One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Superfries1994 » 09-10-2015 13:05

Deze demonstratie is wel iets wat we allemaal hadden kunnen verwachten, want het duurt eigenlijk allemaal te lang en er is zo veel informatie komend van 1 kant dat dit een logisch gevolg is. Ik denk dat je beter andere manieren kan toepassen, dit zorgt enkel voor dat de boodschap ondersneeuwt. Maar ik ben ook allang blij dat het niet gepaard is gegaan met vernielingen etc., in dat opzicht valt t nog wel mee allemaal.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor ratje_nl » 09-10-2015 13:06

Crash schreef:Iets doet me vermoeden dat je zelf geen kleine kinderen hebt...anders haal je het niet in je hoofd zo te reageren in mijn opinie.


Jawel hoor... 2 zelfs. Ik zeg ook niet dat ik het wel of niet goed vind. Ik vind alleen dat je het niet zwaarder moet maken dan dat het is. Deze dingen gebeuren overal alleen omdat het voetbal gerelateerd is word het heel dik uitgemeten. Daar houd ik niet zo van
ratje_nl
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 18-04-2007 19:23

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Lardy » 09-10-2015 13:06

Crash schreef:Het zal met normen en waarden te maken hebben maar ik vind het absurd Hettinga (of wie dan ook) op zijn privé adres te gaan opzoeken en met geschreeuw van 'simpele leuzen' op straat proberen te bewegen op te stappen.

En reacties als 'er is toch niets gebeurd?' neem ik ook niet al te serieus. Nátuurlijk is het de bedoeling intimiderend over te komen als groep in de hoop dat Hettinga opstapt. Welke ander gevolg wordt anders verwacht bij zo'n actie? Ik vind het treurig en slecht voor het imago van de club die men denkt op deze manier op de juiste wijze te vertegenwoordigden.


Tsja, leuk is het niet. De voorzitter zet mensen tegen elkaar op, dan is het niet zo gek dat er dingen gebeuren. De supporters zijn onwetend, wij allemaal hier. Wij horen verhalen, al dan niet gekleurd, en moeten daar een mening mee vormen. Als je een voorzitter hebt die zulke streken uithaalt, dan gaat dat fout, daar kan je de klok op gelijk zetten.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Doev » 09-10-2015 13:10

Crash schreef:Iets doet me vermoeden dat je zelf geen kleine kinderen hebt...anders haal je het niet in je hoofd zo te reageren in mijn opinie. De argumenten die je noemt raken ook geen kant of wal. Ik kan er niets mee.

Het zal met normen en waarden te maken hebben maar ik vind het absurd Hettinga (of wie dan ook) op zijn privé adres te gaan opzoeken en met geschreeuw van 'simpele leuzen' op straat proberen te bewegen op te stappen.

En reacties als 'er is toch niets gebeurd?' neem ik ook niet al te serieus. Nátuurlijk is het de bedoeling intimiderend over te komen als groep in de hoop dat Hettinga opstapt. Welke ander gevolg wordt anders verwacht bij zo'n actie? Ik vind het treurig en slecht voor het imago van de club die men denkt op deze manier op de juiste wijze te vertegenwoordigden.


Stel je niet aan, zie het als een betoging of een demonstratie.
-------------
Wikipedia:

Een betoging of demonstratie is een verzameling mensen (van betogers of demonstranten), die bij elkaar gekomen zijn om iets te bepleiten, in de meeste gevallen om ergens tegen te protesteren.

Demonstraties zijn een actiemiddel, waarbij aandacht wordt gevraagd voor een bepaalde zaak en waarbij wordt geprobeerd aan te tonen dat er onder de bevolking een groot draagvlak is voor het doel van de demonstratie.

Het recht op demonstratie is een democratisch recht. Veel demonstranten zien het ook als een democratische plicht, een middel om bestuurders, volksvertegenwoordigers en machthebbers erop te wijzen dat ze iets verkeerd doen.
-------------

Demonstraties gaan nou eenmaal gepaard met leuzen..
Doev
Bankzitter
 
Berichten: 21
Geregistreerd op: 17-08-2009 15:32

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor baasje » 09-10-2015 13:10

Ik ben ook geen voorstander van dergelijke acties, alhoewel ik het in situatie R.Veenstra wel had begrepen.

Vind het lastig een mening te vormen over deze hele situatie. Er wordt van alles geroepen en geschreven maar wat is waar? Dat er iets moet veranderen is duidelijk maar ik beschik niet over genoeg (inside)informatie om te kunnen stellen wie er wel en niet het veld moeten ruimen. (Dat Ben Takkenberg moet vertrekken staat buiten kijf uiteraard :evil: ).
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
baasje
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 09-03-2009 17:29
Woonplaats: Amsterdam

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 13:35

Superfries1994 schreef:Deze demonstratie is wel iets wat we allemaal hadden kunnen verwachten, want het duurt eigenlijk allemaal te lang en er is zo veel informatie komend van 1 kant dat dit een logisch gevolg is. Ik denk dat je beter andere manieren kan toepassen, dit zorgt enkel voor dat de boodschap ondersneeuwt. Maar ik ben ook allang blij dat het niet gepaard is gegaan met vernielingen etc., in dat opzicht valt t nog wel mee allemaal.


Jelco moet zich wel realiseren dat dit de kosten zijn van zijn gelek/gestook in de media.
Kennelijk is het clubbelang hiermee gediend, het mag in ieder geval heel veel kosten aan goodwill en dus geld.

Benieuwd dan naar de baten, en of die ooit gaan opwegen tegen de nu al aangerichte schade..
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 13:38

@Doev

Ik stel me niet aan. Ik houd er klaarblijkelijk andere normen en waarden op na.

----

Ik zie liever dat er een demonstratie of actie wordt georganiseerd in en rondom het stadion en niet op een privé adres, waarbij je ook nog eens de rust in een wijk verstoord. Er wordt niet voor niets door verscheidene buurtgenoten 112 gebeld.

Verzin iets met spandoeken of iets dergelijks. De wedstrijd tegen Feyenoord is weliswaar nog ver weg maar zou zich prima lenen om media-aandacht te verkrijgen, op een positieve manier. Je kunt moeilijk zeggen dat de actie te protesteren bij een privé adres door de media als positief wordt neergezet nu, toch?

Organiseer wat. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een algehele boycot van het eerstvolgende thuisduel. Kom opdagen, maar blijf met zijn allen buiten staan. Een geheel of slechts gedeeltelijk gevuld stadion en de reden hieromtrent zal breed uitgemeten worden in de media. De druk op deze manier opvoeren is minder intimiderend, maar zal ook haar vruchten afwerpen.

Prima dat je laat zien het niet eens te zijn met het reilen en zeilen van hoe de club nu bestuurd wordt, maar het kan anders dan nu het geval is.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Robert » 09-10-2015 13:39

Doev schreef:Stel je niet aan, zie het als een betoging of een demonstratie.
-------------
Wikipedia:

Een betoging of demonstratie is een verzameling mensen (van betogers of demonstranten), die bij elkaar gekomen zijn om iets te bepleiten, in de meeste gevallen om ergens tegen te protesteren.

Demonstraties zijn een actiemiddel, waarbij aandacht wordt gevraagd voor een bepaalde zaak en waarbij wordt geprobeerd aan te tonen dat er onder de bevolking een groot draagvlak is voor het doel van de demonstratie.

Het recht op demonstratie is een democratisch recht. Veel demonstranten zien het ook als een democratische plicht, een middel om bestuurders, volksvertegenwoordigers en machthebbers erop te wijzen dat ze iets verkeerd doen.
-------------

Demonstraties gaan nou eenmaal gepaard met leuzen..

Het gaat helemaal niet om de betoging, demonstratie en de leuzen, die an sich juist heel goed zijn. Het gaat er om dat je het privé adres van de desbetreffende op zoekt om dergelijke activiteiten te ontplooien. Buiten het feit dat 'de goeden' en 'de kwaden' nog volstrekt troebel is, vind ik het belachelijk om iemand op zijn privé adres hiermee 'lastig' te vallen.
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Rumsas » 09-10-2015 13:41

Volgens Roelof de Vries, pleit de OSSH voor het opstappen van het volledige bestuur!
Goed nieuws dat er toch een "partij" opstaat en in het belang van de club denkt!
Avatar gebruiker
Rumsas
Selectiespeler
 
Berichten: 277
Geregistreerd op: 03-07-2006 14:40

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 13:46

Rumsas schreef:Volgens Roelof de Vries, pleit de OSSH voor het opstappen van het volledige bestuur!
Goed nieuws dat er toch een "partij" opstaat en in het belang van de club denkt!


Heel goed dat het OSSH bestuur zich laat horen. Ik vraag me wel af hoe dat dan nu zit met Marco van Beek. Hij is lid van het stichtingsbestuur (aanhanger van Hettinga) en tevens zit hij in het OSSH bestuur. Als de OSSH pleit voor het opstappen voor het voltallige bestuur dan vraag ik me af of van Beek daar wel mee akkoord is gegaan. Verwacht dat namelijk niet. Denk dat Johan van Tuinen, Robert Bervoets, Koos in 't Hout, Klaas Rozema en Gerard Rol hier meer een rol in hebben gespeeld.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Thinkman » 09-10-2015 13:46

Robert schreef:Het gaat helemaal niet om de betoging, demonstratie en de leuzen, die an sich juist heel goed zijn. Het gaat er om dat je het privé adres van de desbetreffende op zoekt om dergelijke activiteiten te ontplooien. Buiten het feit dat 'de goeden' en 'de kwaden' nog volstrekt troebel is, vind ik het belachelijk om iemand op zijn privé adres hiermee 'lastig' te vallen.


Helemaal mee eens. Demonstreren doe je maar in of bij het stadion. Dit werkt alleen maar averechts.
Geen enkel clubbelang mee gediend.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 13:50

Precies waar ik bang voor was. Een grote groep dwazen die op een avond met zijn allen naar het huis van een bestuurslid gaan. Wat een stompzinnig gedrag. Je mag het een demonstratie noemen, maar volgens mij hebben deze figuren nog geen enkele poging ondernomen om op een andere manier (bijv. schriftelijk) in contact te komen met Anne Hettinga. Wat bereik je hiermee? Niets! Alleen maar bezorgde buurtbewoners en negatieve publiciteit. Sodemieter op naar Cambuur als je je gevoelens op zo'n manier moet uitdrukken.
Laatst bijgewerkt door feanryp23 op 09-10-2015 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Otsje P » 09-10-2015 13:51

Thinkman schreef:Benieuwd dan naar de baten, en of die ooit gaan opwegen tegen de nu al aangerichte schade..


Ik denk dat de baten zijn, of zouden moeten zijn dat de club niet in zee gaat met rare louche types.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 13:52

Ik denk inderdaad dat Thinkman het hierboven goed stelt: denk bij een eerstvolgende actie aan het clubbelang. Wat is het gevolg van de acties? Hoe wordt het neergezet in de media? Hoe valt het in de publieke opinie. Gebruik de media op de juiste manier, er is geen sterkere 'partner' te vinden dan de media om 'je geluid' kracht bij te zetten, mis je het met verstand doet.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 09-10-2015 13:54

Ben blij dat er eindelijk vanuit de supporters/achterban actie wordt ondernomen, het is tijd voor actie! zolang er maar GEEN strafbare feiten worden gepleegd doormiddel van mishandeling, echte bedreigingen en dat de families van de betrokken personen met rust worden gelaten, en dergelijke vind ik het dikke prima niks mis mee met de druk beetje opvoeren en Hettinga & friends duidelijk maken dat het minder dan 5 voor 12 is.......
Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor bollebert » 09-10-2015 13:57

Fryskeboy22 schreef:Ben blij dat er eindelijk vanuit de supporters/achterban actie wordt ondernomen, het is tijd voor actie! zolang er maar GEEN strafbare feiten worden gepleegd doormiddel van mishandeling, echte bedreigingen en dat de families van de betrokken personen met rust worden gelaten, en dergelijke vind ik het dikke prima niks mis mee met de druk beetje opvoeren en Hettinga & friends duidelijk maken dat het minder dan 5 voor 12 is.......


Amen...
Dus kom allen naar het stadion morgen rond 10.00!!
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Joucke » 09-10-2015 14:07

Rumsas schreef:Volgens Roelof de Vries, pleit de OSSH voor het opstappen van het volledige bestuur!
Goed nieuws dat er toch een "partij" opstaat en in het belang van de club denkt!

Jan van Dessel schreef:
Heel goed dat het OSSH bestuur zich laat horen. Ik vraag me wel af hoe dat dan nu zit met Marco van Beek. Hij is lid van het stichtingsbestuur (aanhanger van Hettinga) en tevens zit hij in het OSSH bestuur. Als de OSSH pleit voor het opstappen voor het voltallige bestuur dan vraag ik me af of van Beek daar wel mee akkoord is gegaan. Verwacht dat namelijk niet. Denk dat Johan van Tuinen, Robert Bervoets, Koos in 't Hout, Klaas Rozema en Gerard Rol hier meer een rol in hebben gespeeld.

is de vraag of het "volledige bestuur" duidt op het dagelijks 7-koppige bestuur, of ook op het stichtingsbestuur.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Fryskeboy22 » 09-10-2015 14:10

Avatar gebruiker
Fryskeboy22
Superster
 
Berichten: 1774
Geregistreerd op: 27-12-2012 08:46

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Joucke » 09-10-2015 14:16

Fryskeboy22 schreef:Volledige brief OSSH --> http://www.omropfryslan.nl/data/files/c ... enveen.pdf

Dat beantwoordt meteen mijn vraag. Maar waarom staat deze brief op omropfryslan.nl?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor jeewee » 09-10-2015 14:19

Joucke schreef:Dat beantwoordt meteen mijn vraag. Maar waarom staat deze brief op omropfryslan.nl?


Zal vast via één van de leden 'uitgelekt' zijn.
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 14:23

is de vraag of het "volledige bestuur" duidt op het dagelijks 7-koppige bestuur, of ook op het stichtingsbestuur.

Als ik de brief zo lees dat hebben ze het niet over het stichtingsbestuur dat moet opstappen.

Retificatie: 3 leden van het OSSH bestuur (van het Hout, Rozema en Bervoets) eisen ook het vertrek van het stichtingsbestuur. Kijk die mannen hebben ballen.
Laatst bijgewerkt door Jan van Dessel op 09-10-2015 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor feanryp23 » 09-10-2015 14:31

Dit is geweldig! Eindelijk kunnen we een gezamenlijk standpunt innemen, en dat mét de OSSH. Laten we hopen dat het stichtingsbestuur zaterdag verstandige mededelingen doet.
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 14:33

@Jan van Dessel:

Trije bestjoersleden fan de sakeklup fine ek dat it folsleine Stichtingsbestjoer ûnder lieding fan Anne Hettinga opstappe moat. Dat skriuwe de trije leden yn in aparte brief oan it Stichtingsbestjoer sels.


Aldus Omrop Fryslan
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor jorro » 09-10-2015 14:33

Wat is eigenlijk de bedoeling na de ledenvergadering van morgen. Volgt er meteen een aansluitende persconferentie?
jorro
Selectiespeler
 
Berichten: 397
Geregistreerd op: 14-12-2004 20:21

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor fuotbalgek » 09-10-2015 14:35

Ik heb echt helemaal niks aan te merken op deze brief, kan mij er helemaal achter scharen. Duidelijke en noodzakelijke wijzigingen worden hier precies voorgesteld zoals mij ook lijkt dat het zou moeten gebeuren.

Drie sterke bestuurders, ervaren toezichthouders.

Een voorzitter van Feanfan/NN of een vertegenwoordiger voor vrijwilligers moet niks met beleid te maken hebben buiten het bewaken van de clubcultuur.

Over het lekken - wanneer het stichtingbestuur niet reageert op de OSSH had ik als schrijver van deze brief zeker een cc naar de Omrop gestuurd.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Jan van Dessel » 09-10-2015 14:39

Trije bestjoersleden fan de sakeklup fine ek dat it folsleine Stichtingsbestjoer ûnder lieding fan Anne Hettinga opstappe moat. Dat skriuwe de trije leden yn in aparte brief oan it Stichtingsbestjoer sels.




Ik zag het net Crash. Had die tweede brief nog niet. Geeft maar ook weer eens aan hoe verdeeld dat OSSH bestuur is. Ik sta er trouwens helemaal achter die brief.
Jan van Dessel
Bankzitter
 
Berichten: 44
Geregistreerd op: 04-09-2015 10:34

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Rumsas » 09-10-2015 14:41

Nu is het ook zaak dat beide supportersverenigingen een brief met gelijke strekking de deur uit doen.
De druk opvoeren, samen staan we vele malen sterker!
Avatar gebruiker
Rumsas
Selectiespeler
 
Berichten: 277
Geregistreerd op: 03-07-2006 14:40

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor UK » 09-10-2015 14:44

Ik vraag me af wat het standpunt is van de vertegenwoordigers van de supportersverenigingen in het stichtingsbestuur.
Hebben zij hierover beraad gehad met hun achterban?
Wat is dan het advies van de besturen van NN en FF? Waren de besturen in een eerder stadium op de hoogte en hadden zij dan hun leden/donateurs niet moeten raadplegen?
Waren de besturen niet op de hoogte, hebben ze dan wel genoeg of goed overleg en inzicht wat hun vertegenwoordigers voor besluiten nemen en steunen. Ik zeg, volg OSSH en neem een duidelijk onderbouwd standpunt

UK
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor Crash » 09-10-2015 14:45

En volgens mij is déze manier de enige juiste om te bewerkstelligen wat de meeste van ons hier willen en wensen.

Hulde aan de OSSH! Zo hoort het!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: One-tier board en Stichtingsbestuur (Van der Wiel cs)

Berichtdoor ET » 09-10-2015 14:46

Fryskeboy22 schreef: het is tijd voor actie! zolang er maar GEEN strafbare feiten worden gepleegd doormiddel van mishandeling, echte bedreigingen en dat de families van de betrokken personen met rust worden gelaten, en dergelijke vind ik het dikke prima niks mis mee......


Er is wel wat mis mee, want je vergeet wat je uitstraalt als je plotseling met een grote groep mensen in een woonwijk verschijnt. Dat ziet er vrij intimiterend uit, in elk geval voor een deel van de kijkers. Het lijkt me dat het bestuur al genoeg schade aanbrengt aan het imago van de club, daar hoef je als supporters niet nog een schepje bovenop te doen. Wat je tegen het bestuur roept geldt ook voor jullie: het clubbelang voorop! En ik snap heus wel dat je protest voortkomt uit het onderbuik-gevoel dat de club te gronde wordt gericht (dat gevoel zullen alle supporters hebben), maar een protest levert je niets op, behalve nog meer negatieve publiciteit. Daar komt nog eens bij dat de supporters de waarheid niet kennen, en nu waarschijnlijk afgaan op de publicaties die Jelko van der Wiel misschien wel gebruikt als laatste kans om zijn lijf te redden.

Als je je stem wil laten horen is het ALS daarvoor de enige juiste locatie.
He is back (for what it's worth)
Avatar gebruiker
ET
Nieuw talent
 
Berichten: 91
Geregistreerd op: 23-09-2005 21:40
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron