One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 16:58

Doev schreef:
Vind vooral de brief van Bervoets, In 't Hout en Rozema persoonlijk zeer sterk! En ben het ook met die brief grotendeels eens. Maar let ook op deze zin: Einstein doceerde ooit: "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt’’.

In mijn ogen laat dit ook zien, dat het stichtingsbestuur ook aangepakt of zeker goed doorgelicht moet worden. Er zijn duidelijke signalen dat dit ook niet allemaal klopt, dus zorg dat er binnen alle gelederen geen twijfel meer is. Zorg ervoor dat hetgeen wat er komt te staan, of blijft staan, van smetten vrij is.

Hoe is het eigenlijk met de eenheid binnen de OSSH in het algemeen en het OSSH bestuur in het bijzonder gesteld? Een brief ondertekend door 3 man. Maar de naam van van Tuinen (voorzitter) ontbreekt. Oh ja, dat was toch dezelfde die eerder een brief richting het SB ondertekende maar later bij Hettinga aangaf dat diezelfde brief als niet verzonden kon worden beschouwd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 17:25

Als je onderstaande twee citaten uit dezelfde brief van enkele OSSH leden van 13 september vergelijkt dan wordt volgens mij de kern van de huidige crisis duidelijk. Volgens mij botsen beide citaten namelijk fundamenteel met elkaar!

“Het is een feit dat onze clubicoon nog altijd invloedrijk is. Dat kán voor bestuurders heel lastig zijn, maar die zullen daarmee moeten kunnen dealen. Wie dat niet kan of wil, kan zich beter niet met het besturen van deze club bezighouden.”


“Einstein doceerde ooit: ,,Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.’’ Anders gezegd: de mensen met de denkwijze die deze situatie hebben laten ontstaan, zullen waarschijnlijk nooit in staat zijn het op te lossen. Ons advies is: maak 100% schoon schip.”


Daarom wilde ik deze waarschuwing nog wel even toevoegen, ook van Einstein:
Afbeelding
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Knipecity » 09-10-2015 17:39

[quote="Thinkman"]

“Einstein doceerde ooit: ,,Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.’’ Anders gezegd: de mensen met de denkwijze die deze situatie hebben laten ontstaan, zullen waarschijnlijk nooit in staat zijn het op te lossen. Ons advies is: maak 100% schoon schip.”

Dan ga je er van uit dat mensen niet van gedachten kunnen veranderen. En dat is onzin.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor supergerjan » 09-10-2015 19:13

De laatste dagen worden we door veel leden benaderd om een reactie of standpunt ten aanzien van de bestuurlijke onrust bij onze club. Wij vinden de manier waarop alles vanuit de club op straat wordt gegooid tenenkrommend. Wij vragen ons net als jullie af wat daarvan het clubbelang is.

Wij gaan daarom niet mee in deze gekte en proberen ons hoofd koel te houden. Meningsverschillen en onenigheid horen binnenskamers te blijven. Wat er nu gebeurt, schaadt de club en ook onze vereniging enorm en dat kan en mag nooit de bedoeling zijn.

Als vereniging hebben wij altijd kamp sc Heerenveen aangehangen. Dit zullen wij ook blijven doen. Vanuit het clubbelang, maar ook met oog op Nieuw Noord standpunten wordt Nieuw Noord vertegenwoordigd in het stichtingsbestuur. We zijn ons bewust van het feit dat onze leden met veel vragen zitten en graag een toelichting van ons verlangen. Zodra er echt beslissingen zijn genomen door het Stichtingsbestuur en de impact daarvan duidelijk is, kunnen wij inhoudelijk reageren. Wij reageren daarom niet op allerlei mediaberichten waarvan wij niet weten of die op waarheid berusten. Komende zaterdag zullen we wel toelichten wat wij doen en wat onze vertegenwoordiger in het Stichtingsbestuur gedaan heeft. Tevens is er alle ruimte voor het stellen van vragen.

Wij hebben ook gemerkt dat er veel onduidelijkheid bestaat over het huidige bestuursmodel. Er is geen duidelijk onderscheid tussen uitvoering en toezicht. Het toezicht bestaat namelijk deels uit het stichtingsbestuur en deels door het one-tier board zelf. Hieronder proberen we wat meer duidelijkheid te scheppen over de rollen en taken van zowel het stichtingsbestuur als het one-tier board.

Stichtingsbestuur & One-tier board
In navolging van de Feanrevolutie is de bestuursstructuur van sc Heerenveen veranderd. Er is afgestapt van de klassieke bestuursstructuur van een directie met als controlerend orgaan een raad van commissarissen. Ter vervanging is een one-tier board geïnstalleerd met als controlerend orgaan een stichtingsbestuur. Belangrijkste reden hiervoor is dat binnen een stichtingsbestuur de stakeholders van onze club vertegenwoordigd kunnen zijn. Dit ten opzichte van een “old boys network” wat vaak een raad van commissarissen vormt. Dit vergt wel een extra controlerend orgaan binnen het bestuur. Vandaar dat het one-tier board verdeeld is tussen uitvoerende- (klassieke directie) en controlerende (klassieke RvC) functies. De verantwoordelijkheid voor het functioneren van het one-tier board ligt bij zowel de uitvoerende- als controlerende functies.
Stichtingsbestuur
Het stichtingsbestuur zoals dat binnen sc Heerenveen is samengesteld bevat stakeholders vanuit alle geledingen van de club. Tevens zijn er twee algemene functies om het financieel beleid en voetbaltechnische zaken goed te kunnen beoordelen. Er is ook een algemeen voorzitter aangesteld die niet één van de stakeholders vertegenwoordigd. Alle leden van het stichtingsbestuur hebben een gelijke stem.
Stichtingsbestuur
De diverse stakeholders (OSSH, Actie ’67, Vrijwilligers, FeanFan en Nieuw Noord) zijn allemaal verenigingen. Via een ALV kunnen de leden van deze verenigingen hun bestuur kiezen. Het bestuur kan een vertegenwoordiger afvaardigen in het stichtingsbestuur. Het bestuur van een vereniging heeft ook de mogelijkheid deze vertegenwoordiger te vervangen.
Kerntaken van het stichtingsbestuur zijn:
• financieel toezicht houden;
• controle op functioneren one-tier board;
• bewaken licentie.

One-tier board
Het one-tier board wordt aangesteld door het stichtingsbestuur. De huidige bezetting bestaat uit 7 personen. Hierbij zijn in de kern 3 personen aangesteld als uitvoerend en 3 personen als controlerend. De 7e persoon is aangesteld als voorzitter en heeft formeel een controlerende taak, maar zal ook als algemeen bestuurslid actief zijn. Onder de uitvoerende leden zijn de taken commercie, voetbal en supporters-/vrijwilligerszaken belegd. Beslissingen en ook de verantwoordelijkheid liggen bij het gehele one-tier board.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Avatar gebruiker
supergerjan
Nieuw talent
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 15-12-2012 16:22

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 09-10-2015 19:38

Via de persvoorlichter van Heerenveen komt het bericht binnen dat de aandeelhoudersvergadering morgen niet doorgaat.


Via Roelof de Vries.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 19:43

Wellicht gaan de 'heren' voor het eerst serieus overwegen vanuit clubbelang te gaan handelen. Dat kan maar 1 ding betekenen. Dat ze allemaal opsokkebolje. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 09-10-2015 19:46

Het is nog even wachten tot de kleuters klaar zijn met bongeljen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 20:04

Uit de Televaag

vr 09 okt 2015, 20:55
Extra klap Heerenveen bij ontslag voorzitter

Van onze Telesportredactie
HEERENVEEN -
Na de ruim één miljoen euro waarvan gisteren al bekend werd dat deze zou verdampen bij het ontslag van voorzitter Jelko van der Wiel, is er nóg een grote groep sponsoren die de stekker er om die reden uit wil trekken. Het gaat nu om een bedrag van zo’n 1,3 miljoen euro, wat het totaal op zeker 2,5 miljoen (!) zou brengen.
Dat is een bedrag dat de club mijlenver terug zal werpen. De sponsoren zijn woest en willen Anne Hettinga en zijn stichtingsbestuur één duidelijke boodschap meegeven: zet het ontslag van Van der Wiel niet door.
De eerste stap lijkt gezet na alle feiten die de laatste dagen naar buiten zijn gekomen.
De aandeelhoudersvergadering die gepland stond voor morgenochtend 11.00 –waarbij het ontslag van Van der Wiel het enige agendapunt was- is uitgesteld. Het kan niet anders dan dat het stichtingsbestuur inmiddels beseft dat het daarmee de club te gronde zou richten.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 20:14

Sporre zit aan tafel bij VI. Benieuwd of hij misschien iets over Heerenveen gaat zeggen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 20:19

feanryp23 schreef:Sporre zit aan tafel bij VI. Benieuwd of hij misschien iets over Heerenveen gaat zeggen.


Sporre is dus gebeld! :D
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor 12eMan » 09-10-2015 20:24

Niet verklappen wat ie gaat zeggen haha. Lig paar minuten achter in de uitzending.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor NNboss » 09-10-2015 20:33

aangegeven dat hij niet terug wil komen.
Pride of the north! :stan:
Avatar gebruiker
NNboss
Selectiespeler
 
Berichten: 422
Geregistreerd op: 27-09-2013 18:16

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fanatismo » 09-10-2015 20:35

Maar ook dat heeft toch niet gewerkt tijdens de interim periode van Sporre? Ik geloof er niet in dat het ooit anders en beter zal worden wanneer Riemer invloed blijft houden op zulk soort manieren. Geef me één goede reden (puur vanuit clubbelang) waarom je hem niet buiten de club zou kunnen houden? De noodzaak tot die situatie heeft hij toch zelf weten te creëren in de 10 jaar dat hij geen voorzitter meer is? Hij sprak in 2013 sprak hijzelf de woorden 'Wanneer mensen vinden dat ik niet meer welkom ben op de club moeten ze dat tegen me zeggen. En dan zien ze me niet weer'. Ik zou hem juist op dit moment graag aan deze belofte willen houden. Iemand die in 10 jaar volledig af weet te breken wat hij in 20+ jaar daarvoor heeft opgebouwd kan ik niet serieus nemen. Ik zie daar niets maar dan ook helemaal niets van clubbelang of clubliefde in. Hij mag dan tot zijn dood erevoorzitter zijn. Het is uiteindelijk niet meer dan een paar letters wanneer je aan deze EREtitel geen verdiensten kunt verbinden. Zijn eer is vervlogen. Eigenlijk al geruime tijd. De man heeft veel te vroeg afscheid genomen. En is daar volgens mij al vrij snel na dat afscheid achter gekomen. Met het gedrag in de jaren daarop als gevolg.[/quote]

Ik ben het volkomen eens met Mackan, de tijd van Riemer is geweest, hij heeft zoveel goeds gedaan voor de club, maar bij zijn aftreden als voorzitter had ie helemaal afstand van de club moeten nemen, dat heeft ie helaas niet gedaan.
Hij bemoeit zich met alles en nog wat, dat moet afgelopen wezen.
Morgen zien hoe het afloopt, maar ik ben wel van mening dat zowel directie en stichtingsbestuur EN Riemer weg moeten!!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 20:35

NNboss schreef:aangegeven dat hij niet terug wil komen.

Nee, dat zei hij niet. De vorige keer heeft hij tegen incapabele mensen staan praten die niet naar hem wilden luisteren. En dát wil hij niet nog een keer doen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 09-10-2015 20:36

Wat een verademing om naar zo'n ervaren rot als Sporre te luisteren.
Alles klopt wat hij zegt.

Advies: Fries aan de leiding, klein bestuur, met ervaring bij een voetbalclub. Luisterend oor voor iedereen binnen de club en daar op verstandige manier mee omgaan. Weg met egootjes en luchtlopertjes.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 09-10-2015 20:37

Haal Sporre terug. Wat een verademing die man zeg.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor tha boelie » 09-10-2015 20:40

Iedereen weg en Sporre maar snel de leiding geven, de juiste man op dit moment.
tha boelie
Basisspeler
 
Berichten: 804
Geregistreerd op: 31-10-2010 01:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Beetle » 09-10-2015 20:40

Thinkman schreef:Heeft er nu eindelijk eens iemand Sporre gebeld??




Ja, alleen had ik niet de naam Johan Derksen in gedachten.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Beetle » 09-10-2015 20:41

Thinkman schreef:Als je onderstaande twee citaten uit dezelfde brief van enkele OSSH leden van 13 september vergelijkt dan wordt volgens mij de kern van de huidige crisis duidelijk. Volgens mij botsen beide citaten namelijk fundamenteel met elkaar!

“Het is een feit dat onze clubicoon nog altijd invloedrijk is. Dat kán voor bestuurders heel lastig zijn, maar die zullen daarmee moeten kunnen dealen. Wie dat niet kan of wil, kan zich beter niet met het besturen van deze club bezighouden.”


“Einstein doceerde ooit: ,,Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt.’’ Anders gezegd: de mensen met de denkwijze die deze situatie hebben laten ontstaan, zullen waarschijnlijk nooit in staat zijn het op te lossen. Ons advies is: maak 100% schoon schip.”


Daarom wilde ik deze waarschuwing nog wel even toevoegen, ook van Einstein:
Afbeelding



SPANDOEK!
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 20:45

NNboss schreef:aangegeven dat hij niet terug wil komen.


Ik heb ook geluisterd. Ik heb onze mogelijke nieuwe voorzitter a.i. een duidelijk verhaal horen afsteken, waarbij hij zonder te schofferen een goede analyse gaf en ook Riemer's rol benoemde.
Hij verbindt alleen wel voorwaarden aan een evt. nieuwe periode: beste bestuursleden dit keer aub wél echt luisteren en niet denken dat je zelf het buskruit hebt uitgevonden. (Dat waren de chinezen btw). Hij heeft geen zin om weer als een betweter weggestuurd te worden. Dus ze zullen door het stof moeten.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor supergerjan » 09-10-2015 20:51

@GerardBos: Nieuwe datum aandeelhoudersvergadering #scHeerenveen wordt zaterdag 17 oktober. Nog een weekje langer door dus, deze soap.
Ieder nadeel heeft zijn voordeel!
Avatar gebruiker
supergerjan
Nieuw talent
 
Berichten: 50
Geregistreerd op: 15-12-2012 16:22

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Arnoud » 09-10-2015 21:00

De bijeenkomst van morgen is uitgesteld en dat betekent dat de onduidelijkheid blijft voortduren. En naar mate deze langer duurt zullen meer en meer sponsoren de afweging maken de club te verlaten. Zo stevenen we af op een gigantisch financieel debacle.
Verder kan NN de inloopavond wel uitstellen want Arjen Kuijt zal absoluut geen mededelingen van vertrouwelijke aard doen voordat de beslissende vergadering van het Stichtings Bestuur heeft plaats gevonden. Idem voor Marcel Annema, hij zal zijn kaarten op z'n borst houden.
Dat ze beide een vereniging met leden vertegenwoordigen en rekening en verantwoording dienen af te leggen aan hun leden is vooralsnog niet aan de orde, ze spelen het spel mee.

De bijeenkomst is een week uitgesteld te zijn. Opnieuw een week van speculaties, domme protestmarsen en vooral, een waardeloze voorbereiding van de wedstrijd tegen Feyenoord. Want natuurlijk heeft e.e.a zijn weerslag op de technische staf en de spelers.

Dit was ooit de club waar ik als amsterdammer "verliefd" op werd. Ik herken er bijna niets meer van terug. Nog even en de liefde is echt helemaal over. Dit is allemaal om verschrikkelijk van te janken.
Laatst bijgewerkt door Arnoud op 09-10-2015 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1996 » 09-10-2015 21:01

Wat is Sporre toch een verademing: charismatisch,welbespraakt,nuchter en verstand van zaken. Ik denk dat hij momenteel één van de weinigen, of zelfs de enige, is die het tij van deze bestuurscrisis kan keren. Het is wat kort door de bocht
aangezien ik net als de meesten te weinig feitelijke kennis heb om er uitgebreider op in te kunnen gaan, maar ik hoop op een uitvoerend bestuur olv Sporre en Van Erve als commercieel directeur, in de interimperiode hebben zij aangetoond de club weer op de been te kunnen brengen op organisatorisch en financieel gebied. Daarnaast hebben zij tijdens hun werkzaamheden de club altijd op 1 gehad. Hoewel Vonk mij allesbehalve overtuigt, durf ik hem wel het vertrouwen te geven, bovendien zie ik andere kandidaten nou ook niet echt als 1-2-3 haalbaar (Hoogma, Nijkamp).

In het toezichthoudende orgaan zie ik een rol weggelegd voor, jawel, Lutz Jacobi: Fries, groot netwerk en een hart voor de zaak. De bril en stem maar gewoon even wegdenken.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 21:08

Eindelijk een reactie van alle betrokkenen! :D

"
Beste supporters,
We hebben er de afgelopen periode een enorme puinhoop van gemaakt. Onze excuses hiervoor!
Komende week willen we in de spiegel kijken en daarna gezamenlijk met alle partijen een uitweg zoeken en presenteren die alleen het clubbelang dient. Niemand van ons is groter dan de club dus wij zullen netjes aftreden als dit nodig is voor de club. Tevens zullen wij externe hulp zoeken omdat we dat overduidelijk nodig hebben, zoveel is wel gebleken.
Nogmaals excuses, we gaan alles op alles zetten om de club weer op koers te krijgen.

Diepbuigend en hoogachtend,

Alle betrokkenen
"
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor g11 » 09-10-2015 21:10

Als er nu iets is waar iedereen op zit te wachten, is het duidelijkheid.

Het stichtingsbestuur kan blijkbaar alleen zwijgen.
De publieke opinie is dat het hele zwikje met ego(n) trippers op moet rotten.

Als het zwijgen van het bestuur betekend 'wie zwijgt stemt toe' (met de publieke opinie) heb ik er vrede mee, maar ik ben bang dat er een paar hele enge zelf ingenomen heren op het pluche zitten die nog wat tijd nodig hebben om er voor te zorgen dat ze er zelf weer beter uit komen. Dat dit uitstel de club benadeelt zal hun de reet roesten.

@ Arnoud: het is voor mij teveel eer dat dit zootje ongeregeld het voor elkaar krijgt dat ik niet meer naar het stadion ga.
Laatst bijgewerkt door g11 op 09-10-2015 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik pas hier niet
Avatar gebruiker
g11
Basisspeler
 
Berichten: 768
Geregistreerd op: 10-01-2005 22:26
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor sch4-live » 09-10-2015 21:30

Ondanks de berichten dat het niet doorgaat, roepen we iedereen op gewoon te komen! Wij laten ons niet verrassen dat het wel doorgaat, maar men op deze manier hoopt de opkomst te verminderen!
Be there!
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 21:45

Wat willen al die figuren bereiken met hun aanwezigheid bij het stadion? "Hettinga, hoerenjong"? Ja, dan komt het vast in een stroomversnelling. Healwizelingen!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 09-10-2015 21:50

Thinkman schreef:Eindelijk een reactie van alle betrokkenen! :D

"
Beste supporters,
We hebben er de afgelopen periode een enorme puinhoop van gemaakt. Onze excuses hiervoor!
Komende week willen we in de spiegel kijken en daarna gezamenlijk met alle partijen een uitweg zoeken en presenteren die alleen het clubbelang dient. Niemand van ons is groter dan de club dus wij zullen netjes aftreden als dit nodig is voor de club. Tevens zullen wij externe hulp zoeken omdat we dat overduidelijk nodig hebben, zoveel is wel gebleken.
Nogmaals excuses, we gaan alles op alles zetten om de club weer op koers te krijgen.

Diepbuigend en hoogachtend,

Alle betrokkenen
"


Waar komt deze verhaal vandaan dan? of heb je het zelf in elkaar getypt? :mrgreen:
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor TORCIDA » 09-10-2015 21:51

Matthijs wil je eens stoppen met je vooringenomen houding continue te reageren op wat anderen doen! Kap daar mee.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 21:55

Fryskeboy22 schreef:Waar komt deze verhaal vandaan dan? of heb je het zelf in elkaar getypt? :mrgreen:


Ik hoor verder niks van de mannen dus ik dacht ik help ze alvast een beetje in de goede richting :wink:
Reken morgen overigens wel op een verklaring op de de officiële club site. Wil niet steeds alles uit de kranten moeten vernemen maar graag via onze club zelf. Regie weer in handen nemen heet dat. Zo nu heb ik ze genoeg geholpen.
Laatst bijgewerkt door Thinkman op 09-10-2015 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast