One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 14:46

Rumsas schreef:Nu is het ook zaak dat beide supportersverenigingen een brief met gelijke strekking de deur uit doen.
De druk opvoeren, samen staan we vele malen sterker!


Ik vind het heel erg vreemd dat beide supportsverenigen zich (nog) niet hebben uitgesproken.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Robert » 09-10-2015 14:49

Monddood gemaakt doordat ze zitting hebben in het stichtingsbestuur?
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fanatismo » 09-10-2015 14:50

Crash schreef:En volgens mij is déze manier de enige juiste om te bewerkstelligen wat de meeste van ons hier willen en wensen.

Hulde aan de OSSH! Zo hoort het!


Idd hulde aan de OSSH, nu is het wachten op de supportersver. Spreekt u uit!
Fanatismo
Selectiespeler
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: 03-10-2013 09:33

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 14:55

Robert schreef:Monddood gemaakt doordat ze zitting hebben in het stichtingsbestuur?


Dan zegt het iets over die personen (Annema en Kuijt) die daar zitten. Toon eens ruggengraat zou ik zeggen. Hier heeft de club niks aan. Kijk maar naar die groep van 50 supporters die vannacht in Sneek waren. Als FF en NN eens wat duidelijker zouden zijn was dit misschien wel niet gebeurd. Nu gaan supporters zelf actie ondernemen en dat moeten we niet hebben. Zeg niet dat het de schuld van NN en FF is hoor maar het is wel een facet ervan.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Boffy » 09-10-2015 14:56

En zo zijn we bijna weer terug bij af...

De PR machine van Riemer heeft uitstekend zijn werk gedaan, een week geleden werd bekend dat Van der Wiel moest vertrekken. En nu nog geen week later vraagt de OSSH ook om het opstappen van de anti Riemer club. Het is wel razend knap dat hij het elke keer weer voorelkaar krijgt. Je kan er vergif op innemen dat, wanneer iedereen weg gaat, er een zogenaamde "onafhankelijke" commissie in het leven geroepen wordt. Deze "onafhankelijk mensen" zullen wel weer connecties hebben via via met Riemer. Er komt een nieuwe trekpop alla Van der Wiel en vervolgens gaan we lekker doormodderen op dezelfde voet.....
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 14:57

ET schreef:Er is wel wat mis mee, want je vergeet wat je uitstraalt als je plotseling met een grote groep mensen in een woonwijk verschijnt. Dat ziet er vrij intimiterend uit, in elk geval voor een deel van de kijkers. Het lijkt me dat het bestuur al genoeg schade aanbrengt aan het imago van de club, daar hoef je als supporters niet nog een schepje bovenop te doen. Wat je tegen het bestuur roept geldt ook voor jullie: het clubbelang voorop! En ik snap heus wel dat je protest voortkomt uit het onderbuik-gevoel dat de club te gronde wordt gericht (dat gevoel zullen alle supporters hebben), maar een protest levert je niets op, behalve nog meer negatieve publiciteit. Daar komt nog eens bij dat de supporters de waarheid niet kennen, en nu waarschijnlijk afgaan op de publicaties die Jelko van der Wiel misschien wel gebruikt als laatste kans om zijn lijf te redden.

Als je je stem wil laten horen is het ALS daarvoor de enige juiste locatie.


Het ALS komt te laat, snap dat nou! Mensen hebben het hier over protesteren bij een volgende wedstrijd, maar wat als dat te laat is? Als het kwaad al geschied is? Ik kijk niet lijdzaam toe hoe mijn club naar de kloten gaat. En als ik dan uit emotie handel, so be it. Hettinga had niet in dit schuitje gezeten als hij gewoon goed zijn werk had gedaan, en niet zo'n kliekje had gevormd. Spelen met een club is spelen met emotie, dus dan kun je er donder op zeggen dat de emotie keihard weer terug komt. En zoals gister is het nog heel lief, wij zijn geen randstadclub waar stenen door de ramen gaan. Maar we gaan ook niet aan de zijlijn wachten totdat onze vertegenwoordigers eindelijk ons informeren, met het risico dat we te laat zijn. Zaterdag is er een inloopavond van NN. Tot dan is de achterban niet geinformeerd. Heb vernomen dat dat ook zo bij Feanfan is. Logisch dat supporters niet gaan wachten en dan zelf maar eens wat doen..

Vooral niet als we ook onze eigen informatie en bronnen hebben, die een duidelijk beeld van de situatie schetsen. Wie zegt dat supporters niet meer weten dan dat JIJ denkt, en wat JIJ weet? Dat je niet op één lijn zit, wil niet zeggen dat jij het bij het juiste eind hebt.
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 09-10-2015 14:58

Even los van kampen en partijen.

Het is toch van de zotte dat de voorzitter van het stichtingsbestuur herhaaldelijk de oproepen van de OSSH om in contact te komen, volledig negeert. Waar slaat dat in vredesnaam op? Heb je dan iets te verbergen, durf je ze niet onder ogen te komen? Of denk je alwetend te zijn, en je niet te hoeven verantwoorden?

De brief aan het stichtingsbestuur/Hettinga is ijzersterk. Het is bovendien heel verstandig om die brief ook door te spelen naar de media. Eindelijk een partij die open communiceert, en de achterban daarbij niet negeert.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 14:59

Voordat we NN en FF betichten van niet adequaat reageren lijkt me het zinvoller nog even af te wachten. Íets zegt me dat zij net als de OSSH wel volgen. Je kunt beter één of twee dagen meer in acht nemen en goed reageren dan té snel en ongeorganiseerd. Het standpunt dient goed op papier te komen. Gun ze even wat tijd!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 09-10-2015 15:00

Doev schreef:Vooral niet als we ook onze eigen informatie en bronnen hebben, die een duidelijk beeld van de situatie schetsen. Wie zegt dat supporters niet meer weten dan dat JIJ denkt, en wat JIJ weet? Dat je niet op één lijn zit, wil niet zeggen dat jij het bij het juiste eind hebt.


Dan zou ik die informatie maar eens snel delen met de rest.

Met je bronnen. En wie zegt dat het duidelijke beeld dat jou geschetst is, het juiste beeld is? Dat beeld zal ongetwijfeld net zo gekleurd zijn als het beeld van anderen. En zolang je met informatie schermt, maar die niet met anderen deelt, zal je gekleurde beeld ook nooit gecorrigeerd worden.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor pes5 » 09-10-2015 15:01

Otsje P schreef:Even los van kampen en partijen.

Het is toch van de zotte dat de voorzitter van het stichtingsbestuur herhaaldelijk de oproepen van de OSSH om in contact te komen, volledig negeert. Waar slaat dat in vredesnaam op? Heb je dan iets te verbergen, durf je ze niet onder ogen te komen? Of denk je alwetend te zijn, en je niet te hoeven verantwoorden?

De brief aan het stichtingsbestuur/Hettinga is ijzersterk. Het is bovendien heel verstandig om die brief ook door te spelen naar de media. Eindelijk een partij die open communiceert, en de achterban daarbij niet negeert.


Helemaal mee eens Otsje. Laat die brief morgen maar in de LC verschijnen. Uitstekende brief. Ik vind dat de supportersverenigingen zich hier snel achter moeten scharen. Dat hoeft niet vandaag, maar wel dit weekend. Als je te lang niets van je laat horen, dan is er alleen maar meer onrust.

Ik hoop ook dat de mensen die van die nachtelijke escapades door woonwijken houden, beseffen dat ze hiermee de club nog meer in diskrediet brengen. Sluit je aan bij de standpunten van deze mannen van de OSSH en laat dat tokkiegedrag achterwege.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor mitrita » 09-10-2015 15:06

Overigens is de brief van de OSSH-leden alweer van 13 september, dus ruim voor alle ellende van afgelopen week.
Hij is bovendien op persoonlijke titel geschreven en dus niet noodzakelijkerwijs representatief voor de OSSH.
Wel een nette en voor de buitenstaanders als wij een zeer informatieve brief.

edit: correctie, er is nog een andere wel recente brief brief van OSSH bestuur
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 15:10

Hoewel de emotionele reacties misschien wel te begrijpen zijn tot op zekere hoogte vind ik het fijn te lezen dat het merendeel hier toch van mening is dat de actie van deze week door een privé adres te bezoeken niet de juiste manier is om aftreden van het stichtingsbestuur te bewerkstelligen. Het schrijven van de OSSH is zeer sterk en zal naar ik vermoed worden gevolgd door even zo doortastend schrijven van NN en FF. Dé manier om uiteindelijk de club weer de club te maken die het ooit was, ook al gaat dit waarschijnlijk nog jaren duren. De eerste stappen zijn gezet.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 15:16

Otsje P schreef:
Dan zou ik die informatie maar eens snel delen met de rest.

Met je bronnen. En wie zegt dat het duidelijke beeld dat jou geschetst is, het juiste beeld is? Dat beeld zal ongetwijfeld net zo gekleurd zijn als het beeld van anderen. En zolang je met informatie schermt, maar die niet met anderen deelt, zal je gekleurde beeld ook nooit gecorrigeerd worden.


Ik weet wel dat het beeld dat mij geschetst is, samen met de bewijzen die ik heb gezien, heel overtuigend zijn. Het feit dat ik dat nu even niet op dit forum gooi, dat is omdat mij even gevraagd is hiermee te wachten. Binnen onze groep is de informatie wel bekend. Snap dat dat misschien niet heel overtuigend is voor jou, maar dat is dan even niet anders.

Gaat mij erom dat we elkaar niet puur om bronnen of beschikbare informatie moeten afkraken, aangezien dat bij een ieder verschilt. Maar dat er ook gesnapt moet worden dat sommige groepen niet lijdzaam toe kunnen kijken totdat er eindelijk eens meer informatie van 'boven' komt. Het beeld dat mij geschetst is, zorgt ervoor dat ik wel actie wil ondernemen tegen een bepaalde groepering, omdat ik die als schadelijk beschouw. En ik ben zelf ook behoorlijk kritisch hoor, loop niet zomaar achter iedereen aan.
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor diepFries » 09-10-2015 15:18

Fryskeboy22 schreef:Volledige OSSH (Bervoets, in 't Hout, Rozema) aan Stichtingsbestuur --> http://www.omropfryslan.nl/data/files/c ... enveen.pdf
Brief aan OSSH-leden --> http://www.omropfryslan.nl/data/files/c ... joer_0.pdf

Waarbij nog opgemerkt dat de brief aan het Stichtingsbestuur reeds van 13 september (Groningen-uit) dateert. De brief aan OSSH-leden heeft geen datum.


De rol van het Stichtingsbestuur in deze kwestie vind ik heel moeilijk inschatten. Dat het OTB in huidige samenstelling niet functioneert is duidelijk, daarbij lijken beide kampen ook een brevet van onvermogen af te geven. Zoals de OSSH op 13 september al schrijft, het Stichtingsbestuur heeft dat ogenschijnlijk laten gebeuren. Of dat dan ook betekent dat zij allen medeschuldig zijn aan dit debacle, daarvoor is de puzzel voor mij nog verre van compleet.

Het lijkt mij in ieder geval een goede zet wanneer het voltallige OTB vandaag/morgen door het Stichtingsbestuur op non-actief wordt gezet. Het is nu wel klaar met alle onderlinge gekibbel. Gevolgd door het aanstellen van een aantal gekwalificeerde interim-bestuurders en ditmaal wel de tijd nemen om 1) een goed nieuw bestuur neer te zetten en 2) ook het bestuursmodel (OTB+Stichtingsbestuur) nog eens goed onder de loep te nemen. M.a.w., precies wat de OSSH ook al schreef op 13 september.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 09-10-2015 15:27

Doev schreef:Ik weet wel dat het beeld dat mij geschetst is, samen met de bewijzen die ik heb gezien, heel overtuigend zijn. Het feit dat ik dat nu even niet op dit forum gooi, dat is omdat mij even gevraagd is hiermee te wachten. Binnen onze groep is de informatie wel bekend. Snap dat dat misschien niet heel overtuigend is voor jou, maar dat is dan even niet anders.

Gaat mij erom dat we elkaar niet puur om bronnen of beschikbare informatie moeten afkraken, aangezien dat bij een ieder verschilt. Maar dat er ook gesnapt moet worden dat sommige groepen niet lijdzaam toe kunnen kijken totdat er eindelijk eens meer informatie van 'boven' komt. Het beeld dat mij geschetst is, zorgt ervoor dat ik wel actie wil ondernemen tegen een bepaalde groepering, omdat ik die als schadelijk beschouw. En ik ben zelf ook behoorlijk kritisch hoor, loop niet zomaar achter iedereen aan.


Dan zullen we die informatie op korte termijn wel te zien of te horen krijgen. Ik hoop alleen dat een ieder de kop erbij houdt, en er geen tokkie taferelen gaan volgen.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 15:30

diepFries schreef:Waarbij nog opgemerkt dat de brief aan het Stichtingsbestuur reeds van 13 september (Groningen-uit) dateert. De brief aan OSSH-leden heeft geen datum.

De rol van het Stichtingsbestuur in deze kwestie vind ik heel moeilijk inschatten. Dat het OTB in huidige samenstelling niet functioneert is duidelijk, daarbij lijken beide kampen ook een brevet van onvermogen af te geven. Zoals de OSSH op 13 september al schrijft, het Stichtingsbestuur heeft dat ogenschijnlijk laten gebeuren. Of dat dan ook betekent dat zij allen medeschuldig zijn aan dit debacle, daarvoor is de puzzel voor mij nog verre van compleet.

Het lijkt mij in ieder geval een goede zet wanneer het voltallige OTB vandaag/morgen door het Stichtingsbestuur op non-actief wordt gezet. Het is nu wel klaar met alle onderlinge gekibbel. Gevolgd door het aanstellen van een aantal gekwalificeerde interim-bestuurders en ditmaal wel de tijd nemen om 1) een goed nieuw bestuur neer te zetten en 2) ook het bestuursmodel (OTB+Stichtingsbestuur) nog eens goed onder de loep te nemen. M.a.w., precies wat de OSSH ook al schreef op 13 september.


Vind vooral de brief van Bervoets, In 't Hout en Rozema persoonlijk zeer sterk! En ben het ook met die brief grotendeels eens. Maar let ook op deze zin: Einstein doceerde ooit: "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt’’.

In mijn ogen laat dit ook zien, dat het stichtingsbestuur ook aangepakt of zeker goed doorgelicht moet worden. Er zijn duidelijke signalen dat dit ook niet allemaal klopt, dus zorg dat er binnen alle gelederen geen twijfel meer is. Zorg ervoor dat hetgeen wat er komt te staan, of blijft staan, van smetten vrij is.
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 15:38

Ik denk dat het gros van de mensen hier wel inziet dat zowel de dagelijkse leiding als het stichtingsbestuur dient op te stappen. Als Van der Wiel de waarheid spreekt heeft het stichtingsbestuur geen toekomst meer. Echter is er ook voor hem niet of nauwelijks draagkracht meer vanwege niet goed leiding geven aan de club. Hij is niet de man gebleken die sc Heerenveen verder brengt. Neemt niet weg dat ik wel geloof dat hij het beste met de club voor heeft, echter dit niet heeft weten om te zetten in daden. De man is gewoon geen leider gebleken. En dat kan.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Ebiede » 09-10-2015 15:46

Ik weet ook niet wie wel of niet goed is. Los van Hettinga of Van der Wiel, vindt ik het beide kwalijke te nemen dat de commerciële afdeling voor geen meter functioneert.

Liep de commerciële afdeling als een tierelier dan was al deze ellende niet naar buiten gekomen. Alles valt en staat met de successen van deze afdeling. Dijk en Jetten zijn veel meer verantwoordelijk voor de troep dan deze twee. Maar ik vindt ook dat alles het veld moet ruimen. Inclusief alle medewerkers van de commerciele afeling. Deze afdeling is niet capabel, zowel de medewerkers als de leidinggevenden.

De chinezen hoef ik ook niet binnen. Maar het is toch raar dat er vier zuivel giganten in Heerenveen zitten en dat deze onze club niet sponeren!
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 15:50

Thinkman schreef:Zou de beste actie Jelco als voorzitter zijn! Bewijst ie meteen dat hij de club belangrijker vind dan zijn eigen positie.
Chantage door de vrinden van Riemer is niet wat we moeten willen. Zolang Riemer zijn vingers niet van de club afhaalt, zal er ALTIJD sprake zijn van 'kampen', dat zien we nu al jaren. Want Riemer wil de macht houden, dus nieuwkomers/ vernieuwers zijn nooit echt welkom.


Ik denk dat de OSSH in hun conclusie voor de toekomst ook een fout maakt door hem nu weer te blijven accepteren getuige de opmerking 'If you can't beat him, join him'. Het zou nu toch onderhand duidelijk moeten zijn dat hij de bron is waar alle ellende begint?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 15:53

Ebiede schreef:De chinezen hoef ik ook niet binnen. Maar het is toch raar dat er vier zuivel giganten in Heerenveen zitten en dat deze onze club niet sponeren!

Mensen van A-ware en Fonterra zijn in het voorjaar meerdere malen uitgenodigd in de loges, en voor zover ik weet hebben zij overwogen om te beginnen met een mooi aantal logestoelen. Maar of daar ook echt wat van gekomen is, durf ik niet te zeggen.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor fuotbalgek » 09-10-2015 15:56

Mackan68 schreef:Ik denk dat de OSSH in hun conclusie voor de toekomst ook een fout maakt door hem nu weer te blijven accepteren getuige de opmerking 'If you can't beat him, join him'. Het zou nu toch onderhand duidelijk moeten zijn dat hij de bron is waar alle ellende begint?


Wellicht. Maar de opmerking heeft het antwoord al klaar liggen. If you can't beat him. Ze concluderen andermaal dat hij verwoestend voor sc Heerenveen te werk gaat wanneer het hem niet zint. We zitten nu al in een kutsituatie, maar zij zien in dat een derde optreden van Riemer de club wel eens helemaal ten gronde kan richten. Dat risico loop je wanneer je hem nu buiten sluit. De enige oplossing is iemand neerzetten die een dermate sterke persoonlijkheid heeft dat Riemer het accepteert. En andersom moet deze persoon Riemer kunnen accepteren.

Hoewel hij en Gaston het niet eens waren over het proces hebben deze mannen elkaar altijd gerespecteerd voor hetgeen ze in het verleden hebben gepresteerd. Een zwaargewicht als Sporre is noodzakelijk met Riemer op de achtergrond.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 16:18

TORCIDA schreef:ik vind het jammer om te lezen dat men nu de supportersverenigingen verwijten maakt en dreigt lidmaatschappen op te zeggen. juist nu je als supporters één moet zijn. Want zeg nu eerlijk, wie weet nu precies de waarheid en welk kamp heeft het nu bij het rechte einde. Ook hier zijn de meningen verdeeld, de roddel en achterklap gaat zover en breed, het is niet één persoon aan te rekenen. Deze soap kent alleen maar verliezers en ik weet gewoon niet wie nu wel of niet gelijk heeft, wie wel? En dan is het puur aanname.

De enige remedie is om echt met een schone lei te beginnen.


Maar je bent het toch wel eens met alle mensen die zeggen dat iedereen uit het Stichtingsbestuur de achterban waarvoor hij daar in zit wel eens wat eerder bij had mogen praten? Dat kan via de post, mail, supporterssite, OSSH site, clubsite. Noem het maar op. Juist het zwijgen van iedereen heeft voor veel ongenoegen gezorgd. Vanaf 2013 zou er eindelijk 'transparantie' komen. Het is alleen een nog grotere stiekeme slangenkuil geworden.
Daarom is bijna iedereen het er ook wel over eens dat het voor de club nu het beste is dat iedereen opstapt. Jammer voor van der Wiel, maar er is niemand die hij voor zijn eigen falen de schuld kan geven. En andere kampen kunnen dat evenmin....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 09-10-2015 16:33

:heart: Jan de Jonge :heart:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 16:33

Doev schreef:
Demonstraties zijn een actiemiddel, waarbij aandacht wordt gevraagd voor een bepaalde zaak en waarbij wordt geprobeerd aan te tonen dat er onder de bevolking een groot draagvlak is voor het doel van de demonstratie.


-------------

Demonstraties gaan nou eenmaal gepaard met leuzen..



Je kunt hier, elders of eigenlijk overal lezen hoe groot het draagvlak is voor dit soort onzinnigheden.
Hettinga hoerenjong.....Sterke leuzen inderdaad. Wat ik nog voor dit protest al aangaf over de laatste protestmars met de leuzen "Politie de hoeren van Justitie" en "Takkenberg rot op" zijn exact uitgekomen. Precies van het zelfde niveau. Eigenlijk zonder enig niveau dus. En wat is dat jammer, want met de achterliggende gedachte is iedereen het onderhand wel eens. Weg met de hele teringbende. Maar doe het beschaafd. Doe het ludiek. Doe het tactisch en vooral, doe het sterk!! Dit was gewoon geen sterk optreden. Maar de aanwezigen zullen met z'n allen vast een gevoel hebben gekregen van 'kijk ons hier weer eens staan op te komen voor de club'. Het zal de leeftijd zijn en wellicht een stuk levenservaring, maar ik kan me in dit soort acties maar lastig verplaatsen. De dialoog aangaan is altijd beter dan wat 'roeptoeteren'. Een term die hier wel vaker gebezigd wordt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor NN9 » 09-10-2015 16:41

Goede actie. Het mag die lui wel eens duidelijk gemaakt worden dat ze niet ongevraagd onze club de vernieling in kunnen helpen. Er is niemand bedreigd, er is niks gesloopt en als ik de berichtgeving mag geloven is er ook geen politie aan te pas gekomen. Prima statement gemaakt derhalve.
HEERENVEEN
NN9
Bankzitter
 
Berichten: 40
Geregistreerd op: 05-10-2014 12:59

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor BK2007 » 09-10-2015 16:46

Lardy schreef::heart: Jan de Jonge :heart:


En Clarence Seedorf dan ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor HUNTELAAR » 09-10-2015 16:47

Lardy schreef::heart: Jan de Jonge :heart:


Heerlijk om even echte clubman aan het woord te horen
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 16:51

Heeft er nu eindelijk eens iemand Sporre gebeld??
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Mackan68 » 09-10-2015 16:55

fuotbalgek schreef:
Hoewel hij en Gaston het niet eens waren over het proces hebben deze mannen elkaar altijd gerespecteerd voor hetgeen ze in het verleden hebben gepresteerd. Een zwaargewicht als Sporre is noodzakelijk met Riemer op de achtergrond.



Maar ook dat heeft toch niet gewerkt tijdens de interim periode van Sporre? Ik geloof er niet in dat het ooit anders en beter zal worden wanneer Riemer invloed blijft houden op zulk soort manieren. Geef me één goede reden (puur vanuit clubbelang) waarom je hem niet buiten de club zou kunnen houden? De noodzaak tot die situatie heeft hij toch zelf weten te creëren in de 10 jaar dat hij geen voorzitter meer is? Hij sprak in 2013 zelf de woorden 'Wanneer mensen vinden dat ik niet meer welkom ben op de club moeten ze dat tegen me zeggen. En dan zien ze me niet weer'. Ik zou hem juist op dit moment graag aan deze belofte willen houden. Iemand die in 10 jaar volledig af weet te breken wat hij in 20+ jaar daarvoor heeft opgebouwd kan ik niet serieus nemen. Ik zie daar niets maar dan ook helemaal niets van clubbelang of clubliefde in. Hij mag dan tot zijn dood erevoorzitter zijn. Het is uiteindelijk niet meer dan een paar letters wanneer je aan deze EREtitel geen verdiensten kunt verbinden. Zijn eer is vervlogen. Eigenlijk al geruime tijd. De man heeft veel te vroeg afscheid genomen. En is daar volgens mij al vrij snel na dat afscheid achter gekomen. Met het gedrag in de jaren daarop als gevolg.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 09-10-2015 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Knipecity » 09-10-2015 16:55

Thinkman schreef:Heeft er nu eindelijk eens iemand Sporre gebeld??

Man, die man wil dit toch helemaal niet doen. Die is toen al weggegaan omdat hij te weinig naar Riemer wilde luisteren en Riemer dat niet aanstond. Terwijl hij zelf door Riemer naar voren was geschoven. Riemer moet ook eens echt weg bij de club.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten