One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 10-10-2015 18:55

Wanneer wordt van der Wiel ontslagen?
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor HVNFL » 10-10-2015 19:00

Mooi dat die Heitinga weg is. Jammer dat hij zegt dat het door de bedreigingen komt. Waarschijnlijk stapt hij op doordat hij niet een beslissing durft te maken over de ontslagen door het sponsorgeld. Nu de rest van de Sneekers nog.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Marça » 10-10-2015 19:01

Superfries1994 schreef:Maar andersom werkt het toch ook? Als Van der Wiel nooit een boekje had opengedaan over de Chinezen, had 'Sneek' gewoon de macht gepakt, terwijl ze gewoon achter de rug om deals proberen te sluiten. Dan ben je ook niet geschikt naar mijn mening. Was naar mijn inziens ook niet goed geweest voor de club.

Valt aan beide kanten genoeg op aan te merken.


Het feit dat ze zich enkele maanden hebben laten inpakken door die Pieter Visser spreekt niet in hun voordeel, daar ben ik het helemaal met je eens. Verspilde moeite, maar aan de andere kant moet je ook niet alles bij voorbaat uitsluiten. Die Chinese melkfabrieken die nu als paddestoelen uit de grond schieten, hadden daar misschien meer invloed op. Maar goed, ik ken de details ook niet.

Een dergelijke sponsordeal, want daar ging het vooral over, hoeft niet per definitie slecht te zijn voor de club.

Edit: De Telegraaf is ook al ingepakt door Riemer zie ik.. Dat taalgebruik is allesbehalve journalistiek te noemen. (http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... der__.html)
Laatst bijgewerkt door Marça op 10-10-2015 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 10-10-2015 19:06

Marça schreef:Misschien moet ik hier ooit op terugkomen, maar ik denk dat Friesiaan met zijn eerdere betoog een uitstekend inzicht heeft gegeven in de huidige chaos. Bepaalde zaken die de afgelopen dagen zijn gebeurt zijn namelijk allemaal indirect te linken aan Riemer himself. Van der Wiel is en was een trekpop en wordt nu ingezet als laatste speelkaart.

Het ineens opduiken van het verhaal van de Chinese investeerders? De bedreigingen aan het adres van Hettinga? Het artikel met belastende info over de Snekers (achter de rug om werken, belangenverstrengeling) in de VI? Het is allemaal wel erg toevallig. Van der Wiel (lees: Riemer) lijkt zijn macht te verliezen en nu wordt alles op alles gezet om dat te voorkomen.

Het is niet handig geweest van 'Sneek' om in gesprek te blijven met die Chinese investeerders. Dat kun je hen kwalijk nemen, maar dat het verhaal nu zo is opgeblazen is enkel Van der Wiel (lees: ..) aan te rekenen. Dat is voor mij reden om mijn vertrouwen in Riemer op te zeggen. Hij heeft twee jaar geleden een tweede kans gekregen om orde op zaken te stellen maar het wordt alleen maar erger.


Volgens de de laatste dagen zeer actieve (wie heeft m eigenlijk ingehuurd?) communicatie strateeg Jaap Stalenburg, worden ook de overige onwelgevallige bestuursleden nu weggewerkt, zodat de voorzitter en erevoorzitter weer verder kunnen.
O ja zijn reactie op het vertrek van Hettinga: " bizar verweer. De goede man droomde van een standbeeld naast Abe".
Ook in de Televaag geen woord over bedreiging maar een ongelooflijk flutstuk met de zeer suggestieve titel; 'Topman Heerenveen stapt op na blunder met fop-chinezen.'

Jelco, Riemer, gefeliciteerd. Grutsk !
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 10-10-2015 19:08

Wat is het verschil met Friesiaan (Albert van K.?) die hier op het forum zijn stukjes plaatst?
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 10-10-2015 19:11

vakje12 schreef:Wat is het verschil met Friesiaan (Albert van K.?) die hier op het forum zijn stukjes plaatst?


Dat Jaap het op radio en tv doet.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor mitrita » 10-10-2015 19:14

Duidelijke een Stalenburgje in de Telegraaf
Topman Heerenveen stapt op na blunder met fop-chinezen

oor Robin Jongmans
HEERENVEEN -
Anne Hettinga –voorzitter van het stichtingsbestuur van Heerenveen en de grootste tegenstander van preses Jelko van der Wiel- is met onmiddellijke ingang opgestapt. Het is het duidelijkste signaal dat een deel van de Heerenveen-top beseft dat het een grote uitglijder heeft gemaakt door in zee te willen gaan met fop-Chinezen. Zij werden de afgelopen dagen ontmaskerd door onthullingen van Telesport.
Als voorzitter van het controleorgaan van de club, heeft Hettinga de ‘snelle jongens’ op de burelen doorlopend de vrije hand gegeven met betrekking tot de ‘Chinese deal’. De besprekingen met de zogenaamde Chinese multinational, achter de rug om van Van der Wiel, had hij nooit toe mogen laten. Daarmee dreigde niet alleen de clubcultuur beschadigd te raken, maar heeft hij boven alles gegokt op sensationele ontwikkelingen die helemaal niet mogelijk blijken.

Het heeft tot ontzetting geleid bij negentig procent van de achterban. Hettinga voelde de afgelopen dagen aan alles dat er voor hem geen draagvlak meer was.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 10-10-2015 19:16

vakje12 schreef:Wat is het verschil met Friesiaan (Albert van K.?) die hier op het forum zijn stukjes plaatst?


Op dit forum wordt je niet betaald..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1994 » 10-10-2015 19:21

Marça schreef:Het feit dat ze zich enkele maanden hebben laten inpakken door die Pieter Visser spreekt niet in hun voordeel, daar ben ik het helemaal met je eens. Verspilde moeite, maar aan de andere kant moet je ook niet alles bij voorbaat uitsluiten. Die Chinese melkfabrieken die nu als paddestoelen uit de grond schieten, hadden daar misschien meer invloed op. Maar goed, ik ken de details ook niet.

Een dergelijke sponsordeal, want daar ging het vooral over, hoeft niet per definitie slecht te zijn voor de club.

Edit: De Telegraaf is ook al ingepakt door Riemer zie ik.. Dat taalgebruik is allesbehalve journalistiek te noemen. (http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... der__.html)


Pieter Visser/Henk van den Borg is inderdaad verspilde moeite en hadden ze echt moeten weten. De andere Chinezen die op het industrieterrein zitten zijn inderdaad kansen, dat ben ik wel met je eens. Als het een sponsordeal betreft is het vast wel goed voor de club, een lening weet ik niet, daar ze misschien ook zeggenschap ervoor terug willen hebben.

De Telegraaf lijkt inderdaad wat gekleurd te zijn.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Erwin4ever » 10-10-2015 19:28

Trieste ontwikkeling! Niet zozeer dat Hettinga opstapt, daar ben ik op zich wel blij mee, maar de reden waarom is in en in triest!! En volledig Sc Heerenveen onwaardig!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Boffy » 10-10-2015 19:34

Riemer heeft het gewonnen, zoveel is nu wel duidelijk. Je kan nu maar een ding doen, dat is de strategie van Riemer volgen. Zet nu maar op alle posities mensen die goed met Riemer kunnen en redelijk hetzelfde denken. Dat moeten wel kundige mensen zijn, en niet zoals trekpop Van der Wiel, totaal ongeschikte personen. Als je een klein bestuur neer zet, die Riemer niet dwarsbomen, maar wel goed werk leveren ga je misschien niet binnen 5 jaar failliet.

Ik zie het echter zeer somber in. De afgelopen jaren hebben wel aangetoond dat Riemer zijn filosofie geen extra sponsoren en mensen meer naar het stadion trekken. Stilstand is achteruitgang. Als je bovenstaande niet doet, zit je over 2,4 en 6 jaar met hetzelfde probleem. Al denk ik dat je de 6 jaar dan niet meer haalt.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor vakje12 » 10-10-2015 19:35

Wat zijn we weer naief.. Precies wat men als tactiek heeft besloten om deze reacties te krijgen. Dit is waarschijnlijk ook zwaar aangedikt medegedeeld aan het SB door Hettinga
die vanmorgen gewoon bij elkaar zijn geweest in het stadion.

Schoon schip maken en niet laten afleiden door deze onzin!!
vakje12
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 10-10-2015 12:56

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 10-10-2015 19:48

Boffy schreef:Riemer heeft het gewonnen, zoveel is nu wel duidelijk. Je kan nu maar een ding doen, dat is de strategie van Riemer volgen. Zet nu maar op alle posities mensen die goed met Riemer kunnen en redelijk hetzelfde denken. Dat moeten wel kundige mensen zijn, en niet zoals trekpop Van der Wiel, totaal ongeschikte personen. Als je een klein bestuur neer zet, die Riemer niet dwarsbomen, maar wel goed werk leveren ga je misschien niet binnen 5 jaar failliet.

Ik zie het echter zeer somber in. De afgelopen jaren hebben wel aangetoond dat Riemer zijn filosofie geen extra sponsoren en mensen meer naar het stadion trekken. Stilstand is achteruitgang. Als je bovenstaande niet doet, zit je over 2,4 en 6 jaar met hetzelfde probleem. Al denk ik dat je de 6 jaar dan niet meer haalt.


Inderdaad, we boeren verder achteruit, zal alleen nu sneller gaan dan voorheen. Alleen een nieuwe koers met nieuw sterk, vooruitstrevend leiderschap, bestand tegen/los van Riemer, kan ons nog redden. Maar wie wil er nog in Riemer's slangenkuil stappen? Send us a Hero!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Frisianlunatic » 10-10-2015 19:59

Hettinga weg nu de rest nog. Compleet schoonschip maken en dan vooruit kijken!

En wat betreft die Stalenberg is wel een stumper eerste klas.. Heeft me geblokeerd op twitter omdat ik volgens mij iets verkeerds zei over zijn geliefde krant...
Weer terug van weg geweest.
Frisianlunatic
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 15-04-2013 12:00
Woonplaats: Goutum Noord

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 10-10-2015 20:13

[quote="Frisianlunatic]
En wat betreft die Stalenberg is wel een stumper eerste klas.. Heeft me geblokeerd op twitter omdat ik volgens mij iets verkeerds zei over zijn geliefde krant...[/quote]

Jaap zit niet op Twitter om kritiek te horen, maar om kritiek te geven en ' het vijandelijke kamp' te beschadigen.
Daar wordt hij voor betaald.
Ik denk dat er wel een bonusje inzit, ook voor zijn hulpjes bij de Televaag.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor ratje_nl » 10-10-2015 20:37

Trots op onze supporters die ervoor gezorgd hebben dat meneer hettinga is opgestapt :wink:

Bij Arriva heeft deze beste man voor hetere vuren gestaan dan een paar zingende heerenveensupporters dus ik vind het persoonlijk een dik lulverhaal. Zou me niks verbazen dat ze dit zo in de friese media brengen ( telegraaf meldt er namelijk niets van ) om de fanatieke aanhang verder de grond in te trappen door de "normale" supporter
ratje_nl
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 18-04-2007 19:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 10-10-2015 20:43

Het maakt me geen ene moer meer uit wat de echte reden is voor het opstappen van Anne Hettinga..., Dat hij nu weg is stap 1 van de vele stappen die genomen moeten worden in de richting herstel van de club, nu de rest nog van het stichtingbestuur/OTB.

Wil me cluppie graag weer rustig zien en dat we op financieel vlak weer elke jaar zwarte/groene cijfers kunnen schrijven zonder dat we miljoenen te kort komen en minder/niet afhankelijk zijn van transfersommen! (HuurConstructie Sportstad die grondig aangepakt moet worden, Oude en Nieuwe sponsoren zien te winnen), met een goed & kundig bestuur!
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor mitrita » 10-10-2015 21:01

ratje_nl schreef:Trots op onze supporters die ervoor gezorgd hebben dat meneer hettinga is opgestapt :wink:

Bij Arriva heeft deze beste man voor hetere vuren gestaan dan een paar zingende heerenveensupporters dus ik vind het persoonlijk een dik lulverhaal. Zou me niks verbazen dat ze dit zo in de friese media brengen ( telegraaf meldt er namelijk niets van ) om de fanatieke aanhang verder de grond in te trappen door de "normale" supporter

Tuurlijk, de Telegraaf is betrouwbaarder :roll:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor ratje_nl » 10-10-2015 21:04

mitrita schreef:Tuurlijk, de Telegraaf is betrouwbaarder :roll:


Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat o.a. de telegraaf het niet meldt
ratje_nl
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 18-04-2007 19:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor badfrisianboy » 10-10-2015 22:10

Het is te hopen dat het kamp Riemer het in elk geval niet gaat winnen. Ik hoop dat de rest van het stichtingsbestuur voet bij stuk houd en de One Tier Board er alsnog in zijn geheel uitknikkert. Te beginnen bij van der Wiel, Dijk en Vonk. Liefst zie ik alle 18 bestuursleden vertrekken. Dat is inclusief de grootste gluiperd van allemaal; Riemer vand er Velde. Want zolang deze intrigant aanwezig blijft in het Abe Lenstra Stadion zal de weg omhoog nooit meer worden ingeslagen. Dan zal de club alleen maar verder achteruit hollen. Eén ding weet ik wel, als het kamp Riemer gaat winnen ben ik verdwenen uit het stadion. Dan zien ze mij niet meer terug. En met mij eveneens vele sponsoren van de OSSH die de invloed van Riemer meer dan spuugzat zijn. Hoe je het went of keert en wie je er ook uit gooit, alle keren stappen er vele sponsoren op. En dan is de voorsprong die we hadden op teams als Zwolle, Utrecht, Den Haag en Heracles (om maar een paar te noemen, veranderd in een achterstand met enorme tekorten.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 10-10-2015 23:09

badfrisianboy schreef:Het is te hopen dat het kamp Riemer het in elk geval niet gaat winnen. Ik hoop dat de rest van het stichtingsbestuur voet bij stuk houd en de One Tier Board er alsnog in zijn geheel uitknikkert. Te beginnen bij van der Wiel, Dijk en Vonk. Liefst zie ik alle 18 bestuursleden vertrekken. Dat is inclusief de grootste gluiperd van allemaal; Riemer vand er Velde. Want zolang deze intrigant aanwezig blijft in het Abe Lenstra Stadion zal de weg omhoog nooit meer worden ingeslagen. Dan zal de club alleen maar verder achteruit hollen. Eén ding weet ik wel, als het kamp Riemer gaat winnen ben ik verdwenen uit het stadion. Dan zien ze mij niet meer terug. En met mij eveneens vele sponsoren van de OSSH die de invloed van Riemer meer dan spuugzat zijn. Hoe je het went of keert en wie je er ook uit gooit, alle keren stappen er vele sponsoren op. En dan is de voorsprong die we hadden op teams als Zwolle, Utrecht, Den Haag en Heracles (om maar een paar te noemen, veranderd in een achterstand met enorme tekorten.


Waarom moet vonk eruit btw?
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor HVNFL » 10-10-2015 23:13

bollebert schreef:Waarom moet vonk eruit btw?


Omdat Frisianbadboy anti alles is? Alle posts van hem gaan over hoe slecht het wel niet gaat. Vonk heeft het wel aardig gedaan. Op het halen van een goede spits na. Met een nieuwe man op die plek weet ik nog niet of het nou wel heter zou gaan.
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor badfrisianboy » 10-10-2015 23:25

Omdat Frisianbadboy anti alles is? Alle posts van hem gaan over hoe slecht het wel niet gaat. Vonk heeft het wel aardig gedaan. Op het halen van een goede spits na. Met een nieuwe man op die plek weet ik nog niet of het nou wel heter zou gaan.


Omdat ik in de laatste twintig jaar nog nooit zulke slechte onsamenhangende niet in balans zijnde elftallen heb gezien als de laatste twee jaar.

En ja ik ben inderdaad iemand die vind dat het slecht gaat met de club. Dat is wat anders dan anti alles zijn. Ik ben een positief optimistisch mens maar ik zie het al zes jaar bagger gaan met de club. Ik zie alleen amar ego's en eigen belang en slecht functionerende besturen en afdelingen. Een oud-voorzitter die een kwalijke negatieve verwoestende rol speelt. En daar tegen kom ik al een tijdje in verzet. En gezien de hele toestand kun je moeilijk zeggen dat ik ongelijk heb gehad. Ik schreef al tijden dat het binnen de club één grote rotzooi is. En ja tot die bagger in de club hoort ook Hans Vonk. Vorig seizoen een rechtsback op linksback, Thorsby een half seizoen op de linksvoor. Geen goede buitenspeler op rechts want Slagveer kan niet voetballen. Een van den Berg op tien en een schilder vanaf een steiger uit Volendam in de spits. Ja Vonk doet het fantastisch. Gewoon alle 18 (inclusief Riemer) eruit gooien en met een schone lei beginnen.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 10-10-2015 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 10-10-2015 23:28

Vroeg het me gewoon af,bij vergadering nn kwam die vraag namelijk ook.
Maar ook ik ben voor aftreden van iedereen alleen aangezien de licentie bij het stichtingbestuur ligt,word het een lastig ve er haal.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 11-10-2015 00:11

Na het vertrek van RV zag iedereen de zon weer schijnen.
Nieuw bestuur, directie etc.

Maar ben in nu de enige die in Egon Diekstra een RV2 ziet.

Marketing concept met zijn bedrijf 'Hamilton Bright' is toch gebaseerd op louter gebakken lucht kreten. Het vermogen om een marketing concept in normaal nederlands aan de man te brengen kennen ze niet.

Voor een vergelijking met wat we hier hadden kijk voor de aardigheid eens op http://trimtabber.nl/ oftewel de site van RV. Hier uitgekotst tot en met, en terecht. Nu een man van HamiltonBright die ons naar een hoger niveau gaat tillen ?

Nu zijn er hier mensen die vinden dat we vernieuwend bezig moeten. Dat vind ik ook, maar wel met beide poten op de grond blijven staan aub. Met mensen als Diekstra haal je dezelfde categorie mensen binnen als RV.

Promotex de deur gewezen, textielstra (kwa naam alweer heel origineel) er voor in de plaats, wel toevallig uit de stal van Diekstra.

Voorheen nog nooit een cent in onze club gestoken, maar omdat Diekstra vernieuwend is, is alles goed.

Laten we aub opnieuw beginnen. Schone lei.
Met mensen die onze club als hobby zien, niet om via een slinkse weg er financieel beter van te worden (zie hierboven).

Laat mensen als Diekstra maar investeren in ijstadions in Almere of Zoetermeer, met investeerders uit China of Noord-Korea, maar houdt deze categorie personen liever buiten onze club.
Laatst bijgewerkt door g11 op 11-10-2015 00:31, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor xander » 11-10-2015 00:26

Mooi gesproken G11, je wil niet weten wat hij in werkelijkheid meer heeft geflikt allemaal... niet te zuinig. Zal komende week wel meer over uitlekken.

Ik denk dat we verder voorlopig niet te vernieuwend moeten zijn met dingen die grote investeringen vergen zoals hierboven en denken dat daar honderden extra mensen door komen of extreme inkomsten oplevert, hadden we geld zat was dat prachtig geweest als extra aanbod maar de meeste fans zullen er weinig waarde aan hechten de komende 10 jaar verwacht ik. Nu belangrijk de huidige mensen die er nog zijn tevreden te houden en binnenboord houden en vanuit daar weer langzaam een goede reputatie opbouwen. Laat eens bij iets kleins beginnen als de sfeertribune en een fanplein onder noord wat het geld niet kost i.p.v. een full connected stadion van bijna 2 miljoen. Sluit om mijn part oost breng alles gezellig onder west. Zorgen dat we langzaam weer een groeiende begroting krijgen de komende jaren. Dan komen de mensen waarvan wij er enorm veel van hebben die van mooi voetbal houden wel weer terug, niet met investeringen als full connected stadion verwacht ik. We moeten realistisch denken en een realistische begroting nu maken de komende jaren beter langzaam weer omhoog dan elk jaar niet sluitend. Als dit bestuur weg is hebben we een 0 punt en vanaf dan alleen nog maar bouwen! Voor de rest volle bak achter ons team hoe goed of slecht het ook is, wij zijn sc Heerenveen, FORZA HEERENVEEN. We zijn nu nog net te redden verwacht ik maar de volgende klap is het einde van onze trots verwacht ik. Ik wil nu en over 50 jaar nog naar sc Heerenveen kunnen! Ik hoop dat iedere fan dat beseft en vol achter het team gaat staan en deze boven zich uit laat stijgen!
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 11-10-2015 02:22

Boffy schreef:Riemer heeft het gewonnen, zoveel is nu wel duidelijk. Je kan nu maar een ding doen, dat is de strategie van Riemer volgen. Zet nu maar op alle posities mensen die goed met Riemer kunnen en redelijk hetzelfde denken. Dat moeten wel kundige mensen zijn, en niet zoals trekpop Van der Wiel, totaal ongeschikte personen. Als je een klein bestuur neer zet, die Riemer niet dwarsbomen, maar wel goed werk leveren ga je misschien niet binnen 5 jaar failliet.

Ik zie het echter zeer somber in. De afgelopen jaren hebben wel aangetoond dat Riemer zijn filosofie geen extra sponsoren en mensen meer naar het stadion trekken. Stilstand is achteruitgang. Als je bovenstaande niet doet, zit je over 2,4 en 6 jaar met hetzelfde probleem. Al denk ik dat je de 6 jaar dan niet meer haalt.

Nooit!! Iedereen weg!! Met een blijvende Riemer hou je sponsoren weg bij de club. Je moet open staan voor vernieuwing. Veranderende geldbronnen. De gedachte dat je het geld alleen op kunt scheppen in de 3 noordelijke provincies is bijna vooroorlogs. Indien het indien het onder voorwaarden van de club mogelijk is, is er niets mis met buitenlandse geldschieters/sponsoren die hier contacten willen leggen met andere buitenlandse bedrijven. De zuivelreuzen worden in de schoot geworpen van onze club. Ze zijn een geschenk uit de hemel. Het is diepbedroevend dat nog niet één daarvan (hoofd)sponsor is. Met de dag die vordert is de kans groter dat Grunn er straks mee aan de haal gaat.

Ik weet verder niet of je het door hebt, maar qua supportersbeleid zijn we helemaal terug bij af. Riemer zou eigenlijk de volgende moeten zijn die opstapt met de woorden "Iedereen heeft gelijk over de ellende van de afgelopen jaren en jullie moeten het nu maar eens op jullie manier doen". En aandringen op het vertrek van de hele bestuurlijke poppenkast.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Feanfan54 » 11-10-2015 03:16

Uiteindelijk zitten we 1 X in de 14 dagen te kijken naar tonnen verdiende voorbijgangers die het niet interesseert wat voor bestuur er zit. Of riemer de club groot heeft gemaakt en hem nu weer afbreekt of wat dan ook. Daarom heb ik respect voor de bankzitters en wereldspelers op dit forum die zich en elkaar vermoeien met suggesties hoe het allemaal verder moet. In feite is Heerenveen een handelsmaatschappij die handelt in voetballers. Dat is ons Heerenveen. Een middelgroot mkb bedrijf met een one tier board. Alleen dat al past niet bij een mkb bedrijf en zeker niet bij ons Heerenveen.
Feanfan54
Bankzitter
 
Berichten: 13
Geregistreerd op: 16-02-2013 10:40

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 11-10-2015 07:48

Een totale schoonmaak is de enige optie. Als de bedreigingen van afgelopen donderdag betekenen dat "kamp Sneek" verdwijnt en Riemer de macht blijft houden zie ik het inktzwart in.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Opsokkebolje! » 11-10-2015 09:00

Meneer Diekstra, het is voorbij met uw “Egon-tripperij”! U kunt gaan samen met uw Chinese grootheidswaan! Uit échte clubliefde zou u als luchtverkoper misschién nog wel onze wedstrijdballen van lucht kunnen voorzien… Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen. Opsokkebolje!
Opsokkebolje!
Bankzitter
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 11-10-2015 08:27

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten