One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 14-10-2015 11:41

baasje schreef:Voor wat het waard is, ik kan alles wat vakje12 zegt bevestigen. 'Bewijs' zal tzt wel komen.


Allemaal leuk en aardig. Maar tot die tijd zou ik me niet willen verlagen tot het niveau van moddergooien waar onze bestuurders zo mee bezig zijn momenteel.
Dat alleen maar om hun eigen "zeteltje" of "troontje", dan wel egootjes en luchtloperij en vermeende zelfverrijking.

Jammer dat we geen bestuurders hebben die er met al hun ziel en hart zich voor de club inzetten.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 14-10-2015 12:37

BK2007 schreef:Jammer dat we geen bestuurders hebben die er met al hun ziel en hart zich voor de club inzetten.


We hebben een SB die in april van een voorzitter af wil, maar deze voorzitter is gewoon vandaag nog in functie.
We hebben toezichthouders die zich met de uitvoering bemoeien.
We hebben een structuur geëvalueerd waaruit naar voren komt dat de structuur prima is.
We hebben contacten gelegd met sinterklaas

Verder gaat het behalve op sportief gebied dan, aardig goed.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1994 » 14-10-2015 12:59

g11 schreef:We hebben een SB die in april van een voorzitter af wil, maar deze voorzitter is gewoon vandaag nog in functie.
We hebben toezichthouders die zich met de uitvoering bemoeien.
We hebben een structuur geëvalueerd waaruit naar voren komt dat de structuur prima is.
We hebben contacten gelegd met sinterklaas

Verder gaat het behalve op sportief gebied dan, aardig goed.


Haha, en dan zegt het SB inderdaad dat het wel lekker gaat met deze structuur, terwijl jij al een aantal feiten aangeeft waaruit blijkt dat dat helemaal niet zo is natuurlijk. Zo kan je het SB nooit serieus nemen. Daarnaast zou de oplossing zijn om Van der Wiel te ontslaan (ook volgens sommigen hier), terwijl er natuurlijk veel en veel meer moet gebeuren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 14-10-2015 13:13

Ik vind het maar verdacht stil rond de club, geen nieuwe ontwikkelingen die naar buiten komen....
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor sinjoor » 14-10-2015 13:22

g11 schreef:Deze tekst staat op de officiele website:

Uitvoerende bestuurders:

Wim Dijk (61) heeft als aandachtsgebieden commercie. Wim Dijk is ondernemer in de food industry (directeur en eigenaar van Oliehoorn Zwaag).

Hans Vonk (43) is technisch bestuurslid. Hans Vonk is oud-doelman van o.a. sc Heerenveen, Ajax, Ajax Cape Town en het Zuid Afrikaans elftal. Hans Vonk is afgestudeerd technisch bedrijfskundige.

Ben Takkenberg (61) heeft als aandachtsgebieden supporters- en vrijwilligerszaken en veiligheid). Ben Takkenberg is voormalig hoofdcommissaris van de Politie Fryslân en momenteel adviseur team uitzendingen en Landenprogramma’s voor de Landelijke Eenheid van de nationale politie. Tevens was hij adviseur veiligheidszaken voor de KNVB.

Toezichthoudende bestuurders:

Egon Diekstra (44) heeft het aandachtsgebied commerciële zaken. Egon Diekstra is ondernemer en afgestudeerd commercieel econoom. Hij is oprichter en eigenaar van Hamilton Bright een field marketing bureau met het hoofdkantoor in Sneek.


Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen uitvoerende en toezichthoudende bestuurders.

Blijkbaar maakt het een gedeelte van de forumleden niet meer uit.


In het OTB zijn de uitvoerende bestuurders degenen met een directiefunctie. Zij zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken en de uitvoering van het beleid.

Toezichthoudende bestuurders in het OTB zou je kunnen vergelijken als leden van de raad van Commissarissen. Zij controleren en houden toezicht op de uitvoerende bestuurders (directie).
sinjoor
Selectiespeler
 
Berichten: 276
Geregistreerd op: 06-12-2014 14:07

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 14-10-2015 16:22

Fryskeboy22 schreef:Ik vind het maar verdacht stil rond de club, geen nieuwe ontwikkelingen die naar buiten komen....

Hoort bij het spel. Het SB heeft al aangegeven na het uitleggen van hun standpunt dat ze niet in de media wensen te communiceren. Riemer is voor 3 weken naar Curaçao en Jelko en Jaap hebben denk ik wel in de gaten dat wat ze nu eventueel nog in de media aan poppenkast gaan spelen alleen maar tegen ze zal werken. De publieke opinie is volgens mij toch al een beetje dat de hele keet opgeschoond moet worden om tot de enige echte goede oplossing te komen. Als zelfs Dijk dat al aangeeft. En Foppe heeft aangegeven dat hij er een voorstander van is om het hele bestuursmodel om te gooien (net als Sporre en Verbeek overigens) Het SB wil er alleen nog niet aan. Ze zullen zich allemaal wel beraden op de volgende (formele) stap denk ik.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 14-10-2015 18:54

Ebiede schreef:Jij zegt steeds de stukken te kennen en deze niet te willen publiceren, nu geef ik aan dat het onzin is en moet ik het wel vertellen?

Laten we het Nederlands recht gebruiken.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen!

Dus kom maar op met je stukken.


Beste Ebiede. Ik heb geen stukken. Maar deze wel gezien waardoor ik overtuigd ben. Als jij dat onzin vindt is dat jouw mening. Niet alles kan altijd maar zomaar gepubliceerd worden. In de voetballerij gaat onschuldig tot het tegendeel bewezen is sowieso niet op. Vraag ons uitvoerend directielid met veiligheidszaken in zijn portefeuille maar eens ;)

Als het SB een klein onderzoekje bij het personeel doet is alles ook snel duidelijk. Echter is het SB hier niet bij gebaat omdat men niet onpartijdig is. Een onderzoekje naar Rene de Wilde zou denk ik ook veel duidelijk maken. Hoe is deze man op zijn huidige positie gekomen en wat zijn de lijntjes met een aantal OTB en SB leden. En de onbetrouwbare autoverkoper van Beek heeft ook gelekt. Waarom wordt hem de hand boven het hoofd gehouden? Hoe zit het met dat persbericht naar Omrop Fryslan van Ben Takkenberg over de Chineze invloed? En de mail van een OTB directielid naar NOS dat wat Vd Wiel zei onzin was, al voordat het intervieuw in de uitzending was geweest?

Ik hoop dat NN Feanfan en OSSH eens gaan opstaan de komende dagen want het is nog steeds slappe hap van vooral beide supportersverenigingen. In 2013 vooraan staan en nu hoor je ze niet. Afgezien van 2 tegenstrijdige statements van NN. Hoe kunnen we NN nog serieus nemen zo? Het afwezig zijn van het stichtingsbestuurslid van NN op de inloopavond zaterdag is ook een teken aan de wand.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 14-10-2015 19:39

vakje12, een supporter van onze club ben je volgens mij zeker niet, je klinkt eerder als een verbitterde zwaar gefrustreerde (ex?)medewerker. Er zullen nog veel mensen ontslagen moeten worden de komende jaren. In het belang van de club, dat dan weer wel. Zit daar wellicht je frustratie?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 14-10-2015 20:00

vakje12 schreef:Als het SB een klein onderzoekje bij het personeel doet is alles ook snel duidelijk. Echter is het SB hier niet bij gebaat omdat men niet onpartijdig is. Een onderzoekje naar Rene de Wilde zou denk ik ook veel duidelijk maken. Hoe is deze man op zijn huidige positie gekomen en wat zijn de lijntjes met een aantal OTB en SB leden. En de onbetrouwbare autoverkoper van Beek heeft ook gelekt. Waarom wordt hem de hand boven het hoofd gehouden? Hoe zit het met dat persbericht naar Omrop Fryslan van Ben Takkenberg over de Chineze invloed? En de mail van een OTB directielid naar NOS dat wat Vd Wiel zei onzin was, al voordat het intervieuw in de uitzending was geweest?


Volgens mij komen deze zaken sommige mensen waaronder thinkman slecht uit.
Als ik hun zo hoor over sb en otb
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 14-10-2015 20:17

bollebert schreef:Volgens mij komen deze zaken sommige mensen waaronder thinkman slecht uit.
Als ik hun zo hoor over sb en otb


Volgens vakje12 geldt "onschuldig tot het tegendeel bewezen is sowieso niet in de voetballerij", zo schrijft hij hierboven.
Tsja, waarom dan uberhaupt nog iets onderzoeken??? :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 14-10-2015 20:21

Thinkman schreef:vakje12, een supporter van onze club ben je volgens mij zeker niet, je klinkt eerder als een verbitterde zwaar gefrustreerde (ex?)medewerker. Er zullen nog veel mensen ontslagen moeten worden de komende jaren. In het belang van de club, dat dan weer wel. Zit daar wellicht je frustratie?


Nee. De manier waarop mensen zonder Heerenveen gevoel momenteel misbruik maken van mijn club. Misschien moet je je Hamilton Bright bril eens afzetten, achter je pc weggaan en je eens verdiepen in je eigen club. Als je daar belang bij hebt, op basis van je posts hier betwijfel ik dat.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 14-10-2015 20:30

vakje12 schreef:Nee. De manier waarop mensen zonder Heerenveen gevoel momenteel misbruik maken van mijn club. Misschien moet je je Hamilton Bright bril eens afzetten, achter je pc weggaan en je eens verdiepen in je eigen club. Als je daar belang bij hebt, op basis van je posts hier betwijfel ik dat.


Hamilton Bright maken geen brillen hoor.
Kennelijk is jouw 'bril' veel smaller en "OTB en SB" het enige forumonderdeel van de club dat je interesseert.
Op geen enkel ander forumonderdeel heb je ooit iets gepost...
Daar heb je kennelijk geen belang bij of het boeit je niet. Probeer het eens, het verbreedt je blik :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor fuotbalgek » 14-10-2015 22:14

Het verzandt hier alleen maar in een welles nietes discussie tussen de reeds bekende meningen. Het wachten is op de volgende zet. Hoe langer het duurt, des te slechter voor de club.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 14-10-2015 22:20

fuotbalgek schreef:Het verzandt hier alleen maar in een welles nietes discussie tussen de reeds bekende meningen. Het wachten is op de volgende zet. Hoe langer het duurt, des te slechter voor de club.


Daarom zeg ik: allemaal oprotten, eventueel alleen Hans Vonk mag (voorlopig) blijven zitten.

Je hoort niks, je ziet niks en er gebeurt niks. Mensen die niet functioneren een half jaar laten doorwerken. Ondertussen zijn er een paar bezig met projecten die op dit moment totaal geen prioriteit hebben, maar voor veel onrust zorgen bij in ieder geval de supporters.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 14-10-2015 23:08

Inderdaad g11. De prioriteit is dat er nu wordt ingegrepen in het clubbelang. Wie nou precies gelijk heeft zal wel of niet blijken achteraf. Er is in ieder geval genoeg informatie voor het SB beschikbaar om de complete OTB eruit te knikkeren. Maar ik maak me zorgen of het SB dat wel van plan is gezien hun zwakke verhaal maandag. Als men niet ingrijpen dan gaat alle ellende weer opnieuw beginnen vermoed ik.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 15-10-2015 07:32

vakje12 schreef:Er is in ieder geval genoeg informatie voor het SB beschikbaar om de complete OTB eruit te knikkeren.


Informatie die jij hebt gezien, maar de meeste anderen niet. Er is maar 1 reden waarom het hier op het forum zo'n welles/nietes gedoe is. En waarom er door sommigen partij wordt gekozen, terwijl anderen aan de andere kant staan.

En die reden is, dat jij en Xander info hebben gezien/gelezen, maar die info niet met anderen delen. Zolang jullie dat gezellig voor jezelf houden, dan krijg je ook geen eensgezindheid onder de supporters en onder de forumleden.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 15-10-2015 11:57

Moeten we nu soms wachten tot Riemer eens een keer terug is van zijn vakantie voor er iets gebeurd ?
Volgens Mackan verblijft hij drie weken op Curacao.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-10-2015 12:35

Zielige interessant doenerij is dat. Zeggen dat je stukken hebt gelezen om het vervolgens niet te willen delen...zeg dan hoe het zit. Anders is het totaal ongeloofwaardig.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Erwin4ever » 15-10-2015 14:07

pes5 schreef:Ach, zolang men mensen met die met een rookbom het stadion willen betreden, vervolgens weigeren gefouilleerd te worden en daarna agressief reageren tegen stewards, nog de hand boven het hoofd houdt en het afschuift op een verkeerde behandeling van supporters, dan zijn die mensen absoluut niet meer serieus te nemen.

Misschien eerst eens de hand in eigen boezem steken, voordat je de mond vol hebt over anderen. Van mij mag de club die mensen nog veel en veel harder aanpakken.

Helemaal mee eens!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Erwin4ever » 15-10-2015 14:51

Otsje P schreef:En die reden is, dat jij en Xander info hebben gezien/gelezen, maar die info niet met anderen delen. Zolang jullie dat gezellig voor jezelf houden, dan krijg je ook geen eensgezindheid onder de supporters en onder de forumleden.

Het gebeurd vaker, ook mij, dat iemand informatie ziet/krijgt die danwel niet voor hem/haar bedoeld is of die vertrouwelijk is. Het pleit voor die gene ( in dit geval Xander en vakje 12 ) dat zij deze info niet openbaar maken. Ook vind ik het begrijpelijk dat zij met hun kennis, duidelijkheid in het ( grotendeels op speculatie gebaseerde ) geschreeuw, gehakketak ( of hoe je het wilt noemen ) proberen te krijgen.
Moeten zij dan hun bronnen noemen of hetgeen zij gezien hebben publiceren ( voor zover zij dit al kunnen )?
Nee, zolang iedereen hier maar van alles kan roepen ( ik heb sterk de indruk dat "beide kampen" hier mensen hebben zitten die hun uiterste best doen om de zwarte piet naar het andere kamp te schuiven ) zonder duidelijk te maken wie ze zijn en wat hun belang is, zie ik hier geen noodzaak toe!
Ik denk namelijk dat de gewenste eensgezindheid niet bereikt gaat worden zonder dat vande hardste schreeuwers bekend is wat hun functie en doel is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 15-10-2015 15:09

Erwin4ever:
Als het allemaal waar is wat deze heren/dames(Xander en Vakje12) beweren wat ik ten zeerste betwijfel... Een beetje integer persoon laat namelijk helemaal niets los, ook al heeft hij/zij (onbedoeld) iets gelezen/gezien/gehoord!

Laten wij nou maar op supporters level discusseren over wat ons via de officiële kanalen bereikt. Zullen ook halve waarheden zijn maar vooruit. Pagina's discussie over zogenaamde mails/stukken die iemand heeft gelezen en wat "ooit" nog wel eens uit zal komen is helemaal onzin.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 15-10-2015 15:22

Ik zit niet in een kamp voor alle duidelijkheid. Ben voor zowel het vertrek van vd Wiel als de rest. Jelko heeft ook genoeg kritiekpunten waarom hij niet geschikt is als voorzitter. Misschien moeten mensen eens wat minder in kampen denken en wat minder paranoide zijn. Wat erwin4ever zegt klopt, alhoewel ik niks in mijn bezit heb kan niet alles zomaar gepubliceerd worden. Als mensen het dan zielig/interessant vinden dat wij dit met anderen delen.. Zijn genoeg op dit forum die het kunnen bevestigen.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 15-10-2015 15:29

vakje12 schreef:Ik zit niet in een kamp voor alle duidelijkheid. Ben voor zowel het vertrek van vd Wiel als de rest. Jelko heeft ook genoeg kritiekpunten waarom hij niet geschikt is als voorzitter. Misschien moeten mensen eens wat minder in kampen denken en wat minder paranoide zijn. Wat erwin4ever zegt klopt, alhoewel ik niks in mijn bezit heb kan niet alles zomaar gepubliceerd worden. Als mensen het dan zielig/interessant vinden dat wij dit met anderen delen.. Zijn genoeg op dit forum die het kunnen bevestigen.


Wat je dan zogenaamd gezien hebt houd je dan dus gewoon voor je. Dat is integer Vakje 12 in plaats van wat ballonnetjes oplaten en vervolgens je verschuilen achter info welke niet gepubliceerd mag worden..... Wat vindt die bron van jou er eigenlijk van dat je hier de grote meneer uit hangt met je geheime informatie die niet gepubliceerd mag worden? Of heb je die mails op een oneigenlijke manier weten te bemachtigen? Dan mag je je helemaal diep schamen Vakje12.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 15-10-2015 15:41

Ik wil het niet zo stellen zoals 12eMan het nu doet, maar er zit een kern van waarheid in.

Het enige wat er door het melden van deze berichten (inhoud nog altijd onbekend) bereikt wordt, is onduidelijkheid en gezeur onderling op het forum. Dan kun je het beter voor je houden.

Maar al met al is het eigenlijk bijzonder dat die info niet openbaar wordt gemaakt. Volgens de heren wordt namelijk iets beslist verkeerds gedaan door enkele hoge heren. Het is toch van groot belang dat dit openbaar wordt gemaakt? Misschien niet eens zo zeer voor ons, maar dan toch wel voor degenen in het andere "kamp"? Waarom gebruiken die dit dan nu nog niet als stok om mee te slaan?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor fuotbalgek » 15-10-2015 15:45

Otsje P schreef:Maar al met al is het eigenlijk bijzonder dat die info niet openbaar wordt gemaakt. Volgens de heren wordt namelijk iets beslist verkeerds gedaan door enkele hoge heren. Het is toch van groot belang dat dit openbaar wordt gemaakt? Misschien niet eens zo zeer voor ons, maar dan toch wel voor degenen in het andere "kamp"? Waarom gebruiken die dit dan nu nog niet als stok om mee te slaan?


Hoogstwaarschijnlijk omdat ze tot deze info komen via goede contacten. Maar als ze zo hard schreeuwen, clubbelang boven eigen belang, waarom wordt zwaar belastende info dan achtergehouden om bronnen te beschermen? Iedereen heeft een agenda.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 15-10-2015 15:51

Wie zegt dat dit wordt achtergehouden. Ik ga er vanuit dat het SB er van op de hoogte is. Hettinga is niet ernstig bedreigd, maar het werd hem ws wel wat te heet onder de voeten. Niemand vertrekt graag met een beschadigde naam.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 15-10-2015 15:51

fuotbalgek:

Omdat die zogenoemde contacten zéér waarschijnlijk zelf ook "gekleurd" in de wedstrijd zitten.... Die laten ook alleen maar zien wat ze willen laten zien.

Ik draai er niet om heen. Zo'n contact heb ik ook. Maar ik wil er niet met hem over spreken omdat ik weet dat hij ook gekleurd is. Ik wil mijn eigen mening(voor zover mogelijk) er over vormen en als ik dan wel iets te horen krijg, dan houd ik dat voor mezelf en bedenk ik mij dat het wellicht geen objectief verhaal is wat mij ter ore is gekomen.

Het fijne weten wij er als supporter nou eenmaal niet van. Daar moeten wij het mee doen en wat we vooral moeten hopen is dat deze ellende snel en grondig wordt opgelost!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor gmdejong » 15-10-2015 18:18

vakje12 schreef:Wie zegt dat dit wordt achtergehouden. Ik ga er vanuit dat het SB er van op de hoogte is. Hettinga is niet ernstig bedreigd, maar het werd hem ws wel wat te heet onder de voeten. Niemand vertrekt graag met een beschadigde naam.


Het is maar net wat je normen en waarden zijn denk ik. Als de leuzen bij het stadion waren geroepen kon ik het nog met je eens zijn. Echter als men je thuis op komt zoeken is het gewoon een heel ander verhaal.. Op die manier betrek je de hele familie inclusief de gehele buurt erbij. Ik kan het dus erg goed begrijpen, maar waarschijnlijk denk jij daar anders over.
gmdejong
Bankzitter
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 06-10-2015 12:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 15-10-2015 18:35

gmdejong ik weet dat jij hier niet objectief in staat als direct betrokkene, maar lees nou eens wat ik zeg. Ernstig bedreigen is iets heel anders. Mocht hij wel ernstig bedreigd zijn dan snap ik niet waarom dit stil gehouden wordt. Wat ik gehoord heb is dat Phoenix Security bij hem in huis zat en de politie al lang klaar stond voor het geval er strafbare zaken zouden gebeuren. Dus het was ook geen verrassing zoals hier en daar te lezen was. Dat het niet zo leuk is voor zijn omgeving heb je gelijk in, maar zoals Foppe al zei je roept het een beetje over jezelf af. Een voetbalclub is voor sommige mensen hun leven en geen speeltje om interessant mee te doen. Emoties die in het normale bedrijfsleven niet meespelen. En bij elke club lopen mensen rond die dan verhaal gaan halen. Ik denk dat bij veel andere clubs in een dergelijke situatie bestuursleden al lang ondergedoken hadden gezeten en dan kan ik me aftreden goed begrijpen.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor jelgrins » 15-10-2015 19:20

Zou die Hettinga nou echt zo stom zijn dat hij zijn reputatie bij Arriva op het spel zet? Het afbreukrisico is voor een man in zijn positie veel te groot. Ik herhaal mezelf maar even: dit gesodemieter tussen bestuurders en het gedrag van een beperkte groep supporters zorgt er bepaald niet voor dat kwalitatief goede bestuurders staan te trappelen om onze club te gaan besturen. Het is makkelijk roepen om schoon schip te maken maar daarna? Het is verdomd moeilijk om bestuurders te vinden, die puur alleen uit clubliefde aan de slag willen. Meestal gaat het om mensen uit het bedrijfsleven, die tijd beschikbaar krijgen om deze klus erbij te doen. Maar wel om een win- win situatie te bereiken voor enerzijds de club en anderzijds het eigen bedrijf. Daar is in mijn ogen niks mis mee. Ossh was vooral een netwerkclub, waar ondernemers zaken deden. De grootste in heel het Noorden, volgens mij. Dat beoordeel ik als positief zolang de club daar ook beter van wordt. Er moet dan wel een goed en positief klimaat voor geschapen worden zodat ondernemers zich aan de club willen verbinden om deelgenoot te worden van dat positieve gevoel rond sc. Heerenveen. Dat klimaat wordt nu dus tot de grond toe afgebroken en kost de club geld, heel veel geld. Als een bedrijf als van Wijnen stopt met sponsoring heeft dat te maken met het feit dat er geen bouwopdrachten meer binnen te halen zijn rond Sportstad en met de afbraak van het bedrijvennetwerk en uitstraling van onze club. Er is geen win- win situatie meer. Wie volgt? Arriva?? Misschien weten vakje 12 en zijn vrienden meer.
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten