet eens fatsoenlijk voorkrijgen daar wordt je ook niet vrolijk van. Probeer ook in de jeugd meer dat topsport klimaat te creëren. Want soms denk ik als je bij bijvoorbeeld de A1 kijkt, die jongens doen maar wat. Je ziet totaal niet de wil en de drive om te winnen. En ik hoop dat hier verandering in komt.
Dan moet er natuurlijk ook een coach komen die hier bij past.

Mijn favoriet hiervoor is de Deense coach Kasper Hjumland, ook wel de Deense Jurgen Klopp genoemd. Is iemand die ook coacht volgens die filosofie. Is ook iemand die vernieuwend is en komt van buitenaf dus heeft niks meegekregen van de bestuurscrisis. Hier een stukje over Hjumland: http://bundesligafanatic.com/a-closer-l ... -of-mainz-
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Lardy » 02-11-2015 14:12

GeraldSibon35 schreef:Daarom wil ik hierbij het advies geven aan Heerenveen, breek officieel met de huisstijl 433 Hollandse school met vleugelspelers. Ook in de jeugd, begin al vroeg met het spelsysteem erin te slijpen van hoog druk zetten, veel beweging en dynamiek in het spel, en natuurlijk het fysieke aspect. Zorg ervoor dat al die jongens een fantastisch conditie hebben, en dat ze ook nog eens fysiek hun mannetje staan.


Absoluut mee oneens. 4-3-3 is de basis van alle systemen, 4-3-3 mag dan gedateerd zijn voor het eerste eltal, maar voor de jeugd blijft het perfect. 4-3-3 geeft de beste veldbezetting waarbij de spelers ten opzichte van elkaar het beste staan. Er zijn niet teveel ruimtes en je kan spelers technisch de beste stappen laten maken. Voor de 4-4-2 formatie zoals wij die speelde heb je veel inhoud nodig, dan kan je niet verwachten van kinderen van 12 tot 17, en daarnaast gaat dat ten koste van de technische ontwikkeling.

Voor het eerste elftal absoluut, ik heb er in de tijd van Lodeweges al op aangedrongen om die Doppel-Sechs te hanteren. Maar met jeugd niet aan beginnen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-11-2015 14:45

Kijk, daarom gaat het dus fout in onze opleiding Lardy. Je moet juist inhoud kweken bij de jeugd. Techniek is het best te leren als F en E pupil. Daar begint het. Op latere leeftijd kun je best verwachten dat ze inhoud krijgen en is het 442 systeem een hele goede. 4-3-3 is heel erg positie gebonden. Leer ze op jonge leeftijd omgaan met ruimtes en andere systemen. Het moet in Nederland veel meer gaan om winnen en minder op techniek. Allebei is noodzaak.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Lardy » 02-11-2015 15:22

Heerenveen rules schreef:Kijk, daarom gaat het dus fout in onze opleiding Lardy. Je moet juist inhoud kweken bij de jeugd. Techniek is het best te leren als F en E pupil. Daar begint het. Op latere leeftijd kun je best verwachten dat ze inhoud krijgen en is het 442 systeem een hele goede. 4-3-3 is heel erg positie gebonden. Leer ze op jonge leeftijd omgaan met ruimtes en andere systemen. Het moet in Nederland veel meer gaan om winnen en minder op techniek. Allebei is noodzaak.


4-3-3 is inderdaad positie gebonden, maar wel een systeem dat aan de basis staat van alle andere systemen. Bij 4-4-2 komt de nadruk veel meer te liggen op de beweging zonder bal en de dynamiek, en ik vind dat je dat niet van kinderen kan verwachten. Die hebben de inhoud niet, en dat krijgen ze ook niet, daarnaast zijn ze beperkt belastbaar. Je gaat de nadruk leggen op beweging en uithoudingsvermogen, terwijl dat wel de trainen is op latere leeftijd.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor ---E--- » 10-01-2016 19:20

Hoe zit het op dit moment met Namli. Met hem erbij heb je toch een lekkere voorhoede, Larsson kan dan mooi in de vrije rol op 10.
Namli - Te Vrede - Zeneli
---------Larsson------------
Thorsby------------St.Juste
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor NNboss » 11-01-2016 10:36

---E--- schreef:Hoe zit het op dit moment met Namli. Met hem erbij heb je toch een lekkere voorhoede, Larsson kan dan mooi in de vrije rol op 10.
Namli - Te Vrede - Zeneli
---------Larsson------------
Thorsby------------St.Juste

Namli is juist een 10...
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Superfries1996 » 18-01-2016 15:29

Zeneli - te Vrede - Namli

Larsson

van den Berg - Thorsby

Bijker - van Aken - St. Juste - van Anholt

Mulder


Het middenveld in de huidige vorm rendeerde gewoon niet, net als de verdediging (16 tegengoals in de laatste 4 wedstrijden). Met bovengenoemde aanval heb je zowel fysieke als technische kracht en Larsson voegt scorend vermogen toe aan het middenveld. St. Juste is geen middenvelder en van den Berg geen verdediger, lekker omwisselen dus.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Baas » 19-01-2016 11:41

Larsson -- Te Vrede -- Zeneli
--------------Namli(?)------------
--Thorsby-----------Vd Berg---
Cavlan-vAken-st.Juste-vAnholt
-------------Mulder---------------

Wanneer Thern weer terug is, kan hij ook op 10.
Ervaren Middenvelder (schaars?) en een fatsoenlijke spits zijn in dat geval belangrijkste speerpunten op de transfermarkt.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Surhuisterveen » 19-01-2016 19:43

Je kunt over speelstijl, tactiek en opstelling praten tot je een ons weegt. Als de hele ploeg teamspirit en opofferingsgezindheid ontbreekt dan wordt het nooit wat.
Ik zie het niet meer goed komen. Foppe is daar ook schuldig aan, gezien de vele wisselingen. Het oogt wanhopig.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor HVNFL » 21-01-2016 21:48

Nou, ik zou ervoor kiezen om het de komende wedstrijden zo maar eens op te pakken.

Larsson - Te Vrede - Zeneli
------------Thorsby
Van den Berg ---- van Anholt
Cavlan - Van Aken - St.Juste - Marzo

Zo heb je een goed blok op het middenveld met ervaren spelers Van den Berg en van Anholt direct voor de jonge verdediging, je speelt met opkomende backs. Dan kun je ervoor kiezen om in balbezit van Anholt achterin te houden en Cavlan meer naar voren te laten gaan.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Superfries1994 » 21-01-2016 21:53

Van Anholt was vorig jaar geen succes op het middenveld, meende ik. En sowieso heeft hij al anderhalf jaar grote problemen met zijn eigen vorm. Laat die eerst maar eens in vorm komen op de back.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor DSCH » 22-01-2016 11:23

Superfries1994 schreef:Van Anholt was vorig jaar geen succes op het middenveld, meende ik. En sowieso heeft hij al anderhalf jaar grote problemen met zijn eigen vorm. Laat die eerst maar eens in vorm komen op de back.


Ik denk dat we voor morgen weinig keus hebben. Van Anholt op het middenveld als vervanger voor st. Juste zou wat mij betreft een redelijk logische wijziging zijn gezien de mogelijkheden. Al zou Foppe ook voor Marzo daar kunnen kiezen om zo van Anholt op de back te laten. Van den Boomen zie ik liever niet terug in de basis, die komt gewoon te kort. Dan heb ik van Anholt toch nog iets hoger zitten en die is bovendien verdedigend een stuk beter.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Rick » 24-01-2016 13:08

Voor de wedstrijden tegen Feyenoord zou ik persoonlijk ervoor kiezen om Bijker, Branco, Te Vrede en Veerman uit de basis te halen. Net zo spelen als toen tegen Cambuur. Mandekking, compact en druk zetten wanneer ze de middenlinie overgaan.

-------------------Slagveer---------------
-------------------Thorsby---------------
Larsson-----------------------------Zeneli---
----------V.D.Berg----------St.Juste--------
-Cavlan----Van Aken---Otigba--van Anholt/Marzo


Slagveer is met z'n snelheid toch een extra wapen en goed bruikbaar in de counter. Veerman en Te Vrede hebben in deze wedstrijd niks te zoeken. Met v.d.Berg en StJuste heb je een goed verdedigend blok op het middenveld. Cavlan heeft bewezen veel meer voetbal op de linksback te brengen dan Bijker en loopt daar niet continu uit positie. Iets wat wel veel op het middenveld gebeurd. De voetballende kwaliteiten heeft hij er wel voor, maar tactische gezien is hij nog uiterst kwetsbaar. Dat hij verdedigend dan wat minder is, dat moet je dan maar voor lief nemen denk ik. De rechtsback is mijn inziens cruciaal ivm Elia. Zou St.Juste het liefst daar neer zetten, maar dan zou je Marzo of van Anholt weer op het middenveld moeten zetten.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Lardy » 14-02-2016 20:12

Een kleine spits opstellen betekent dat ze wel moeten voetballen, en niet blind die ballen naar voren te pompen. Cavlan en Zeneli kunnen wat zakken om het moment dat Larsson meer diepte moet zoeken. Techniek, bewegelijkheid, snelheid en frivoliteit. Van den Berg en Marzo hebben maar één taak, controle.

Afbeelding
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Mackan68 » 14-02-2016 20:22

Lardy schreef:Een kleine spits opstellen betekent dat ze wel moeten voetballen, en niet blind die ballen naar voren te pompen. Cavlan en Zeneli kunnen wat zakken om het moment dat Larsson meer diepte moet zoeken. Techniek, bewegelijkheid, snelheid en frivoliteit. Van den Berg en Marzo hebben maar één taak, controle.

Afbeelding

Otigba is geschorst.....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor bennieeee » 06-03-2016 10:19

Doe mij volgend jaar maar zoiets..

Mulder
Marzo - Otigba - V. Aken - ??
Thern - Thorsby
Foor
Zeneli - ?? - Tissoudali

Wissels:
Jurjus
St. Juste
Vd Boomen
Cavlan
v. Amersfoort

Thern als spelverdeler op het middenveld, Thorsby als een stofzuiger en Foor als een echte 10.
Foor moet voor NEC ook nog belangrijker worden maar is nog jong en heeft al veel wedstrijden gespeeld.

Linksback Brenet anders proberen?
Heeft zowel Willems als Poulsen daar staan.

Spits ben ik niet over uit. Je kan beginnen met v. Amersfoort of Zahovic of misschien nog een speler erbij..
bennieeee
Selectiespeler
 
Berichten: 360
Geregistreerd op: 02-02-2015 10:51

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Lardy » 06-03-2016 10:42

Afbeelding

Heel simpel.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Superfries1994 » 06-03-2016 11:08

Lardy schreef:Afbeelding

Heel simpel.

Larsson vond ik eind eerste helft op de 10 beter spelen dan linksbuiten, lijkt me een goed idee dus. En Zeneli schijnt beter te zijn op links.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Silver » 06-03-2016 14:28

Lardy schreef:Afbeelding

Heel simpel.

Aan zoiets zat ik gisteravond op de weg terug ook te denken. Larsson op 10 is riskant, maar als je daarachter 2 spelers neerzet die puur verdedigend denken (St. Juste & Marzo zijn dit) zou het moeten kunnen. Zou alleen Cavlan als back houden en ik zou Slagveer op rechts zetten en Zeneli op links. Je bent toch wat kwetsbaarder in verdedigend opzicht en Slagveer maakt verdedigend wel z'n meters. Plus hij heeft wel diepgang en kan zo weggestuurd worden door Larsson.
Laatst bijgewerkt door Silver op 06-03-2016 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor fuotbalgek » 06-03-2016 14:33

Zie ook liever Slagveer dan Bijker
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Harmiej » 06-03-2016 23:49

bennieeee schreef:Doe mij volgend jaar maar zoiets..

Mulder
Marzo - Otigba - V. Aken - ??
Thern - Thorsby
Foor
Zeneli - ?? - Tissoudali

Wissels:
Jurjus
St. Juste
Vd Boomen
Cavlan
v. Amersfoort

Thern als spelverdeler op het middenveld, Thorsby als een stofzuiger en Foor als een echte 10.
Foor moet voor NEC ook nog belangrijker worden maar is nog jong en heeft al veel wedstrijden gespeeld.

Linksback Brenet anders proberen?
Heeft zowel Willems als Poulsen daar staan.

Spits ben ik niet over uit. Je kan beginnen met v. Amersfoort of Zahovic of misschien nog een speler erbij..



Thorsby is een loper. Geen stofzuiger.
Thorsby op de bank en voor hem een ervaren middenvelder, die als een pitbull kan verdedigen en bovendien goed is met de bal aan de voeten. Hiervoor zou je Lukas Vacha van Sparta Praag kunnen halen. (aflopend contract en ambitie voor het buitenland). Er moet wel gif in het elftal blijven als Joey vertrekt.

Van Aken zou ik op de linksback zetten, en dan een ervaren verdediger in het centrum naast Otigba/St Juste. Brenet lekker in Eindhoven laten.

Aankopen als Foor, Jurjus en Tissoudali lijken mij ideaal. Goede spelers met potentie, die voor weinig geld op te halen zijn.

Voor de spitspositie zal er wel niemand bijkomen. Met 3/4 spitsen hoeven we daar niet op te rekenen. Het is hopen op een vertrek van Te Vrede en Veerman, of hopen op een ontketende Zahovic.

Ik hou buitenlandse spitsen ook wel een beetje in de gaten. Het valt mij op dat dit jaar al goede zaken zijn gedaan in Januari. Topscorer in Denemarken Lukas Spalvis heeft al een contract getekend bij Sporting Lissabon. Kjartansson is voor een appel en een ei vertrokken naar Malmo.
De griekste goaltjesdief Giannou is vertrokken naar China, even als Ozegovic (vojvodina).
Ook Blessing Eleke heeft al een transfer gemaakt. (opvolger van Andraz Sporar)

Hans moet maar goed op zoek naar ervaring en kwaliteit voor weinig geld (wat best mogelijk is). En tevens hoop ik dat Hans dat straks niet meer doet, maar iemand anders.
Harmiej
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-07-2014 14:59

Re: [Centraal] Opstelling/Speelstijl/Tactiek-topic

Berichtdoor Rick » 07-03-2016 12:23

---------------------Slagveer------------------
-Zeneli-------------Larsson----------Namli--
-----------Thorsby---------Marzo--------
Cavlan----Van Aken------Otigba---St Juste-
---------------------Mulder------------------


TeVrede en Veerman passen gewoon niet bij spelers als Larsson en Zeneli. Die hebben spelers nodig die juist ruimte creëren of goed kunnen meevoetballen. Met Slagveer in de spits heb je snelheid en dus automatisch gevaar. Verder van Anholt eruit, die speelt de laatste tijd ook zo matig. St Juste kan de rechtback denk ik veel beter invullen dan zowel Marzo als van Anholt.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten