One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 13-10-2015 13:40

Nog nergens maar ik heb ze zelf gelezen. En het is niet aan mij om deze te publiceren. Het verhaal in VI klopte redelijk met de inhoud van de mails.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 13-10-2015 14:17

vakje12 schreef:Nog nergens maar ik heb ze zelf gelezen. En het is niet aan mij om deze te publiceren. Het verhaal in VI klopte redelijk met de inhoud van de mails.


Sorry, maar zijn deze uitspraken nou om interessant te doen?

Je "hebt ze zelf gelezen" maar "het is niet aan jou ze te publiceren". Zeg dan ook gewoon niks..... Die zogenaamde "tipjes van de sluier" zijn ondertussen wel bekend. Het geeft enkel ruimte voor speculaties en dat wordt als zo veel gedaan.....
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 13-10-2015 14:22

Nee hoor, ik spreek alleen andere berichten tegen dat er niets zou zijn. Juist daarom is het verhaal van het stichtingsbestuur ook zo ongeloofwaardig.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries82 » 13-10-2015 14:23

vakje12 schreef:Nee hoor, ik spreek alleen andere berichten tegen dat er niets zou zijn. Juist daarom is het verhaal van het stichtingsbestuur ook zo ongeloofwaardig.


Kom dan op met die shit.
Feanfan ben je niet even, maar je hele leven
Superfries82
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 24-10-2007 19:54
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor spuit-11 » 13-10-2015 14:31

Inderdaad, met de voorhanden info trek ik mijn conclusies.

Ga ons dan niet proberen te overtuigen door te stellen dat er meer info is... Als je die niet wilt/kunt brengen!

Xander noemt de posts hier zelfs gezwam, maar komt vervolgens met geen enkele info om dit te onderbouwen. Heb je toch niks aan...
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Boffy » 13-10-2015 14:51

vakje12 schreef:Mooie gedachten over hoe jullie denken dat het is gegaan maar er klopt niet zoveel van. Er zijn meerdere mails van OTB leden onderling en van OTB leden met de tussenpersonen. Daterend van mei t/m september 2015.


Ik kan niet oordelen over e-mails die niemand gezien heeft. Wie weet is/worden deze geruchten ook wel weer vanuit Langweer de wereld in geholpen.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor spuit-11 » 13-10-2015 14:53

Ook weer een overtuigend stukje op "Clubbelang boven Eigen belang SC Heerenveen" :?

Aangeven dat je de reactie van SB eenzijdig vindt, en op de persoon Van der Wiel gericht, en dat andere OTB leden in bescherming worden genomen (inderdaad Takkenberg wordt niet genoemd :roll: )

En vervolgens als argumentatie? een ellenlang verhaal over "falend" supportersbeleid".

Het voortbestaan van onze club gaat het om, en niet het supportersbeleid waar een klein groepje problemen mee heeft!

Zie hieronder de reactie:

Met verbazing hebben wij gisteren kennis genomen van de verklaring van het Stichtingsbestuur (SB). Zoals reeds aangegeven is ons standpunt dat in deze zeer ernstige bestuurscrisis niemand van de huidige 17 verantwoordelijke bestuurders nog te handhaven is. De subjectieve manier waarop het SB nu naar buiten treedt bevestigt onze zorgen. Vooral het gebrek aan zelfreflectie naar eigen functioneren en het in bescherming nemen van een aantal One Tier Board (OTB) leden door selectief af te schuiven op Jelko van der Wiel is ontoelaatbaar. Wij verwachten zorgvuldigheid en objectiviteit van het hoogste controlerende orgaan.

Betreffende supportersbeleid is het SB vanaf eind 2014 op de hoogte van grote onvrede. Het verantwoordelijke OTB directielid Ben Takkenberg heeft zich door het schenden van toezeggingen en het niet nakomen van afspraken in een vroeg stadium onmogelijk gemaakt als gesprekspartner.

Na een aantal gesprekken met Jelko van der Wiel heeft dit geen verbetering opgeleverd en hebben wij 4 augustus via onderstaande mail alle vormen van verder overleg namens de ondergetekende groepen stopgezet. Deze mail is ook naar de vertegenwoordiger van Nieuw Noord in het SB gestuurd. Ook Nieuw Noord heeft het slechte supportersbeleid hierna benoemd met een statement op de website (http://www.nieuwnoord.org/…/uitstellen_wedstrijd_door_slech…) Wij hebben echter nooit een reactie van het SB mogen ontvangen.

Wij zullen deze week met verdere acties komen en roepen iedereen op om ons hierin te steunen!

WIJ ZIJN HEERENVEEN !!

Mail 4 augustus 2015 naar supportercoördinator SC Heerenveen en Stichtingsbestuur:

Wij, NGH en Cross Side, hebben besloten geen vervolg te geven aan de vorige vormen van overleg. Enkele redenen hiervoor zijn:
- geen enkele vooruitgang in een periode van 6 maanden op diverse actiepunten overleg d.d. 26 januari 2015
- niet nakomen van gemaakte afspraken qua stadionverbodenbeleid overleg d.d. 26 januari 2015
- niet nakomen van gemaakte afspraken over snelle en duidelijke terugkoppeling actiepunten en vragen zoals afgesproken in overleg d.d. 8 april 2015

In januari zou er zo spoedig mogelijk een vervolg gegeven worden aan het opzetten van een werkgroep supportersbeleid. Dit is tot dusver nog steeds niet gebeurd. Jan Kraak zit al 6 maanden in een adviescommissie stadionverboden waar hij volgens de directie niet in thuis hoort.

Begin april was het 5 voor 12 voor ons en helaas is het nu (al lang) 12 uur geweest. De arrogante en ongeinteresseerde houding van Tjeerd van der Zwan was veelzeggend. Het oneens zijn over bepaalde zaken kan, maar geef dat dan als club zijnde in het beginstadium aan in plaats van "pappen en nathouden" zoals nu is gebeurd.

Wij vinden dit erg jammer en willen Nieuw Noord en jou bedanken voor de inzet en betrokkenheid hierbij, maar vanuit de club gaat men hier blijkbaar anders mee om. Wij hopen in de toekomst met capabele bestuurders het gesprek wel weer aan te gaan.

met vriendelijke groet,
CROSS SIDE
NGH
BOYS HEERENVEEN
spuit-11
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 05-07-2007 11:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 13-10-2015 15:03

Prima stuk. Met afgeven op anderen bereik je veel spuit11. En voor zover ik het begrijp is dat geen argumentatie maar een voorbeeld uit eigen ervaring van deze groepen.
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 13-10-2015 15:50

Xander en vakje12.

Jullie roepen een heleboel, dat zou gebaseerd zijn op diverse mails enz. Echter, het merendeel hier heeft die info en die mails niet gezien, en kan dus niet tot dezelfde conclusie komen als jullie.

Met name Xander roept iedereen constant op tot actie dit!! en dat!!! Er is echter voor de meesten geen aanleiding om tot die actie te komen omdat ze/we de info niet hebben.

Dus ipv steeds met deze info te schermen, en te proberen de mensen hier achter je te krijgen op basis van niks, is het misschien handiger om degenen die de bewijzen hebben aan te sporen om die info en die mails openbaar te maken, zodat we ons daar zelf een beeld van kunnen vormen.

Dat scheelt een ontzettende hoop onzinnig gezeik op elkaar hier.

Info delen en anders ophouden anderen af te katten.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor UK » 13-10-2015 16:08

Met verbazing de brief van het stichtingsbestuur gelezen. Wanneer men de regie nog niet kwijt was is hij dan nu totaal uit handen gegeven. Het is een brief van pappen en nat houden en met de boodschap dat het eigenlijk wel mee valt en dat men alles onder contrôle heeft. Niet dus. Want dan was er niet zo 'n grote puinhoop ontstaan.
Was het in eerste instantie Jelco die het met Riemer zou houden, nu kruipt ook het SB bij Riemer in de kont. En dat alleen om de massa achter zich te houden maar het getuigt van weinig eigen mening. Riemer is overigens ook een draaikont van de eerste orde. Eerst konden, ook volgens hem, de problemen niet opgelost worden door dezelfde mensen die hem veroorzaakt hadden, nu moet plotseling iedereen weer met iedereen in gesprek om te proberen er uit te komen. Kortom, terug bij af en beleid wordt er voorlopig niet gemaakt. Ja, wanbeleid. Er is maar één manier en dat is een hele grote bezem kopen en iedereen weg vegen. Elk contact met Riemer het eerste half jaar verbieden en wanneer alles weer netjes op poten staat hem uitnodigen en verlellen hoe de club voortaan gerund wordt.

Dan nog even over de werkgroep supportersbeleid, er is er maar één die dat beleid bepaalt en dat is Ben Takkenberg. Hier zal in de praktijk ook geen verandering in komen. Jammer maar helaas werkgroep of geen werkgroep. En waarom Jan Kraak uit de commissie stadionverboden moet is mij ook niet duidelijk. Blijkbaar "een gevoel" omdat hij van de politie is. Uit eigen ervaring weet ik dat de bemoeienis van Jan er voor heeft gezorgd, met behulp van apparatuur van de politie zogenaamd bewijsmateriaal in het voordeel van de beschuldigde heeft gewerkt, dit omdat juist hij zeker wilde weten of de juiste beslissing werd genomen. Die mogelijkheid is er niet meer wanneer Jan niet in de commissie zit of de club moet er voor betalen en dat zie ik niet zitten.

UK
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor pes5 » 13-10-2015 16:27

Ach, zolang men mensen met die met een rookbom het stadion willen betreden, vervolgens weigeren gefouilleerd te worden en daarna agressief reageren tegen stewards, nog de hand boven het hoofd houdt en het afschuift op een verkeerde behandeling van supporters, dan zijn die mensen absoluut niet meer serieus te nemen.

Misschien eerst eens de hand in eigen boezem steken, voordat je de mond vol hebt over anderen. Van mij mag de club die mensen nog veel en veel harder aanpakken.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 13-10-2015 18:12

UK schreef:Dan nog even over de werkgroep supportersbeleid, er is er maar één die dat beleid bepaalt en dat is Ben Takkenberg. Hier zal in de praktijk ook geen verandering in komen. Jammer maar helaas werkgroep of geen werkgroep. En waarom Jan Kraak uit de commissie stadionverboden moet is mij ook niet duidelijk. Blijkbaar "een gevoel" omdat hij van de politie is. Uit eigen ervaring weet ik dat de bemoeienis van Jan er voor heeft gezorgd, met behulp van apparatuur van de politie zogenaamd bewijsmateriaal in het voordeel van de beschuldigde heeft gewerkt, dit omdat juist hij zeker wilde weten of de juiste beslissing werd genomen. Die mogelijkheid is er niet meer wanneer Jan niet in de commissie zit of de club moet er voor betalen en dat zie ik niet zitten.

UK


Haha meen je dit nou serieus?
Zelfs zijn korpschef vond het een rare combinatie en vond het niet kunnen.
Dat iemand die zelf verantwoordelijk was voor aanleveren van bewijs etc later over de straf ging.
En ik ken meerdere verhalen dat het juist slecht uit pakte.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 13-10-2015 18:21

Misschien tijd voor een poll om te kijken hoe de forumleden tegen de mensen uit het bestuur aankijken.

Voor mij is het duidelijk dat Jelco en Egon met stip op een gedeelde 1e plaats staan als zijnde personen waarvoor zo snel mogelijk een uitzwaaiwedstrijd georganiseerd moet worden.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 13-10-2015 18:58

g11 schreef:Misschien tijd voor een poll om te kijken hoe de forumleden tegen de mensen uit het bestuur aankijken.

Voor mij is het duidelijk dat Jelco en Egon met stip op een gedeelde 1e plaats staan als zijnde personen waarvoor zo snel mogelijk een uitzwaaiwedstrijd georganiseerd moet worden.



Puur naar de feiten kijkend die nu op tafel liggen, zou Jelco van der Wiel moeten vertrekken. Dit is ook wat het SB, waarin alle geledingen van de club vertegenwoordigd zijn, wil. Zijn reactie lijkt een tragische campagne om de macht te behouden.

Een Jelco die het clubbelang dient, had deze campagne niet gevoerd, maar was zelf opgestapt zoals verzocht.
Dit verdomde hij echter en het offensief begon. Slachtoffer, naast een Hettinga en vele anderen, is natuurlijk onze club.

Ik zou dus wel een poll willen zien over hoe er over onze voorzitter gedacht wordt.
Hij is per slot de veroorzaker van deze crisis.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 13-10-2015 20:04

Thinkman schreef:Puur naar de feiten kijkend die nu op tafel liggen, zou Jelco van der Wiel moeten vertrekken. Dit is ook wat het SB, waarin alle geledingen van de club vertegenwoordigd zijn, wil. Zijn reactie lijkt een tragische campagne om de macht te behouden.

Een Jelco die het clubbelang dient, had deze campagne niet gevoerd, maar was zelf opgestapt zoals verzocht.
Dit verdomde hij echter en het offensief begon. Slachtoffer, naast een Hettinga en vele anderen, is natuurlijk onze club.

Ik zou dus wel een poll willen zien over hoe er over onze voorzitter gedacht wordt.
Hij is per slot de veroorzaker van deze crisis.


Mee eens, maar kijkend naar de identiteit van onze club, wat de duitsers een traditions verein noemen, past een man die groot is geworden met een marketing concept wat totaal vervreemd is met de friese cultuur en identiteit, en ook nog eens wil praten met twee mensen uit dkv die door niemand in de voetbalwereld serieus genomen worden, kun je in mijn ogen niet handhaven. Deze zou zo maar een neef van RV kunnen zijn. Dit soort mensen kunnen ervoor zorgen dat we binnen een paar jaar ook nog eens naar een verschrikkelijk kunstgrasveld moeten kijken, omdat dit bedrijfseconomisch voordeliger is.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 13-10-2015 20:18

Thinkman schreef:
Puur naar de feiten kijkend die nu op tafel liggen, zou Jelco van der Wiel moeten vertrekken. Dit is ook wat het SB, waarin alle geledingen van de club vertegenwoordigd zijn, wil. Zijn reactie lijkt een tragische campagne om de macht te behouden.

Een Jelco die het clubbelang dient, had deze campagne niet gevoerd, maar was zelf opgestapt zoals verzocht.
Dit verdomde hij echter en het offensief begon. Slachtoffer, naast een Hettinga en vele anderen, is natuurlijk onze club.

Ik zou dus wel een poll willen zien over hoe er over onze voorzitter gedacht wordt.
Hij is per slot de veroorzaker van deze crisis.


Hoe jij er tegen over staat weten we nu wel.
Maar denk dat de mensen die jij schoon praat telkens minder scoren als vd wiel.
Al ben ik van mening dat ze allemaal niet houdbaar meer zijn!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 13-10-2015 20:25

g11 schreef:Mee eens, maar kijkend naar de identiteit van onze club, wat de duitsers een traditions verein noemen, past een man die groot is geworden met een marketing concept wat totaal vervreemd is met de friese cultuur en identiteit, en ook nog eens wil praten met twee mensen uit dkv die door niemand in de voetbalwereld serieus genomen worden, kun je in mijn ogen niet handhaven. Deze zou zo maar een neef van RV kunnen zijn. Dit soort mensen kunnen ervoor zorgen dat we binnen een paar jaar ook nog eens naar een verschrikkelijk kunstgrasveld moeten kijken, omdat dit bedrijfseconomisch voordeliger is.



Ik ken Egon niet goed, maar weet wel dat hij al sinds zijn 8e Heerenveen supporter is en (dus) niets heeft met DKV, maar ik heb soms wel het idee dat sommige mensen in onze provincie een beetje bevooroordeeld zijn over zoals jij het noemt 'dit soort mensen'. Omdat hij succesvol is? Ben je dan vervreemd van de friese cultuur en identiteit? Of omdat ie iets doet in de marketing? Nou onze club kan wel wat marketing gebruiken.

En dan liever niet het marketing concept waarmee Jelco de club momenteel in de markt zet!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 13-10-2015 20:35

Thinkman schreef:Ik ken Egon niet goed, maar weet wel dat hij al sinds zijn 8e Heerenveen supporter is en (dus) niets heeft met DKV, maar ik heb soms wel het idee dat sommige mensen in onze provincie een beetje bevooroordeeld zijn over zoals jij het noemt 'dit soort mensen'. Omdat hij succesvol is? Ben je dan vervreemd van de friese cultuur en identiteit? Of omdat ie iets doet in de marketing? Nou onze club kan wel wat marketing gebruiken.

En dan liever niet het marketing concept waarmee Jelco de club momenteel in de markt zet!


Het kan toch niet zo zijn dat je nu nog steeds geen afstand hebt genomen van het sprookje van Visser/van den Borg.
Iedereen die voldoende slaap krijgt weet toch dat Sinterklaas niet echt bestaat, en dat deze heren ...... ach laat ook maar.
Laatst bijgewerkt door g11 op 13-10-2015 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 13-10-2015 20:39

In hoeverre is Egon Diekstra nou echt fout ? Of wordt hij ten onrechte aan de schandpaal genageld door kamp Riemer/vd Wiel ?
Om de eigen positie versterken dan wel de aandacht af te leiden.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 13-10-2015 20:41

BK2007 schreef:In hoeverre is Egon Diekstra nou echt fout ? Of wordt hij ten onrechte aan de schandpaal genageld door kamp Riemer/vd Wiel ?
Om de eigen positie versterken dan wel de aandacht af te leiden.


Textielstra bijvoorbeeld.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 13-10-2015 20:49

g11 schreef:Textielstra bijvoorbeeld.



Dat vindt ik ook z´n dooddoener, als je hierdoor echt zoveel minder van wordt zal de rest hier nooit een akkoord voor hebben geven.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 13-10-2015 21:03

Is achter rug van vd Wiel en Dijk om gedaan. En Promotex al jaren sponsor van € 75000 p jaar
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 13-10-2015 21:03

vakje12 schreef:Is achter rug van vd Wiel en Dijk om gedaan. En Promotex al jaren sponsor van € 75000 p jaar


2x bullshit!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 13-10-2015 21:11

g11 schreef:Nu nog even reageren op zijn gesprekken met de heren uit dkv, dan komen we er samen wel uit.


Ok g11! Als die gesprekken gevoerd zijn:

- prima, zolang er geen grote kosten gemaakt zijn. Zoeken naar nwe. sponsors/ investeerders is nooit 100% altijd prijs, was dat maar waar! Als het heren uit dkv waren moet je extra voorzichtig en alert zijn natuurlijk maar je moet kansen altijd onderzoeken.

- prima zolang we niet met oplichters in zee gaan of mensen die de club willen overnemen. Mijn beeld is overigens dat men nog niet veel verder was dan orientatie/ onderzoek. Zeker geen contracten die al zouden klaarliggen, of een overname. Wél een invitatie ondertekend door Jelco vd Wiel voor een kennismaking. Wat opzich ook prima is. Zelfs voor een kleine kans op miljoenen voor de club moet een voorzitter zich keihard inzetten. In het belang van de club, die geld nodig heeft.

- niet goed als blijkt dat ze zich zouden hebben laten inpakken door oplichters. Maar met partijen die je niet kent, zul je toch eerst moeten kennismaken en onderzoeken om te achterhalen wat je voor elkaar kunt betekenen.

- niet goed als er binnen de OTB beleidsafspraken mbt het zoeken naar nieuwe geldbronnen zijn overtreden. Jelco praat steeds over 'achter mijn rug gesprekken gevoerd'. Maak dat concreet, toets de feiten aan de afspraken (waren die er?) en meldt dit bij het SB. Die kan daarop ingrijpen. Is volgens mij niet gebeurd. Wel gebeurd ; suggestief gelek hierover van Jelco naar de pers.

Praten met potentiële investeerders prima, in zee gaan met foute investeerders is levensgevaarlijk.

Mogelijkheid lijkt mij nog om door hoor en wederhoor onder toezicht van een externe , neutrale bemiddelaar (!) inzicht in de feiten te krijgen en dan bepalen of meer mensen moeten vertrekken. Van mij mag het SB zelf dat onderzoek doen, maar de eerste optie geeft waarschijnlijk meer vertrouwen naar de nu helaas verdeelde achterban.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 13-10-2015 21:12

Deze tekst staat op de officiele website:

Uitvoerende bestuurders:

Wim Dijk (61) heeft als aandachtsgebieden commercie. Wim Dijk is ondernemer in de food industry (directeur en eigenaar van Oliehoorn Zwaag).

Hans Vonk (43) is technisch bestuurslid. Hans Vonk is oud-doelman van o.a. sc Heerenveen, Ajax, Ajax Cape Town en het Zuid Afrikaans elftal. Hans Vonk is afgestudeerd technisch bedrijfskundige.

Ben Takkenberg (61) heeft als aandachtsgebieden supporters- en vrijwilligerszaken en veiligheid). Ben Takkenberg is voormalig hoofdcommissaris van de Politie Fryslân en momenteel adviseur team uitzendingen en Landenprogramma’s voor de Landelijke Eenheid van de nationale politie. Tevens was hij adviseur veiligheidszaken voor de KNVB.

Toezichthoudende bestuurders:

Egon Diekstra (44) heeft het aandachtsgebied commerciële zaken. Egon Diekstra is ondernemer en afgestudeerd commercieel econoom. Hij is oprichter en eigenaar van Hamilton Bright een field marketing bureau met het hoofdkantoor in Sneek.


Wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen uitvoerende en toezichthoudende bestuurders.

Blijkbaar maakt het een gedeelte van de forumleden niet meer uit.
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 13-10-2015 21:17

Ebiede schreef:
2x bullshit!


Jij weet blijkbaar het echte verhaal. vertel..
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 14-10-2015 07:32

Jij zegt steeds de stukken te kennen en deze niet te willen publiceren, nu geef ik aan dat het onzin is en moet ik het wel vertellen?

Laten we het Nederlands recht gebruiken.
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen!

Dus kom maar op met je stukken.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 14-10-2015 08:01

Inderdaad vakje12. Kom maar met bewijs. Al dat geroeptoeter, bah.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor baasje » 14-10-2015 09:48

Voor wat het waard is, ik kan alles wat vakje12 zegt bevestigen. 'Bewijs' zal tzt wel komen.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 14-10-2015 09:50

baasje schreef:Voor wat het waard is, ik kan alles wat vakje12 zegt bevestigen. 'Bewijs' zal tzt wel komen.


Dat is heel fijn hoor, hebben we wat aan.... Meer insiders die graag belangrijk willen zijn??
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten