vakje12 schreef:Is achter rug van vd Wiel en Dijk om gedaan. En Promotex al jaren sponsor van € 75000 p jaar
2x bullshit!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
vakje12 schreef:Is achter rug van vd Wiel en Dijk om gedaan. En Promotex al jaren sponsor van € 75000 p jaar
g11 schreef:Nu nog even reageren op zijn gesprekken met de heren uit dkv, dan komen we er samen wel uit.
Ebiede schreef:
2x bullshit!
baasje schreef:Voor wat het waard is, ik kan alles wat vakje12 zegt bevestigen. 'Bewijs' zal tzt wel komen.
baasje schreef:Voor wat het waard is, ik kan alles wat vakje12 zegt bevestigen. 'Bewijs' zal tzt wel komen.
BK2007 schreef:Jammer dat we geen bestuurders hebben die er met al hun ziel en hart zich voor de club inzetten.
g11 schreef:We hebben een SB die in april van een voorzitter af wil, maar deze voorzitter is gewoon vandaag nog in functie.
We hebben toezichthouders die zich met de uitvoering bemoeien.
We hebben een structuur geëvalueerd waaruit naar voren komt dat de structuur prima is.
We hebben contacten gelegd met sinterklaas
Verder gaat het behalve op sportief gebied dan, aardig goed.
g11 schreef:Deze tekst staat op de officiele website:
Uitvoerende bestuurders:
Wim Dijk (61) heeft als aandachtsgebieden commercie. Wim Dijk is ondernemer in de food industry (directeur en eigenaar van Oliehoorn Zwaag).
Hans Vonk (43) is technisch bestuurslid. Hans Vonk is oud-doelman van o.a. sc Heerenveen, Ajax, Ajax Cape Town en het Zuid Afrikaans elftal. Hans Vonk is afgestudeerd technisch bedrijfskundige.
Ben Takkenberg (61) heeft als aandachtsgebieden supporters- en vrijwilligerszaken en veiligheid). Ben Takkenberg is voormalig hoofdcommissaris van de Politie Fryslân en momenteel adviseur team uitzendingen en Landenprogramma’s voor de Landelijke Eenheid van de nationale politie. Tevens was hij adviseur veiligheidszaken voor de KNVB.
Toezichthoudende bestuurders:
Egon Diekstra (44) heeft het aandachtsgebied commerciële zaken. Egon Diekstra is ondernemer en afgestudeerd commercieel econoom. Hij is oprichter en eigenaar van Hamilton Bright een field marketing bureau met het hoofdkantoor in Sneek.
Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen uitvoerende en toezichthoudende bestuurders.
Blijkbaar maakt het een gedeelte van de forumleden niet meer uit.
Fryskeboy22 schreef:Ik vind het maar verdacht stil rond de club, geen nieuwe ontwikkelingen die naar buiten komen....
Ebiede schreef:Jij zegt steeds de stukken te kennen en deze niet te willen publiceren, nu geef ik aan dat het onzin is en moet ik het wel vertellen?
Laten we het Nederlands recht gebruiken.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen!
Dus kom maar op met je stukken.
vakje12 schreef:Als het SB een klein onderzoekje bij het personeel doet is alles ook snel duidelijk. Echter is het SB hier niet bij gebaat omdat men niet onpartijdig is. Een onderzoekje naar Rene de Wilde zou denk ik ook veel duidelijk maken. Hoe is deze man op zijn huidige positie gekomen en wat zijn de lijntjes met een aantal OTB en SB leden. En de onbetrouwbare autoverkoper van Beek heeft ook gelekt. Waarom wordt hem de hand boven het hoofd gehouden? Hoe zit het met dat persbericht naar Omrop Fryslan van Ben Takkenberg over de Chineze invloed? En de mail van een OTB directielid naar NOS dat wat Vd Wiel zei onzin was, al voordat het intervieuw in de uitzending was geweest?
bollebert schreef:Volgens mij komen deze zaken sommige mensen waaronder thinkman slecht uit.
Als ik hun zo hoor over sb en otb
Thinkman schreef:vakje12, een supporter van onze club ben je volgens mij zeker niet, je klinkt eerder als een verbitterde zwaar gefrustreerde (ex?)medewerker. Er zullen nog veel mensen ontslagen moeten worden de komende jaren. In het belang van de club, dat dan weer wel. Zit daar wellicht je frustratie?
vakje12 schreef:Nee. De manier waarop mensen zonder Heerenveen gevoel momenteel misbruik maken van mijn club. Misschien moet je je Hamilton Bright bril eens afzetten, achter je pc weggaan en je eens verdiepen in je eigen club. Als je daar belang bij hebt, op basis van je posts hier betwijfel ik dat.
fuotbalgek schreef:Het verzandt hier alleen maar in een welles nietes discussie tussen de reeds bekende meningen. Het wachten is op de volgende zet. Hoe langer het duurt, des te slechter voor de club.
vakje12 schreef:Er is in ieder geval genoeg informatie voor het SB beschikbaar om de complete OTB eruit te knikkeren.
pes5 schreef:Ach, zolang men mensen met die met een rookbom het stadion willen betreden, vervolgens weigeren gefouilleerd te worden en daarna agressief reageren tegen stewards, nog de hand boven het hoofd houdt en het afschuift op een verkeerde behandeling van supporters, dan zijn die mensen absoluut niet meer serieus te nemen.
Misschien eerst eens de hand in eigen boezem steken, voordat je de mond vol hebt over anderen. Van mij mag de club die mensen nog veel en veel harder aanpakken.
Otsje P schreef:En die reden is, dat jij en Xander info hebben gezien/gelezen, maar die info niet met anderen delen. Zolang jullie dat gezellig voor jezelf houden, dan krijg je ook geen eensgezindheid onder de supporters en onder de forumleden.
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast