Omdat Frisianbadboy anti alles is? Alle posts van hem gaan over hoe slecht het wel niet gaat. Vonk heeft het wel aardig gedaan. Op het halen van een goede spits na. Met een nieuwe man op die plek weet ik nog niet of het nou wel heter zou gaan.
Omdat ik in de laatste twintig jaar nog nooit zulke slechte onsamenhangende niet in balans zijnde elftallen heb gezien als de laatste twee jaar.
En ja ik ben inderdaad iemand die vind dat het slecht gaat met de club. Dat is wat anders dan anti alles zijn. Ik ben een positief optimistisch mens maar ik zie het al zes jaar bagger gaan met de club. Ik zie alleen amar ego's en eigen belang en slecht functionerende besturen en afdelingen. Een oud-voorzitter die een kwalijke negatieve verwoestende rol speelt. En daar tegen kom ik al een tijdje in verzet. En gezien de hele toestand kun je moeilijk zeggen dat ik ongelijk heb gehad. Ik schreef al tijden dat het binnen de club één grote rotzooi is. En ja tot die bagger in de club hoort ook Hans Vonk. Vorig seizoen een rechtsback op linksback, Thorsby een half seizoen op de linksvoor. Geen goede buitenspeler op rechts want Slagveer kan niet voetballen. Een van den Berg op tien en een schilder vanaf een steiger uit Volendam in de spits. Ja Vonk doet het fantastisch. Gewoon alle 18 (inclusief Riemer) eruit gooien en met een schone lei beginnen.